Babelquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wie moet dan thuisblijven ?
Vertel...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet de afgelopen maanden![]()
maar hij is al uitgekozen om te strijden als beste talent tijdens het wkquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die gaat zeker niet mee.
KJH kan heel goed een geweldige actie maken waarmee hij een verdediging openbreekt.quote:
Wint hij toch nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:19 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
maar hij is al uitgekozen om te strijden als beste talent tijdens het wk
of zoiets
Precies, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:21 schreef SCH het volgende:
[..]
KJH kan heel goed een geweldige actie maken waarmee hij een verdediging openbreekt.
Verder is hij vooral veel slimmer dan Zlatan. Hij denkt meer vooruit en ziet veel meer.
Hij verdedigt een stuk beter.
Hij is een stuk gretiger en een stuk socialer in het veld.
Hij wint het op punten dus.
Hij verdedigt beter en is socialer in veld. In de counter is hij ook beter dan Zlatan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:21 schreef SCH het volgende:
[..]
KJH kan heel goed een geweldige actie maken waarmee hij een verdediging openbreekt.
Verder is hij vooral veel slimmer dan Zlatan. Hij denkt meer vooruit en ziet veel meer.
Hij verdedigt een stuk beter.
Hij is een stuk gretiger en een stuk socialer in het veld.
Hij wint het op punten dus.
Kan best, misschien zelfs wel wat eerder, maar dan wel voor de hoofdprijs.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:20 schreef cultheld het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Huntelaar lang bij Ajax blijft. Die is weg in 2008.
Er blijven niet zoveel punten over hoor. KJH wint het op de typische spitsendingen toch ook echt op dit moment.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij verdedigt beter en is socialer in veld. In de counter is hij ook beter dan Zlatan.
Op de andere punten wint Zlatan het.
Huntelaar heeft niet zo vaak kortsluiting in z'n kop als Zlatan heeft. En KJH kan beter koppen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij verdedigt beter en is socialer in veld. In de counter is hij ook beter dan Zlatan.
Op de andere punten wint Zlatan het.
Ik denk dat je je daar in vergist. Maar ik hoop dat je gelijk hebt, want ik gun KJH meer dan Zlatan, simpelweg omdat KJH gewoon een aardige gozer is en Zlatan een rat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Er blijven niet zoveel punten over hoor. KJH wint het op de typische spitsendingen toch ook echt op dit moment.
Maakt me niet uit, Huntelaar moet mee voor de ervaring. Hij gaat ons achtereenvolgens naar de titel in 2008 en 2010 leiden. Daarvoor is toernooi-ervaring essentieel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wie moet dan thuisblijven ?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:35 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, Huntelaar moet mee voor de ervaring. Hij gaat ons achtereenvolgens naar de titel in 2008 en 2010 leiden. Daarvoor is toernooi-ervaring essentieel.
Overigens gaat hij nu ook al in de halve finale invallen en scoren. De finale verliezen we helaas nog van de Brazilianen.
Vinden jullie het hier ook zo stinken?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:39 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zal niet de eerste keer zijn dat ik gelijk heb..![]()
Toegegeven, die voorspelling was goed.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef cultheld het volgende:
Vooralsnog is nog niemand bij mijn voorspelling in de buurt gekomen van augustus 2004: Huntelaar speelt zich in de kijker van Ajax bij Heerenveen, wordt topscorer en verkast naar Ajax waar hij het goed gaat doen.
Hij was niet nodig op dat moment.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me af hoe Hiddink zich zal voelen. Huntelaar + geld ruilen tegen Sibon. Misschien wel de meest trieste deal vanuit PSV-perspectief in de afgelopen 30 jaar.
Je had hem net zo goed bij de selectie kunnen houden in plaats van die dure Gerald.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij was niet nodig op dat moment.
Natuurlijk. Daarna werden Koné en Robert nog gehuurd/gekocht...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij was niet nodig op dat moment.
En beukte hij nou eerst die Italiaanse verdediger omver voordat hij inkopte?quote:
Klopt! Hij is niet bang zijn lichaam in de strijd te gooien... een echt goudhaantjequote:Op donderdag 23 februari 2006 07:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
En beukte hij nou eerst die Italiaanse verdediger omver voordat hij inkopte?
Ja ach, achteraf praten is wel makkelijk hequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me af hoe Hiddink zich zal voelen. Huntelaar + geld ruilen tegen Sibon. Misschien wel de meest trieste deal vanuit PSV-perspectief in de afgelopen 30 jaar.
Hij is nu nog steeds niet nodig zie het systeem.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Natuurlijk. Daarna werden Koné en Robert nog gehuurd/gekocht...
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef cultheld het volgende:
Flauwekul, je praat over een speler als of die een koe is. Huntelaar wilde speeltijd, had dat ook nodig en was al eens in de Achterhoek geweest. Toen Heerenveen kon, was hij niet te houden voor PSV. Een goede oplossing voor beiden. Toen PSV het recht had om hem weer over te nemen, had het bijna onveranderd dezelfde situatie, Huntelaar is/was er nog niet (zonder CL ervaring) Dit seizoen breekt de Hunter pas door, PSV heeft met Vennegoor en Farfan voldoende aanvalskracht. Als Kone eens de gelegenheid krijgt om een reeks wedstrijden met PSV te spelen, zal ie ook productief zijn. Een basisplaats voor Huntelaar was twijfelachtig geweest. Voornamelijk gezien zijn geschiedenis is het begrijpelijk dat ie nu voor Ajax speelt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja ach, achteraf praten is wel makkelijk he![]()
PSV moest snel anticiperen op de verkopen, en Heerenveen is natuurlijk niet de makkelijkste club om snel mee zaken te doen. Zie getouwtrek later.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Natuurlijk. Daarna werden Koné en Robert nog gehuurd/gekocht...
Ja he, vooral als ik dat al in augustus 2004 zeiquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja ach, achteraf praten is wel makkelijk he
Ja hoor, kennerquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:43 schreef okee6 het volgende:
[..]
[..]
Flauwekul, je praat over een speler als of die een koe is. Huntelaar wilde speeltijd, had dat ook nodig en was al eens in de Achterhoek geweest. Toen Heerenveen kon, was hij niet te houden voor PSV. Een goede oplossing voor beiden. Toen PSV het recht had om hem weer over te nemen, had het bijna onveranderd dezelfde situatie, Huntelaar is/was er nog niet (zonder CL ervaring) Dit seizoen breekt de Hunter pas door, PSV heeft met Vennegoor en Farfan voldoende aanvalskracht. Als Kone eens de gelegenheid krijgt om een reeks wedstrijden met PSV te spelen, zal ie ook productief zijn. Een basisplaats voor Huntelaar was twijfelachtig geweest. Voornamelijk gezien zijn geschiedenis is het begrijpelijk dat ie nu voor Ajax speelt.
Dit is in de trant: Ajax-supporters die roepen leg Trabelsi vast, terwijl die eerst is weggepest en uitgejouwd, die blijft niet voor meer poen.
[..]
PSV moest snel anticiperen op de verkopen, en Heerenveen is natuurlijk niet de makkelijkste club om snel mee zaken te doen. Zie getouwtrek later.
Feiten graag, waardenoordelen kunnen elders welquote:
Trabelsi stond voor de club bekend als een lastige speler. De clubleiding deed er -naar mijn weten, Cultheld clubt dat?- mijn weten ook alles aan om het publiek negatief te beinvloeden omdat Trabelsi lastig deed. Inmiddels kreeg hij weer een plaatsje en is het publiek blij verrast door zijn optreden. Nieuwe situatie, maar de geschiedenis draai je niet terug.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Trabelsi weggepest?
Die stond NOOIT ter discussie, kon altijd rekenen op de steun van het publiek maar heeft dat zelf verneukt. Van mij mag hij echter altijd blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |