Adres op zoeken.quote:Op maandag 19 september 2005 22:04 schreef cptmarco het volgende:
heeft iemand een handleiding hoe je een voodoo-poppetje kunt maken....???
Als dit topic volzit komen we zo in die van jou spelen ok?quote:Op maandag 19 september 2005 22:05 schreef MaJo het volgende:
Deze is beter: Expeditie Robinson # 6
Heeft tenminste een duidelijke titel
Ga even ergens anders lopen janken.quote:Op maandag 19 september 2005 22:05 schreef MaJo het volgende:
Duh, we zijn hier al tig pagina's verder, wat boeit die OP nou. Het gaat zo snel dat je die toch niet leestquote:Op maandag 19 september 2005 22:05 schreef MaJo het volgende:
vandaar dat maxime 'm dus ook niet koosquote:Op maandag 19 september 2005 22:07 schreef Flem het volgende:
En Esther was nog wel zo positief over John, "dit is een hele wijze man" e.d.
*genoteerd heeftquote:Op maandag 19 september 2005 22:06 schreef Havoc het volgende:
[..]
Adres op zoeken.
Knokploegje er heen.
John in een kooitje.
Bezine er over heen.
Vlammetje erbij.
Filmen en op de weblog zetten.
Indianenzielquote:Op maandag 19 september 2005 22:07 schreef Flem het volgende:
Jij bent mod, gooi die andere op slot zou ik zeggenquote:Op maandag 19 september 2005 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga even ergens anders lopen janken.
Ik denk dat ze dat inmiddels wel herzien heeftquote:Op maandag 19 september 2005 22:07 schreef Flem het volgende:
Had je al gezegd.quote:Op maandag 19 september 2005 22:05 schreef MaJo het volgende:
Was het niet 'Slapende Lamzak'?quote:Op maandag 19 september 2005 22:09 schreef Havoc het volgende:
[..]
Indianenziel.
Jup hij was in een vorig leven een Sioux genaamd 'Achterbakse Gier'
Zo zie je maar weer. Een eerste indruk is niet altijd een goede indruk. Dit is trouwens wel goed voor het programma. Ik denk dat menig nederlander / belg met spanning wacht wat er volgende week gaat gebeuren.quote:Op maandag 19 september 2005 22:07 schreef Flem het volgende:
Dan gaat ze daar weer op Douwe zitten zeiken waarschijnlijk als die lekker aan het knutselen isquote:Op maandag 19 september 2005 22:10 schreef Refragmental het volgende:
HEEL veel mensen hebben zich laten kennen deze aflevering.
Alleen jammer voor Esther, zij zou eigenlijk van plaats moeten ruilen met dat verbitterde oude kreng in kamp noord... Elsje. Dan zou kamp noord me een heel gezellig kamp lijken, en bij zuid kunnen ze dan lekker allemaal verbitterd doen!
En niet zo'n klein beetje ookquote:Op maandag 19 september 2005 22:10 schreef Ghistos het volgende:
Mag ie dood of niet?
Alleen langzaam. En pijnlijk.quote:Op maandag 19 september 2005 22:10 schreef Ghistos het volgende:
Maar hé, wat vinden jullie van John? Mag ie dood of niet? (had net het andere ER topic gevolgd)
quote:Op maandag 19 september 2005 22:14 schreef Ang3l het volgende:
Leeftijd: 52 jaar
Beroep: Rentenier
Houdt van: Vingerverven
Ze vergaten achterbaks, irritant, kleinzielig, bekrompen, jaloers en kleuterig
Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 19 september 2005 22:01 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een mooiere OP gemaakt en een goeie topictitel
Was dat niet Elsje?quote:Op maandag 19 september 2005 22:13 schreef BVO het volgende:
Het rode team vind ik wel leuk trouwens, op die Annita na dan. Beetje kinderachtig hoe zij op Elberts rondleiding reageerde.
Tenzij ze beide op John stemmenquote:Op maandag 19 september 2005 22:19 schreef trepper het volgende:
Op zich speelt John het wel goed. Hij weet dat al die anderen met hem meelopen dus kan ie zich makkelijk zo gedragen. Die 2 jonge belgen snappen alleen niet dat zij straks het slachtoffer zijn als ze weer naar de eilandraad moeten.
Nee elsje had d'r pootje gebroken en is naar huisquote:
quote:Op maandag 19 september 2005 22:10 schreef Ghistos het volgende:
Maar hé, wat vinden jullie van John? Mag ie dood of niet? (had net het andere ER topic gevolgd)
Elsje moest met een gebroken voet vertrekken in aflevering twee ofzo en was juist maatjes met Elbert.quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 21:50 schreef caradoc het volgende:
Dat ik me zo druk kan maken en zelfs vloeken/schelden op een persoon op de tv, raar toch.
Neh, die 2 doen alles wat de grootste schreeuwerd zegt, dat was in het vorige kamp en dat is nu weer. Als John zegt "spring" dan vragen ze "Allez, hoe hoog wilde ons hebben?" en als john zegt "Pest esther weg" dan doen ze stom tegen de lieve grottedoosquote:
Pure poëziequote:Op maandag 19 september 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Maar ja ik ben Tong.
Daar zit de schoonheid in het onafgemaakte. Zeg maar zoals Gaudi, of vind je die onafgemaakte kathedraal in Barcelona ook misstaan ?
Ja ik weet het niet hoor, het is een beetje euhm, incompleet zeg maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |