quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef SCH het volgende:
Ik heb vanmiddag koffie gedronken met Bennie Jolink, een medestander in dezen.
Hij riep wel 5 x dat Pascal Bosschaart "er niet meer in komt". Waarin weet ik niet, dat zei hij er niet bij. Maar Bennie vond Bosschaart een enorme matennaaier en Klaas Jan een held. Misschien dat het er iets mee te maken heeft dat Klaas Jan uit Hummelo komt waar Bennie woont of Bennie heeft gewoon net zo'n frisse kijk op de zaken als ik
Bennie is nog steeds boos dat De Graafschap Huntelaar niet wilde hebben.
Uit een reflex zei hij erbij, omdat die engerd op zijn tenen ging staan.quote:Op maandag 19 september 2005 18:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Huntelaar zei op TV zelf dat hij een schop(je) had uitgedeeld...
Het zijn er 2 geworden.quote:Op maandag 19 september 2005 18:57 schreef popolon het volgende:
Lijkt me duidelijk: 3 wedstrijden denk ik.
quote:Op maandag 19 september 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Leuke spits, die denk ik gemiddeld rond de 15 goals per seizoen zal kunnen gaan maken.
Gezien zijn reactie achteraf zag je dat ie het zelf ook niet helemaal netjes vond.quote:
Volgens het boekje wel ja, maar ik had ook lopen klagen als het een Feyenoorder was overkomen.quote:Op maandag 19 september 2005 15:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De rode kaart voor KJ was even dom als terecht.
Toen ie werd uitgezwaaid richting tunnel had ie al een grijns op zn muil.quote:Zijn reactie ook na afloop, hij kon zijn lach nauwelijks houden.
Hij vond et zeker wel grappig dat SCH daarna met zulke cijfers ging verliezenquote:Op maandag 19 september 2005 21:37 schreef Erasmusch het volgende:
Toen ie werd uitgezwaaid richting tunnel had ie al een grijns op zn muil.
Je moet gewoon niet zo zeiken. Hij trapte na, rood. Wat er allemaal aan ten grondslag ging is dan niet van belang.quote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
Blijkbaar is iedereen het erover eens dat Bosschaart provoceerde en is er dus een fout gemaakt omdat hij daarvoor geen geel heeft gekregen. Provoceren mag namelijk niet volgens de spelregels.
Hoe kwaad was jij toen Lurling ouwe Kalou provoceerde, die vervolgens rood kreeg, en Feyenoord vervolgens met 1-0 van Heerenveen verloor? Lurling werd niet erg vriendelijk ontvangen in De Kuip daarna iig. Was het toen ook niet van belang wat er aan de rode kaart voorafging?quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo zeiken. Hij trapte na, rood. Wat er allemaal aan ten grondslag ging is dan niet van belang.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo zeiken. Hij trapte na, rood. Wat er allemaal aan ten grondslag ging is dan niet van belang.
Was Bennie weer op liefdadigheidsbezoek bij instelling "De Friese kloeken"quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef SCH het volgende:
Ik heb vanmiddag koffie gedronken met Bennie Jolink, een medestander in dezen.
Hij riep wel 5 x dat Pascal Bosschaart "er niet meer in komt". Waarin weet ik niet, dat zei hij er niet bij. Maar Bennie vond Bosschaart een enorme matennaaier en Klaas Jan een held. Misschien dat het er iets mee te maken heeft dat Klaas Jan uit Hummelo komt waar Bennie woont of Bennie heeft gewoon net zo'n frisse kijk op de zaken als ik
Bennie is nog steeds boos dat De Graafschap Huntelaar niet wilde hebben.
Hij was gewoon in zijn atelier/studio.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:54 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
Was Bennie weer op liefdadigheidsbezoek bij instelling "De Friese kloeken"
Dit was een andere situatie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hoe kwaad was jij toen Lurling ouwe Kalou provoceerde, die vervolgens rood kreeg, en Feyenoord vervolgens met 1-0 van Heerenveen verloor? Lurling werd niet erg vriendelijk ontvangen in De Kuip daarna iig. Was het toen ook niet van belang wat er aan de rode kaart voorafging?
Die reputatie gaat Bosschaart ook krijgen als hij zo doorgaat.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:28 schreef MrTorture het volgende:
Lurling is gewoon een matennaaierdie doet z'n hele carričre al niets anders
Flikker op man, ik zal jou omver trekken en bovenop je poot springen, kijken wat je doet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dit was een andere situatie.
Gefrustreerd kutjong, die Klaas-Jan.
Wat dan? Gaan ze met hooivorken en brandende fakkels achter hem aan komen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Smerige matennaaier die Bosschaart, die moet oppassen in Heerenveen![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat dan? Gaan ze met hooivorken en brandende fakkels achter hem aan komen?
Volgens mij vond hij het helemaal niet grappig. Hij vond het in alle ellende nog wel komisch dat hij B. juist in zjin ballen had geraakt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:45 schreef Cruoninga het volgende:
Hij kwam nogal achterlijk over in dat interview achteraf. Hij vond het wel erg grappig dat die rood had gekregen waarna zijn team was afgedroogd, vonden ze in de Kuip vast ook.
Tuurlijkquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/755672/2/50#30752673]dinsdag 20 september 2005
Smerige matennaaier die Bosschaart, die moet oppassen in Heerenveen![]()
KJ had vorig seizoen toch ook al ruzie in een shoarmatent? Daar had hij ook wat klappen uitgedeeld geloof ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dit was een andere situatie.
Gefrustreerd kutjong, die Klaas-Jan.
al 2 gescoordquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:42 schreef outcast_within het volgende:
Verrek dit topic bestaat ook nog. doet hij het een beetje goed bij ajax?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:42 schreef outcast_within het volgende:
Verrek dit topic bestaat ook nog. doet hij het een beetje goed bij ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |