abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 september 2005 @ 17:06:35 #1
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_30668108
Want helaas zal er een einde aan zijn tweede en laatste vierjaarstermijn komen op 20 januari 2009. Op deze dag zal deze man die zich inzet voor de vrede op deze wereld niet meer de president zijn van de Verenigde Staten. Hoewel dit feit te betreuren is kunnen we tot die tijd onze waardering opbrengen voor deze geweldige man in dit topic.

George W Bush you rule.

zaterdag 17 september 2005 @ 17:08:57 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_30668159
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:06 schreef -Angel- het volgende:
deze man die zich inzet voor de vrede op deze wereld

En dat terwijl 1 april nog 7 maanden weg is...

How pathetic can you get. Op welke planeet leef je in godesnaam als je Bush neerzet als 'voorvechter van de vrede'?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_30668226
Hopelijk gaat hij niet zoals Bubba onder een boel vage verdragen een handtekening zetten, vlak voordat hij em peert uit het witte huis.
pi_30668230
COFFEE.EXE Missing---Insert Cup and Press Any Key
pi_30668251
George W. Bush
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_30668300
George bedankt!!
pi_30668309
Bush is okay. Tekortkomingen van de VN zijn eindelijk duidelijk gemaakt , verschillen binnen de EU zijn pijnlijk genoeg zichtbaar geworden en er word eindelijk opgetreden tegen fundamentalisten. De Taliban is weg, Saddam Hoesein is weg, Libie doet afstand van hun kernprogramma, Syrie heeft een minder grote mond, etc.

Bush
pi_30668313
bedankt
pi_30668342
Mr. B.

Ga eens weg!

Groetjes,

iwowz
pi_30668352
Dat ie dood neer valt
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_30668363
Ik neem aan dat dit sarcastisch bedoeld is? Bush en vrede?

(ik had hem eigenlijk in ONZ verwacht )

het vertrouwen dat je ook heb dat hij herkozen wordt, geweldig
  zaterdag 17 september 2005 @ 17:17:51 #12
39436 Dreammaster
Dat zei je moeder vannacht ook
pi_30668382
Ik denk niet dat ik dronken genoeg kan worden om het hier ook maar eens een beetje mee eens te zijn.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_30668403
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:16 schreef Rikkert het volgende:
Die kans is gelukkig niet aanwezig.
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 17 september 2005 @ 17:18:55 #15
66444 Lord_Vetinari
pi_30668406
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:16 schreef Rikkert het volgende:

Hij kan niet eens herkozen worden, godlof. Een president kan maar 2 termijnen zitten
pi_30668454
George,

Je hebt de wereld naar de klote geholpen, dus ik zeg het maar hard op:

George, Je bent een eikel!

This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 17 september 2005 @ 17:20:33 #17
39436 Dreammaster
Dat zei je moeder vannacht ook
pi_30668460
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:14 schreef nikk het volgende:
Bush is okay. Tekortkomingen van de VN zijn eindelijk duidelijk gemaakt , verschillen binnen de EU zijn pijnlijk genoeg zichtbaar geworden en er word eindelijk opgetreden tegen fundamentalisten. De Taliban is weg, Saddam Hoesein is weg, Libie doet afstand van hun kernprogramma, Syrie heeft een minder grote mond, etc.

Bush
ik hoorde vandaag dat er tien leden van de taliban zijn opgepakt omdat ze een stuwdam op wilden blazen. dus die taliban is er nog steeds.

en saddam hoessein mag dan wel weg zijn, maar er zijn daar in twee jaar al meer doden gevallen dan in de hele vietnam oorlog.
pi_30668484
Dankzij George W. Bush is er één ding waar de hele wereld het over eens is. Rara.
pi_30668495
Geroge, bedankt dat je nog maar 3 jaar blijft zitten! Godzijdank zijn je dochters daarentegen te lomp om jou op te volgen! Dus......
pi_30668528
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:20 schreef Dreammaster het volgende:

[..]

ik hoorde vandaag dat er tien leden van de taliban zijn opgepakt omdat ze een stuwdam op wilden blazen. dus die taliban is er nog steeds.

en saddam hoessein mag dan wel weg zijn, maar er zijn daar in twee jaar al meer doden gevallen dan in de hele vietnam oorlog.
Alleen al aan amerikaanse kant waren er 50.000 doden.....zoveel dode irakezen zijn er nog niet eens
pi_30668580
quote:

[..]

Haha, in de Vietnam oorlog heeft 30 jaar geduurd vriend. De Vietnamoorlog heeft 2,5 miljoen vietnamezen het leven gekost en 47.244 Amerikanen gesneuveld.

bron
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  zaterdag 17 september 2005 @ 17:27:57 #22
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_30668638
Bedankt Bush, voor de verdeeldheid die je hebt versterkt in de VN
Bedankt Bush, voor het binnenvallen van een land zonder geldige reden.
Bedankt Bush, voor de anarchie in Irak omdat je geen goed plan had voor na de oorlog
Bedankt Bush, voor het vergroten van de terroristische dreiging door het illegaal binnenvallen van een land en daarmee veel burgerslachtoffers maken.
Bedankt Bush, voor het bezuinigen op dijken en het neerzetten van een vriendje zonder kennis van zaken bij de FEMA top, zodat New Orleans zo'n grote puinzooi is geworden.
Bedankt Bush, voor de martelingen in Abu Graib en Guantanamo Bay
Bedankt Bush, voor die mooie Patriot Act, die de rechten van amerikaanse burgers zo mooi aantast.
Bedankt Bush, voor je nieuwe TOPrecord voor president met de meeste vakantieperiodes ooit.
Bedankt Bush, voor je prachtig lakende steun bij het Kyoto verdrag, alles voor de economie he.
Bedankt Bush, voor het niet erkennen van het internationaal gerechtshof.
Bedankt Bush, voor de American Servicemembers Protection Act, waardoor Den Haag mooi aan puin kan komen te liggen, mochten we ooit een amerikaan laten voorkomen voor oorlogsmisdaden bij het internationaal gerechtshof.
Bedankt Bush, voor het op scherp stellen van internationale banden dmv je Axis of Evil
Bedankt Bush, voor het mogen vastzetten van mensen zonder proces, juridische bijstand of andere rechten voor onbepaalde tijd.
Bedankt Bush, voor het opnieuw willen vergroten van je nucleaire arsenaal.
Bedankt Bush, voor het oogluikend toestaan van 'extreme verhoormethodes' als foltering door het schrappen van een wetsvoorstel dat onmenselijke behandeling zou hebben verboden.
Bedankt Bush, voor het weigeren van doktoren uit Cuba ten tijde van de crisis in New Orleans terwijl er een tekort aan medisch personeel was.

Ja bedankt bush, je hebt echt veel betekend voor deze wereld.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_30668642
The only thing I can think off to thank you for Mr. Bush is that your presidency proves the stupidity of the American people. Now please Mr. Bush would you be so kind to do America a favour and just vanish somehow?
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  zaterdag 17 september 2005 @ 17:29:25 #24
104871 remlof
Europees federalist
pi_30668775
Hij wordt inderdaad bedankt.
pi_30668800
Heel vreemd, maar ik heb zo het vage vermoeden dat TS niks van politiek weet.
Bush' inval in Afghanistan heeft niks te maken met vrede, maar met spelletjes en economie. De Amerikanen verdienen zo ontzettend veel aan de oliebronnen. En Nederland geniet daar lekker van mee, want onze bedrijven krijgen allerlei 'taakjes' tegen een vergoeding van een paar miljard.
Het is gewoon een goor spel. Bush maakt de rotzooi (want onder Saddam was het in Irak lang niet zo gevaarlijk als nu), en de volgende president mag het weer opruimen. Fijne vent!

Bush en vrede gaan als water en vuur samen met elkaar
http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
pi_30668815
quote:

[..]

De Taliban is weg hoor. Dat er nog wat leden zijn verandert daar niets aan.
quote:

Tellen is niet je sterkste kant hè?
  zaterdag 17 september 2005 @ 17:35:08 #28
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_30668827
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:25 schreef highway101 het volgende:

[..]

Haha, in de Vietnam oorlog heeft 30 jaar geduurd vriend. De Vietnamoorlog heeft 2,5 miljoen vietnamezen het leven gekost en 47.244 Amerikanen gesneuveld.

bron

I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
pi_30668841
Thank you Bush, for drawing Harry Potter into the dark side.
pi_30668843
George is O.K. Ik hoop dat ie nog een wetverandering doorvoerd zodat ie nog voor een derde en vierde terwijn kan gaan.

To hell with Kyoto!
  zaterdag 17 september 2005 @ 17:37:29 #31
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_30668879
George W. Bush
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_30668939
En de TS vergeet ook nog dat George het totaal achterlijke en geld verslindende Kyoto verdrag nooit heeft ondertekend.
To hell with Kyoto!
pi_30668944
Bush is ok

Zeker als je bekijkt welke mensen tegen Bush zijn. Die denken dat je met een polder mentaliteit de wereld kunt leiden/verbeteren. Hoe kinderlijk naïef
pi_30668968
Tsja, bush- en amerikabashers mogen zich afvragen wat het alternatief dan is?

....Bush is een eikel, maar Europa en zijn econmie bestaat bij de gratie van de VS...
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
  zaterdag 17 september 2005 @ 17:43:21 #35
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_30669053
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:39 schreef George_Bush het volgende:
En de TS vergeet ook nog dat George het totaal achterlijke en geld verslindende Kyoto verdrag nooit heeft ondertekend.
geldverslindend kan het misschien wel zijn. ALLES voor de economie right? Liever nu geld en straks een onleefbare wereld voor je verre nakomelingen, dan nu minder geld en een leefbare wereld voor jou en je nakomelingen. Economie boven alles
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_30669118
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:43 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

geldverslindend kan het misschien wel zijn. ALLES voor de economie right? Liever nu geld en straks een onleefbare wereld voor je verre nakomelingen, dan nu minder geld en een leefbare wereld voor jou en je nakomelingen. Economie boven alles
Kyoto is door de Jan Pronk's van de wereld verzonnen, zoiets kan gewoon niet goed zijn.
To hell with Kyoto!
pi_30669163
Ha, jij bent ook die gozer van dat 50 cent is legendarisch topic. Waarschijnlijk krijg je hier net zoveel mensen over je heen die het niet met je eens zijn.
  zaterdag 17 september 2005 @ 17:48:28 #38
66444 Lord_Vetinari
pi_30669172
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:46 schreef George_Bush het volgende:

[..]

Kyoto is door de Jan Pronk's van de wereld verzonnen, zoiets kan gewoon niet goed zijn.
Ik denk dat deze opmerking een goede kandidaat is voor 'Stomste Opmerking Ooit Op Fok! Geplaatst'
pi_30669247
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik denk dat deze opmerking een goede kandidaat is voor 'Stomste Opmerking Ooit Op Fok! Geplaatst'
Ohw, jij weet het beter? Vertel dan eens wat er zo geweldig goed is aan het verdrag?
To hell with Kyoto!
pi_30669248
Altijd leuk om te zien dat mensen Bush aanvallen als het om Kyoto gaat maar ze vergeten dat Clinton er ook niet veel van moest hebben

Of stort nu voor sommige mensen de wereld in?
pi_30669297
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:51 schreef MrX1982 het volgende:
Altijd leuk om te zien dat mensen Bush aanvallen als het om Kyoto gaat maar ze vergeten dat Clinton er ook niet veel van moest hebben

Clinton heeft inderdaad al de aanzet van verwerping van het verdrag gegeven. Maare genoeg over Clinton, dat is ook weer teveel eer. Het ging over Bush!
To hell with Kyoto!
  zaterdag 17 september 2005 @ 17:52:53 #42
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_30669304
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:51 schreef MrX1982 het volgende:

alsof clinton zo goed was
pi_30669316
Ik bedank liever voor George Walker Bush, z'n New world order pa en Nazi opa

In space, nobody can hear you 01110011 01100011 01110010 01100101 01100001 01101101
pi_30669324
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:27 schreef DionysuZ het volgende:
Je kan Bush van alles verwijten (en gezien je lijstje ben je dat ook van plan), maar de verdeeldheid binnen de VN is niet de schuld van de VS. De verdeeldheid is al jaaaaaaaren aanwezig...
quote:
Ik was tegen de oorlog in Irak (kan je gerust nazoeken mocht de search het ooit weer doen...), maar dat Saddam weg is kan ik niet als negatief ervaren...
quote:
Bedankt Bush, voor de anarchie in Irak omdat je geen goed plan had voor na de oorlog
Inderdaad stom.
quote:
Bedankt Bush, voor het vergroten van de terroristische dreiging door het illegaal binnenvallen van een land en daarmee veel burgerslachtoffers maken.
Deze redenatie volg ik sowieso niet helemaal. Of vind jij het normaal als ik in Marokko mensen ga opblazen omdat er in Sudan mensen worden vermoord door Arabieren?
quote:
Bedankt Bush, voor het bezuinigen op dijken en het neerzetten van een vriendje zonder kennis van zaken bij de FEMA top, zodat New Orleans zo'n grote puinzooi is geworden.
New Orleans is inderdaad totaal verkeerd aangepakt. Overigens had zelfs een verdubbeling van het budget waarschijnlijk niets uitgehaald tegen een orkaan van die kracht...
quote:
In hoeverre zijn deze mishandelingen de schuld van Bush?
quote:
Bedankt Bush, voor die mooie Patriot Act, die de rechten van amerikaanse burgers zo mooi aantast.
Niet zijn plan. Democratisch over gestemd, en zelfs de Democraten stemden voor.
quote:
Bedankt Bush, voor je nieuwe TOPrecord voor president met de meeste vakantieperiodes ooit.
Who cares? Om Bill Maher maar even te quoten (een Bush hater trouwens) "it's not like he's in Fiji with no phone".
quote:
Bedankt Bush, voor je prachtig lakende steun bij het Kyoto verdrag, alles voor de economie he.
Bedank je Clinton ook even?
quote:
Bedank je Clinton ook even?
quote:
Bedankt Bush, voor de American Servicemembers Protection Act, waardoor Den Haag mooi aan puin kan komen te liggen, mochten we ooit een amerikaan laten voorkomen voor oorlogsmisdaden bij het internationaal gerechtshof.
Rare wet, ben ik met je eens. Maar dit is zo'n wet die niets voorstelt.
quote:
Bedankt Bush, voor het op scherp stellen van internationale banden dmv je Axis of Evil
Prima dat hij het deed. Werd hoog tijd.
quote:
Bedankt Bush, voor het mogen vastzetten van mensen zonder proces, juridische bijstand of andere rechten voor onbepaalde tijd.
Schandalig, ben het met je eens.
quote:
Slechte zaak, ben ik met je eens.
quote:
Bedankt Bush, voor het oogluikend toestaan van 'extreme verhoormethodes' als foltering door het schrappen van een wetsvoorstel dat onmenselijke behandeling zou hebben verboden.
Definieer foltering.
quote:
Bedankt Bush, voor het weigeren van doktoren uit Cuba ten tijde van de crisis in New Orleans terwijl er een tekort aan medisch personeel was.

Had niks te maken met propaganda van Castro hoor
quote:
Je kan hem een hoop kwalijk nemen, hij heeft genoeg fouten gemaakt en ik ben het op heel veel punten niet met zijn beleid eens. Maar je kan het niet alles verwijten...
  zaterdag 17 september 2005 @ 17:53:47 #45
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_30669334
Was dat niet de man die de Volkswagen heeft gecreëerd?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_30669339
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:52 schreef DionysuZ het volgende:
alsof clinton zo goed was
Oh ok maar je ziet vaak mensen Bush tot de grond toe afbranden maar diezelfde mensen hebben wel respect voor Clinton

Ik vind dat altijd enigszins hypocriet.
pi_30669340
quote:
....zal er een einde aan zijn tweede en laatste vierjaarstermijn komen op 20 januari 2009.....
Ik kan niet wachten
quote:

Je hebt HE-LE-MAAL gelijk
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:40 schreef Mr.Spock het volgende:
Tsja, bush- en amerikabashers mogen zich afvragen wat het alternatief dan is?

....Bush is een eikel, maar Europa en zijn econmie bestaat bij de gratie van de VS...
Als je nou eens kijkt naar wat de staatschuld is van dat land he ... dan zou je weten dat de enige reden dat de VS nog niet failliet is, is dat de dollar nog op zoveel plekken in de wereld gebruikt wordt. dus wij kunnne, als we ons daarvoor inzetten best zonder amerika.
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:39 schreef George_Bush het volgende:
Ach ja , waarom straks een leefbare wereld als je ook nu een beetje meer geld kan hebben
Terug van weggeweest!
  zaterdag 17 september 2005 @ 17:54:21 #48
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_30669347
Het is jammer dat deze man met een visie niet voor een derde termijn president kan zijn. Betreurenswaardig.
  zaterdag 17 september 2005 @ 17:54:57 #49
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_30669368
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:53 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Oh ok maar je ziet vaak mensen Bush tot de grond toe afbranden maar diezelfde mensen hebben wel respect voor Clinton

jah dat is het enigszins ook. Meestal wordt er ook gereageerd uit gewoon het gevoel van bush is kut of amerika is kut, dat vind ik dan jammer.. onderbouw het dan ook denk ik dan.
  zaterdag 17 september 2005 @ 17:57:27 #50
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_30669435
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:53 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Maar ja, ik heb het politieke besef van de gemiddelde Nederlander/ Fokker überhaupt niet zo hoog zitten.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_30669577
Ik bedank Bush voor het bestrijden van terrorisme in de wereld terwijl de rest van de wereld niks durft uit voeren
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:04:08 #52
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_30669580
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:17 schreef Dreammaster het volgende:

ik ruik enig sarcasme in de OP
Het is op geen enkele manier sarcastisch bedoeld.
pi_30669582
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:57 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Maar ja, ik heb het politieke besef van de gemiddelde Nederlander/ Fokker überhaupt niet zo hoog zitten.
Inderdaad.
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Was dat niet de man die de Volkswagen heeft gecreëerd?
To hell with Kyoto!
pi_30669673
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:54 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

jah dat is het enigszins ook. Meestal wordt er ook gereageerd uit gewoon het gevoel van bush is kut of amerika is kut, dat vind ik dan jammer.. onderbouw het dan ook denk ik dan.
Ik zie het nut niet echt van onderbouwen, iedereen is zijn/haar eigen mening toegedaan en die verander je niet zomaar, lijkt me. Met de juiste trefwoorden op google heb je zo je eigen mening terug gevonden of je nou voor of tegen bent. Okee, als je de reguliere media volgt ben je gewoon de klos...

Maar om het ter discussie te stellen, ja. Dan moet je wel bedenk ik me net (wow, hersenactiviteit). Dus: Prescot Bush (de opa) handelde met Nazi Duitsland. George bush is de eerste die NWO in z'n mond nam, pak 'm beet elf jaar terug. Hedendaagse tereur is te danken aan Bush jr. en de C.I.A. om maar wat te noemen.

Leuke familie hoor!
In space, nobody can hear you 01110011 01100011 01110010 01100101 01100001 01101101
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:08:41 #55
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_30669682
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:04 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Het is op geen enkele manier sarcastisch bedoeld.
Je kunt voor zijn beleid zijn of ertegen natuurlijk. Is je goed recht.

Ik vind iemand bijvoorbeeld geen goede leider als er om de haverklap miljarden extra in defensie worden gestoken maar ondertussen wordt bezuinigd op gezondheidszorg voor armen en veteranen en projecten voor onderwijs en milieu (begroting 2006). Gezondheidszorg en onderwijs horen imho voorop te staan.
pi_30669756
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:08 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Je kunt voor zijn beleid zijn of ertegen natuurlijk. Is je goed recht.

Ik vind iemand bijvoorbeeld geen goede leider als er om de haverklap miljarden extra in defensie worden gestoken maar ondertussen wordt bezuinigd op gezondheidszorg voor armen en veteranen en projecten voor onderwijs en milieu (begroting 2006). Gezondheidszorg en onderwijs horen imho voorop te staan.
Er word in de VS veel meer geinvesteerd in de gezondheidszorg dan in Nederland. De gezondheidszorg van de VS is ook onbetwistbaar de beste in de wereld. Hetzelfde geld overigens voor de universiteiten...
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:13:10 #57
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_30669774
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:12 schreef nikk het volgende:

[..]

Er word in de VS veel meer geinvesteerd in de gezondheidszorg dan in Nederland. De gezondheidszorg van de VS is ook onbetwistbaar de beste in de wereld. Hetzelfde geld overigens voor de universiteiten...
quote:
Bush wil miljarden bezuinigen op onder meer sociale programma's, milieubescherming, onderwijs en landbouwsubsides. “Mijn regering wil ervoor zorgen dat elk programma de beoogde resultaten oplevert. Waar de omstandigheden dat rechtvaardigen, voorziet de begroting in aanzienlijke uitgavenbeperking of stopzetting bij programma's die tekortschieten”, aldus Bush in zijn begrotingsboodschap aan het Congres.

Meer geld komt er voor defensie, binnenlandse veiligheid en ontwikkelingshulp. De steun voor ontwikkelingslanden gaat omhoog met 2,1 miljard dollar naar 9,5 miljard dollar, maar blijft nog steeds ver onder de norm van de Verenigde Naties.

Amerikaanse media hadden vorige week al gemeld dat de defensiebegroting met 4,8 procent omhoog gaat naar 419,3 miljard dollar. Dat bedrag is exclusief de kosten van de militaire operaties in Irak en Afghanistan. Daarvoor moet aanvullende financiering komen.
http://www.222chat.nl/pla(...)tid=548485/sc=198d65
pi_30669868
quote:
Leuk en aardig maar feitelijk zegt dat niet zoveel. Je kan net zo goed stellen dat omdat er meer geinvesteerd word in ontwikkelingshulp de huidige regering kennelijk de wereld helpen als een prioriteit ziet
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:18:10 #59
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_30669881
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:17 schreef nikk het volgende:

[..]

Leuk en aardig maar feitelijk zegt dat niet zoveel. Je kan net zo goed stellen dat omdat er meer geinvesteerd word in ontwikkelingshulp de huidige regering kennelijk de wereld helpen als een prioriteit ziet
zoals ik al zei. je kunt voor of tegen zijn beleid zijn.
pi_30669926
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:18 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

zoals ik al zei. je kunt voor of tegen zijn beleid zijn.
Dat is ook niet het punt, de conclusies die je trekt vind ik alleen nergens op slaan.
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:21:51 #61
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_30669956
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:20 schreef nikk het volgende:

[..]

Dat is ook niet het punt, de conclusies die je trekt vind ik alleen nergens op slaan.
welke conclusies dan? Ik heb eerder gemeld dat ik onderwijs en gezondheidszorg het belangrijkste vind om in te investeren, en dat ik het belachelijk vind dat hierop bezuinigd wordt terwijl op gebied van defensie extra uitgaven komen.
pi_30670136
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:21 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

welke conclusies dan? Ik heb eerder gemeld dat ik onderwijs en gezondheidszorg het belangrijkste vind om in te investeren, en dat ik het belachelijk vind dat hierop bezuinigd wordt terwijl op gebied van defensie extra uitgaven komen.
Okee, ik dacht dat je stelde dat gezondheidszorg of onderwijs geen prioriteit zouden hebben in de VS.
pi_30670332
Bush.
pi_30670617
---> ONZ
  zaterdag 17 september 2005 @ 19:10:09 #65
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30671205
Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush
pi_30671214
Er is trouwens geen president die zoveel geld aan ontwikkelingshulp/afrika heeft gegeven las ik ergens.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  zaterdag 17 september 2005 @ 19:15:22 #67
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30671343
Z'n periode is voor de wereld iig niet ongemerkt voorbij gegaan
Vampire Romance O+
pi_30672046
Ik had het zelf anders gedaan, maar Bush is niet zo'n slechte gast. Hij heeft binnen Amerika in ieder geval voor een hoog saamhorigheidsgevoel gezorgd en het volk een eigen identiteit gegeven. Geen enkel ander land op de wereld waar de burgers zo trots op hun nationaliteit zijn.
Ja, ik generaliseer.
pi_30672117
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:36 schreef Northside het volgende:

Geen enkel ander land op de wereld waar de burgers zo trots op hun nationaliteit zijn.
En geen enkel land waarvan de burgers in het buitenland zo vaak beweren een hunner noorderburen te zijn...
pi_30672200
Bedankt he kerel
pi_30672268
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

En geen enkel land waarvan de burgers in het buitenland zo vaak beweren een hunner noorderburen te zijn...
Dus? net alsof Nederlanders zo goed zijn in topografie
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_30672342
Er is zelfs geen enkel land waar de burgers zoveel burgers eten
pi_30672382
Bush heeft de " democratie" in Amerika al lang en breed afgeschaft voor 2009. Voorlopig zitten we nog wel even met deze beste man opgescheept denk ik.
pi_30672455
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:46 schreef ShaoliN het volgende:
Bush heeft de " democratie" in Amerika al lang en breed afgeschaft voor 2009. Voorlopig zitten we nog wel even met deze beste man opgescheept denk ik.
Dude er is geen land waarin zoveel democratie is als in de USA. Werkelijk overal kan je je voor verkiesbaar stellen, gouverneur, burgemeester, zelfs sheriff. Misschien is er wel zelfs teveel democratie.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_30672545
Hij heeft dingen waar je het mee eens kan zijn of niet. Blijf je altijd houden. Persoonlijk vind ik dat het enige wat je hem kan verwijten zijn "Be with us or against us" houding.

Zo zwart wit werkt het gewoon niet in het leven. Zo zet hij als leider van het machtigste land de zaken op scherp. Je zit het hier met allerlei bush bashers en amerika bashers tot erger.

Hij had meer een bruggenbouwer moeten zijn.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_30672552
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:48 schreef highway101 het volgende:

[..]

Dude er is geen land waarin zoveel democratie is als in de USA. Werkelijk overal kan je je voor verkiesbaar stellen, gouverneur, burgemeester, zelfs sheriff. Misschien is er wel zelfs teveel democratie.
Zo nu en dan een telautomaat die je in de steek laat, maargoed dat is verder niet van belang bij zoiets onbenulligs als presidentsverkiezingen.
pi_30672609
[notitieboek] Mag ik hier posten [/notitieboek]
Gezellig in de kroeg zitten + communiceren met pre-teens, is best oke.
  zaterdag 17 september 2005 @ 19:52:36 #78
66444 Lord_Vetinari
pi_30672611
quote:

[..]

Ja fijn. heb je als dorp geen burgemeester die van wanten weet, maar die toevallig het meeste geld heeft voor een campagne of die populair is omdat hij de plaatselijke kruidenier is en altijd leuke grapjes maakt.. En dan zwijgen we nog maar even van de corruptie die hierbij mogelijk is.
pi_30672677
quote:

[..]

Ik vind alleen de opkomst altijd vrij laag. Meestal rond de 50 % dacht ik. Zal ook wel iets te maken hebben met het feit dat je je moet registreren als kiezer of zoiets.
pi_30672678
quote:
Massive neglect? Let's take a look at that bit of overstatement. Halfway through President Clinton's tenure in office in 1996, the poverty rate was 13.7 percent. Halfway through President Bush's tenure, the rate is 12.7 percent, a full point lower.

In 1996, the Clinton budget allotted $191 billion for poverty entitlements. That was 12.2 percent of the budget and a whopping amount of money. That's why Bill Clinton was called the first black president by some.

However, the Bush 2006 budget allots a record shattering $368 billion for poverty entitlements, 14.6 percent of the entire budget, a huge increase over Clinton's spending on poverty entitlements.
Daar ga je dan als standaard Bush/VS basher
  zaterdag 17 september 2005 @ 19:58:27 #81
93744 Finder_elf_towns
pi_30672826
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:54 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Ik vind alleen de opkomst altijd vrij laag. Meestal rond de 50 % dacht ik. Zal ook wel iets te maken hebben met het feit dat je je moet registreren als kiezer of zoiets.
Juist door de overdaad aan lokale verkiezingen raken kiezers minder geïntresseerd voor federale verkiezingen. Een doodnormaal verschijnsel, het enige wat een hoge opkomst kan garanderen is een stem-plicht, maar zoiets kan nauwelijks democratisch genoemt worden.
pi_30672932
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Juist door de overdaad aan lokale verkiezingen raken kiezers minder geïntresseerd voor federale verkiezingen. Een doodnormaal verschijnsel, het enige wat een hoge opkomst kan garanderen is een stem-plicht, maar zoiets kan nauwelijks democratisch genoemt worden.
In Belgie is toch een stemplicht ? Geloof niet dat mensen zich daar erg aan houden.
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:27:46 #83
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_30678508
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 20:01 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

In Belgie is toch een stemplicht ? Geloof niet dat mensen zich daar erg aan houden.
Echt niet? Want bij de laatste verkiezing (13 juni 2004) hebben alle niet-stemmers zonder goed excuus volgens mij toch een boete van ¤ 500 gekregen.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
pi_30678944
Bush
pi_30679126
1. David Hasselhoff
2. George W. Bush
3. Vanilla Ice

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_30691275
Bush is de beste en coolste acteur allertijden(BinLaden op 2)!! Het is een cowboy die op de pijnlijke momenten nog met ongekende droge humor op de propppen komt

"so bring them om" -> "laat ze allemaal maar kom'm'en".

Bush is ook de coolste van alle politieke leiders dit kan niemand ontkennen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 18 september 2005 @ 13:13:22 #87
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30692972
How come no one here ever talks about Bushes successes?

I´m getting sick and tired of my fellow Democrats saying that the presidency of George W. Bush is a failure. With the string of successes he´s had, nothing could be further from the truth. Let me list a few:

1. He has successfully rid America of that troubling budget surplus and turned it into a $500 billion deficit.

2. He has successfully helped America´s trading partners have the highest trade surplus with us in America´s history.

3. He has successfully lowered the taxes for the richest Americans and corporations at the expense of 99% of the American population.

4. He has successfully started another Viet Nam in Iraq after lying to the whole world.

5. He has successfully pushed the price of gas up to the highest level ever here in America.

6. He has successfully allowed American corporations to dramatically increase their pollution.

7. He has successfully thrown about 10% of the population out of work.

8. He has successfully allowed corporations to export our best middle-class jobs.

9. He has successfully divided our country as never before.

10. He has successfully driven our oldest allies away.

11. He has successfully united the terrorists as never before (he said all along he was a uniter, not a divider).

12. He has successfully broken his oath to uphold the constitution of the United States of America.

13. He has successfully united Democrats (yay!) as they haven´t been for years (I told you he was a uniter).

14. He has successfully driven me out of the Republican party for the rest of my life.

You know, with a string of successes like that, it´s a wonder America is still standing.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_30695769
quote:
Op zondag 18 september 2005 12:14 schreef JohnDope het volgende:
Bush is de beste en coolste acteur allertijden(BinLaden op 2)!! Het is een cowboy die op de pijnlijke momenten nog met ongekende droge humor op de propppen komt

"so bring them om" -> "laat ze allemaal maar kom'm'en".

Bush is ook de coolste van alle politieke leiders dit kan niemand ontkennen.
Over humor gesproken... Waarom maakt Bush zich zo druk om terrorisme, terwijl een pretzel eigenlijk nog de grootste aanslag op zijn leven was?

(En dattie van z'n fiets flikkerde op nummer 2 )
  zondag 18 september 2005 @ 14:53:47 #89
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_30696100
Hallulama, is een typisch voorbeeld van iemand die een volger is. Hij copy and paste iemands mening op dit forum als zijnde zijn eigen.

Nogmaals bedankt George W Bush. Graag het verzoek aan al die haters om niet te posten in dit topic.
  zondag 18 september 2005 @ 15:11:06 #90
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30696642
quote:
Op zondag 18 september 2005 14:53 schreef -Angel- het volgende:
Hallulama, is een typisch voorbeeld van iemand die een volger is. Hij copy and paste iemands mening op dit forum als zijnde zijn eigen.

Nogmaals bedankt George W Bush. Graag het verzoek aan al die haters om niet te posten in dit topic.
Excuses schat, maar ik spreek Nederlands hoor, geen Engels, dus ik ga er niet van uit dat mensen denken dat het MIJN mening is, of MIJN artikel.

Ik vond het een grappig stuk, daarom paste ik het hier, maar het spijt me als je er niet om kan lachen.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_31078256
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Geroge, bedankt dat je nog maar 3 jaar blijft zitten! Godzijdank zijn je dochters daarentegen te lomp om jou op te volgen! Dus......
Een stuk slimmer toch nog dan jij, die het niet verder heeft geschopt dan het *proest* Westland en een anoniem usertje op Fok...

Go Bush! Schop nog maar wat veel terroristen kont. Vergeet niet Iran nog eventjes aan te vallen voor je vertrekt. Verlaag die belasting nog maar wat en heb vooral lak aan Europese besluiteloze doch kritiekvolle has-beens zoals bovenstaand figuurtje.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_31078754
quote:
Go Bush! Schop nog maar wat veel terroristen kont. Vergeet niet Iran nog eventjes aan te vallen voor je vertrekt. Verlaag die belasting nog maar wat en heb vooral lak aan Europese besluiteloze doch kritiekvolle has-beens zoals bovenstaand figuurtje.
Wow, naast een oorlog in Irak ook nog oorlog in Iran! Hoe gaan ze dat financieren? Of vindt je dat ze zich dan eerst vlug uit Irak moeten terugtrekken?
En de belastingen moeten ook nog verlaagd worden??? Hoe wil je dat in godsnaam verwezelijken? Of gaan jullie met z'n allen op de pof, en zien jullie over een paar jaartjes wel verder.

Je kunt je natuurlijk ook snel uit Irak terugtrekken. Maar als het land in chaos wordt achtergelaten (en bij een snelle terugtrekking gebeurt dat natuurlijk) staat Amerika wat betreft terrorisme de komende jaren nog wat te wachten zeg.
Alleen vet egoistisch om anderen erin mee te trekken, met zo'n 'you're with us ore against us' mentaliteit.

pi_31078826
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:35 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wow, naast een oorlog in Irak ook nog oorlog in Iran! Hoe gaan ze dat financieren?
Waarom denk je dat de olie zo duur is?
pi_31078881
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:46 schreef -Dominator- het volgende:

[..]

Waarom denk je dat de olie zo duur is?
Ehm... Omdat ie opraakt misschien?
pi_31082286
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ehm... Omdat ie opraakt misschien?
En....
pi_31082386
Bedankt Bush. Je hebt bewezen dat Amerika een derde wereldland is met een macht die steeds minder wordt. Een klein landje en dertigduizend vijanden kunnen jullie niet eens bedwingen, jullie worden gehaat over de hele wereld - behalve door wat rechtse idioten - en almaar en almaar neemt jullie macht af. Wij, de rest van de wereld, wachten af tot er weer een bom ontploft en jullie zogenaamd onschuldig zullen vragen waarom men Amerika toch zo haat. Wel, het zou verdiend zijn. Dank je Bush.
pi_31083026
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 06:40 schreef StefanP het volgende:

Grappig, van -Angel- met zijn 'David Hasselhof'-, 'Vanilla Ice'- en nu 'George Bush'-fan-treads heb ik wel door dat het een soort van relkloon is ....

Maar ben jij nu ook gewoon een gezochtte relkloon, of meen je dat werkelijk ... ben jij zo'n 'witter-dan-wit-allochtoon' die, om in de smaak te vallen bij zijn gastheer, een soort van overdreven clichebeeld van die cultuur gaat nastreven .... een echte 'euro-redneck' ...

loop je al met een cowboyhoed en laarzen rond (zo'n beetje a la J.R. Ewing uit Dallas) ?

overigens, leuke tip voor -Angel- : een J.R. Ewing, of algemeen Larry Hagman fanthread mist nog.
Ook een westerse cultuurdrager van jewelste die toch in de vergetelheid geraakt is .. Larry Hagman heeft ook een brede en mooie Filmografie met meerdere grote films en televisieseries waar die in speelde: I Dream of Jeannie, The eagle has landed, Dallas, Nixon, Primary Colors, The Blob: http://www.imdb.com/name/nm0001306/)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:16:00 #98
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31083209
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:53 schreef Moravec het volgende:
Ik bedank liever voor George Walker Bush, z'n New world order pa en Nazi opa

[afbeelding]
Hell Pizza, zo lekker
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:19:23 #99
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31083313
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:43 schreef highway101 het volgende:

[..]

Dus? net alsof Nederlanders zo goed zijn in topografie
Hij bedoelt dat er veel Amerikanen zijn die zich voordoen als Canadezen, om zo beter behandeld te worden.
pi_31083372
quote:
Want helaas zal er een einde aan zijn tweede en laatste vierjaarstermijn komen op 20 januari 2009. Op deze dag zal deze man die zich inzet voor de vrede op deze wereld niet meer de president zijn van de Verenigde Staten. Hoewel dit feit te betreuren is kunnen we tot die tijd onze waardering opbrengen voor deze geweldige man in dit topic.

George W Bush you rule.

[afbeelding]
Jammer genoeg was 1 van zn eerste wetsveranderingen in zn 2e ambtstermijn het opzeggen van de 2-termijnenregel.
Hij kan nu tot ie dood is gekozen worden .
.
pi_31083491
Ach Angel is als relkloon een beetje voorspelbaar geworden. Ik wacht eigenlijk op het Ultieme Donner fantopic.

[ Bericht 2% gewijzigd door Toffe_Ellende op 01-10-2005 21:21:26 ]
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:20:47 #102
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31084985
quote:
Grappig, van -Angel- met zijn 'David Hasselhof'-, 'Vanilla Ice'- en nu 'George Bush'-fan-treads heb ik wel door dat het een soort van relkloon is ....
Als ik een relkloon was dan had ik al maanden geleden gestopt.
quote:
Maar ben jij nu ook gewoon een gezochtte relkloon, of meen je dat werkelijk ... ben jij zo'n 'witter-dan-wit-allochtoon' die, om in de smaak te vallen bij zijn gastheer, een soort van overdreven clichebeeld van die cultuur gaat nastreven .... een echte 'euro-redneck' ...
Waarom iemand belachelijk maken die er voor kiest om positieve topics te openen?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:51:43 #103
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31085845
Voor positieve topics ga je maar naar de knuffelputters toe.

Als je hier een topic opent, dan gaat er gediscussieerd worden.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:28:57 #104
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_31091798
quote:

Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:27:36 #105
102466 cappp
Ondertitel
pi_31093503
quote:

He dat wou ik daarnet allemaal posten

Bedankt bush!
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_31095903
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:46 schreef Monidique het volgende:
Bedankt Bush. Je hebt bewezen dat Amerika een derde wereldland is met een macht die steeds minder wordt. Een klein landje en dertigduizend vijanden kunnen jullie niet eens bedwingen, jullie worden gehaat over de hele wereld - behalve door wat rechtse idioten - en almaar en almaar neemt jullie macht af. Wij, de rest van de wereld, wachten af tot er weer een bom ontploft en jullie zogenaamd onschuldig zullen vragen waarom men Amerika toch zo haat. Wel, het zou verdiend zijn. Dank je Bush.
Een derdewereldland waar niemand omheen kan. Het machtigste land bij uitstek. Ondanks de afmetingen, veel flexibeler dan zelfs het kleine Nederland. Innovatiever dan wie dan ook. Een super economie. Gehaat door besluiteloze, jaloerse nietsnutten. Vertel eens Monidique, wat heb jij zelf gepresteerd? Of Nederland, de afgelopen 100 jaar? Of Europa for that matter? Hahahaha. Niks, drie keer niks, honderd keer niks. Bush USA
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:50:44 #107
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_31096164
quote:

Era Vulgaris
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:51:35 #108
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_31096185
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:42 schreef StefanP het volgende:

[..]

Een derdewereldland waar niemand omheen kan. Het machtigste land bij uitstek. Ondanks de afmetingen, veel flexibeler dan zelfs het kleine Nederland. Innovatiever dan wie dan ook. Een super economie. Gehaat door besluiteloze, jaloerse nietsnutten. Vertel eens Monidique, wat heb jij zelf gepresteerd? Of Nederland, de afgelopen 100 jaar? Of Europa for that matter? Hahahaha. Niks, drie keer niks, honderd keer niks. Bush USA
Vergelijk Bush eens met Clinton, ok? BUSH SUX in dat opzicht
Era Vulgaris
pi_31097098
quote:

[..]
Vertel eens Monidique, wat heb jij zelf gepresteerd?
Niets, daarom walg ik ook van mezelf en heb ik geen baard.
quote:
Of Nederland, de afgelopen 100 jaar? Of Europa for that matter? Hahahaha. Niks, drie keer niks, honderd keer niks. Bush USA
.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 21:44:12 #110
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31097886
quote:

[..]

Ja, een wereldmacht rechtstrekks afdenderend op een faillissement.
pi_31098189
Bushfans hebben zeker Fahrenheit 9/11 nog niet gezien? Door die docu werd alles me ineens duidelijk.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:36:50 #112
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31099653
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 21:53 schreef Chanty87 het volgende:

Bushfans hebben zeker Fahrenheit 9/11 nog niet gezien? Door die docu werd alles me ineens duidelijk.
Ja, die film van die leugenaar heb ik gezien. Het werdt me ineens duidelijk alleen niet op de wijze waar jij aan denkt.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:43:36 #113
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31099860
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 22:36 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Ja, die film van die leugenaar heb ik gezien. Het werdt me ineens duidelijk alleen niet op de wijze waar jij aan denkt.
Hij heeft ook iets over onderwijs geschreven in Dude, where's my country.

Iets voor jou.

Shyte.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:47:45 #114
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31100016
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 22:43 schreef Floripas het volgende:

Hij heeft ook iets over onderwijs geschreven in Dude, where's my country.

Iets voor jou.

Shyte.
Ja, hij heeft ooit wel een item gehad, over hoe mensen die illigiaal naar de TV keken en hoe schandalig dit was. Het was zwart kijken, maar hij deed ofdat de TV een levensbehoefte was. Was toen nog op Nederland 3, de NPS al heb ik het goed.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:49:22 #115
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31100079
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 22:47 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Ja, hij heeft ooit wel een item gehad, over hoe mensen die illigiaal naar de TV keken en hoe schandalig dit was. Het was zwart kijken, maar hij deed ofdat de TV een levensbehoefte was. Was toen nog op Nederland 3, de NPS al heb ik het goed.
The TV nation? Dat was een hoax, een grap. Het was cabaret.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:50:21 #116
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31100113
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 22:49 schreef Floripas het volgende:

The TV nation? Dat was een hoax, een grap. Het was cabaret.
Ja, ja. Ik denk het niet.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:51:52 #117
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31100169
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 22:50 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Ja, ja. Ik denk het niet.
Jij denkt zeker ook dat Star Trek echt is?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:53:27 #118
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31100224
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 22:51 schreef Floripas het volgende:

Jij denkt zeker ook dat Star Trek echt is?
Dat item was geen grap, en ja dat weet ik zeker. Het is alleen jammer dat hij sindsdien nog populair is geworden ook.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:03:57 #119
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31100502
quote:
Adventures in a TV Nation is the tale of how a group of people went after corporate crooks with a seven-foot crime-fighting chicken, hired a former KGB agent to make sure Nixon was really dead, and got the warring factions in Bosnia to put down their guns, slice up a pizza, and sing the Barney song to each other. And it all ended up on primetime television, on networks owned by General Electric (NBC) and Rupert Murdoch (FOX). The show was called TV Nation, and these are its stories, a sort of consumer's guide to raising hell and having fun while doing it.
Van zijn eigen website.

Jij zou satire nog niet herkennen als het je omdraaide en van achteren nam, wel?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:23:07 #120
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31101036
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:03 schreef Floripas het volgende:

Van zijn eigen website.

Jij zou satire nog niet herkennen als het je omdraaide en van achteren nam, wel?
Ik heb de show gezien en voor jouw zal het best satire geweest zijn. Voor mij niet. En zijn eigen website haha.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:29:25 #121
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31101204
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:23 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Ik heb de show gezien en voor jouw zal het best satire geweest zijn. Voor mij niet. En zijn eigen website haha.
Ben jij autistisch? Ik las in een boek dat autisten soms moeite hebben met het onderscheiden van fictie die wordt gepresenteerd als werkelijkheid, zoals satire.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:32:06 #122
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31101277
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:29 schreef Floripas het volgende:

Ben jij autistisch? Ik las in een boek dat autisten soms moeite hebben met het onderscheiden van fictie die wordt gepresenteerd als werkelijkheid, zoals satire.
Ik heb die serie enkele jaren geleden gezien .. en nee het was geen satire.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:37:19 #123
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31101417
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jij bent wel een heel zuur links gleufje is het niet?
Say your prayers
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:39:11 #124
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31101471
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:37 schreef Sickie het volgende:

[..]

Jij bent wel een heel zuur links gleufje is het niet?
Het was een serieuze vraag. Mijn broertje is autistisch.

En hoe zuur mijn gleufje is, daar zul jij nooit achterkomen.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:40:30 #125
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31101506
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:32 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Ik heb die serie enkele jaren geleden gezien .. en nee het was geen satire.
Het was briljant: net op het randje van geloofwaardigheid. Bosniers pizza laten eten voor de vrede. Met een hamer-en-sikkelbus door het zuiden rijden, dat werk.

Het was grotendeels in scène gezet.

Wát een kunstuiting.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:42:43 #126
125850 DolerTPF
Grunn & Student
pi_31101581
Zonder Bush had ik dit plaatje niet kunnen maken, dus Bushie, bedankt!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:44:33 #127
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31101631
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:39 schreef Floripas het volgende:

[..]

En hoe zuur mijn gleufje is, daar zul jij nooit achterkomen.
Ik heb inderdaad weinig behoefte aan brandwonden op mijn pielemuis .

Verder zijn de linkse mokkels die ik ken van die veganistische, tofuvretende tietloze Femke Halseme-adepten en daar begint bij mij het hart niet echt vlotter van te kloppen.
Say your prayers
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:45:21 #128
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31101651
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:40 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het was grotendeels in scène gezet.
Dat doet ie toch bij elke docu die ie uitpoept?
Say your prayers
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:46:02 #129
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31101671
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:44 schreef Sickie het volgende:

[..]

Verder zijn de linkse mokkels die ik ken van die veganistische, tofuvretende tietloze Femke Halseme-adepten en daar begint bij mij het hart niet echt vlotter van te kloppen.

Femke Halsema
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:47:00 #130
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31101708
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:45 schreef Sickie het volgende:

[..]

Dat doet ie toch bij elke docu die ie uitpoept?
Niet als bedoeling. Maar hij is inderdaad wel heel vaak heel suggestief; ik ben niet zo weg van zijn andere werk. Maar TV Nation, oh, briljant.
pi_31101741
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:44 schreef Sickie het volgende:

[..]

Femke deed vroeger wel coke hoor!
Ja, ik generaliseer.
pi_31101796
quote:
Ja, en alle vrouwen met rechtse gedachtes hebben dikke tieten en weelderige blonde haren.

Gaat weer nergens over hier.
Verschrikkelijk, die 'if you're not with us you're against us' mentaliteit. En alles waar ze het niet mee eens zijn is 'links'.

Kinderachtig, kinderachtig...
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:50:05 #133
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31101801
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:47 schreef Northside het volgende:

[..]

Femke deed vroeger wel coke hoor!
Als ik d'r zo hoor lallen dan denk ik niet dat dat het enige is geweest.
Say your prayers
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:51:46 #134
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31101855
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:49 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, en alle vrouwen met rechtse gedachtes hebben dikke tieten en weelderige blonde haren.

Gaat weer nergens over hier.
Verschrikkelijk, die 'if you're not with us you're against us' mentaliteit. En alles waar ze het niet mee eens zijn is 'links'.

Kinderachtig, kinderachtig...
Nou, het gemiddelde vrouwmens dat zich bij nieuwrechts ophoudt doet mijn paard ook niet echt steigeren. Bomberjacks zijn nooit mijn ding geweest eigenlijk. Doe mij maar een lief genuanceerd meiske, en in dat geval boeit het me niet welke politieke signatuur ze zichzelf toekent.
Say your prayers
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:51:58 #135
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31101860
quote:

[..]

Check! Present.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:53:04 #136
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31101890
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:51 schreef Sickie het volgende:

[..]

Nou, het gemiddelde vrouwmens dat zich bij nieuwrechts ophoudt doet mijn paard ook niet echt steigeren. Bomberjacks zijn nooit mijn ding geweest eigenlijk. Doe mij maar een lief genuanceerd meiske, en in dat geval boeit het me niet welke politieke signatuur ze zichzelf toekent.
Grappig, want de meesten van mijn vrienden vinden mij genuanceerd, op het dodelijke af. En ja, daar zitten ook VVDers bij.

Ik denk dat jij even je eigen paradigma moet gaan onderzoeken.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:55:49 #137
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31101977
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:53 schreef Floripas het volgende:

[..]

Grappig, want de meesten van mijn vrienden vinden mij genuanceerd, op het dodelijke af. En ja, daar zitten ook VVDers bij.

Ik denk dat jij even je eigen paradigma moet gaan onderzoeken.
Of je laat je genuanceerde persoonlijkheid wat meer doorsijpelen in je bijdragen op dit forum.
Say your prayers
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:57:20 #138
122873 De_Godlasteraar
God bestaat niet
pi_31102022
George, bedankt!
Jij en ik weten het
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:01:41 #139
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31102159
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:55 schreef Sickie het volgende:

[..]

Of je laat je genuanceerde persoonlijkheid wat meer doorsijpelen in je bijdragen op dit forum.
Ik polemeer, maar niet minder dan anderen.
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:02:18 #140
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31102176
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:57 schreef De_Godlasteraar het volgende:
George, bedankt!
Floripas geniet van bedankjes die in het luchtledige oplossen.
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:03:25 #141
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31102214
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:01 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik polemeer, maar niet minder dan anderen.
Die anderen zijn dan ook naar alle waarschijnlijkheid niet zo genuanceerd als jij dat bent. Bij het dodelijke af heb ik me laten vertellen.
Say your prayers
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:05:54 #142
130955 Floripas
Blast from the past
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:07:22 #143
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31102327
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:05 schreef Floripas het volgende:
Nou, gast, ik geloof dat het allemaal weer goed is.

Biertje?
Ja lekker! Maar niet zo'n apart biertje. Ben maar een simpele arbeiderslul namelijk.
Say your prayers
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:09:07 #144
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31102383
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:07 schreef Sickie het volgende:

[..]

Ja lekker! Maar niet zo'n apart biertje. Ben maar een simpele arbeiderslul namelijk.
*rommelt even in kastje*
Is Gulpener normaal genoeg voor je?

*pshhhhht*
Proost.
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:09:48 #145
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31102404
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:07 schreef Sickie het volgende:
. Ben maar een simpele arbeiderslul namelijk.
Met geen brandwonden erop. Da's dan wel weer geluk hebben.
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:11:15 #146
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31102450
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:09 schreef Floripas het volgende:

[..]

*rommelt even in kastje*
Is Gulpener normaal genoeg voor je?

*pshhhhht*
Proost.
Dat moet met een beetje mazzel wel binnen te houden zijn ja.
Say your prayers
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:11:41 #147
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31102461
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:09 schreef Floripas het volgende:

[..]

Met geen brandwonden erop. Da's dan wel weer geluk hebben.
Correct, stukje tofu?
Say your prayers
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:12:34 #148
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31102480
Het is POL, niet slow chat.
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:16:16 #149
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31102592
Angel, neem je dit topic zo serieus dan?
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:11 schreef Sickie het volgende:

[..]

Correct, stukje tofu?
Gatver.
Heb je geen stukkie kaas? Salami zou er ook wel ingaan bij dat bier.
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:17:22 #150
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31102618
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:16 schreef Floripas het volgende:

JA. Anders zou ik het niet openen in POL.
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:17:55 #151
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31102635
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:16 schreef Floripas het volgende:
[..]

Gatver.
Heb je geen stukkie kaas? Salami zou er ook wel ingaan bij dat bier.
Kaas heb ik wel. Leverworst is trouwens ook geen probleem. Salami is momenteel niet op voorraad helaas.
Say your prayers
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:18:48 #152
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31102662
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:17 schreef -Angel- het volgende:

[..]

JA. Anders zou ik het niet openen in POL.
Die angel toch.
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:19:08 #153
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31102670
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:17 schreef Sickie het volgende:

[..]

Kaas heb ik wel. Leverworst is trouwens ook geen probleem. Salami is momenteel niet op voorraad helaas.
Oh, wat? Ja, lekker.
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:22:25 #154
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31102750
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:19 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh, wat? Ja, lekker.
Damnit, ik hoop wel dat je daadwerkelijk die blonde stoot bent. Is dure kaas hoor!
Say your prayers
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:27:17 #155
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31102871
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:22 schreef Sickie het volgende:

[..]

Damnit, ik hoop wel dat je daadwerkelijk die blonde stoot bent. Is dure kaas hoor!
*Tsjomp*

Hmvoor mjou mn mvraag, mvoor mij mn mweet. Lekker, is-ie oud?

(Tip: ik heb net een foto geplaatst in een slowchat)
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:39:32 #156
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31103206
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:27 schreef Floripas het volgende:

[..]

*Tsjomp*

Hmvoor mjou mn mvraag, mvoor mij mn mweet. Lekker, is-ie oud?

(Tip: ik heb net een foto geplaatst in een slowchat)
Je neemt me in het ootje?
Say your prayers
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:41:03 #157
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31103262
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:39 schreef Sickie het volgende:

[..]

Je neemt me in het ootje?
Lieverd, ik zou jou nooit in welk ootje dan ook nemen.
pi_31103310
quote:

[..]

Net zoals de linksen iedereen die het niet met hen eens is als fascist bestempelen...
Ja, ik generaliseer.
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:50:25 #159
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31103511
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:42 schreef Northside het volgende:

[..]

Net zoals de linksen iedereen die het niet met hen eens is als fascist bestempelen...
Oh ja, dat doen wij elke dag, de hele dag, want argumenten zijn voor ons als vliegen: je kunt die beter doodmeppen.

Groeten van Floripas

PS Fascist.
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:52:14 #160
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31103556
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:41 schreef Floripas het volgende:

[..]

Lieverd, ik zou jou nooit in welk ootje dan ook nemen.
Ik zie anders geen foto. Dat, of je hebt me wele en heel zwaar biertje gegeven.
Say your prayers
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:55:15 #161
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31103637
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:52 schreef Sickie het volgende:

[..]

Ik zie anders geen foto. Dat, of je hebt me wele en heel zwaar biertje gegeven.
hehe, vorige slowchat dan. Waar blijven die?
pi_31103918
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:50 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh ja, dat doen wij elke dag, de hele dag, want argumenten zijn voor ons als vliegen: je kunt die beter doodmeppen.

Groeten van Floripas

PS Fascist.
Ik heb een tijdje rondgehangen met wat mensen van groenfront, en die hielden er nogal radicale denkbeelden op na... Niet iedereen is zo (doodsaai?) genuanceerd als jij.

PS Treehugger
Ja, ik generaliseer.
  zondag 2 oktober 2005 @ 01:09:15 #163
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31103974
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 01:06 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje rondgehangen met wat mensen van groenfront, en die hielden er nogal radicale denkbeelden op na... Niet iedereen is zo (doodsaai?) genuanceerd als jij.

PS Treehugger
Ghe, ik ook. Eén of andere gekke Jasper.

PS Fascist.
  zondag 2 oktober 2005 @ 01:09:27 #164
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31103980
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:55 schreef Floripas het volgende:

[..]

hehe, vorige slowchat dan. Waar blijven die?
In het archief ofzo?
Say your prayers
  zondag 2 oktober 2005 @ 01:11:31 #165
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31104022
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 01:09 schreef Sickie het volgende:

[..]

In het archief ofzo?
Ik ben in de slowchat. Mijn haar lijkt wel zwart
  zondag 2 oktober 2005 @ 01:21:49 #166
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31104239
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 01:11 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik ben in de slowchat. Mijn haar lijkt wel zwart
Does liev lachen ofzow .
Say your prayers
pi_31104286
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 01:09 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ghe, ik ook. Eén of andere gekke Jasper.

PS Fascist.
De mijne heette Su... maar toen werd ik groot en ging ik nadenken en zag ik in dat mezelf vastbinden aan bomen niet productief was. Nu stem ik VVD en doe ik arrogant en neerbuigend en bral ik als een echte bal. Als de groenfrontertjes me nu eens zagen.

PS Doe jij ook coke?
Ja, ik generaliseer.
  zondag 2 oktober 2005 @ 09:49:05 #168
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31107031
[slowchat''] Sickie, ik ben niet lief.
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 01:24 schreef Northside het volgende:

[..]

De mijne heette Su... maar toen werd ik groot en ging ik nadenken en zag ik in dat mezelf vastbinden aan bomen niet productief was. Nu stem ik VVD en doe ik arrogant en neerbuigend en bral ik als een echte bal. Als de groenfrontertjes me nu eens zagen.

PS Doe jij ook coke?
Iedereen doet toch coke?

Ik ben nooit een GroenFronter geweest, en ook nooit een VVD-bal. Maar mensen die me zien raden nooit welke poltieke standpunten ik heb; ze vallen van hun stoel.

[/slowchat'']
pi_31110540
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 09:49 schreef Floripas het volgende:
[..]

Iedereen doet toch coke?

[/slowchat'']
Klopt zonder de coke zou de AEX in elkaar storten. George Booze hield vroeger ook van een _____________
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31111914
quote:

Iedereen doet toch coke?

Ik ben nooit een GroenFronter geweest, en ook nooit een VVD-bal. Maar mensen die me zien raden nooit welke poltieke standpunten ik heb; ze vallen van hun stoel.
Ik vrees dat ik me niet bij de die hard cokegebruikers mag tellen. Die hobby is mij net iets te duur. Maar later als ik groot ben...

En nadat ik je foto heb gezien is er voor mij geen twijfel meer. Jij stemt op de partij voor de dieren!
Ja, ik generaliseer.
pi_31134176
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 22:36 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Hahaha... De beelden liegen niet hoor... Zou jij ook schaamteloos een minuut of 10 een kinderboekje blijven lezen, als je net hebt gehoord dat je land wordt aangevallen? Of zou je dan als de wiedeweerga je mensen opbellen en actie ondernemen?

Oh, en geef mij ook even een goede reden waarom Irak werd aangevallen, nu je toch bezig bent.
  maandag 3 oktober 2005 @ 01:40:21 #172
93744 Finder_elf_towns
pi_31134488
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 01:24 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Oh, en geef mij ook even een goede reden waarom Irak werd aangevallen, nu je toch bezig bent.
Noem eens een goede reden Saddam-Irak te sparen.
  maandag 3 oktober 2005 @ 02:03:53 #173
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31134892
quote:
[..]

Iedereen doet toch coke?

[/slowchat'']
Ik zei "doe es liev", niet "wees es liev".
Say your prayers
  maandag 3 oktober 2005 @ 05:11:09 #174
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31136362
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 01:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Als het afzetten van een dictator met wiens denkbeelden je het niet eens bent de enige reden voor het binnenvallen van een land hoeft te zijn, wat houdt noord korea dan nog tegen om de VS aan te vallen? Wat belet china om zijn buurlanden op te slokken? Helemaal niets. Daarom hebben we een wereldwijde gedragscode waarin staat dat je de souvereiniteit van een land dient te respecteren. Die souvereiniteit waar de VS zo trots op is en een van de redenen waarom ze niet mee willen doen aan het ICC.
  maandag 3 oktober 2005 @ 05:31:44 #175
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31136440
Ik kan maar geen reden bedenken waarom ik hem zou moeten bedanken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_31136479
Bedankt Bush dat je die kut moslims mores leert meet het bloed van Amerikanen
Free people own guns! Slaves do not!
  maandag 3 oktober 2005 @ 05:55:19 #177
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_31136482
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 05:53 schreef Vampier het volgende:
Who cares, daar zijn er toch nog genoeg van.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 3 oktober 2005 @ 05:55:26 #178
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_31136483
Idd. Oorlog stinkt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 3 oktober 2005 @ 05:56:18 #179
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31136487
quote:
Erg succesvol ook.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:41:33 #180
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_31149747
Bedankt dat je het leven in de wereld wat spannender hebt gemaakt!
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:43:48 #181
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31155246
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 13:26 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik vrees dat ik me niet bij de die hard cokegebruikers mag tellen. Die hobby is mij net iets te duur. Maar later als ik groot ben...

En nadat ik je foto heb gezien is er voor mij geen twijfel meer. Jij stemt op de partij voor de dieren!
Die huilerige partij die het slechtste van de VVD combineert met het slechtste van GroenLinks? Nee, man.
pi_31155451
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 01:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Omdat hij Moslimterroristen wel onder de duim kon houden natuurlijk!
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:53:33 #183
93744 Finder_elf_towns
pi_31155534
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Omdat hij Moslimterroristen wel onder de duim kon houden natuurlijk!
Ze liepen daar vrij rond zolang ze geen bedreiging vormden voor de dictatuur.
pi_31156338
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ze moesten geen rottigheid uithalen in Irak onder Saddam, want dan trad hij hard op tegen dat soort lui. Wat ze verder in het buitenland uitvraten, zou hem worst wezen.
Amerika zal het niet zo snel lukken het moslimterrorisme uit te bannen in Irak, dat is zo klaar als een klontje.
  maandag 3 oktober 2005 @ 21:32:54 #185
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31156959
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Nou, je kunt Saddam van veel betichten, maar dat hij de islam een warm hart toedraagt toch niet. Hij was eerder een pan-arabistische etatist.
pi_31164314
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:43 schreef Floripas het volgende:

[..]

Die huilerige partij die het slechtste van de VVD combineert met het slechtste van GroenLinks? Nee, man.
Een... bos-fanaat?
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 01:13:48 #187
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31178024
quote:
Wat is dat nou weer voor onzin....
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:35:40 #189
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31181563
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:19 schreef retteketet het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor onzin....
Is het dan bloed van niet-Amerikanen? ?
pi_31190650
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 01:13 schreef Floripas het volgende:

[..]

Io? No, mi amor.
Ja maar... wat dan nu? Ik ben het hele politieke spectrum ondertussen wel langsgegaan... Hoop je dan diep in je hart stiekem op een comeback van D66? Of... wil je Bush hier aan de macht zien?
Ja, ik generaliseer.
pi_31191459
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 05:11 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Als het afzetten van een dictator met wiens denkbeelden je het niet eens bent de enige reden voor het binnenvallen van een land hoeft te zijn, wat houdt noord korea dan nog tegen om de VS aan te vallen? Wat belet china om zijn buurlanden op te slokken? Helemaal niets. Daarom hebben we een wereldwijde gedragscode waarin staat dat je de souvereiniteit van een land dient te respecteren. Die souvereiniteit waar de VS zo trots op is en een van de redenen waarom ze niet mee willen doen aan het ICC.
Zo werkt het niet helemaal. Deze vorm van soevereiniteitsdenken is al een tijdje (lees: na de 2 wereldoorlogen) dood. Genocide, ernstige verstoringen van de internationale rechtorde, massamoorden, etc, zijn allemaal redenen om een land binnen te vallen.
pi_31191502
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:46 schreef nikk het volgende:

[..]

Zo werkt het niet helemaal. Deze vorm van soevereiniteitsdenken is al een tijdje (lees: na de 2 wereldoorlogen) dood. Genocide, ernstige verstoringen van de internationale rechtorde, massamoorden, etc, zijn allemaal redenen om een land binnen te vallen.
Waarom zijn we rwanda dan niet binnengevallen?
Ja, ik generaliseer.
pi_31191813
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:47 schreef Northside het volgende:

[..]

Waarom zijn we rwanda dan niet binnengevallen?
Politiek.
pi_31192135
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:58 schreef nikk het volgende:

[..]

Politiek.
Als in "niks te halen"?
Ja, ik generaliseer.
pi_31192237
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:09 schreef Northside het volgende:

[..]

Als in "niks te halen"?
pi_31192255
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:09 schreef Northside het volgende:

[..]

Als in "niks te halen"?
Als in 'geen fatsoenlijke andere reden'.
pi_31192286
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:13 schreef nikk het volgende:

[..]

Als in 'geen fatsoenlijke andere reden'.
Ach, ik vind het allang best. Een westerse vredesmacht daar was op een ramp uitgelopen.
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 16:42:54 #198
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31233466
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:24 schreef Northside het volgende:

[..]

Ja maar... wat dan nu? Ik ben het hele politieke spectrum ondertussen wel langsgegaan... Hoop je dan diep in je hart stiekem op een comeback van D66? Of... wil je Bush hier aan de macht zien?
Ik stem D66 noch VVD, PvdA noch PvdD.
Er zijn toch wel meer keuzes dan dat?
pi_31233863
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 16:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik stem D66 noch VVD, PvdA noch PvdD.
Er zijn toch wel meer keuzes dan dat?
Je stemt niet?
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:08:51 #200
130955 Floripas
Blast from the past
  donderdag 6 oktober 2005 @ 18:32:00 #201
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31235992
SP
  donderdag 6 oktober 2005 @ 18:36:54 #202
130955 Floripas
Blast from the past
  donderdag 6 oktober 2005 @ 18:52:34 #203
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31236388
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:36 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jij krijgt de hoofdprijs
Ik vind jou veel te genuanceerd om te stemmen op een stel socialistische hardliners.

.
Say your prayers
  donderdag 6 oktober 2005 @ 18:54:34 #204
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31236425
Ik vind het een zeer verstandige stemkeuze Floripas
  donderdag 6 oktober 2005 @ 19:00:35 #205
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31236573
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:54 schreef DionysuZ het volgende:
Ik vind het een zeer verstandige stemkeuze Floripas
Dat is mogelijk. Toch vind ik het frappant dat iemand als Flori (ik ga je Flori noemen vanaf nu, dan weet je dat ) stemt op een partij die bol staat van de slagzinpolitiek terwijl ze zelf veel meer inhoud laat blijken op dit forum.
Say your prayers
  donderdag 6 oktober 2005 @ 19:21:11 #206
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31237074
Hoi, met Yildiz,

gaan wij nog on-topic?
pi_31238556
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:36 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jij krijgt de hoofdprijs
Ome Jan heeft best een knappe dochter... jammer dat ze ook zo fanatiek is als hij.

PS Rooie rakker
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:21:02 #208
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31238736
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:00 schreef Sickie het volgende:

[..]

Dat is mogelijk. Toch vind ik het frappant dat iemand als Flori (ik ga je Flori noemen vanaf nu, dan weet je dat ) stemt op een partij die bol staat van de slagzinpolitiek terwijl ze zelf veel meer inhoud laat blijken op dit forum.
Jij haalt vorm en inhoud door elkaar. Ik ben door logische deductie, empirie en reflectie tot bepaalde conclusies gekomen die vaak overlappen met die van de SP. Die conclusies zijn vaak weldoordacht.

Dat je dan vervolgens het geheel in één slogan samenvat, doet geen afbreuk aan de redelijkheid van de standpunten. Sterker nog, ik ben van mening dat een partij verplicht is duidelijk te communiceren.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:21:39 #209
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31238759
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:14 schreef Northside het volgende:

[..]

Ome Jan heeft best een knappe dochter... jammer dat ze ook zo fanatiek is als hij.

PS Rooie rakker
Ik vind haar wat ordinair.

PS Fascist.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:35:11 #210
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31239163
ONTOPIC verdomme!

Bedankt George!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:42:33 #211
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31239390
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:35 schreef nixxx het volgende:
ONTOPIC verdomme!

Bedankt George!
Ja, dit serieuze topic SCHREEUWT erom dat je bij de les blijft.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:48:08 #212
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31239566
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:42 schreef Floripas het volgende:
Ja, dat doen alle topics op fok toch.. duh
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:48:08 #213
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31239567
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja hallo, met mij.

Dat zeg ik niet, lieve schat.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:55:48 #214
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31239794
Yildiz, hou je d'rbuiten.
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:48 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ja, dat doen alle topics op fok toch.. duh
Oh, excuseeeeeer! Ik had niet door dat dit topic werd uitgeprint en opgestuurd naar Capitol Hill, no 1.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:59:03 #215
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31239894
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:55 schreef Floripas het volgende:
[..]

Oh, excuseeeeeer! Ik had niet door dat dit topic werd uitgeprint en opgestuurd naar Capitol Hill, no 1.
ik begon er verdulle toch over dat we on-topic moesten?

Nou, dan niet hoor
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:00:41 #216
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31239948
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:55 schreef Floripas het volgende:
[..]

1600 pennsylvania avenue... lees je in newbie
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:18:38 #217
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31240549
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:00 schreef nixxx het volgende:

[..]

1600 pennsylvania avenue... lees je in newbie
Tsà, wat ben jij pedant. Capitol Hill is de voorkant.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:35:39 #218
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31241133
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:18 schreef Floripas het volgende:

Tsà, wat ben jij pedant. Capitol Hill is de voorkant.
Voor het gebruik van een mooi woord is je politieke voorkeur je vergeven pedant
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:36:01 #219
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_31241147
Geweldig topic

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:39:29 #220
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31241268
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:35 schreef nixxx het volgende:

[..]

Voor het gebruik van een mooi woord is je politieke voorkeur je vergeven pedant
Oxymoron. Breeuwer. Flegmatisch.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:50:03 #221
93744 Finder_elf_towns
pi_31241581
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:32 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nou, je kunt Saddam van veel betichten, maar dat hij de islam een warm hart toedraagt toch niet. Hij was eerder een pan-arabistische etatist.
Hij gebruikte de islam als propaganda na de beruchte Irak-Iran oorlog om de maatschappelijke rust te garanderen. Daarnaast kwam er van zijn pan-arabische ideologie bar weinig terecht na de eerste Amerikaanse aanval op Irak. En dat is precies de periode waar die terroristen begonnen op te duiken in zijn land, die de dictatuur dankbaar gebruikten als uitvalsbasis. Hij (Saddam) was toen wat Musharraf nu zo ongeveer is, een pop voor het Westen die af en toe een terrorist uitleverd(e), maar voor de rest verre van een bondgenoot is en met de anti-terroristische zaak bar weinig te maken heeft.

Dus ook Musharraf zal op termijn plaats moeten maken, of hij plaats maakt voor een tweede Taliban-sekte of voor een Amerikaanse invasiemacht is nog slechts de vraag.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:55:14 #222
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31241740
Oh ja? Hij koketteerde anders wel altijd met zijn christelijke premier, Tariq Aziz.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:00:32 #223
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31241912
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:39 schreef Floripas het volgende:
Oxymoron. Breeuwer. Flegmatisch.
Ga zo door en ik sta op je stoep met Robert ten Brink

en dat hebben we dan te danken aan.... jawel.. GW Bush
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:04:47 #224
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31242060
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:00 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ga zo door en ik sta op je stoep met Robert ten Brink

en dat hebben we dan te danken aan.... jawel.. GW Bush
Loftuitingen. Palimpsest. Endoplasmatisch reticulum.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:06:33 #225
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31242114
Zo, wanneer mag ik je verwachten caesaropaap?
Dan ruim ik vast een beetje op.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:07:30 #226
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31242150
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:04 schreef Floripas het volgende:

[..]

Loftuitingen. Palimpsest. Endoplasmatisch reticulum.
ik heb net gebeld.. maar hij maakt het programma niet meer .. weet je wat, stel je verkiesbaar en ik stem op je
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:09:55 #227
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31242238
FF een opruimslotje.

Hier is geen kruid meer tegen gewassen. Als TS hem graag openwil, dan wil ik er nog wel even naar kijken of er toch nog wat te "redden" is.

Wederom SC svp in de SC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')