Ik weet toevallig wat er destijds door de partijen is gezegd in grote lijnen. Feit is gewoon dat Hiddink (en met name Arnesen) zich heeft vergist. Huntelaar vond dat ie te weinig respect kreeg en dat forceerde de stap naar SCH.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is dat nou weer voor reactie...
Ik lees het verschil in; Huntelaar kreeg te horen dat hij geen basisplaats zou hebben bij PSV en dat Hiddink(?) op advies van Arnesen hem verkeerd gecommuniceerd zou hebben. Of heeft Hiddink Huntelaar werkelijk afgewezen, op aanraden van Arnesen? In dat laatste geloof ik niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik weet toevallig wat er destijds door de partijen is gezegd in grote lijnen. Feit is gewoon dat Hiddink (en met name Arnesen) zich heeft vergist. Huntelaar vond dat ie te weinig respect kreeg en dat forceerde de stap naar SCH.
Huntelaar heeft altijd in zijn eigen kwaliteiten geloofd. Toen hij verhuurd werd aan AGOVV en goed draaide, belde Arnesen dat als Huntelaar zo door zou gaan hij "misschien" wel een "plaatsje bij de selectie" zou kunnen krijgen. Toen Huntelaar na dat jaar met PSV om de tafel ging zitten, kreeg hij te horen dat als hij bij zou tekenen, hij bij de selectie zou horen, maar dat het geen garantie voor speeltijd zou zijn. Toen gaf hij PSV de keuze: Of verkopen, of na het seizoen transfervrij weg. Hij was zelfs liever naar RBC gegaan, dan dat hij als laatste spits gebruikt zou worden, achter Sibon, Vennegoor, Farfán en Vonlanthen. En ik geef hem groot gelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:03 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik lees het verschil in; Huntelaar kreeg te horen dat hij geen basisplaats zou hebben bij PSV en dat Hiddink(?) op advies van Arnesen hem verkeerd gecommuniceerd zou hebben. Of heeft Hiddink Huntelaar werkelijk afgewezen, op aanraden van Arnesen? In dat laatste geloof ik niet.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef hallo_mensen het volgende:
2de helft toen de verdedigers niet meer sliepen kon hij niets meer tegen Inter.
Dat is weer een momentopname. Bij Ajax lukte tot voor kort weinig. Kortom Huntelaar -in vorm- krijgt veel ballen en komt zo weer aan zijn trekken. Vergeet niet de tegenstanders die Ajax trof de voorbije weken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef LuukBes het volgende:
Allemaal achteraf gelul. Huntelaar heeft zich pas echt goed ontwikkeld toen ie vertrok bij PSV. Hij was nooit zo goed geworden als ie bij PSV alleen maar in het tweede had gemodderd. En hij was absoluut niet goed genoeg voor PSV toen.
Terug naar de huidige tijd kun je je natuurlijk wel afvragen wie je liever hebt voor 9 miljoen : Kone of Huntelaar. Ik denk dat je met die tweede goals koopt, en met die eerste spektakel. PSV zou meer gebaat zijn geweest bij een Huntelaar.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar heeft altijd in zijn eigen kwaliteiten geloofd. Toen hij verhuurd werd aan AGOVV en goed draaide, belde Arnesen dat als Huntelaar zo door zou gaan hij "misschien" wel een "plaatsje bij de selectie" zou kunnen krijgen. Toen Huntelaar na dat jaar met PSV om de tafel ging zitten, kreeg hij te horen dat als hij bij zou tekenen, hij bij de selectie zou horen, maar dat het geen garantie voor speeltijd zou zijn. Toen gaf hij PSV de keuze: Of verkopen, of na het seizoen transfervrij weg. Hij was zelfs liever naar RBC gegaan, dan dat hij als laatste spits gebruikt zou worden, achter Sibon, Vennegoor, Farfán en Vonlanthen. En ik geef hem groot gelijk.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:43 schreef okee6 het volgende:
Flauwekul, je praat over een speler als of die een koe is. Huntelaar wilde speeltijd, had dat ook nodig en was al eens in de Achterhoek geweest. Toen Heerenveen kon, was hij niet te houden voor PSV. Een goede oplossing voor beiden. Toen PSV het recht had om hem weer over te nemen, had het bijna onveranderd dezelfde situatie, Huntelaar is/was er nog niet (zonder CL ervaring) Dit seizoen breekt de Hunter pas door, PSV heeft met Vennegoor en Farfan voldoende aanvalskracht. Als Kone eens de gelegenheid krijgt om een reeks wedstrijden met PSV te spelen, zal ie ook productief zijn. Een basisplaats voor Huntelaar was twijfelachtig geweest. Voornamelijk gezien zijn geschiedenis is het begrijpelijk dat ie nu voor Ajax speelt.
Dit is in de trant: Ajax-supporters die roepen leg Trabelsi vast, terwijl die eerst is weggepest en uitgejouwd, die blijft niet voor meer poen.
Ik mis dus nog het deel waarom Huntelaar niet terug naar PSV kwam. Arnesen didn't play a part in thatquote:
Arnesen heeft hem enigszins denigrerend toegesproken en Hiddink geadviseerd om hem als laatste spits te gebruiken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik mis dus nog het deel waarom Huntelaar niet terug naar PSV kwam. Arnesen didn't play a part in that
Toen zag je de spitsen middenvelders van Inter veelquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef hallo_mensen het volgende:
de scheids had hem een aantal keer best wel in bescherming mogen nemenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef hallo_mensen het volgende:
Niet onlogisch, en dat was natuurlijk geen insteek voor een nieuw goed gesprek. Dan lag het nog definitiever dan ik dacht.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Arnesen heeft hem enigszins denigrerend toegesproken en Hiddink geadviseerd om hem als laatste spits te gebruiken.
Hij kreeg geen 1 bal aangespeeld vanuit het middenveld en was zelfs aan het verdedigen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef hallo_mensen het volgende:
Die wist niet wat hem overkwamquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:28 schreef methodmich het volgende:
Nu ja, hij vond Samuel maar lelijk en dat is leuk. Zeker omdat hij die goal knap binnen kopte.
Wat zei die precies?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:36 schreef tong80 het volgende:
Mooie woorden van Cruijff over hem. En terecht.
Dat ie goed voetbalde en de beste Ajacied was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |