Het wachten is nu op RM-rf.quote:Op maandag 19 september 2005 23:26 schreef Bus watcher het volgende:
Geduld. Hij heeft dan geen Talpa maar RM-rf komt heus nog met een mening en net zo lang.quote:Op maandag 19 september 2005 23:35 schreef caradoc het volgende:
RM-rf?
Ik hoop het ook, het lijkt mij een aardige kerel die je gewoon zijn eigen gang moet laten gaan.quote:Op maandag 19 september 2005 23:34 schreef caradoc het volgende:
Ik hoop dat hij het ver gaat schoppen, maar je weet niet hoe dingen gaan verlopen. Ik denk wel dat hij meer tot de groep hoort in deze samenstelling dan wanneer hij nogsteeds alleen was met de andere grotbewoners.
Damage control.....hij hoopt dat hij nog op straat kan lopen zonder een pak slaag te krijgenquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:39 schreef KELDER het volgende:
trouwens, giel beelen belde vanochtend met john (omdat die inderdaad in een spotje voor giel heeft gespeeld) en giel vroeg of alles nog goed kwam tussen hem en esther, waarop john zei dat alles inderdaad goed zou komen...
Daar geloof ik niks van. Die kinderachtige jaloezie die je zag was heeeel erg echt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:39 schreef KELDER het volgende:
hij gaf ook aan dat die wel het type is wat graag een knuppel in het hoenderhok gooit, dus misschien doet het ook meer voor zn eigen vermaak als dat die esther echt niet mag
Het testen van een nieuwe leider moet grondig uitgevoerd worden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:46 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Die kinderachtige jaloezie die je zag was heeeel erg echt.
Ik voel dat we dadelijk wat photoshop plaatjes krijgen van john en Carlquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:54 schreef cora4034 het volgende:
En 2 achterbakse mannetjes bij elkaar.
[afbeelding]
Is er nog een grotje over waar ze te dumpen zijn?
voor de liefhebbers heb ik het telefoongesprek even uitgetypt (en ook voor mezelf, omdat ik heel duidelijk wou weten wat jonh allemaal heeft gezegdquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:39 schreef KELDER het volgende:
yo, kan je jouw post misschien even in spoiler tas zetten ?![]()
![]()
trouwens, giel beelen belde vanochtend met john (omdat die inderdaad in een spotje voor giel heeft gespeeld) en giel vroeg of alles nog goed kwam tussen hem en esther, waarop john zei dat alles inderdaad goed zou komen...
hij gaf ook aan dat die wel het type is wat graag een knuppel in het hoenderhok gooit, dus misschien doet het ook meer voor zn eigen vermaak als dat die esther echt niet mag
ach, het blijft speculeren, op naar volgende week
//edit: hier na te luisteren, doorspoelen naar 53:30 ongeveer
quote:met john
hey john met giel van de radio, goedemorgen
goedemorgen giel
ik bied nu alvast mijn excuses aan gerard ekdom, want ik loop wat uit, maar ik moet het ff met je hebben over expeditie robinson
hahaha
want mensen haten je tegenwoordig john
ja dat zal best
ik weet niet, heb je jezelf gisteren terug gezien
ja, ik heb mezelf terug gezien jong
lag het aan het feit dat je te weinig gegeten had of
uh dat zal best
voor de mensen die het niet hadden gezien er zat gister een nieuwe dame in, een dame waarvan jij niet wst dat ze al op het eiland was, een zekere esther
klopt
en uh ja dat was gewoon niet netjes zoals je haat behandelde
nee nee maar, uh ja giel maar dat dat dat gebeurt dat gebeurt spontaan, dat euh is iets waarbij je denkt ben ik nou gek of worden we voor de gek gehouden
maar het is niet zo, wat is dat wat mensen dus denken ook naar aanleiding van het spotje, is het niet een acteur, heb je niet moedwillig een beetje lopen fucken, een beetje lopen stoken
nou ik heb van te voren wel gezegd dat ik graag een type ben die een knuppeltje in het hoenderhok gooit, en ja zo ben ik, als iemand op een gegeven moment ergens op een top van een houten vlonder staat en zegt ik ben jullie leidster, dan heb ik zoiets van wat gebeurt hier, wij hebben een leuke groep mensen en wij doen alles samen, dan komt er iemand tussen die zegt we gaan van alles doen
als je jezelf zo terug zag gister, je hebt het ongetwijfeld ook zitten kijken, schaam je je dan niet een klein beetje voor jezelf ?
nee nee nee, dat heb ik ook gezegd, ik ben nogal direct, en heb ook tegen haar gezegd je hebt je beroep misgelopen want je had akela moeten worden, en wij zijn geen kleine kinderen, we willen gewoon op dat eiland onze ding doen enne ik was niet de enigste gelukkig want ik kreeg ook bijval van carl en ook van de jongeren, en ja, als je het dan meemaakt, is het toch anders als dat je televisie zit te kijken
ja ok, dat geloof ik ook wel
en ja dat is, en ja dat vind ik dan een vertekend beeld
komt het nog goed tussen jou en esther
of het nog goed komt ?
ja
natuurlijk komt het goed, waarom zou het niet goed komen
nou
maar dat is gewoon een euh een euh verdeeldheid van meningen waarvan ol zeg ik heb een standpunt en dat verdedig ik
ja duidelijk
en euhm, ja goed dan is het zo, en zij mag haar ding zeggen en dan respecteer ik dat ook
ik snap het john, kom snel een keer langs hier dan kunnen we wat langer lullen
ja
dan moet je hier even bellen over
ja okay
okay
doei
john vermolen uit big brother
Wahaha, hij respecteert wat ze te zeggen had. Ik kan me herinneren dat ie alles zo de grond in boorde dat er geen tikkeltje respect inzat.quote:maar dat is gewoon een euh een euh verdeeldheid van meningen waarvan ol zeg ik heb een standpunt en dat verdedig ik
ja duidelijk
en euhm, ja goed dan is het zo, en zij mag haar ding zeggen en dan respecteer ik dat ook
zie john genieten van carl's vinger in z'n aarsquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:54 schreef cora4034 het volgende:
En 2 achterbakse mannetjes bij elkaar.
[afbeelding]
Is er nog een grotje over waar ze te dumpen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |