abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35391200
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Wie moet dan thuisblijven ?
Babel
pi_35391207
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan heb je niet opgelet de afgelopen maanden
Vertel...
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35391226
Nee van van Nistelrooij moet je het hebben.
Vennegoor als breekijzer mee.

Laat hem maar wachten op het EK 2008
pi_35391237
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:16 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Babel
Die gaat zeker niet mee.
pi_35391310
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Die gaat zeker niet mee.
maar hij is al uitgekozen om te strijden als beste talent tijdens het wk
of zoiets
pi_35391355
Ik denk trouwens niet dat Huntelaar lang bij Ajax blijft. Die is weg in 2008.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35391368
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vertel...
KJH kan heel goed een geweldige actie maken waarmee hij een verdediging openbreekt.

Verder is hij vooral veel slimmer dan Zlatan. Hij denkt meer vooruit en ziet veel meer.
Hij verdedigt een stuk beter.
Hij is een stuk gretiger en een stuk socialer in het veld.

Hij wint het op punten dus.
pi_35391389
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:19 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

maar hij is al uitgekozen om te strijden als beste talent tijdens het wk
of zoiets
Wint hij toch niet
pi_35391404
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:21 schreef SCH het volgende:

[..]

KJH kan heel goed een geweldige actie maken waarmee hij een verdediging openbreekt.

Verder is hij vooral veel slimmer dan Zlatan. Hij denkt meer vooruit en ziet veel meer.

Precies, dat bedoel ik.
pi_35391459
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij verdedigt beter en is socialer in veld. In de counter is hij ook beter dan Zlatan.
Op de andere punten wint Zlatan het.
pi_35391494
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:20 schreef cultheld het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Huntelaar lang bij Ajax blijft. Die is weg in 2008.
Kan best, misschien zelfs wel wat eerder, maar dan wel voor de hoofdprijs.
pi_35391499
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij verdedigt beter en is socialer in veld. In de counter is hij ook beter dan Zlatan.
Er blijven niet zoveel punten over hoor. KJH wint het op de typische spitsendingen toch ook echt op dit moment.
pi_35391536
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Huntelaar heeft niet zo vaak kortsluiting in z'n kop als Zlatan heeft. En KJH kan beter koppen.
pi_35391546
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Er blijven niet zoveel punten over hoor. KJH wint het op de typische spitsendingen toch ook echt op dit moment.
Ik denk dat je je daar in vergist. Maar ik hoop dat je gelijk hebt, want ik gun KJH meer dan Zlatan, simpelweg omdat KJH gewoon een aardige gozer is en Zlatan een rat.
pi_35391820
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Wie moet dan thuisblijven ?
Maakt me niet uit, Huntelaar moet mee voor de ervaring. Hij gaat ons achtereenvolgens naar de titel in 2008 en 2010 leiden. Daarvoor is toernooi-ervaring essentieel.

Overigens gaat hij nu ook al in de halve finale invallen en scoren. De finale verliezen we helaas nog van de Brazilianen.
pi_35391875
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:35 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Maakt me niet uit, Huntelaar moet mee voor de ervaring. Hij gaat ons achtereenvolgens naar de titel in 2008 en 2010 leiden. Daarvoor is toernooi-ervaring essentieel.

Overigens gaat hij nu ook al in de halve finale invallen en scoren. De finale verliezen we helaas nog van de Brazilianen.
Jomanda Power
pi_35391949
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Jomanda Power
Zal niet de eerste keer zijn dat ik gelijk heb..
pi_35391996
Vooralsnog is nog niemand bij mijn voorspelling in de buurt gekomen van augustus 2004: Huntelaar speelt zich in de kijker van Ajax bij Heerenveen, wordt topscorer en verkast naar Ajax waar hij het goed gaat doen.
pi_35392013
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:39 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Zal niet de eerste keer zijn dat ik gelijk heb..
Vinden jullie het hier ook zo stinken?
pi_35392107
Kan een mod de titel even wijzigen in "Het grote Klaas Jan Huntelaar topic Deel 2.

Zoals het een echte Jomanda betaamt zag ik het al een jaar eerder dan de rest.

Klaas Jan Huntelaar Fantopic
pi_35392136
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef cultheld het volgende:
Vooralsnog is nog niemand bij mijn voorspelling in de buurt gekomen van augustus 2004: Huntelaar speelt zich in de kijker van Ajax bij Heerenveen, wordt topscorer en verkast naar Ajax waar hij het goed gaat doen.
Toegegeven, die voorspelling was goed.
pi_35392416
Godverdomme, wat speelde hij goed zeg. Balvast, sterk in de duels.

Perfecte aankoop.
pi_35392444
Ik vraag me af hoe Hiddink zich zal voelen. Huntelaar + geld ruilen tegen Sibon. Misschien wel de meest trieste deal vanuit PSV-perspectief in de afgelopen 30 jaar.
pi_35392481
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me af hoe Hiddink zich zal voelen. Huntelaar + geld ruilen tegen Sibon. Misschien wel de meest trieste deal vanuit PSV-perspectief in de afgelopen 30 jaar.
Hij was niet nodig op dat moment.
pi_35392528
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Hij was niet nodig op dat moment.
Je had hem net zo goed bij de selectie kunnen houden in plaats van die dure Gerald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')