Dat was Juninho toch al?quote:
Logisch dat hij het wel redt. Hij is niet zo'n kneus die zich gelijk de man voelt omdat hij in Duivendrecht speelt, maar een doodgewone boerenlul uit Hummelo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:39 schreef Arcee het volgende:
Huntelaar. Topper.
Weinig spelers die gelijk voet aan de grond krijgen bij Ajax, maar hij gaat gelijk helemaal los.
Tegen Marseille was hij niet in vorm, maar Inter is natuurlijk ook wel minder.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Logisch dat hij het wel redt. Hij is niet zo'n kneus die zich gelijk de man voelt omdat hij in Duivendrecht speelt, maar een doodgewone boerenlul uit Hummelo.
Waarom post je dat na ieder doelpunt van Huntelaar?quote:
Wat denk jezelfquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom post je dat na ieder doelpunt van Huntelaar?
Omdat SCH Vitesse, Roda en RBC te snel af was? Heerenveen heeft van hem de topper gemaakt die hij nu is?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat SCH Vitesse, Roda en RBC te snel af was? Heerenveen heeft van hem de topper gemaakt die hij nu is?![]()
![]()
Nee hoor.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Farfan = Huntelaar in ²
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Farfan = Huntelaar in ²
alleen dat shirt wat ie tegenwoordig draagt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:00 schreef Trancelocator het volgende:
Klasse KJH!
zucht... vrouwen en voetbalquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Samuel dr uit Materazzi erin
Even kijken of Huntelaar dan nogsteeds denkt dat ie Romario is
Ik vind het hem niet onaardig staan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:01 schreef fanneke het volgende:
[..]
alleen dat shirt wat ie tegenwoordig draagt.![]()
Dan heb je het spelletje niet begrepen denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:02 schreef Saekerhett het volgende:
Ben zeer te spreken over hem. Vind hem nu al beter dan Ibrahimovic ooit bij Ajax, maar dit kan persoonlijk zijn...
KJH gaat wel meer scoren dan Zlatan, maar Zlatan is technisch natuurlijk wel wat beterquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan heb je het spelletje niet begrepen denk ik.
Of KJH doorgebroken en Marco rood? Wie weet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgende pot speelt hij zeker tegen Marco.
Gebroken poot ? wie weet.
Wát beter? Ibrahimovic is een spits van wereldklasse. Huntelaar is gewoon een goede spits. En ik heb echt niks tegen hem, want hij is een prima gozer. Ik ben gewoon objectief.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
KJH gaat wel meer scoren dan Zlatan, maar Zlatan is technisch natuurlijk wel wat beter![]()
Ik vergeef het hem dan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Of KJH doorgebroken en Marco rood? Wie weet.
Ik denk dat bij KJH de balans beter is tussen techniek en rendement.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wát beter? Ibrahimovic is een spits van wereldklasse. Huntelaar is gewoon een goede spits. En ik heb echt niks tegen hem, want hij is een prima gozer. Ik ben gewoon objectief.
Als KJH zich doorontwikkeld bij Ajax kan hij een betere spits worden dan Zlatan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan heb je het spelletje niet begrepen denk ik.
Wat een onzin. Ibrahimovic van wereldklasse en Huntelaar niet?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wát beter? Ibrahimovic is een spits van wereldklasse. Huntelaar is gewoon een goede spits. En ik heb echt niks tegen hem, want hij is een prima gozer. Ik ben gewoon objectief.
van nistelkutjequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wie moet dan thuisblijven ?
Huntelaar is een killer in de 16, dat wel. Maar Huntelaar is niet de man die met een geniale actie een perfecte verdediging open kan breken. Zlatan kan dat wel. Wel is Huntelaar ideaal om in de counter de vleugelspelers te lanceren en een goede kopper (wederom in de 16 dus).quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als KJH zich doorontwikkeld bij Ajax kan hij een betere spits worden dan Zlatan.
Zlatan is te veel een momentenvoetballer, en scoort eigenlijk te weinig. KJH lijkt een echte killer te zijn.
Dan heb je niet opgelet de afgelopen maandenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:13 schreef cultheld het volgende:
Maar Huntelaar is niet de man die met een geniale actie een perfecte verdediging open kan breken.
jij eerstquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die moet z'n been nog even breken ofzo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |