abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30744332
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

Is wel in waarde gedaald.

V.
Ik zie John anders nog steeds liever gaan dan komen. .
pi_30744403
Douwe is koppig maar blijft zichzelf. Hij laat zich niet overhalen om dingen te doen waar hij het nut niet van inziet. Hij wil een echte robinson ervaring hebben en het bad hoort daar niet bij, aldus douwe. Het is zijn goed recht om dit te denken. Dat hij zich daardoor afzonderd maakt voor hem weinig uit denk ik. Zelfs Esther liet hem maar gewoon gaan en accepteerde het wel dacht ik. Zei zij niet iets in de trant van "Hij is dan wel koppig, maar dat is douwe nu eenmaal"

Ik hoop dat hij het ver gaat schoppen, maar je weet niet hoe dingen gaan verlopen. Ik denk wel dat hij meer tot de groep hoort in deze samenstelling dan wanneer hij nogsteeds alleen was met de andere grotbewoners.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_30744427
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:26 schreef Bus watcher het volgende:
Het wachten is nu op RM-rf. .
pi_30744452
RM-rf?
pi_30744537
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:35 schreef caradoc het volgende:
RM-rf?
Geduld. Hij heeft dan geen Talpa maar RM-rf komt heus nog met een mening en net zo lang. .
pi_30744567
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:34 schreef caradoc het volgende:

Ik hoop dat hij het ver gaat schoppen, maar je weet niet hoe dingen gaan verlopen. Ik denk wel dat hij meer tot de groep hoort in deze samenstelling dan wanneer hij nogsteeds alleen was met de andere grotbewoners.
Ik hoop het ook, het lijkt mij een aardige kerel die je gewoon zijn eigen gang moet laten gaan.
pi_30745048
Wel zorgelijk is dat John in dat interview waar naar verwezen wordt het over 40 dagen slecht slapen door de muggen heeft: laten we hopen dat hij niet 40 dagen er in heeft mogen blijven. Zo'n proleet zou er door de programmaleiding zélf nog uitgemikt mogen worden: "Sorry, jongens, foutje, man deugt niet, nemen hem mee terug en droppen hem in de grot en varen dan hard weg, goed?"
pi_30745440
Ik hoop echt dat die john z'n woorden waarmaakt en volgende week gewoon opstapt! (als Esther dat dan niet al gedaan heeft) En Esther moet gewoon zeggen; Flikker allemaal maar op, ik heb immuniteit! en dan vervolgens alle proeven expres verliezen, zodat erbij de samensmelting zo min mogelijk mensen van haar groep over zijn (maakt ze ook nog eens meer kans om te winnen)!
  dinsdag 20 september 2005 @ 07:53:22 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30748735
Ik had het opgenomen en gisteren dus wat later zitten kijken, maar ik heb echt met de nagels in mijn bedrand gezeten.
Wat een ongelofelijk triest, zielig, kinderachtig gedrag zeg!
Ik vond het zo zielig voor Esther... ze kreeg geen enkele kans.
Het was gewoon puur 'pesten'. Nee, jij mag hier niet meer liggen, het is hier vol.

Ongelofelijk!
Ik hoop zo dat ze volgende week nog een heel klein beetje mentale kracht over heeft bij de 'Jij eruit of ik eruit' van John, want ik zou blijven, zorgen dat hij oprot en als de rest dan niet normaal zou kunnen doen er mss zelf alsnog wel uitstappen, maar over mijn lijk dat ik zou gaan ten bate van hem!

Beetje jammer trouwens, als ik de Robinson leiding was geweest had ik dit kamp gestraft en Esther eruit gehaald en in het andere kamp gestopt, met haar extra eten en dat zij daar dan als 'gewoon lid' zou zijn, dus zonder immuniteit.
Dan had dat kamp 2 man meer gehad, lekker 'bonding' daar en dan nog maar eens zien na de samensmelting.

Het gebeurd me niet vaak, maar ik had wel in de TV willen stappen!
  dinsdag 20 september 2005 @ 08:37:22 #260
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_30749081
Na een nachtje slapen vermoed ik eigenlijk, mede met die acteerachtergrond van John, dat dit door Talpa en John helemaal in elkaar is gezet. Het levert natuurlijk prachtige televisie op waarbij iedereen zich zit op te vreten voor de buis. Je ziet iemand breken, je herkent de meelopers, de mensen die het er niet mee eens zijn maar zich gedeisd houden. Net een klein landje waar een dictator opstaat. Prachtige televisie toch en heel goed voor de kijkcijfers volgende week, zie alleen de reacties op fok al.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_30749787
Een ding, dit is wel weer een historische ER aflevering.
John zou wel wel eens erin gezet zijn om de boel op te fucken. Maar nogmaals brilliante tv.
Niks is zo heerlijk om je te ergeren aan mensen. Carl en John, wat een stelletje ongelofelijke zaadloze types. Ik snap niet dat mensen niet durven in te gaan zo een John. En inderdaad wat een eng volkje zijn die belgen in deze er. Ik vond Elbert al ok, maar het is me nu volstrekt duidelijk dat hij de enigste was die zich niks van John en Carl aantrok.
Dat is eens wat anders...
pi_30749934
Mijn god, en hij durft daadwerkelijk ze zeggen dat hij mensen niet naar zijn hand zet.
Wat een zeldzaam naar type.
( ik zie de laatste 15 minuten nu pas, ivm csi)
  dinsdag 20 september 2005 @ 09:39:42 #263
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_30750076
yo, kan je jouw post misschien even in spoiler tas zetten ?

trouwens, giel beelen belde vanochtend met john (omdat die inderdaad in een spotje voor giel heeft gespeeld) en giel vroeg of alles nog goed kwam tussen hem en esther, waarop john zei dat alles inderdaad goed zou komen...

hij gaf ook aan dat die wel het type is wat graag een knuppel in het hoenderhok gooit, dus misschien doet het ook meer voor zn eigen vermaak als dat die esther echt niet mag

ach, het blijft speculeren, op naar volgende week

//edit: hier na te luisteren, doorspoelen naar 53:30 ongeveer

[ Bericht 11% gewijzigd door KELDER op 20-09-2005 09:49:54 ]
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_30750147
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 09:39 schreef KELDER het volgende:

trouwens, giel beelen belde vanochtend met john (omdat die inderdaad in een spotje voor giel heeft gespeeld) en giel vroeg of alles nog goed kwam tussen hem en esther, waarop john zei dat alles inderdaad goed zou komen...
Damage control.....hij hoopt dat hij nog op straat kan lopen zonder een pak slaag te krijgen
pi_30750205
quote:

hij gaf ook aan dat die wel het type is wat graag een knuppel in het hoenderhok gooit, dus misschien doet het ook meer voor zn eigen vermaak als dat die esther echt niet mag
Daar geloof ik niks van. Die kinderachtige jaloezie die je zag was heeeel erg echt.
pi_30750299

Ik ben natuurlijk geen ballerina...
pi_30750381
En 2 achterbakse mannetjes bij elkaar.

Is er nog een grotje over waar ze te dumpen zijn?
  dinsdag 20 september 2005 @ 09:58:20 #268
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_30750451
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 09:46 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Daar geloof ik niks van. Die kinderachtige jaloezie die je zag was heeeel erg echt.
Het testen van een nieuwe leider moet grondig uitgevoerd worden.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_30750584
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 09:54 schreef cora4034 het volgende:

[afbeelding]

Ik voel dat we dadelijk wat photoshop plaatjes krijgen van john en Carl
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:26:09 #270
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_30751079
quote:
yo, kan je jouw post misschien even in spoiler tas zetten ?

ach, het blijft speculeren, op naar volgende week

//edit: hier na te luisteren, doorspoelen naar 53:30 ongeveer
voor de liefhebbers heb ik het telefoongesprek even uitgetypt (en ook voor mezelf, omdat ik heel duidelijk wou weten wat jonh allemaal heeft gezegd je maakt er wel uit op dat het uiteraard weer zo erg mogelijk in beeld is gebracht door de redactie (groot gelijk overigens )

en ja, die verspreking aan het eind van t gesprek was er echt
quote:
met john
hey john met giel van de radio, goedemorgen
goedemorgen giel
ik bied nu alvast mijn excuses aan gerard ekdom, want ik loop wat uit, maar ik moet het ff met je hebben over expeditie robinson
hahaha
want mensen haten je tegenwoordig john
ja dat zal best
ik weet niet, heb je jezelf gisteren terug gezien
ja, ik heb mezelf terug gezien jong
lag het aan het feit dat je te weinig gegeten had of
uh dat zal best
voor de mensen die het niet hadden gezien er zat gister een nieuwe dame in, een dame waarvan jij niet wst dat ze al op het eiland was, een zekere esther
klopt
en uh ja dat was gewoon niet netjes zoals je haat behandelde
nee nee maar, uh ja giel maar dat dat dat gebeurt dat gebeurt spontaan, dat euh is iets waarbij je denkt ben ik nou gek of worden we voor de gek gehouden
maar het is niet zo, wat is dat wat mensen dus denken ook naar aanleiding van het spotje, is het niet een acteur, heb je niet moedwillig een beetje lopen fucken, een beetje lopen stoken
nou ik heb van te voren wel gezegd dat ik graag een type ben die een knuppeltje in het hoenderhok gooit, en ja zo ben ik, als iemand op een gegeven moment ergens op een top van een houten vlonder staat en zegt ik ben jullie leidster, dan heb ik zoiets van wat gebeurt hier, wij hebben een leuke groep mensen en wij doen alles samen, dan komt er iemand tussen die zegt we gaan van alles doen
als je jezelf zo terug zag gister, je hebt het ongetwijfeld ook zitten kijken, schaam je je dan niet een klein beetje voor jezelf ?
nee nee nee, dat heb ik ook gezegd, ik ben nogal direct, en heb ook tegen haar gezegd je hebt je beroep misgelopen want je had akela moeten worden, en wij zijn geen kleine kinderen, we willen gewoon op dat eiland onze ding doen enne ik was niet de enigste gelukkig want ik kreeg ook bijval van carl en ook van de jongeren, en ja, als je het dan meemaakt, is het toch anders als dat je televisie zit te kijken
ja ok, dat geloof ik ook wel
en ja dat is, en ja dat vind ik dan een vertekend beeld
komt het nog goed tussen jou en esther
of het nog goed komt ?
ja
natuurlijk komt het goed, waarom zou het niet goed komen
nou
maar dat is gewoon een euh een euh verdeeldheid van meningen waarvan ol zeg ik heb een standpunt en dat verdedig ik
ja duidelijk
en euhm, ja goed dan is het zo, en zij mag haar ding zeggen en dan respecteer ik dat ook
ik snap het john, kom snel een keer langs hier dan kunnen we wat langer lullen
ja
dan moet je hier even bellen over
ja okay
okay
doei
john vermolen uit big brother
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_30751158
Mensen ... ik wil deze spoilers niet. Ik wil niet weten dat hij er lang in zit en dat hij het wellicht goed maakt. Gebruik tags of zo, jesus man.
pi_30751388
quote:
maar dat is gewoon een euh een euh verdeeldheid van meningen waarvan ol zeg ik heb een standpunt en dat verdedig ik
ja duidelijk
en euhm, ja goed dan is het zo, en zij mag haar ding zeggen en dan respecteer ik dat ook
Wahaha, hij respecteert wat ze te zeggen had. Ik kan me herinneren dat ie alles zo de grond in boorde dat er geen tikkeltje respect inzat.

Wat een loser ook na dit interviewtje
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:44:37 #273
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_30751554
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 09:54 schreef cora4034 het volgende:

[afbeelding]

zie john genieten van carl's vinger in z'n aars
The more debt, the better
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:55:59 #274
70869 _Leto_
Psychedelic Utopist
pi_30751833
Ik schaam me in deze editie van expeditie robinson erg als Belg. Die Carl die de medemaat is van luilak/pestkop/neonazi? John (daarvoor moeten beiden zo oud zijn geworden), vader van een hoop kinderen, ik zou me schamen als ik mijn vader zo zou bezig zien.
En dan die Maxim, verwende eikel. En de 3 meelopers die nooit hun eigen gedacht hebben maar gewoon meelopen, voor de rest kunnen ze niks.
Gelukkig is er nog Marnix, zonder die zou er geen enkele reden meer zijn om voor een Belg te supporteren
pi_30752140
Echt walgelijk gewoon, die John en z'n achternalopertje Karl. Ik snapte hun gewoon echt niet. Die twee belgische meisjes en die jongen durfden hun bek ook niet open te trekken, flauw hoor. Nicole trouwens ook niet, viel me van haar tegen. En aan dat ene mens uit het andere kamp (Anita?) ergerde ik me ook ontzettend, is juist een leuk initiatief toch, een rondleiding? Ik hoop echt dat er een Nederlander wint, en dan niet John natuurlijk. Of die ene Belg, Marnix, die is dan nog wel ok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')