7 uit 7 als je de AC meerekentquote:Op zondag 19 februari 2006 17:17 schreef jimjim1983 het volgende:
hoeveel heeft ie nu bij ajax? 7 uit 6 volgens mij (met amstel cup erbij).
Owja, kloptquote:Op zondag 19 februari 2006 17:19 schreef methodmich het volgende:
Dan is het 7 uit 8 als je de AC meeneemt.
Hij had nog een 5e kunnen maken, bal werd alleen nog net weggetikt toen hij wegdraaidequote:Op zondag 19 februari 2006 17:21 schreef jimjim1983 het volgende:
en hij scoort niet alleen 4x,
hij scoort 4x mooi
tenzij ie steeds 4 keer scoortquote:Op zondag 19 februari 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
Klaas-Jan zit nu op 23 goals uit 22 duels en zal dan eindigen, met nog 9 duels te gaan en dus hoogstens 31 te spelen op 32,4 goals.
Waarom niet 6 keerquote:
ze zit wel in de verzorgingquote:Op maandag 20 februari 2006 10:13 schreef Doc het volgende:
Laatst zei m'n vrouw dat de naam Huntelaar haar bekend voorkwam omdat de kraamhulp bij m'n jongste dochter (in 1999) zo heette. Die had ook een zoon die voetbalde wist m'n vrouw nog - bij De Graafschap. Ik weet niet of Klaas Jan's moeder kraamhulp is, maar ALS dat zo is ...
Het grote Gouden Schoen topicquote:Eredivisieschutters vallen op in ESM-lijst
20/2/2006 10:35
Het zijn de topschutters van de Eredivisie die deze week de opvallendste spelers zijn in de top 25 van het ESM klassement om de Gouden Schoen. Klaas-Jan Huntelaar nadert zelfs de top drie.
Bij de beste 25 topscorers van Europa staan sinds afgelopen weekeinde vier namen van spitsen uit de Nederlandse competitie vermeld. Jefferson Farfán is de laatste aanwinst. De Peruaanse PSV'er hielp de regerend kampioen weer eens aan drie punten, ditmaal door twee goals tegen Vitesse. Met zeventien treffers neemt hij de 25ste positie in.
Boven hem staan Dirk Kuijt (omhoog naar de zeventiende plaats dankzij zijn goal tegen Sparta Rotterdam) en Shota Arveladze (nog net in de top tien na een improductieve week).
Klaas-Jan Huntelaar schoot zichzelf naar de zesde plaats, via zijn vier doelpunten tegen RBC Roosendaal. De jeugdinternational nadert de top drie, waar Ruud van Nistelrooy als best geklasseerde Nederlander de derde plaats bezet. Nog 3,5 punt scheidt de topscorer van de Eredivisie met die van het Premiership, omgerekend nog altijd drie treffers.
Maar hij maakt ze wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Jongens het was RBC....
Zou wat wezen zegquote:Op maandag 20 februari 2006 10:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat klopt, maar hem meteen als verlosser te zien gaat een beetje erg ver.
Als hij Ajax nou eens langs Inter schiet dan is het natuurlijk een ander verhaal.
Denk niet dat babel in de basis staatquote:Op maandag 20 februari 2006 10:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zou wat wezen zeg![]()
Inter op 2-0 voor, en dan komt Huntelaar erin voor Babel. 77, 85 en 90'
alleen mar om het meer glans te geven, Huntelaar als invaller, verlosser.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Denk niet dat babel in de basis staat
Huntelaar start gewoon.
2-2quote:Op maandag 20 februari 2006 11:06 schreef Cart_man het volgende:
4x scoren tegen RBC is niet zo bijzonder. Hij is er nog niet...
Dat deed ie al hoor maar fijn dat jullie zo snel tevreden zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:12 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gevormd bij Heerenveen, en nu gaat ie oogsten.
Pyjamaquote:Op maandag 20 februari 2006 11:15 schreef DeTolk het volgende:
Wat is er met je icon SCH? Groningenshirtje?
Zou heel goed kunnen hoor! Dan ben jij extra fan.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:13 schreef Doc het volgende:
Laatst zei m'n vrouw dat de naam Huntelaar haar bekend voorkwam omdat de kraamhulp bij m'n jongste dochter (in 1999) zo heette. Die had ook een zoon die voetbalde wist m'n vrouw nog - bij De Graafschap. Ik weet niet of Klaas Jan's moeder kraamhulp is, maar ALS dat zo is ...
Dan heeft zijn moeder je vrouw geholpen met bevallen. Big deal?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:13 schreef Doc het volgende:
Als Matetja scoorde, het was maar ADO hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 10:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Jongens het was RBC....
Nee. Dat heeft ze nietquote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan heeft zijn moeder je vrouw geholpen met bevallen.
Das inderdaad z'n moeder. Zo heet die van Jelle namelijk ookquote:Op maandag 20 februari 2006 22:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee. Dat heeft ze niet![]()
ze was de kraamhulp - niet de vroedvrouw - vraag haar maar wat dat betekent
M'n vrouw zei net dat ze zich herinnerde dat ze Maud heet. Heet die moeder zo?
't Is geen big deal maar wel lachen
Wie hebben er nog meer 4 keer dit jaar tegen RBC in één wedstrijd gescoort?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:06 schreef Cart_man het volgende:
4x scoren tegen RBC is niet zo bijzonder. Hij is er nog niet...
Hoezo mm ?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:25 schreef Beschouw het volgende:
Naar de burgelijke stand van het gemeentehuis morgen methodmich. Met terugwerkende kracht je dochter Klaas Jan noemen![]()
Ik denk niet dat ze het accepteren als ik de naam van de dochter van Doc wil laten wijzigen hoor...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:25 schreef Beschouw het volgende:
Naar de burgelijke stand van het gemeentehuis morgen methodmich. Met terugwerkende kracht je dochter Klaas Jan noemen![]()
Dat was Juninho toch al?quote:
Logisch dat hij het wel redt. Hij is niet zo'n kneus die zich gelijk de man voelt omdat hij in Duivendrecht speelt, maar een doodgewone boerenlul uit Hummelo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:39 schreef Arcee het volgende:
Huntelaar. Topper.
Weinig spelers die gelijk voet aan de grond krijgen bij Ajax, maar hij gaat gelijk helemaal los.
Tegen Marseille was hij niet in vorm, maar Inter is natuurlijk ook wel minder.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Logisch dat hij het wel redt. Hij is niet zo'n kneus die zich gelijk de man voelt omdat hij in Duivendrecht speelt, maar een doodgewone boerenlul uit Hummelo.
Waarom post je dat na ieder doelpunt van Huntelaar?quote:
Wat denk jezelfquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom post je dat na ieder doelpunt van Huntelaar?
Omdat SCH Vitesse, Roda en RBC te snel af was? Heerenveen heeft van hem de topper gemaakt die hij nu is?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat SCH Vitesse, Roda en RBC te snel af was? Heerenveen heeft van hem de topper gemaakt die hij nu is?![]()
![]()
Nee hoor.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Farfan = Huntelaar in ²
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Farfan = Huntelaar in ²
alleen dat shirt wat ie tegenwoordig draagt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:00 schreef Trancelocator het volgende:
Klasse KJH!
zucht... vrouwen en voetbalquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Samuel dr uit Materazzi erin
Even kijken of Huntelaar dan nogsteeds denkt dat ie Romario is
Ik vind het hem niet onaardig staan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:01 schreef fanneke het volgende:
[..]
alleen dat shirt wat ie tegenwoordig draagt.![]()
Dan heb je het spelletje niet begrepen denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:02 schreef Saekerhett het volgende:
Ben zeer te spreken over hem. Vind hem nu al beter dan Ibrahimovic ooit bij Ajax, maar dit kan persoonlijk zijn...
KJH gaat wel meer scoren dan Zlatan, maar Zlatan is technisch natuurlijk wel wat beterquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan heb je het spelletje niet begrepen denk ik.
Of KJH doorgebroken en Marco rood? Wie weet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgende pot speelt hij zeker tegen Marco.
Gebroken poot ? wie weet.
Wát beter? Ibrahimovic is een spits van wereldklasse. Huntelaar is gewoon een goede spits. En ik heb echt niks tegen hem, want hij is een prima gozer. Ik ben gewoon objectief.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
KJH gaat wel meer scoren dan Zlatan, maar Zlatan is technisch natuurlijk wel wat beter![]()
Ik vergeef het hem dan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Of KJH doorgebroken en Marco rood? Wie weet.
Ik denk dat bij KJH de balans beter is tussen techniek en rendement.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wát beter? Ibrahimovic is een spits van wereldklasse. Huntelaar is gewoon een goede spits. En ik heb echt niks tegen hem, want hij is een prima gozer. Ik ben gewoon objectief.
Als KJH zich doorontwikkeld bij Ajax kan hij een betere spits worden dan Zlatan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan heb je het spelletje niet begrepen denk ik.
Wat een onzin. Ibrahimovic van wereldklasse en Huntelaar niet?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wát beter? Ibrahimovic is een spits van wereldklasse. Huntelaar is gewoon een goede spits. En ik heb echt niks tegen hem, want hij is een prima gozer. Ik ben gewoon objectief.
van nistelkutjequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wie moet dan thuisblijven ?
Huntelaar is een killer in de 16, dat wel. Maar Huntelaar is niet de man die met een geniale actie een perfecte verdediging open kan breken. Zlatan kan dat wel. Wel is Huntelaar ideaal om in de counter de vleugelspelers te lanceren en een goede kopper (wederom in de 16 dus).quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als KJH zich doorontwikkeld bij Ajax kan hij een betere spits worden dan Zlatan.
Zlatan is te veel een momentenvoetballer, en scoort eigenlijk te weinig. KJH lijkt een echte killer te zijn.
Dan heb je niet opgelet de afgelopen maandenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:13 schreef cultheld het volgende:
Maar Huntelaar is niet de man die met een geniale actie een perfecte verdediging open kan breken.
jij eerstquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die moet z'n been nog even breken ofzo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |