Nou liever nog maar even niet. In Jong Oranje doet hij het goed genoeg en dat mag nog wel even blijven.quote:Op zondag 18 september 2005 21:18 schreef CheizXL het volgende:
K-J Huntelaar in ORANJE!
Oh wijsneus, ga me een beetje verbeteren.quote:Op zondag 18 september 2005 21:24 schreef MaxPower het volgende:
Nee Huntelaar speelt achter Samaras, die de diepste spits is.
Wij gaan altijd voor de balquote:Op zondag 18 september 2005 21:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Is dat iets typisch Fries? Meteen naar andermans kruis grijpen?
Je spoort echt niet. Iedereen ziet dat hij Bosschaart een trap tussen z'n benen geeft, en dat is rood.quote:Op zondag 18 september 2005 21:11 schreef SCH het volgende:
Vandaag volwassen geworden. Bosschaart had geel moeten krijgen maar Huntelaar kreeg uiteindelijk rood door een reflex waar hij volgens mij weinig aan kon doen. Hij reageerde er laconiek op en terecht.
Samaras is geblesseerd.quote:Op zondag 18 september 2005 21:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh wijsneus, ga me een beetje verbeteren.![]()
Samaras speelde de afgelopen 2 wedstrijden niet in de basis.
Bovendien speelt Huntelaar veel meer als diepe spits. Samaras trekt het spel nog wel naar zich toe en gaat achter de bal aan.
Nou, da's toch echt maar de vraag. Bosschaart provoceerde, ging op zijn voet staan en dus ging in een reflex zijn been omhoog. Als je dat een trap noemt, dan spoor je pas niet. Beide spelers geel was beter geweest.quote:Op zondag 18 september 2005 22:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je spoort echt niet. Iedereen ziet dat hij Bosschaart een trap tussen z'n benen geeft, en dat is rood.
De beweging naar boven ging in 2x. Een reflex is een enkele beweging. En dan nog, je lichaam reageert niet op die manier op een prikkel op je tenen. Het hele reflex-verhaal is dus verzonnenquote:Op zondag 18 september 2005 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, da's toch echt maar de vraag. Bosschaart provoceerde, ging op zijn voet staan en dus ging in een reflex zijn been omhoog. Als je dat een trap noemt, dan spoor je pas niet. Beide spelers geel was beter geweest.
Natuurlijk vind jij dat beter omdat je voor Heerenveen bent.quote:Op zondag 18 september 2005 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, da's toch echt maar de vraag. Bosschaart provoceerde, ging op zijn voet staan en dus ging in een reflex zijn been omhoog. Als je dat een trap noemt, dan spoor je pas niet. Beide spelers geel was beter geweest.
Dat was het niet, het was een trap. En op natrappen staat rood, ook al raak je de tegenstander niet in z'n kruis, of zelfs helemaal niet.quote:re·flex (de ~ (m.), ~en)
1 onwillekeurige reactie op een zenuwprikkel => reflexbeweging
2 weerschijn
Stellen dat hij 'niet in de basis staat' om te beargumenteren dat degene waarop je reageerde de opstelling niet juist had, is daarom onzin. Moet ik alles voorkauwen?quote:
Ik kan heus wel beoordelen of een rode kaart terecht is.quote:Op maandag 19 september 2005 02:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Natuurlijk vind jij dat beter omdat je voor Heerenveen bent.
Daarover blijven we dan van mening verschillen. Ik versta echt wat anders onder een trap.quote:Dat was het niet, het was een trap. En op natrappen staat rood, ook al raak je de tegenstander niet in z'n kruis, of zelfs helemaal niet.
Je hebt het niet helemaal goed gelezen, ik zei helemaal niet dat degene waarop ik reageerde de opstelling onjuist had.quote:Stellen dat hij 'niet in de basis staat' om te beargumenteren dat degene waarop je reageerde de opstelling niet juist had, is daarom onzin. Moet ik alles voorkauwen?
ben je nou echt zo naief? Je ziet in de herhaling duidelijk dat hij met zijn onderbeen een kleine beweging maakt die verre van natuurlijk was. Of het hard of zacht was, maakt niet uit. Het blijft natrappen.quote:Op maandag 19 september 2005 10:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan heus wel beoordelen of een rode kaart terecht is.
[..]
Daarover blijven we dan van mening verschillen. Ik versta echt wat anders onder een trap.
[..]
Je hebt het niet helemaal goed gelezen, ik zei helemaal niet dat degene waarop ik reageerde de opstelling onjuist had.
Dan is het toch wel vreemd dat Bosschaart geen kaart kreeg, ben je dat met me eens? Of mag je bewust op iemand zijn voet gaan staan?quote:Op maandag 19 september 2005 11:09 schreef Kaap het volgende:
[..]
ben je nou echt zo naief? Je ziet in de herhaling duidelijk dat hij met zijn onderbeen een kleine beweging maakt die verre van natuurlijk was. Of het hard of zacht was, maakt niet uit. Het blijft natrappen.
Dat duwtje van Cocu tegen Andorra vond jij terecht rood, maar deze schoppende beweging van KJ naar een tegenstander niet?quote:Op maandag 19 september 2005 11:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan is het toch wel vreemd dat Bosschaart geen kaart kreeg, ben je dat met me eens? Of mag je bewust op iemand zijn voet gaan staan?
Maar je ziet toch echt andere dingen - natrappen is iets heel anders.
Inderdaad. Dat heb je heel goed opgemerkt.quote:Op maandag 19 september 2005 11:26 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat duwtje van Cocu tegen Andorra vond jij terecht rood, maar deze schoppende beweging van KJ naar een tegenstander niet?
Heb je ook een argument (behalve club voorkeur) voor dit meten met twee maten?quote:Op maandag 19 september 2005 11:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat heb je heel goed opgemerkt.![]()
Beide werden geprovoceerd, beide hadden geel mogen hebben. De actie van Cocu was veel bewuster dan die van Huntelaar. Wat me vooral stoort is dat Bosschaart er dan mee wegkomt. Op die manier wordt provoceren dus beloond.quote:Op maandag 19 september 2005 11:44 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Heb je ook een argument (behalve club voorkeur) voor dit meten met twee maten?
Dat gebeurt alleen bij ajaxquote:Op maandag 19 september 2005 12:19 schreef DutchGooner het volgende:
idd,dat het terecht rood was,anders was ie geseponeerd
quote:Op maandag 19 september 2005 11:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Beide werden geprovoceerd, beide hadden geel mogen hebben. De actie van Cocu was veel bewuster dan die van Huntelaar. Wat me vooral stoort is dat Bosschaart er dan mee wegkomt. Op die manier wordt provoceren dus beloond.
De rode kaart voor KJ was even dom als terecht. Zijn reactie ook na afloop, hij kon zijn lach nauwelijks houden. Dat gesprekje gaf wel aan dat het een bewuste actie was. Die wordt wel voor een wedstrijdje of 3 a 4 geschorst.quote:Op maandag 19 september 2005 12:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen bij ajax![]()
Ik zag niet Bosschaart op zn poot ging staan. iig erg dom van Huntelaar, wel zwaar bestraft in mijn ogen.
quote:Op maandag 19 september 2005 11:13 schreef SCH het volgende:
Of mag je bewust op iemand zijn voet gaan staan?
Huntelaar zelf heeft nota bene gezegd dat het een trap was. Dat van die reflex is dus onzin.quote:Op zondag 18 september 2005 22:56 schreef MrTorture het volgende:
[..]
De beweging naar boven ging in 2x. Een reflex is een enkele beweging. En dan nog, je lichaam reageert niet op die manier op een prikkel op je tenen. Het hele reflex-verhaal is dus verzonnen
Oow en je kan in een reflex geen trap gevenquote:Op maandag 19 september 2005 16:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Huntelaar zelf heeft nota bene gezegd dat het een trap was. Dat van die reflex is dus onzin.
quote:Klaas Jan Huntelaar moet drie duels toekijken, waarvan eentje voorwaardelijk. De aanvaller van SC Heerenveen kreeg rood omdat hij Feyenoord-linksback Pascal Bosschaart trakteerde op een schopje in het kruis.
vi.nl
Zal wel een hele creatieve geest zijnquote:Op maandag 19 september 2005 18:36 schreef MaxPower het volgende:
Stuntelaar hahahaha die is grappig die kende ik nog niet!!![]()
![]()
Hij schopte niet in zijn klote. HIj deed zijn been omhoog uit een reflex. We kunnen het wel naspelen hoor. Duw ik jou op de grond en ga ik vervolgens hard op je tenen staan en dan zien we hoe je lichaam reageert.quote:Op maandag 19 september 2005 12:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hij schopte hem perongeluk in zijn klote?
Ja, dat zou je wel willen hè, jij hitsige relnicht. Daar trappen we niet in.quote:Op maandag 19 september 2005 18:39 schreef SCH het volgende:
[..]
We kunnen het wel naspelen hoor. Duw ik jou op de grond ....
quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef SCH het volgende:
Ik heb vanmiddag koffie gedronken met Bennie Jolink, een medestander in dezen.
Hij riep wel 5 x dat Pascal Bosschaart "er niet meer in komt". Waarin weet ik niet, dat zei hij er niet bij. Maar Bennie vond Bosschaart een enorme matennaaier en Klaas Jan een held. Misschien dat het er iets mee te maken heeft dat Klaas Jan uit Hummelo komt waar Bennie woont of Bennie heeft gewoon net zo'n frisse kijk op de zaken als ik
Bennie is nog steeds boos dat De Graafschap Huntelaar niet wilde hebben.
Uit een reflex zei hij erbij, omdat die engerd op zijn tenen ging staan.quote:Op maandag 19 september 2005 18:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Huntelaar zei op TV zelf dat hij een schop(je) had uitgedeeld...
Het zijn er 2 geworden.quote:Op maandag 19 september 2005 18:57 schreef popolon het volgende:
Lijkt me duidelijk: 3 wedstrijden denk ik.
quote:Op maandag 19 september 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Leuke spits, die denk ik gemiddeld rond de 15 goals per seizoen zal kunnen gaan maken.
Gezien zijn reactie achteraf zag je dat ie het zelf ook niet helemaal netjes vond.quote:
Volgens het boekje wel ja, maar ik had ook lopen klagen als het een Feyenoorder was overkomen.quote:Op maandag 19 september 2005 15:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De rode kaart voor KJ was even dom als terecht.
Toen ie werd uitgezwaaid richting tunnel had ie al een grijns op zn muil.quote:Zijn reactie ook na afloop, hij kon zijn lach nauwelijks houden.
Hij vond et zeker wel grappig dat SCH daarna met zulke cijfers ging verliezenquote:Op maandag 19 september 2005 21:37 schreef Erasmusch het volgende:
Toen ie werd uitgezwaaid richting tunnel had ie al een grijns op zn muil.
Je moet gewoon niet zo zeiken. Hij trapte na, rood. Wat er allemaal aan ten grondslag ging is dan niet van belang.quote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
Blijkbaar is iedereen het erover eens dat Bosschaart provoceerde en is er dus een fout gemaakt omdat hij daarvoor geen geel heeft gekregen. Provoceren mag namelijk niet volgens de spelregels.
Hoe kwaad was jij toen Lurling ouwe Kalou provoceerde, die vervolgens rood kreeg, en Feyenoord vervolgens met 1-0 van Heerenveen verloor? Lurling werd niet erg vriendelijk ontvangen in De Kuip daarna iig. Was het toen ook niet van belang wat er aan de rode kaart voorafging?quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo zeiken. Hij trapte na, rood. Wat er allemaal aan ten grondslag ging is dan niet van belang.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo zeiken. Hij trapte na, rood. Wat er allemaal aan ten grondslag ging is dan niet van belang.
Was Bennie weer op liefdadigheidsbezoek bij instelling "De Friese kloeken"quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef SCH het volgende:
Ik heb vanmiddag koffie gedronken met Bennie Jolink, een medestander in dezen.
Hij riep wel 5 x dat Pascal Bosschaart "er niet meer in komt". Waarin weet ik niet, dat zei hij er niet bij. Maar Bennie vond Bosschaart een enorme matennaaier en Klaas Jan een held. Misschien dat het er iets mee te maken heeft dat Klaas Jan uit Hummelo komt waar Bennie woont of Bennie heeft gewoon net zo'n frisse kijk op de zaken als ik
Bennie is nog steeds boos dat De Graafschap Huntelaar niet wilde hebben.
Hij was gewoon in zijn atelier/studio.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:54 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
Was Bennie weer op liefdadigheidsbezoek bij instelling "De Friese kloeken"
Dit was een andere situatie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hoe kwaad was jij toen Lurling ouwe Kalou provoceerde, die vervolgens rood kreeg, en Feyenoord vervolgens met 1-0 van Heerenveen verloor? Lurling werd niet erg vriendelijk ontvangen in De Kuip daarna iig. Was het toen ook niet van belang wat er aan de rode kaart voorafging?
Die reputatie gaat Bosschaart ook krijgen als hij zo doorgaat.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:28 schreef MrTorture het volgende:
Lurling is gewoon een matennaaierdie doet z'n hele carrière al niets anders
Flikker op man, ik zal jou omver trekken en bovenop je poot springen, kijken wat je doet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dit was een andere situatie.
Gefrustreerd kutjong, die Klaas-Jan.
Wat dan? Gaan ze met hooivorken en brandende fakkels achter hem aan komen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Smerige matennaaier die Bosschaart, die moet oppassen in Heerenveen![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat dan? Gaan ze met hooivorken en brandende fakkels achter hem aan komen?
Volgens mij vond hij het helemaal niet grappig. Hij vond het in alle ellende nog wel komisch dat hij B. juist in zjin ballen had geraakt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:45 schreef Cruoninga het volgende:
Hij kwam nogal achterlijk over in dat interview achteraf. Hij vond het wel erg grappig dat die rood had gekregen waarna zijn team was afgedroogd, vonden ze in de Kuip vast ook.
Tuurlijkquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/755672/2/50#30752673]dinsdag 20 september 2005
Smerige matennaaier die Bosschaart, die moet oppassen in Heerenveen![]()
KJ had vorig seizoen toch ook al ruzie in een shoarmatent? Daar had hij ook wat klappen uitgedeeld geloof ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dit was een andere situatie.
Gefrustreerd kutjong, die Klaas-Jan.
al 2 gescoordquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:42 schreef outcast_within het volgende:
Verrek dit topic bestaat ook nog. doet hij het een beetje goed bij ajax?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:42 schreef outcast_within het volgende:
Verrek dit topic bestaat ook nog. doet hij het een beetje goed bij ajax?
7 uit 7 als je de AC meerekentquote:Op zondag 19 februari 2006 17:17 schreef jimjim1983 het volgende:
hoeveel heeft ie nu bij ajax? 7 uit 6 volgens mij (met amstel cup erbij).
Owja, kloptquote:Op zondag 19 februari 2006 17:19 schreef methodmich het volgende:
Dan is het 7 uit 8 als je de AC meeneemt.
Hij had nog een 5e kunnen maken, bal werd alleen nog net weggetikt toen hij wegdraaidequote:Op zondag 19 februari 2006 17:21 schreef jimjim1983 het volgende:
en hij scoort niet alleen 4x,
hij scoort 4x mooi
tenzij ie steeds 4 keer scoortquote:Op zondag 19 februari 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
Klaas-Jan zit nu op 23 goals uit 22 duels en zal dan eindigen, met nog 9 duels te gaan en dus hoogstens 31 te spelen op 32,4 goals.
Waarom niet 6 keerquote:
ze zit wel in de verzorgingquote:Op maandag 20 februari 2006 10:13 schreef Doc het volgende:
Laatst zei m'n vrouw dat de naam Huntelaar haar bekend voorkwam omdat de kraamhulp bij m'n jongste dochter (in 1999) zo heette. Die had ook een zoon die voetbalde wist m'n vrouw nog - bij De Graafschap. Ik weet niet of Klaas Jan's moeder kraamhulp is, maar ALS dat zo is ...
Het grote Gouden Schoen topicquote:Eredivisieschutters vallen op in ESM-lijst
20/2/2006 10:35
Het zijn de topschutters van de Eredivisie die deze week de opvallendste spelers zijn in de top 25 van het ESM klassement om de Gouden Schoen. Klaas-Jan Huntelaar nadert zelfs de top drie.
Bij de beste 25 topscorers van Europa staan sinds afgelopen weekeinde vier namen van spitsen uit de Nederlandse competitie vermeld. Jefferson Farfán is de laatste aanwinst. De Peruaanse PSV'er hielp de regerend kampioen weer eens aan drie punten, ditmaal door twee goals tegen Vitesse. Met zeventien treffers neemt hij de 25ste positie in.
Boven hem staan Dirk Kuijt (omhoog naar de zeventiende plaats dankzij zijn goal tegen Sparta Rotterdam) en Shota Arveladze (nog net in de top tien na een improductieve week).
Klaas-Jan Huntelaar schoot zichzelf naar de zesde plaats, via zijn vier doelpunten tegen RBC Roosendaal. De jeugdinternational nadert de top drie, waar Ruud van Nistelrooy als best geklasseerde Nederlander de derde plaats bezet. Nog 3,5 punt scheidt de topscorer van de Eredivisie met die van het Premiership, omgerekend nog altijd drie treffers.
Maar hij maakt ze wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Jongens het was RBC....
Zou wat wezen zegquote:Op maandag 20 februari 2006 10:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat klopt, maar hem meteen als verlosser te zien gaat een beetje erg ver.
Als hij Ajax nou eens langs Inter schiet dan is het natuurlijk een ander verhaal.
Denk niet dat babel in de basis staatquote:Op maandag 20 februari 2006 10:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zou wat wezen zeg![]()
Inter op 2-0 voor, en dan komt Huntelaar erin voor Babel. 77, 85 en 90'
alleen mar om het meer glans te geven, Huntelaar als invaller, verlosser.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Denk niet dat babel in de basis staat
Huntelaar start gewoon.
2-2quote:Op maandag 20 februari 2006 11:06 schreef Cart_man het volgende:
4x scoren tegen RBC is niet zo bijzonder. Hij is er nog niet...
Dat deed ie al hoor maar fijn dat jullie zo snel tevreden zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:12 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gevormd bij Heerenveen, en nu gaat ie oogsten.
Pyjamaquote:Op maandag 20 februari 2006 11:15 schreef DeTolk het volgende:
Wat is er met je icon SCH? Groningenshirtje?
Zou heel goed kunnen hoor! Dan ben jij extra fan.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:13 schreef Doc het volgende:
Laatst zei m'n vrouw dat de naam Huntelaar haar bekend voorkwam omdat de kraamhulp bij m'n jongste dochter (in 1999) zo heette. Die had ook een zoon die voetbalde wist m'n vrouw nog - bij De Graafschap. Ik weet niet of Klaas Jan's moeder kraamhulp is, maar ALS dat zo is ...
Dan heeft zijn moeder je vrouw geholpen met bevallen. Big deal?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:13 schreef Doc het volgende:
Als Matetja scoorde, het was maar ADO hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 10:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Jongens het was RBC....
Nee. Dat heeft ze nietquote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan heeft zijn moeder je vrouw geholpen met bevallen.
Das inderdaad z'n moeder. Zo heet die van Jelle namelijk ookquote:Op maandag 20 februari 2006 22:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee. Dat heeft ze niet![]()
ze was de kraamhulp - niet de vroedvrouw - vraag haar maar wat dat betekent
M'n vrouw zei net dat ze zich herinnerde dat ze Maud heet. Heet die moeder zo?
't Is geen big deal maar wel lachen
Wie hebben er nog meer 4 keer dit jaar tegen RBC in één wedstrijd gescoort?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:06 schreef Cart_man het volgende:
4x scoren tegen RBC is niet zo bijzonder. Hij is er nog niet...
Hoezo mm ?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:25 schreef Beschouw het volgende:
Naar de burgelijke stand van het gemeentehuis morgen methodmich. Met terugwerkende kracht je dochter Klaas Jan noemen![]()
Ik denk niet dat ze het accepteren als ik de naam van de dochter van Doc wil laten wijzigen hoor...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:25 schreef Beschouw het volgende:
Naar de burgelijke stand van het gemeentehuis morgen methodmich. Met terugwerkende kracht je dochter Klaas Jan noemen![]()
Dat was Juninho toch al?quote:
Logisch dat hij het wel redt. Hij is niet zo'n kneus die zich gelijk de man voelt omdat hij in Duivendrecht speelt, maar een doodgewone boerenlul uit Hummelo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:39 schreef Arcee het volgende:
Huntelaar. Topper.
Weinig spelers die gelijk voet aan de grond krijgen bij Ajax, maar hij gaat gelijk helemaal los.
Tegen Marseille was hij niet in vorm, maar Inter is natuurlijk ook wel minder.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Logisch dat hij het wel redt. Hij is niet zo'n kneus die zich gelijk de man voelt omdat hij in Duivendrecht speelt, maar een doodgewone boerenlul uit Hummelo.
Waarom post je dat na ieder doelpunt van Huntelaar?quote:
Wat denk jezelfquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom post je dat na ieder doelpunt van Huntelaar?
Omdat SCH Vitesse, Roda en RBC te snel af was? Heerenveen heeft van hem de topper gemaakt die hij nu is?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat SCH Vitesse, Roda en RBC te snel af was? Heerenveen heeft van hem de topper gemaakt die hij nu is?![]()
![]()
Nee hoor.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Farfan = Huntelaar in ²
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Farfan = Huntelaar in ²
alleen dat shirt wat ie tegenwoordig draagt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:00 schreef Trancelocator het volgende:
Klasse KJH!
zucht... vrouwen en voetbalquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Samuel dr uit Materazzi erin
Even kijken of Huntelaar dan nogsteeds denkt dat ie Romario is
Ik vind het hem niet onaardig staan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:01 schreef fanneke het volgende:
[..]
alleen dat shirt wat ie tegenwoordig draagt.![]()
Dan heb je het spelletje niet begrepen denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:02 schreef Saekerhett het volgende:
Ben zeer te spreken over hem. Vind hem nu al beter dan Ibrahimovic ooit bij Ajax, maar dit kan persoonlijk zijn...
KJH gaat wel meer scoren dan Zlatan, maar Zlatan is technisch natuurlijk wel wat beterquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan heb je het spelletje niet begrepen denk ik.
Of KJH doorgebroken en Marco rood? Wie weet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgende pot speelt hij zeker tegen Marco.
Gebroken poot ? wie weet.
Wát beter? Ibrahimovic is een spits van wereldklasse. Huntelaar is gewoon een goede spits. En ik heb echt niks tegen hem, want hij is een prima gozer. Ik ben gewoon objectief.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
KJH gaat wel meer scoren dan Zlatan, maar Zlatan is technisch natuurlijk wel wat beter![]()
Ik vergeef het hem dan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Of KJH doorgebroken en Marco rood? Wie weet.
Ik denk dat bij KJH de balans beter is tussen techniek en rendement.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wát beter? Ibrahimovic is een spits van wereldklasse. Huntelaar is gewoon een goede spits. En ik heb echt niks tegen hem, want hij is een prima gozer. Ik ben gewoon objectief.
Als KJH zich doorontwikkeld bij Ajax kan hij een betere spits worden dan Zlatan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan heb je het spelletje niet begrepen denk ik.
Wat een onzin. Ibrahimovic van wereldklasse en Huntelaar niet?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wát beter? Ibrahimovic is een spits van wereldklasse. Huntelaar is gewoon een goede spits. En ik heb echt niks tegen hem, want hij is een prima gozer. Ik ben gewoon objectief.
van nistelkutjequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wie moet dan thuisblijven ?
Huntelaar is een killer in de 16, dat wel. Maar Huntelaar is niet de man die met een geniale actie een perfecte verdediging open kan breken. Zlatan kan dat wel. Wel is Huntelaar ideaal om in de counter de vleugelspelers te lanceren en een goede kopper (wederom in de 16 dus).quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als KJH zich doorontwikkeld bij Ajax kan hij een betere spits worden dan Zlatan.
Zlatan is te veel een momentenvoetballer, en scoort eigenlijk te weinig. KJH lijkt een echte killer te zijn.
Dan heb je niet opgelet de afgelopen maandenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:13 schreef cultheld het volgende:
Maar Huntelaar is niet de man die met een geniale actie een perfecte verdediging open kan breken.
jij eerstquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die moet z'n been nog even breken ofzo.![]()
Babelquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vertel...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet de afgelopen maanden![]()
maar hij is al uitgekozen om te strijden als beste talent tijdens het wkquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die gaat zeker niet mee.
KJH kan heel goed een geweldige actie maken waarmee hij een verdediging openbreekt.quote:
Wint hij toch nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:19 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
maar hij is al uitgekozen om te strijden als beste talent tijdens het wk
of zoiets
Precies, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:21 schreef SCH het volgende:
[..]
KJH kan heel goed een geweldige actie maken waarmee hij een verdediging openbreekt.
Verder is hij vooral veel slimmer dan Zlatan. Hij denkt meer vooruit en ziet veel meer.
Hij verdedigt een stuk beter.
Hij is een stuk gretiger en een stuk socialer in het veld.
Hij wint het op punten dus.
Hij verdedigt beter en is socialer in veld. In de counter is hij ook beter dan Zlatan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:21 schreef SCH het volgende:
[..]
KJH kan heel goed een geweldige actie maken waarmee hij een verdediging openbreekt.
Verder is hij vooral veel slimmer dan Zlatan. Hij denkt meer vooruit en ziet veel meer.
Hij verdedigt een stuk beter.
Hij is een stuk gretiger en een stuk socialer in het veld.
Hij wint het op punten dus.
Kan best, misschien zelfs wel wat eerder, maar dan wel voor de hoofdprijs.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:20 schreef cultheld het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Huntelaar lang bij Ajax blijft. Die is weg in 2008.
Er blijven niet zoveel punten over hoor. KJH wint het op de typische spitsendingen toch ook echt op dit moment.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij verdedigt beter en is socialer in veld. In de counter is hij ook beter dan Zlatan.
Op de andere punten wint Zlatan het.
Huntelaar heeft niet zo vaak kortsluiting in z'n kop als Zlatan heeft. En KJH kan beter koppen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij verdedigt beter en is socialer in veld. In de counter is hij ook beter dan Zlatan.
Op de andere punten wint Zlatan het.
Ik denk dat je je daar in vergist. Maar ik hoop dat je gelijk hebt, want ik gun KJH meer dan Zlatan, simpelweg omdat KJH gewoon een aardige gozer is en Zlatan een rat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Er blijven niet zoveel punten over hoor. KJH wint het op de typische spitsendingen toch ook echt op dit moment.
Maakt me niet uit, Huntelaar moet mee voor de ervaring. Hij gaat ons achtereenvolgens naar de titel in 2008 en 2010 leiden. Daarvoor is toernooi-ervaring essentieel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:35 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, Huntelaar moet mee voor de ervaring. Hij gaat ons achtereenvolgens naar de titel in 2008 en 2010 leiden. Daarvoor is toernooi-ervaring essentieel.
Overigens gaat hij nu ook al in de halve finale invallen en scoren. De finale verliezen we helaas nog van de Brazilianen.
Vinden jullie het hier ook zo stinken?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:39 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zal niet de eerste keer zijn dat ik gelijk heb..![]()
Toegegeven, die voorspelling was goed.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef cultheld het volgende:
Vooralsnog is nog niemand bij mijn voorspelling in de buurt gekomen van augustus 2004: Huntelaar speelt zich in de kijker van Ajax bij Heerenveen, wordt topscorer en verkast naar Ajax waar hij het goed gaat doen.
Hij was niet nodig op dat moment.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me af hoe Hiddink zich zal voelen. Huntelaar + geld ruilen tegen Sibon. Misschien wel de meest trieste deal vanuit PSV-perspectief in de afgelopen 30 jaar.
Je had hem net zo goed bij de selectie kunnen houden in plaats van die dure Gerald.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij was niet nodig op dat moment.
Natuurlijk. Daarna werden Koné en Robert nog gehuurd/gekocht...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij was niet nodig op dat moment.
En beukte hij nou eerst die Italiaanse verdediger omver voordat hij inkopte?quote:
Klopt! Hij is niet bang zijn lichaam in de strijd te gooien... een echt goudhaantjequote:Op donderdag 23 februari 2006 07:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
En beukte hij nou eerst die Italiaanse verdediger omver voordat hij inkopte?
Ja ach, achteraf praten is wel makkelijk hequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me af hoe Hiddink zich zal voelen. Huntelaar + geld ruilen tegen Sibon. Misschien wel de meest trieste deal vanuit PSV-perspectief in de afgelopen 30 jaar.
Hij is nu nog steeds niet nodig zie het systeem.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Natuurlijk. Daarna werden Koné en Robert nog gehuurd/gekocht...
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef cultheld het volgende:
Flauwekul, je praat over een speler als of die een koe is. Huntelaar wilde speeltijd, had dat ook nodig en was al eens in de Achterhoek geweest. Toen Heerenveen kon, was hij niet te houden voor PSV. Een goede oplossing voor beiden. Toen PSV het recht had om hem weer over te nemen, had het bijna onveranderd dezelfde situatie, Huntelaar is/was er nog niet (zonder CL ervaring) Dit seizoen breekt de Hunter pas door, PSV heeft met Vennegoor en Farfan voldoende aanvalskracht. Als Kone eens de gelegenheid krijgt om een reeks wedstrijden met PSV te spelen, zal ie ook productief zijn. Een basisplaats voor Huntelaar was twijfelachtig geweest. Voornamelijk gezien zijn geschiedenis is het begrijpelijk dat ie nu voor Ajax speelt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja ach, achteraf praten is wel makkelijk he![]()
PSV moest snel anticiperen op de verkopen, en Heerenveen is natuurlijk niet de makkelijkste club om snel mee zaken te doen. Zie getouwtrek later.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Natuurlijk. Daarna werden Koné en Robert nog gehuurd/gekocht...
Ja he, vooral als ik dat al in augustus 2004 zeiquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja ach, achteraf praten is wel makkelijk he
Ja hoor, kennerquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:43 schreef okee6 het volgende:
[..]
[..]
Flauwekul, je praat over een speler als of die een koe is. Huntelaar wilde speeltijd, had dat ook nodig en was al eens in de Achterhoek geweest. Toen Heerenveen kon, was hij niet te houden voor PSV. Een goede oplossing voor beiden. Toen PSV het recht had om hem weer over te nemen, had het bijna onveranderd dezelfde situatie, Huntelaar is/was er nog niet (zonder CL ervaring) Dit seizoen breekt de Hunter pas door, PSV heeft met Vennegoor en Farfan voldoende aanvalskracht. Als Kone eens de gelegenheid krijgt om een reeks wedstrijden met PSV te spelen, zal ie ook productief zijn. Een basisplaats voor Huntelaar was twijfelachtig geweest. Voornamelijk gezien zijn geschiedenis is het begrijpelijk dat ie nu voor Ajax speelt.
Dit is in de trant: Ajax-supporters die roepen leg Trabelsi vast, terwijl die eerst is weggepest en uitgejouwd, die blijft niet voor meer poen.
[..]
PSV moest snel anticiperen op de verkopen, en Heerenveen is natuurlijk niet de makkelijkste club om snel mee zaken te doen. Zie getouwtrek later.
Feiten graag, waardenoordelen kunnen elders welquote:
Trabelsi stond voor de club bekend als een lastige speler. De clubleiding deed er -naar mijn weten, Cultheld clubt dat?- mijn weten ook alles aan om het publiek negatief te beinvloeden omdat Trabelsi lastig deed. Inmiddels kreeg hij weer een plaatsje en is het publiek blij verrast door zijn optreden. Nieuwe situatie, maar de geschiedenis draai je niet terug.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Trabelsi weggepest?
Die stond NOOIT ter discussie, kon altijd rekenen op de steun van het publiek maar heeft dat zelf verneukt. Van mij mag hij echter altijd blijven.
Ik weet toevallig wat er destijds door de partijen is gezegd in grote lijnen. Feit is gewoon dat Hiddink (en met name Arnesen) zich heeft vergist. Huntelaar vond dat ie te weinig respect kreeg en dat forceerde de stap naar SCH.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is dat nou weer voor reactie...
Ik lees het verschil in; Huntelaar kreeg te horen dat hij geen basisplaats zou hebben bij PSV en dat Hiddink(?) op advies van Arnesen hem verkeerd gecommuniceerd zou hebben. Of heeft Hiddink Huntelaar werkelijk afgewezen, op aanraden van Arnesen? In dat laatste geloof ik niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik weet toevallig wat er destijds door de partijen is gezegd in grote lijnen. Feit is gewoon dat Hiddink (en met name Arnesen) zich heeft vergist. Huntelaar vond dat ie te weinig respect kreeg en dat forceerde de stap naar SCH.
Huntelaar heeft altijd in zijn eigen kwaliteiten geloofd. Toen hij verhuurd werd aan AGOVV en goed draaide, belde Arnesen dat als Huntelaar zo door zou gaan hij "misschien" wel een "plaatsje bij de selectie" zou kunnen krijgen. Toen Huntelaar na dat jaar met PSV om de tafel ging zitten, kreeg hij te horen dat als hij bij zou tekenen, hij bij de selectie zou horen, maar dat het geen garantie voor speeltijd zou zijn. Toen gaf hij PSV de keuze: Of verkopen, of na het seizoen transfervrij weg. Hij was zelfs liever naar RBC gegaan, dan dat hij als laatste spits gebruikt zou worden, achter Sibon, Vennegoor, Farfán en Vonlanthen. En ik geef hem groot gelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:03 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik lees het verschil in; Huntelaar kreeg te horen dat hij geen basisplaats zou hebben bij PSV en dat Hiddink(?) op advies van Arnesen hem verkeerd gecommuniceerd zou hebben. Of heeft Hiddink Huntelaar werkelijk afgewezen, op aanraden van Arnesen? In dat laatste geloof ik niet.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef hallo_mensen het volgende:
2de helft toen de verdedigers niet meer sliepen kon hij niets meer tegen Inter.
Dat is weer een momentopname. Bij Ajax lukte tot voor kort weinig. Kortom Huntelaar -in vorm- krijgt veel ballen en komt zo weer aan zijn trekken. Vergeet niet de tegenstanders die Ajax trof de voorbije weken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef LuukBes het volgende:
Allemaal achteraf gelul. Huntelaar heeft zich pas echt goed ontwikkeld toen ie vertrok bij PSV. Hij was nooit zo goed geworden als ie bij PSV alleen maar in het tweede had gemodderd. En hij was absoluut niet goed genoeg voor PSV toen.
Terug naar de huidige tijd kun je je natuurlijk wel afvragen wie je liever hebt voor 9 miljoen : Kone of Huntelaar. Ik denk dat je met die tweede goals koopt, en met die eerste spektakel. PSV zou meer gebaat zijn geweest bij een Huntelaar.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar heeft altijd in zijn eigen kwaliteiten geloofd. Toen hij verhuurd werd aan AGOVV en goed draaide, belde Arnesen dat als Huntelaar zo door zou gaan hij "misschien" wel een "plaatsje bij de selectie" zou kunnen krijgen. Toen Huntelaar na dat jaar met PSV om de tafel ging zitten, kreeg hij te horen dat als hij bij zou tekenen, hij bij de selectie zou horen, maar dat het geen garantie voor speeltijd zou zijn. Toen gaf hij PSV de keuze: Of verkopen, of na het seizoen transfervrij weg. Hij was zelfs liever naar RBC gegaan, dan dat hij als laatste spits gebruikt zou worden, achter Sibon, Vennegoor, Farfán en Vonlanthen. En ik geef hem groot gelijk.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:43 schreef okee6 het volgende:
Flauwekul, je praat over een speler als of die een koe is. Huntelaar wilde speeltijd, had dat ook nodig en was al eens in de Achterhoek geweest. Toen Heerenveen kon, was hij niet te houden voor PSV. Een goede oplossing voor beiden. Toen PSV het recht had om hem weer over te nemen, had het bijna onveranderd dezelfde situatie, Huntelaar is/was er nog niet (zonder CL ervaring) Dit seizoen breekt de Hunter pas door, PSV heeft met Vennegoor en Farfan voldoende aanvalskracht. Als Kone eens de gelegenheid krijgt om een reeks wedstrijden met PSV te spelen, zal ie ook productief zijn. Een basisplaats voor Huntelaar was twijfelachtig geweest. Voornamelijk gezien zijn geschiedenis is het begrijpelijk dat ie nu voor Ajax speelt.
Dit is in de trant: Ajax-supporters die roepen leg Trabelsi vast, terwijl die eerst is weggepest en uitgejouwd, die blijft niet voor meer poen.
Ik mis dus nog het deel waarom Huntelaar niet terug naar PSV kwam. Arnesen didn't play a part in thatquote:
Arnesen heeft hem enigszins denigrerend toegesproken en Hiddink geadviseerd om hem als laatste spits te gebruiken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik mis dus nog het deel waarom Huntelaar niet terug naar PSV kwam. Arnesen didn't play a part in that
Toen zag je de spitsen middenvelders van Inter veelquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef hallo_mensen het volgende:
de scheids had hem een aantal keer best wel in bescherming mogen nemenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef hallo_mensen het volgende:
Niet onlogisch, en dat was natuurlijk geen insteek voor een nieuw goed gesprek. Dan lag het nog definitiever dan ik dacht.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Arnesen heeft hem enigszins denigrerend toegesproken en Hiddink geadviseerd om hem als laatste spits te gebruiken.
Hij kreeg geen 1 bal aangespeeld vanuit het middenveld en was zelfs aan het verdedigen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef hallo_mensen het volgende:
Die wist niet wat hem overkwamquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:28 schreef methodmich het volgende:
Nu ja, hij vond Samuel maar lelijk en dat is leuk. Zeker omdat hij die goal knap binnen kopte.
Wat zei die precies?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:36 schreef tong80 het volgende:
Mooie woorden van Cruijff over hem. En terecht.
Dat ie goed voetbalde en de beste Ajacied was.quote:
Zlaten wie?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:30 schreef Devano het volgende:
KJ speelde tegen Inter alsof hij al jaren meedoet in de internationale top. Ik had nooit gedacht dat hij zich fysiek zo staande zou kunnen houden. Hij deed alles wat je van een Ajax spits mag verwachten, aanspeelbaar zijn, met de rug naar de goal, balvast, veel overzicht, kaatsen, passen, mensen vrijspelen, duels aangaan, kopduels winnen, en ook nog eens scoren. Je zou Zlatan bijna gaan vergeten.
Dat is nog iets te snel, maar wie weetquote:
hell yeahquote:Op zondag 5 maart 2006 17:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeie voetballer, jammer dat ie voor ajax speelt, had hem graag bij Feyenoord gezien als Kuyt wegging....
Maar goed, zoals ik al zei, hij speelt nu voor ajax!
Ik vrees dat Feyenoord hem maar tot zijn liezen had kunnen betalen.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeie voetballer, jammer dat ie voor ajax speelt, had hem graag bij Feyenoord gezien als Kuyt wegging....
Maar goed, zoals ik al zei, hij speelt nu voor ajax!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |