abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 september 2005 @ 22:49:53 #226
106125 Cartman_the_best
Respect My Authority!
pi_30742647
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:59 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Zoals Bjorn dat af en toe zo heerlijk kon.

Meiskes, ik trek mij terug en dan ging hij in z'n hutje liggen. Later op z'n duivelseiland was het helemaal lachuh
Precies, wat was Bjorn een koning!!
Als ik haar was zou ik echt zeggen: Doe maar zo, je kunt toch niet op mij stemmen. Ik blijf er tot de samensmelting in! Ga fietsen stelen ofzo
Hij kan dan zoveel zeiken als ie wilt ,schiet toch niks op, scheit dat John en Carl je niet mogen , deden ze toch al niet. Die Belgen lopen zo weer achter je aan als je een beetje aardig doet, zo beinvloedbaar als de nete.

Geweldige aflevering.

Kamp noord roeleert, met als enorme maat Douwe
Nu snap ik trouwens ook waarom Elbert het niet kon vinden op dat ouwe kamp, door dit pleuris John en Carl.

amen
ja
  maandag 19 september 2005 @ 22:50:15 #227
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_30742659
Grafschrift op John:

Hier ligt 'ie Wellicht Neerlands grootste proleet
Bij leven al zo rot
Dat na zijn dood geen worm van 'm vreet

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_30742677
Fuck John.

Marnix is OK!
  maandag 19 september 2005 @ 22:55:03 #229
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_30742843
Ja, waarom heeft iedereen het over John? Douwe de bom.
pi_30742853
Nou is het kots op John topic dicht, de enige plek waar kotsen een opluchting is....
  maandag 19 september 2005 @ 22:56:51 #231
136 V.
pi_30742908
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:55 schreef Flem het volgende:
Douwe is een zure Friese Freggel. De eerste die het de hevig roelerende Esther onmogelijk probeerde te maken met zijn stugge Fryslan-boppe-fierljep-gehuil

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_30742947
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:55 schreef zatoichi het volgende:
Nou is het kots op John topic dicht, de enige plek waar kotsen een opluchting is....
uit dat topic , van Kugari-Ken
quote:
John is een verlepte oude strontsnuiver die zijn vergane glorie niet kan toegeven.

Als een onderontwikkelde vergalde egotripper gooit hij met zijn debiele gedrag meer walging op dan menigeen Lonsdale-puberkutje of Voorbil-berber eikel.

De manier waarop hij kijkt, hoe hij zijn mond heen en weer trekt, hoe hij zuigt op zijn denkbeeldige nierstenen in stilte, hoe hij uit die rat-achtige oogjes van hem kijkt, het stoort me. Het roept een antipathie bij me op waardoor ik hem wil slaan, met een stok, een stok met roestige spijkers aan het uiteinde, ik wil hem slaan, en slaan, en slaan, tot er niets meer van dat zieke gedrag van hem in die harige zurige varkenskop overblijft. Stamp de onbeschoftheid eruit Esther, doe het voor Nederland, doe het voor de arme kindertjes in Biafra, doe het voor Ernst-Paul en God! Het is je taak Esther, je missie, je levensdoel!

John moet ophoeren, met zijn verlepte zwakzinnige kuttekop moet hij van het scherm verdwijnen en in de vergetelheid vallen.

Die man heeft afgeschreven, geen respect voor zo'n laaghartig intriest figuur.

Ik walg van het feit dat dat... onding een Nederlander is.
niks aan toe te voegen , alleen john en zielige meelopers
I know it sounds like I'm in denial, but I'm not.
pi_30742962
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:55 schreef Flem het volgende:
Douwe is inderdaad ( op het moment ) de bom, net zoals elbert en wat anderen. Helaas is John een zwart gat wat alle vreugde, lof en alles wat positief is gewoonweg opzuigt. Hij is te erg en overschaduwd iedereen.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_30742967
Ik kon hier echt serieus niet naar kijken. Wat bezield die John ? Echt wat een ontiegelijke lul!
Als ik Esther was, zou ik lekker in mijn hutje gaan liggen de rijst en het meel opeten, en alle proeven verneuken.
Echt ik zou hem zo wat aan doen daar denk ik . Onbegrijpelijk dat de rest daar zijn bek niet los trekt.
pi_30742987
Wat heerlijk om te lezen wat jullie allemaal van die galbak vinden
Ik ben het er zoooooo mee eens
pi_30742990
Bah, wat walg ik van die John zeg. Ongelofelijk. Meneer zoekt gewoon snel een slachtoffer en de nieuweling is de lul. Ongelofelijk, wat een arrogante zak poep. Echt onbegrijpelijk hoe hij Esther nog geen seconde een kans heeft gegeven. Ik heb hardop lopen schelden naar de televisie naar die graftak, iets dat ik in mijn hele leven nog nooit gedaan heb. Maar wat een ongehoorde arrogante kwal.
En dat dat voorzichtige gedoe bij de eilandraad. Te hypocriet gewoon. Als hij een echte vent was geweest, was hij bij de eilandraad ook zo hard geweest als dat hij op het eiland was.

Wel sneu voor Nicole dat zij nu de lul was. Waarschijnlijk gewoon, omdat ze er al eens uitgestemd was. Ik had echt gehoopt op John, hoop dat hij volgende week oprot. Die kans zit er wel in, als ik de vooruitblik mag geloven.
//geen commentaar...
  maandag 19 september 2005 @ 22:59:33 #237
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30743019
John is natuurlijk een ongelovelijke galbak.. maar mènnnnn, wat maakt dit goede tv
  maandag 19 september 2005 @ 23:00:06 #238
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_30743034
douwe koning van het spel

john <> iets dat kwa uiterlijk iets weg heeft van een mens
The more debt, the better
pi_30743049
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:59 schreef Maerycke het volgende:
John is natuurlijk een ongelovelijke galbak.. maar mènnnnn, wat maakt dit goede tv
dat dan weer wel
  maandag 19 september 2005 @ 23:01:54 #240
136 V.
pi_30743110
Die John moeten ze spread-eagled, naakt op dat brakke vlot van die bodybuilder vasttimmeren en met het uitgaande tij richting een school hamerhaaien laten dobberen, terwijl hij langzaam in de kokende zon leegbloedt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  ESF Reporter maandag 19 september 2005 @ 23:02:09 #241
87554 Cee
Welluk?
pi_30743123
En dan te bedenken dat ik aan 't begin van de aflevering nog zo moest lachen om die lieve, aardige John met z'n Woodstock t-shirt en z'n plakhaar. Ik snapte maar niet hoe Elbert ruzie kon hebben met die mensen, ze leken allemaal zo aardig, die Elbert zou toch wel een bruut moeten wezen om John tegen je te hebben.
Nou, Elbert was de Esther van 't oude kamp. Als je niks goeds kon doen bij John en z'n rolmaat, dan mocht je hun konten willen vegen maar dan gunden ze je nog geen blik waardig. Pa-thetic.

Ben nu helemaal voor Kamp Douwe Elbert! En die Marnix vind ik wel 'n schatje. < 3
Arme Esther, arme Nicole.
pi_30743193
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef Verbal het volgende:
Die John moeten ze spread-eagled, naakt op dat brakke vlot van die bodybuilder vasttimmeren en met het uitgaande tij richting een school hamerhaaien laten dobberen, terwijl hij langzaam in de kokende zon leegbloedt.

V.
dat is inderdaad ook goede en vernieuwende tv , hebben ze nog niet gedaan met hamerhaaien.
pi_30743424
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:00 schreef flyguy het volgende:
douwe koning van het spel
Douwe is ook een dwarse dwark hoor. Dat maakt hem ook heel grappig. Die Douwe is vast blij wanneer hij weer lekker alleen thuis op zijn boot ronddobbert, hij functioneert niet echt in een groep.
pi_30743444
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:44 schreef Havoc het volgende:

[..]

En dan laat je de spoiler in de quote staan .
Niet zo handig idd, maar gelukkig al gefixed
  maandag 19 september 2005 @ 23:09:19 #245
136 V.
pi_30743450
Of ze mogen zo'n tropisch eiland rectaal bij hem inbrengen...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_30743497
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:02 schreef Cee het volgende:
John met z'n Woodstock t-shirt
Dat T-shirt is inderdaad leuk! .
  maandag 19 september 2005 @ 23:11:23 #247
136 V.
pi_30743547
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:10 schreef Stali. het volgende:

[..]

Dat T-shirt is inderdaad leuk! .
Is wel in waarde gedaald.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_30743566
John ziet zich als een kapitein,
maar eigenlijk is het gewoon een zwijn.
Nederland smacht naar zijn vertrek,
want aan haat jegens John is er geen gebrek.
Vallen als een baksteen word John's lot,
zelfs al gebeurd het door een nekschot.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_30744100
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:11 schreef caradoc het volgende:
John ziet zich als een kapitein,
maar eigenlijk is het gewoon een zwijn.
Nederland smacht naar zijn vertrek,
want aan haat jegens John is er geen gebrek.
Vallen als een baksteen word John's lot,
zelfs al gebeurd het door een nekschot.
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_30744153
Ik had niet verwacht dat Esther zich het gedrag van John en Carl zo aan zou trekken. Ik had haar sterker ingeschat. Ze is immuun tot de samensmelting dus ze had voldoende tijd om een positie te verwerven in de groep. Bovendien bestaat de kans dat de situatie vanzelf oplost door nieuwe ontwikkelingen in het kamp en het winnen en verliezen van proeven. Ze zei 'geef me een paar dagen' terwijl ze die dagen al heeft. Ik had het wel slimmer van haar gevonden als ze onmiddellijk had aangegeven bij de anderen te gaan slapen en geen gebruik te maken van haar leidershut. Het is overigens onduidelijk wat het leiderschap inhoudt behalve de immuniteit en de hut. Ik begrijp verder niet wat John en Carl bezielt om zo te keer te gaan tegen Esther. Misschien zit het John dwars dat Esther de foto van Wim verkoos boven die van boven die van John. Ik begrijp dat overigens ook niet. John werd als laatste man gekozen. Ernst-Paul peilde op de eilandraad wie Esther een kans wilde geven hoewel dat geen onderdeel van het spel is. Ik vermoed dat hij wilde voorkomen dat ze er onderdoor zou gaan. Ik vond het een aardig detail dat nog even getoond werd dat Esther n.a.v. zijn foto in de 'grot' zei dat John de ziel van een wijze indiaan heeft.

De eilandraad was in het donker, net als bij Survivor. Was dat nou de eerste keer of is het vaker gebeurd ? Misschien was het in verband met de regen, misschien is de opzet van het programma iets veranderd bij Talpa. Bij Survivor lopen de deelnemers met een fakkel naar de eilandraad. De fakkel van degene die weggestemd wordt symbolisch gedoofd.

Nicole nam het niet op voor Esther in de groep. Achteraf was dat geen slimme zet. Als ze het wel had gedaan was misschien duidelijk geworden dat John en Carl een minderheid vormen in de groep en was de stemming misschien anders uitgevallen. Nicole stelde dat zij weg gestemd is omdat ze Nederlander is en geen Belg. Ik dacht dat ze weg gestemd was omdat de anderen het niet fair vonden dat ze terug was gekomen nadat ze al eerder weg gestemd was. Als ze daadwerkelijk dacht dat het om haar Nederlanderschap ging begrijp ik helemaal niet dat ze het niet voor Esther opnam. In dat geval had ze immers niks te verliezen.

Douwe doet wederom een poging zich van zijn groep te vervreemden door niet in bad te gaan. Ik vermoed dat hij het niet lang volhoudt. John zegt volgende week 'of jij gaat of ik ga'. Aangezien Esther immuniteit heeft zou John moeten gaan. Ik ben benieuwd. Maar misschien is dit weer een uit zijn verband gehaalde quote. Ik vind het jammer dat men dergelijke quotes laat zien. Het programma heeft dat mijns inziens niet nodig. Ik vond Meredith geweldig bij de laatste proef al won haar team niet. Ze wist zeer behendig de zakken van Douwe te ontwijken. Volgens mij moet je als je dergelijke behendigheid mist zo snel mogelijk lopen over de balk bij deze proef. Dan verlies je minder snel je evenwicht en word je minder snel geraakt door een zak.

De meest opvallende quote vond ik deze :
John tegen Esther die immuniteit heeft : Deze proef heb je al slecht gedaan dus dan zou ik zeggen we stemmen jou weg, moven, de zee in. Esther : Krijg ik dan nog de tijd een vlotje te bouwen ? Carl : We kunnen een vlot bouwen met haar hut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')