Who cares, daar zijn er toch nog genoeg van.quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:53 schreef Vampier het volgende:
Bedankt Bush dat je die kut moslims mores leert meet het bloed van Amerikanen
Erg succesvol ook.quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:53 schreef Vampier het volgende:
Die huilerige partij die het slechtste van de VVD combineert met het slechtste van GroenLinks? Nee, man.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:26 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik me niet bij de die hard cokegebruikers mag tellen. Die hobby is mij net iets te duur. Maar later als ik groot ben...
En nadat ik je foto heb gezien is er voor mij geen twijfel meer. Jij stemt op de partij voor de dieren!
Omdat hij Moslimterroristen wel onder de duim kon houden natuurlijk!quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Noem eens een goede reden Saddam-Irak te sparen.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Omdat hij Moslimterroristen wel onder de duim kon houden natuurlijk!
Ze moesten geen rottigheid uithalen in Irak onder Saddam, want dan trad hij hard op tegen dat soort lui. Wat ze verder in het buitenland uitvraten, zou hem worst wezen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]Ze liepen daar vrij rond zolang ze geen bedreiging vormden voor de dictatuur.
Nou, je kunt Saddam van veel betichten, maar dat hij de islam een warm hart toedraagt toch niet. Hij was eerder een pan-arabistische etatist.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]Ze liepen daar vrij rond zolang ze geen bedreiging vormden voor de dictatuur.
Een... bos-fanaat?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die huilerige partij die het slechtste van de VVD combineert met het slechtste van GroenLinks? Nee, man.
Wat is dat nou weer voor onzin....quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:53 schreef Vampier het volgende:
Is het dan bloed van niet-Amerikanen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:19 schreef retteketet het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin....![]()
Ja maar... wat dan nu? Ik ben het hele politieke spectrum ondertussen wel langsgegaan... Hoop je dan diep in je hart stiekem op een comeback van D66? Of... wil je Bush hier aan de macht zien?quote:
Zo werkt het niet helemaal. Deze vorm van soevereiniteitsdenken is al een tijdje (lees: na de 2 wereldoorlogen) dood. Genocide, ernstige verstoringen van de internationale rechtorde, massamoorden, etc, zijn allemaal redenen om een land binnen te vallen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 05:11 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Als het afzetten van een dictator met wiens denkbeelden je het niet eens bent de enige reden voor het binnenvallen van een land hoeft te zijn, wat houdt noord korea dan nog tegen om de VS aan te vallen? Wat belet china om zijn buurlanden op te slokken? Helemaal niets. Daarom hebben we een wereldwijde gedragscode waarin staat dat je de souvereiniteit van een land dient te respecteren. Die souvereiniteit waar de VS zo trots op is en een van de redenen waarom ze niet mee willen doen aan het ICC.
Waarom zijn we rwanda dan niet binnengevallen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Zo werkt het niet helemaal. Deze vorm van soevereiniteitsdenken is al een tijdje (lees: na de 2 wereldoorlogen) dood. Genocide, ernstige verstoringen van de internationale rechtorde, massamoorden, etc, zijn allemaal redenen om een land binnen te vallen.
Politiek.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:47 schreef Northside het volgende:
[..]
Waarom zijn we rwanda dan niet binnengevallen?
Ach, ik vind het allang best. Een westerse vredesmacht daar was op een ramp uitgelopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:13 schreef nikk het volgende:
[..]
Als in 'geen fatsoenlijke andere reden'.
Ik stem D66 noch VVD, PvdA noch PvdD.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:24 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja maar... wat dan nu? Ik ben het hele politieke spectrum ondertussen wel langsgegaan... Hoop je dan diep in je hart stiekem op een comeback van D66? Of... wil je Bush hier aan de macht zien?![]()
Je stemt niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik stem D66 noch VVD, PvdA noch PvdD.
Er zijn toch wel meer keuzes dan dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |