abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35391200
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Wie moet dan thuisblijven ?
Babel
pi_35391207
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan heb je niet opgelet de afgelopen maanden
Vertel...
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35391226
Nee van van Nistelrooij moet je het hebben.
Vennegoor als breekijzer mee.

Laat hem maar wachten op het EK 2008
pi_35391237
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:16 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Babel
Die gaat zeker niet mee.
pi_35391310
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Die gaat zeker niet mee.
maar hij is al uitgekozen om te strijden als beste talent tijdens het wk
of zoiets
pi_35391355
Ik denk trouwens niet dat Huntelaar lang bij Ajax blijft. Die is weg in 2008.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35391368
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vertel...
KJH kan heel goed een geweldige actie maken waarmee hij een verdediging openbreekt.

Verder is hij vooral veel slimmer dan Zlatan. Hij denkt meer vooruit en ziet veel meer.
Hij verdedigt een stuk beter.
Hij is een stuk gretiger en een stuk socialer in het veld.

Hij wint het op punten dus.
pi_35391389
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:19 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

maar hij is al uitgekozen om te strijden als beste talent tijdens het wk
of zoiets
Wint hij toch niet
pi_35391404
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:21 schreef SCH het volgende:

[..]

KJH kan heel goed een geweldige actie maken waarmee hij een verdediging openbreekt.

Verder is hij vooral veel slimmer dan Zlatan. Hij denkt meer vooruit en ziet veel meer.

Precies, dat bedoel ik.
pi_35391459
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij verdedigt beter en is socialer in veld. In de counter is hij ook beter dan Zlatan.
Op de andere punten wint Zlatan het.
pi_35391494
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:20 schreef cultheld het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Huntelaar lang bij Ajax blijft. Die is weg in 2008.
Kan best, misschien zelfs wel wat eerder, maar dan wel voor de hoofdprijs.
pi_35391499
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij verdedigt beter en is socialer in veld. In de counter is hij ook beter dan Zlatan.
Er blijven niet zoveel punten over hoor. KJH wint het op de typische spitsendingen toch ook echt op dit moment.
pi_35391536
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Huntelaar heeft niet zo vaak kortsluiting in z'n kop als Zlatan heeft. En KJH kan beter koppen.
pi_35391546
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Er blijven niet zoveel punten over hoor. KJH wint het op de typische spitsendingen toch ook echt op dit moment.
Ik denk dat je je daar in vergist. Maar ik hoop dat je gelijk hebt, want ik gun KJH meer dan Zlatan, simpelweg omdat KJH gewoon een aardige gozer is en Zlatan een rat.
pi_35391820
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Wie moet dan thuisblijven ?
Maakt me niet uit, Huntelaar moet mee voor de ervaring. Hij gaat ons achtereenvolgens naar de titel in 2008 en 2010 leiden. Daarvoor is toernooi-ervaring essentieel.

Overigens gaat hij nu ook al in de halve finale invallen en scoren. De finale verliezen we helaas nog van de Brazilianen.
pi_35391875
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:35 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Maakt me niet uit, Huntelaar moet mee voor de ervaring. Hij gaat ons achtereenvolgens naar de titel in 2008 en 2010 leiden. Daarvoor is toernooi-ervaring essentieel.

Overigens gaat hij nu ook al in de halve finale invallen en scoren. De finale verliezen we helaas nog van de Brazilianen.
Jomanda Power
pi_35391949
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Jomanda Power
Zal niet de eerste keer zijn dat ik gelijk heb..
pi_35391996
Vooralsnog is nog niemand bij mijn voorspelling in de buurt gekomen van augustus 2004: Huntelaar speelt zich in de kijker van Ajax bij Heerenveen, wordt topscorer en verkast naar Ajax waar hij het goed gaat doen.
pi_35392013
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:39 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Zal niet de eerste keer zijn dat ik gelijk heb..
Vinden jullie het hier ook zo stinken?
pi_35392107
Kan een mod de titel even wijzigen in "Het grote Klaas Jan Huntelaar topic Deel 2.

Zoals het een echte Jomanda betaamt zag ik het al een jaar eerder dan de rest.

Klaas Jan Huntelaar Fantopic
pi_35392136
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef cultheld het volgende:
Vooralsnog is nog niemand bij mijn voorspelling in de buurt gekomen van augustus 2004: Huntelaar speelt zich in de kijker van Ajax bij Heerenveen, wordt topscorer en verkast naar Ajax waar hij het goed gaat doen.
Toegegeven, die voorspelling was goed.
pi_35392416
Godverdomme, wat speelde hij goed zeg. Balvast, sterk in de duels.

Perfecte aankoop.
pi_35392444
Ik vraag me af hoe Hiddink zich zal voelen. Huntelaar + geld ruilen tegen Sibon. Misschien wel de meest trieste deal vanuit PSV-perspectief in de afgelopen 30 jaar.
pi_35392481
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me af hoe Hiddink zich zal voelen. Huntelaar + geld ruilen tegen Sibon. Misschien wel de meest trieste deal vanuit PSV-perspectief in de afgelopen 30 jaar.
Hij was niet nodig op dat moment.
pi_35392528
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Je had hem net zo goed bij de selectie kunnen houden in plaats van die dure Gerald.
pi_35392851
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Natuurlijk. Daarna werden Koné en Robert nog gehuurd/gekocht...
pi_35393734
Mijn nieuwe held.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_35393744
Wat een wereld voetballer is hij toch. Altijd aanspeelbaar, balvast, en niet bang. Ben net terug uit Amsterdam, maar wat heb ik vanavond genoten van die jongen. Heerlijke voetballer en geen kapsones.
pi_35393898
Koppen kannie
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_35395606
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 01:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Koppen kannie
En beukte hij nou eerst die Italiaanse verdediger omver voordat hij inkopte?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35400704
Die supporters van Heerenveen hadden het maar goed gezien. Noemden KJH meer dan terecht De Hunter. Mooi kereltje. Gaan ze bij Ajax nog veel plezier aan beleven en 9 miljoen is niet zoveel. Hij heeft al aardig wat terugverdiend van dat bedrag: een ronde verder in de beker en nu een gelijkspel tegen Inter. Is samen toch wel goed voor een miljoentje?
pi_35401149
Huntelaar

Hij is die negen miljoen dubbel en dwars waard.
pi_35401262
Denk niet dat de Gatorade-Cup zo'n vetpot is. Een ronde verder in de CL is wel aardig wat duiten, geloof een anderhalf miljoen euro ofzo. Ik had nog mij twijfels bij de aankoop van Huntelaar door Ajax, maar hij begint te bewijzen dat ie een neusje voor de goal heeft. Met Huntelaar voorin is Ajax ook gelijk een stuk dreigender, ze hebben weer een aanspeelpunt voorin
Klaas-Jood Huntelaar
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_35401680
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 07:11 schreef Suijk het volgende:

[..]

En beukte hij nou eerst die Italiaanse verdediger omver voordat hij inkopte?
Klopt! Hij is niet bang zijn lichaam in de strijd te gooien... een echt goudhaantje
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_35401730
quote:
Ja ach, achteraf praten is wel makkelijk he
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_35401809
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 01:10 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Hij is nu nog steeds niet nodig zie het systeem.
daar komt Jan veel beter tot zijn recht.

En ja Cult je kon hem houden, maar dat zag hij zelf niet zitten.
pi_35402378
Klaas jan
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35402458
Topper hoor. Hield zich goed staande tegen de sterke verdedigers van Inter. Klasse Jan
pi_35402572
http://www.klaasjan-huntelaar.tk - kwam ik tegen.

http://213.251.137.198/ae(...)elaar_compilatie.wmv - leuke compilatie.

http://www.soccerfanatics.net/dlvideo/1841906l.wmv - nog 1.

[ Bericht 34% gewijzigd door Badabingea op 23-02-2006 12:56:41 ]
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35403967
Van Nistelrooij heeft er een geduchte concurrent bij........
Nintend0 00nt
  donderdag 23 februari 2006 @ 14:36:32 #241
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35406480
Scoren in je CL debuut
pi_35408389
Wat wassie goed zeg...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:37:33 #243
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_35408819
Als ik van basten was zou ik Huntelaar in deze vorm op de plaats van Nistelzooi zetten.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_35409094
quote:
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:23 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Flauwekul, je praat over een speler als of die een koe is. Huntelaar wilde speeltijd, had dat ook nodig en was al eens in de Achterhoek geweest. Toen Heerenveen kon, was hij niet te houden voor PSV. Een goede oplossing voor beiden. Toen PSV het recht had om hem weer over te nemen, had het bijna onveranderd dezelfde situatie, Huntelaar is/was er nog niet (zonder CL ervaring) Dit seizoen breekt de Hunter pas door, PSV heeft met Vennegoor en Farfan voldoende aanvalskracht. Als Kone eens de gelegenheid krijgt om een reeks wedstrijden met PSV te spelen, zal ie ook productief zijn. Een basisplaats voor Huntelaar was twijfelachtig geweest. Voornamelijk gezien zijn geschiedenis is het begrijpelijk dat ie nu voor Ajax speelt.

Dit is in de trant: Ajax-supporters die roepen leg Trabelsi vast, terwijl die eerst is weggepest en uitgejouwd, die blijft niet voor meer poen.
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 01:10 schreef MaxPower het volgende:

[..]

PSV moest snel anticiperen op de verkopen, en Heerenveen is natuurlijk niet de makkelijkste club om snel mee zaken te doen. Zie getouwtrek later.
pi_35409163
Trabelsi weggepest?
Die stond NOOIT ter discussie, kon altijd rekenen op de steun van het publiek maar heeft dat zelf verneukt. Van mij mag hij echter altijd blijven.
In Southern Sun
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:46:54 #246
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35409256
Klaas Jan hoeft nog maar 3 van zulke wedstrijden te spelen en die is over 1,5 jaar ook weg bij Ajax.

Trabelsi mag uiteraard blijven, beste speler in Nederland momenteel.
pi_35409443
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:23 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ja he, vooral als ik dat al in augustus 2004 zei
pi_35409502
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:43 schreef okee6 het volgende:

[..]

[..]

Flauwekul, je praat over een speler als of die een koe is. Huntelaar wilde speeltijd, had dat ook nodig en was al eens in de Achterhoek geweest. Toen Heerenveen kon, was hij niet te houden voor PSV. Een goede oplossing voor beiden. Toen PSV het recht had om hem weer over te nemen, had het bijna onveranderd dezelfde situatie, Huntelaar is/was er nog niet (zonder CL ervaring) Dit seizoen breekt de Hunter pas door, PSV heeft met Vennegoor en Farfan voldoende aanvalskracht. Als Kone eens de gelegenheid krijgt om een reeks wedstrijden met PSV te spelen, zal ie ook productief zijn. Een basisplaats voor Huntelaar was twijfelachtig geweest. Voornamelijk gezien zijn geschiedenis is het begrijpelijk dat ie nu voor Ajax speelt.

Dit is in de trant: Ajax-supporters die roepen leg Trabelsi vast, terwijl die eerst is weggepest en uitgejouwd, die blijft niet voor meer poen.
[..]

PSV moest snel anticiperen op de verkopen, en Heerenveen is natuurlijk niet de makkelijkste club om snel mee zaken te doen. Zie getouwtrek later.
Ja hoor, kenner
pi_35409628
Wat is dat nou weer voor reactie...
In Southern Sun
pi_35409771
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ja hoor, kenner
Feiten graag, waardenoordelen kunnen elders wel
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Trabelsi weggepest?
Die stond NOOIT ter discussie, kon altijd rekenen op de steun van het publiek maar heeft dat zelf verneukt. Van mij mag hij echter altijd blijven.
Trabelsi stond voor de club bekend als een lastige speler. De clubleiding deed er -naar mijn weten, Cultheld clubt dat?- mijn weten ook alles aan om het publiek negatief te beinvloeden omdat Trabelsi lastig deed. Inmiddels kreeg hij weer een plaatsje en is het publiek blij verrast door zijn optreden. Nieuwe situatie, maar de geschiedenis draai je niet terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')