Precies, wat was Bjorn een koning!!quote:Op maandag 19 september 2005 21:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zoals Bjorndat af en toe zo heerlijk kon.
Meiskes, ik trek mij terug en dan ging hij in z'n hutje liggen. Later op z'n duivelseiland was het helemaal lachuh
Douwe is een zure Friese Freggel. De eerste die het de hevig roelerende Esther onmogelijk probeerde te maken met zijn stugge Fryslan-boppe-fierljep-gehuilquote:Op maandag 19 september 2005 22:55 schreef Flem het volgende:
Ja, waarom heeft iedereen het over John? Douwe de bom.
uit dat topic , van Kugari-Kenquote:Op maandag 19 september 2005 22:55 schreef zatoichi het volgende:Nou is het kots op John topic dicht, de enige plek waar kotsen een opluchting is....
niks aan toe te voegen , alleen john en zielige meelopersquote:John is een verlepte oude strontsnuiver die zijn vergane glorie niet kan toegeven.
Als een onderontwikkelde vergalde egotripper gooit hij met zijn debiele gedrag meer walging op dan menigeen Lonsdale-puberkutje of Voorbil-berber eikel.
De manier waarop hij kijkt, hoe hij zijn mond heen en weer trekt, hoe hij zuigt op zijn denkbeeldige nierstenen in stilte, hoe hij uit die rat-achtige oogjes van hem kijkt, het stoort me. Het roept een antipathie bij me op waardoor ik hem wil slaan, met een stok, een stok met roestige spijkers aan het uiteinde, ik wil hem slaan, en slaan, en slaan, tot er niets meer van dat zieke gedrag van hem in die harige zurige varkenskop overblijft. Stamp de onbeschoftheid eruit Esther, doe het voor Nederland, doe het voor de arme kindertjes in Biafra, doe het voor Ernst-Paul en God! Het is je taak Esther, je missie, je levensdoel!
John moet ophoeren, met zijn verlepte zwakzinnige kuttekop moet hij van het scherm verdwijnen en in de vergetelheid vallen.
Die man heeft afgeschreven, geen respect voor zo'n laaghartig intriest figuur.
Ik walg van het feit dat dat... onding een Nederlander is.
Douwe is inderdaad ( op het moment ) de bom, net zoals elbert en wat anderen. Helaas is John een zwart gat wat alle vreugde, lof en alles wat positief is gewoonweg opzuigt. Hij is te erg en overschaduwd iedereen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:55 schreef Flem het volgende:
Ja, waarom heeft iedereen het over John? Douwe de bom.
dat dan weer welquote:Op maandag 19 september 2005 22:59 schreef Maerycke het volgende:
John is natuurlijk een ongelovelijke galbak.. maar mènnnnn, wat maakt dit goede tv
dat is inderdaad ook goede en vernieuwende tvquote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef Verbal het volgende:
Die John moeten ze spread-eagled, naakt op dat brakke vlot van die bodybuilder vasttimmeren en met het uitgaande tij richting een school hamerhaaien laten dobberen, terwijl hij langzaam in de kokende zon leegbloedt.
V.
Douwe is ook een dwarse dwark hoor. Dat maakt hem ook heel grappig. Die Douwe is vast blij wanneer hij weer lekker alleen thuis op zijn boot ronddobbert, hij functioneert niet echt in een groep.quote:
Niet zo handig idd, maar gelukkig al gefixedquote:Op maandag 19 september 2005 22:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
En dan laat je de spoiler in de quote staan.
Dat T-shirt is inderdaad leuk!quote:Op maandag 19 september 2005 23:02 schreef Cee het volgende:
John met z'n Woodstock t-shirt
quote:Op maandag 19 september 2005 23:11 schreef caradoc het volgende:
John ziet zich als een kapitein,
maar eigenlijk is het gewoon een zwijn.
Nederland smacht naar zijn vertrek,
want aan haat jegens John is er geen gebrek.
Vallen als een baksteen word John's lot,
zelfs al gebeurd het door een nekschot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |