abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30669577
Ik bedank Bush voor het bestrijden van terrorisme in de wereld terwijl de rest van de wereld niks durft uit voeren
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:04:08 #52
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_30669580
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:17 schreef Dreammaster het volgende:

ik ruik enig sarcasme in de OP
Het is op geen enkele manier sarcastisch bedoeld.
pi_30669582
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:57 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Maar ja, ik heb het politieke besef van de gemiddelde Nederlander/ Fokker überhaupt niet zo hoog zitten.
Inderdaad.
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Was dat niet de man die de Volkswagen heeft gecreëerd?
To hell with Kyoto!
pi_30669673
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:54 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

jah dat is het enigszins ook. Meestal wordt er ook gereageerd uit gewoon het gevoel van bush is kut of amerika is kut, dat vind ik dan jammer.. onderbouw het dan ook denk ik dan.
Ik zie het nut niet echt van onderbouwen, iedereen is zijn/haar eigen mening toegedaan en die verander je niet zomaar, lijkt me. Met de juiste trefwoorden op google heb je zo je eigen mening terug gevonden of je nou voor of tegen bent. Okee, als je de reguliere media volgt ben je gewoon de klos...

Maar om het ter discussie te stellen, ja. Dan moet je wel bedenk ik me net (wow, hersenactiviteit). Dus: Prescot Bush (de opa) handelde met Nazi Duitsland. George bush is de eerste die NWO in z'n mond nam, pak 'm beet elf jaar terug. Hedendaagse tereur is te danken aan Bush jr. en de C.I.A. om maar wat te noemen.

Leuke familie hoor!
In space, nobody can hear you 01110011 01100011 01110010 01100101 01100001 01101101
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:08:41 #55
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_30669682
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:04 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Het is op geen enkele manier sarcastisch bedoeld.
Je kunt voor zijn beleid zijn of ertegen natuurlijk. Is je goed recht.

Ik vind iemand bijvoorbeeld geen goede leider als er om de haverklap miljarden extra in defensie worden gestoken maar ondertussen wordt bezuinigd op gezondheidszorg voor armen en veteranen en projecten voor onderwijs en milieu (begroting 2006). Gezondheidszorg en onderwijs horen imho voorop te staan.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_30669756
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:08 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Je kunt voor zijn beleid zijn of ertegen natuurlijk. Is je goed recht.

Ik vind iemand bijvoorbeeld geen goede leider als er om de haverklap miljarden extra in defensie worden gestoken maar ondertussen wordt bezuinigd op gezondheidszorg voor armen en veteranen en projecten voor onderwijs en milieu (begroting 2006). Gezondheidszorg en onderwijs horen imho voorop te staan.
Er word in de VS veel meer geinvesteerd in de gezondheidszorg dan in Nederland. De gezondheidszorg van de VS is ook onbetwistbaar de beste in de wereld. Hetzelfde geld overigens voor de universiteiten...
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:13:10 #57
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_30669774
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:12 schreef nikk het volgende:

[..]

Er word in de VS veel meer geinvesteerd in de gezondheidszorg dan in Nederland. De gezondheidszorg van de VS is ook onbetwistbaar de beste in de wereld. Hetzelfde geld overigens voor de universiteiten...
quote:
Bush wil miljarden bezuinigen op onder meer sociale programma's, milieubescherming, onderwijs en landbouwsubsides. “Mijn regering wil ervoor zorgen dat elk programma de beoogde resultaten oplevert. Waar de omstandigheden dat rechtvaardigen, voorziet de begroting in aanzienlijke uitgavenbeperking of stopzetting bij programma's die tekortschieten”, aldus Bush in zijn begrotingsboodschap aan het Congres.

Meer geld komt er voor defensie, binnenlandse veiligheid en ontwikkelingshulp. De steun voor ontwikkelingslanden gaat omhoog met 2,1 miljard dollar naar 9,5 miljard dollar, maar blijft nog steeds ver onder de norm van de Verenigde Naties.

Amerikaanse media hadden vorige week al gemeld dat de defensiebegroting met 4,8 procent omhoog gaat naar 419,3 miljard dollar. Dat bedrag is exclusief de kosten van de militaire operaties in Irak en Afghanistan. Daarvoor moet aanvullende financiering komen.
http://www.222chat.nl/pla(...)tid=548485/sc=198d65
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_30669868
quote:
Leuk en aardig maar feitelijk zegt dat niet zoveel. Je kan net zo goed stellen dat omdat er meer geinvesteerd word in ontwikkelingshulp de huidige regering kennelijk de wereld helpen als een prioriteit ziet
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:18:10 #59
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_30669881
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:17 schreef nikk het volgende:

[..]

Leuk en aardig maar feitelijk zegt dat niet zoveel. Je kan net zo goed stellen dat omdat er meer geinvesteerd word in ontwikkelingshulp de huidige regering kennelijk de wereld helpen als een prioriteit ziet
zoals ik al zei. je kunt voor of tegen zijn beleid zijn.
pi_30669926
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:18 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

zoals ik al zei. je kunt voor of tegen zijn beleid zijn.
Dat is ook niet het punt, de conclusies die je trekt vind ik alleen nergens op slaan.
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:21:51 #61
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_30669956
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:20 schreef nikk het volgende:

[..]

Dat is ook niet het punt, de conclusies die je trekt vind ik alleen nergens op slaan.
welke conclusies dan? Ik heb eerder gemeld dat ik onderwijs en gezondheidszorg het belangrijkste vind om in te investeren, en dat ik het belachelijk vind dat hierop bezuinigd wordt terwijl op gebied van defensie extra uitgaven komen.
pi_30670136
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:21 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

welke conclusies dan? Ik heb eerder gemeld dat ik onderwijs en gezondheidszorg het belangrijkste vind om in te investeren, en dat ik het belachelijk vind dat hierop bezuinigd wordt terwijl op gebied van defensie extra uitgaven komen.
Okee, ik dacht dat je stelde dat gezondheidszorg of onderwijs geen prioriteit zouden hebben in de VS.
pi_30670332
Bush.
pi_30670617
---> ONZ
  zaterdag 17 september 2005 @ 19:10:09 #65
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30671205
Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush Bush
pi_30671214
Er is trouwens geen president die zoveel geld aan ontwikkelingshulp/afrika heeft gegeven las ik ergens.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  zaterdag 17 september 2005 @ 19:15:22 #67
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30671343
Z'n periode is voor de wereld iig niet ongemerkt voorbij gegaan
Vampire Romance O+
pi_30672046
Ik had het zelf anders gedaan, maar Bush is niet zo'n slechte gast. Hij heeft binnen Amerika in ieder geval voor een hoog saamhorigheidsgevoel gezorgd en het volk een eigen identiteit gegeven. Geen enkel ander land op de wereld waar de burgers zo trots op hun nationaliteit zijn.
Ja, ik generaliseer.
pi_30672117
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:36 schreef Northside het volgende:

Geen enkel ander land op de wereld waar de burgers zo trots op hun nationaliteit zijn.
En geen enkel land waarvan de burgers in het buitenland zo vaak beweren een hunner noorderburen te zijn...
pi_30672200
Bedankt he kerel
pi_30672268
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

En geen enkel land waarvan de burgers in het buitenland zo vaak beweren een hunner noorderburen te zijn...
Dus? net alsof Nederlanders zo goed zijn in topografie
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_30672342
Er is zelfs geen enkel land waar de burgers zoveel burgers eten
pi_30672382
Bush heeft de " democratie" in Amerika al lang en breed afgeschaft voor 2009. Voorlopig zitten we nog wel even met deze beste man opgescheept denk ik.
pi_30672455
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:46 schreef ShaoliN het volgende:
Bush heeft de " democratie" in Amerika al lang en breed afgeschaft voor 2009. Voorlopig zitten we nog wel even met deze beste man opgescheept denk ik.
Dude er is geen land waarin zoveel democratie is als in de USA. Werkelijk overal kan je je voor verkiesbaar stellen, gouverneur, burgemeester, zelfs sheriff. Misschien is er wel zelfs teveel democratie.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_30672545
Hij heeft dingen waar je het mee eens kan zijn of niet. Blijf je altijd houden. Persoonlijk vind ik dat het enige wat je hem kan verwijten zijn "Be with us or against us" houding.

Zo zwart wit werkt het gewoon niet in het leven. Zo zet hij als leider van het machtigste land de zaken op scherp. Je zit het hier met allerlei bush bashers en amerika bashers tot erger.

Hij had meer een bruggenbouwer moeten zijn.
Honey ! Take me drunk, i am home !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')