Zit 'ie ook al in Big Brother?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:55 schreef Lauzie het volgende:
Oke, de bovenste link is dus de juiste. Dat is John inderdaad! In Big Brother werd verteld dat ie rentenier is. Het kan best dat ie af en toe voor de lol een commercial doet, ja toch?
Vertel me het verschil eens. Qua aantal geschikte mensen zal het niks uitmaken lijkt me.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:45 schreef SunChaser het volgende:
Iemand uit Wadinxveen is wel iets anders dan iemand die ook al in een reclamespot was te zien.
Als John gecast is, maakt t wel verschil vind ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Vertel me het verschil eens. Qua aantal geschikte mensen zal het niks uitmaken lijkt me.
Oh?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:45 schreef SunChaser het volgende:
Iemand uit Wadinxveen is wel iets anders dan iemand die ook al in een reclamespot was te zien.
Misschien.... misschien ook wel niet.quote:Misschien halen ze de kandidaten van ER wel bij castingbureau's.
Dan wellicht ja. Al zit er dan ook nog een verschil in of hij gecast is om tijdens ER een bepaalde rol te spelen of omdat hij gewoon een karakter was waar ze naar op zoek waren, hetgeen voor zulke programma's vaak gebeurd (BB4 was een goed voorbeeld daarvan).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als John gecast is, maakt t wel verschil vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |