Ik vrees dat dit wel echt is. Ik zie neit in, hoe hij zo'n goed acteur zou kunnen zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef BVO het volgende:
Ik heb werkelijk waar met open mond zitten kijken. Heb zoiets echt nog nooit meegemaakt.
Anyway, de geruchten dat John een acteur is worden een heel stuk geloofwaardiger. Dit kan gewoon niet echt zijn..
Die reactie van John is toch abnormaal?quote:Op maandag 19 september 2005 21:53 schreef Timmai het volgende:
[..]
het is gewoon de keiharde wereld die daar geprojecteerd wordt.. neemt niet weg dat ik er ook van kots
Hij heeft in reclames gespeeld, aldus Acteur in Expeditie Robinson? .quote:Op maandag 19 september 2005 21:54 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit wel echt is. Ik zie neit in, hoe hij zo'n goed acteur zou kunnen zijn.
Hij is gewoon heel erg zichzelf. En daar zijn wij mooi klaar mee.
het was ook echt wel expres in die volgorde gevraagt. Volgensmij als ze als eerst john hadden gevraagt of hij haar nog een kans wilde geven zouden er veel meer nee's uitkomen. Mooi zo ernst-paulquote:Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik stond er wel even van te kijken dat er 4 waren die Esther een kans gunden. Kwam volgens mij omdat die ouwe doos als eerste "ja" zei, en daarna de belgische schaapjes volgden. Had de oude doos "nee" gezegd dan hadden de belgische meningloze makke volgschaapjes waaraschijnlijk ook "nee" gezegd.
Daarna stond ik er van te kijken dat dinges (ik vergeet haar naam steeds) weg moest. Ik dacht echt "Woehhahahaha iedereen geeft esther een kans tegen de wil van john in en nu sterft ie moet ie we!". Maar helaas....
Esther.... hou je immuniteit. Die is geldig tot aan de samensmelting en daar wordt alles anders. Dan zie je je Marnixje ook weer. Hou de eer aan jezelf, gooi d;r wat olifantenhuid op en laat John z'n eigen graf graven, maar geef niet op!
Ik weet het ook niet, maar in reclames spelen, maakt je toch nog geen groot acteur, die zoiets kan spelen?quote:Op maandag 19 september 2005 21:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij heeft in reclames gespeeld, aldus Acteur in Expeditie Robinson? .
Mja, ik weet het niet.
Zoals Bjornquote:Op maandag 19 september 2005 21:56 schreef Noca het volgende:
Ik zou gewoon een beetje op het strand gaan liggen en helemaal niks meer uitvreten, stelletje eikels daar. Lekker niksen tot de samensmelting, geweldig zou dat zijn
Ik denk dat 't dat idd in grote mate is. Ik bedoel... die jongeren zijn voor hem toch ook "nieuw"? Waarom geeft ie daar dan niet op af? Nee, iemand kiezen die in een positie zit die ze zelf niet wil en niet gekozen heeftquote:Op maandag 19 september 2005 21:55 schreef PirE het volgende:
John was leider van Noord en kan niet accepteren dat iemand anders leider is.
Ik weet niet, maar ik vind het toch opvallend dat de man van wie het gerucht ging een acteur te zijn opeens zo'n rol aanneemt. Maar misschien is 'ie echt zo. Ik hoop het niet voor hem.quote:Op maandag 19 september 2005 21:57 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar in reclames spelen, maakt je toch nog geen groot acteur, die zoiets kan spelen?
Precies. Elbert, Marnix, Maxime en Fleur lijken mij personen die niks met John hebben en het kamp van Marnix ziet er gewoon veel sterker uit. Ik vond Maxime eerst niks, maar ik moet zeggen dat ik hem steeds meer ga respecteren. Hij houdt zich ver van allerlei stemafspraken en hij kan zich ook goed alleen redden.quote:Op maandag 19 september 2005 21:57 schreef Bonobo11 het volgende:
Esther moet gewoon vasthouden aan d'r imuniteit en dan kan John het uiteindelijk wel schudden, boeie dat ze dan buiten de groep valt. Na de samensmelting heeft ze waarschijnlijk steun aan Marnix en kan ze nog ver komen. Moet ze wel John wegwerken , want diie makke schaapjes mogen daarna geen probleem zijn
Hou je smoel joh John.quote:Op maandag 19 september 2005 22:01 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een mooiere OP gemaakt en een goeie topictitel
Maar te laatquote:Op maandag 19 september 2005 22:01 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een mooiere OP gemaakt en een goeie topictitel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |