abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30740398
Wat een gast die John. En wat een ongelofelijke losers zijn die andere belgen. Hoe kunnen ze zo'n gast die zulke taal uitkraamt laten blijven op dat eiland? Echt, die John is echt een eikel, maar ik heb nog liever dat hij straks wint dan die andere Belgen.
pi_30740404
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef BVO het volgende:
Ik heb werkelijk waar met open mond zitten kijken. Heb zoiets echt nog nooit meegemaakt.

Anyway, de geruchten dat John een acteur is worden een heel stuk geloofwaardiger. Dit kan gewoon niet echt zijn. .
Ik vrees dat dit wel echt is. Ik zie neit in, hoe hij zo'n goed acteur zou kunnen zijn.
Hij is gewoon heel erg zichzelf. En daar zijn wij mooi klaar mee.
Keep the faith!!
  maandag 19 september 2005 @ 21:54:42 #128
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30740428
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:53 schreef Timmai het volgende:

[..]

het is gewoon de keiharde wereld die daar geprojecteerd wordt.. neemt niet weg dat ik er ook van kots
Die reactie van John is toch abnormaal? .

Die makke Belgen irriteer ik me ook dood aan, maar dat zijn gewoon slappelingen. John komt over als een psychopaat.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 19 september 2005 @ 21:55:10 #129
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30740449
Dom van die 2 jonge Belgen. Gewoon op John stemmen zodat de jonge mensen de overhand hebben. Nu komen ze in een situatie dat de bejaarden een jonge gaan wegstemmen omdat hij niet uit kamp Noord komt (John logica).

John was leider van Noord en kan niet accepteren dat iemand anders leider is. Die man vind zichzelf de natuurlijke leider, hoewel hij iedere keer hopeloos faalt met de proeven. Deze aflevering ook weer en bij de proef met die baan met de rugzak van het zelfde laken een pak. Hij kan niks dan uitslapen en op zijn luie reet zitten zeiken op andere mensen die wel iets gepresteeerd hebben.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 19 september 2005 @ 21:55:34 #130
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_30740463
Iemand de adres gegevens van John, gaan we even ons zelf zijn tegenover hem .
I'm getting too old for this....
  maandag 19 september 2005 @ 21:56:14 #131
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30740493
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:54 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Ik vrees dat dit wel echt is. Ik zie neit in, hoe hij zo'n goed acteur zou kunnen zijn.
Hij is gewoon heel erg zichzelf. En daar zijn wij mooi klaar mee.
Hij heeft in reclames gespeeld, aldus Acteur in Expeditie Robinson? .
Mja, ik weet het niet.
  maandag 19 september 2005 @ 21:56:22 #132
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30740501
Ik zou gewoon een beetje op het strand gaan liggen en helemaal niks meer uitvreten, stelletje eikels daar. Lekker niksen tot de samensmelting, geweldig zou dat zijn
  maandag 19 september 2005 @ 21:56:49 #133
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_30740517
Ik net vol walging naar Expeditie Robinson zitten kijken Wat is die John een walgelijk figuur Geeft Esther geen een kans en al die andere stomme belgen lopen gelijk achter m aan, terwijl naar mijn idee Esther echt niks fout heeft gedaan. Vond haar in de grot altijd heel sociaal en gezellig over komen en ook iemand die erg realistisch is. Jammer dat die John dat niet kan zien en dan ook nog gaat zitten zeggen dat ze helemaal niet in de grot heeft gezeten omdat ze geen 1 krasje heeft. Gadverdamme wat een ontzettende lul zeg.

Heel zonde dat Nicole dr nu uit is
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  maandag 19 september 2005 @ 21:56:52 #134
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_30740521
Beste wat Esther nu nog kan doen is elke proef verknallen. Immuniteit, zoek het maar uit jongens en meisjes, ik ga in mijn leidershut liggen .
pi_30740541
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik stond er wel even van te kijken dat er 4 waren die Esther een kans gunden. Kwam volgens mij omdat die ouwe doos als eerste "ja" zei, en daarna de belgische schaapjes volgden. Had de oude doos "nee" gezegd dan hadden de belgische meningloze makke volgschaapjes waaraschijnlijk ook "nee" gezegd.

Daarna stond ik er van te kijken dat dinges (ik vergeet haar naam steeds) weg moest. Ik dacht echt "Woehhahahaha iedereen geeft esther een kans tegen de wil van john in en nu sterft ie moet ie we!". Maar helaas....

Esther.... hou je immuniteit. Die is geldig tot aan de samensmelting en daar wordt alles anders. Dan zie je je Marnixje ook weer. Hou de eer aan jezelf, gooi d;r wat olifantenhuid op en laat John z'n eigen graf graven, maar geef niet op!
het was ook echt wel expres in die volgorde gevraagt. Volgensmij als ze als eerst john hadden gevraagt of hij haar nog een kans wilde geven zouden er veel meer nee's uitkomen. Mooi zo ernst-paul
  maandag 19 september 2005 @ 21:57:16 #136
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_30740543
Esther moet gewoon vasthouden aan d'r imuniteit en dan kan John het uiteindelijk wel schudden, boeie dat ze dan buiten de groep valt. Na de samensmelting heeft ze waarschijnlijk steun aan Marnix en kan ze nog ver komen. Moet ze wel John wegwerken , want diie makke schaapjes mogen daarna geen probleem zijn
Feyenoord!!! * Barça
pi_30740554
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:56 schreef BVO het volgende:

[..]

Hij heeft in reclames gespeeld, aldus Acteur in Expeditie Robinson? .
Mja, ik weet het niet.
Ik weet het ook niet, maar in reclames spelen, maakt je toch nog geen groot acteur, die zoiets kan spelen?
Keep the faith!!
  maandag 19 september 2005 @ 21:59:14 #138
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_30740611
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:56 schreef Noca het volgende:
Ik zou gewoon een beetje op het strand gaan liggen en helemaal niks meer uitvreten, stelletje eikels daar. Lekker niksen tot de samensmelting, geweldig zou dat zijn
Zoals Bjorn dat af en toe zo heerlijk kon.

Meiskes, ik trek mij terug en dan ging hij in z'n hutje liggen. Later op z'n duivelseiland was het helemaal lachuh
Feyenoord!!! * Barça
  maandag 19 september 2005 @ 21:59:33 #139
3185 Adelante
To let it go now
pi_30740618
whehehe, geweldige irritatie tv

John
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 19 september 2005 @ 22:00:12 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_30740645
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:55 schreef PirE het volgende:
John was leider van Noord en kan niet accepteren dat iemand anders leider is.
Ik denk dat 't dat idd in grote mate is. Ik bedoel... die jongeren zijn voor hem toch ook "nieuw"? Waarom geeft ie daar dan niet op af? Nee, iemand kiezen die in een positie zit die ze zelf niet wil en niet gekozen heeft

Wel geinig van meneer hasselbach dat ie toch ff benadrukt tegenover John dat Esther wel degelijk uit de grot is gekomen en met een vlotje heeft gebadderd Niet dat het hielp, maar hij stond heeeeeeeel even publiekelijk ten schande. Helaas volgen de belgische schaapjes nog steeds de grootste schreeuwlelijk... van Maxine naar John.

Wat een extreem contrast tussen die 2 kampen zeg. Zo erg heb ik 't nog nooit gezien.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 19 september 2005 @ 22:01:02 #141
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30740687
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:57 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet, maar in reclames spelen, maakt je toch nog geen groot acteur, die zoiets kan spelen?
Ik weet niet, maar ik vind het toch opvallend dat de man van wie het gerucht ging een acteur te zijn opeens zo'n rol aanneemt. Maar misschien is 'ie echt zo. Ik hoop het niet voor hem.
  maandag 19 september 2005 @ 22:01:16 #142
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_30740697
Dit is volgens mij nog nooit voorgekomen in ER, dat twee mensen zo ongelooflijk tekeer gaan tegen iemand. Ze wordt door de spelleiding wel enigszins in die positie gedreven (nieuwkomers krijgen altijd gezeik), maar dit is wel heel ernstig. Zouden ze niet gewoon door de programmaleiding zijn gepusht om een beetje lullig tegen haar te gaan doen, en dat dit flink uit de hand liep? Die kerels moeten zich nu thuis anders wel kapotschamen zeg. Maar goed, Esther kan nu lekker een babbeltje gaan maken met een cameraman ofzo.

Douwe is werkelijk geweldig trouwens, niet in 't spa gaan, maar wel flink champagne lopen zuipen. Ook schitterend dat-ie al weken hetzelfde shirt aanheeft. Een ware held.
pi_30740702
Esther en Nicole.. wat zijn jullie toch als persoon/mens

Alleen jammer dat jullie ook zo onder de rest moeten lijden.. vooral dat laffe stel die niet inziet dat dit _DE_ kans is om schoonschip te maken.

Vooral Nicole heeft het heel erg goed op een rijtje volgens mij, qua inzicht en wijsheid voor iemand van haar leeftijd.

Weet wel dat iemand die zooo zit the pushen van houdt de eer aan jezelf, stop ermee etc.. bij mij precies het tegenovergestelde effect zou bereiken. Ook al zou het het laatste zijn dat ik zou doen, ik zou dan nooit meer toegeven/opgeven.

Go Esther!

EDIT:

en ja, Douwe is ook gaaf.. zo heerlijk nuchter, maar wel weer met de humor met die zandzakken bijvoorbeeld. Heb hem trouwens wel een paar keer in de plaatselijke boemel gezien

En omg, wat is die John opeens in mijn ogen gekelderd.. van wel redelijk tot ver door de bodem, wat een @#$@#$@#$@#$.

Blijkbaar lag het dus eerst ook niet aan Elbert, maar veel meer aan de groep
  Moderator maandag 19 september 2005 @ 22:01:40 #144
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30740711
Ik heb een mooiere OP gemaakt en een goeie topictitel
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_30740723
John is zwak, erg zwak. Ik zou van alles doen om hem lichamelijk nog meer te verzwakken. Hij loopt al zo krom als quasimodo dus een echte opdracht zal dat niet zijn.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  maandag 19 september 2005 @ 22:02:20 #146
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30740746
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:57 schreef Bonobo11 het volgende:
Esther moet gewoon vasthouden aan d'r imuniteit en dan kan John het uiteindelijk wel schudden, boeie dat ze dan buiten de groep valt. Na de samensmelting heeft ze waarschijnlijk steun aan Marnix en kan ze nog ver komen. Moet ze wel John wegwerken , want diie makke schaapjes mogen daarna geen probleem zijn
Precies. Elbert, Marnix, Maxime en Fleur lijken mij personen die niks met John hebben en het kamp van Marnix ziet er gewoon veel sterker uit. Ik vond Maxime eerst niks, maar ik moet zeggen dat ik hem steeds meer ga respecteren. Hij houdt zich ver van allerlei stemafspraken en hij kan zich ook goed alleen redden.

Die rondleiding van Elbert was trouwens meesterlijk .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 19 september 2005 @ 22:03:00 #147
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_30740781
Het lag inderdaad gewoon niet aan Elbert maar puur aan die groep, typische groeps intimidatie. Selecteer 1 persoon en ga met zijn allen er op hakken.
  maandag 19 september 2005 @ 22:03:45 #148
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_30740813
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:01 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een mooiere OP gemaakt en een goeie topictitel
Hou je smoel joh John.
  FOK!fossiel maandag 19 september 2005 @ 22:04:07 #149
8443 cptmarco