Was ik niet van plan hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:15 schreef dolle_hond het volgende:
kom op he mutz
en niet meer vallen hoor
quote:
ququote:
weer thuis, dat is wat anders...quote:
Heyquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
valt toch wel mee?
Hoi trouwens
succes met het (verdere) herstelquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
weer thuis, dat is wat anders...
Nog lang niet beter...
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
weer thuis, dat is wat anders...
Nog lang niet beter...
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:05 schreef D.Rose het volgende:
waar is de normale GCSC?
neequote:Op zaterdag 17 september 2005 13:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten?
Niet te vreden me mij of zow![]()
Nou dan heb je pech mopquote:
quote:
Oke dan niet, jammerquote:
Roosjequote:
Moet ik zo ook maar eens doen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:45 schreef D.Rose het volgende:
*ff boterhammetje pakt
wel trek?quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Moet ik zo ook maar eens doen...
Maar ik heb geen honger
Ik zal een poging wagenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ons niet meer laten schrikken he![]()
fijn je weer in ons midden te hebben.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:47 schreef Bengeltje het volgende:
ik ga weer aan het werk, kwam alleen even neuzen![]()
Neequote:
Werk zequote:Op zaterdag 17 september 2005 13:47 schreef Bengeltje het volgende:
ik ga weer aan het werk, kwam alleen even neuzen![]()
Nee ook al niet... Alleen al bij de gedachte aan eten moet ik bijna kotsen...quote:
tja, dan eet je toch niet, neem je gewoon een broodjequote:Op zaterdag 17 september 2005 13:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee ook al niet... Alleen al bij de gedachte aan eten moet ik bijna kotsen...
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, dan eet je toch niet, neem je gewoon een broodje
Veel plezierquote:
Hoiquote:
Hangt er vanaf wat je spannend vindtquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:18 schreef Sandertje21 het volgende:
Nog spannende dingen gebeurd hier?
Brand los...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je spannend vindt.
Fles is over Bengeltje heen gegaanquote:
Tha_T blauw??quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Fles is over Bengeltje heen gegaan. Amdinges schijnt zijn fiets in de prak te hebben gereden
, Tha-T is blauw, Rene wil blauw worden, MutZ is er weer
.
Renéquote:
De volgende keer je kussenpak weer aan doen!!quote:
i'll try... Maar toch zal ik er altijd rekening mee moeten blijven houden dat het kan gaan gebeuren...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
De volgende keer je kussenpak weer aan doen!!
Does niet meer vallen gek!!!
Leuk joh, in het begin van je schooljaarcarrierequote:Op zaterdag 17 september 2005 14:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
i'll try... Maar toch zal ik er altijd rekening mee moeten blijven houden dat het kan gaan gebeuren...
en de muren bekleden met kussens?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
i'll try... Maar toch zal ik er altijd rekening mee moeten blijven houden dat het kan gaan gebeuren...
Fokkiepauze!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, nu niet![]()
nu heb ik pauze
Die kloons hebben je wat aangedaan he, sinds je die hebt duidelijk gemaaktquote:
Ach, ik begin maar met 2,5 week achterstand...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leuk joh, in het begin van je schooljaarcarriere
Ik zal ermee moeten leren omgaan... Ik krijg er medicijnen voor, maar die bieden geen garantie dat het nooit meer zal gebeuren... Het kan overal gebeuren op elk moment van de dag...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en de muren bekleden met kussens?
we hebben nog enkele kussens over hier
Neu, maar ik was er al een tijdjequote:Op zaterdag 17 september 2005 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die kloons hebben je wat aangedaan he, sinds je die hebt duidelijk gemaakt
dat hondje altijd "Kerel" zegt, schreeuwt hij het telkens.
Tha_T blauw jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tha_T blauw??
Oh god, ik moet echt gaan bijlezen...
ik riep t omdat we vrijwel t zelfde posten/dachtenquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neu, maar ik was er al een tijdje
Kan iemand me niet gewoon ff een updeetje geven van wat er de afgelopen 2 weken gebeurd is??quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tha_T blauw ja.. maar buiten dat heb je niet veel gemist hoor
poeh.. er zijn een aantal topics geopend en volgepraat, maar echt iets gebeurd is er volgens mij niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kan iemand me niet gewoon ff een updeetje geven van wat er de afgelopen 2 weken gebeurd is??
alsof ik die nog niet gezien hadquote:
School en Studiequote:
belachelijk nog welquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Huiswerk.
zaterdagmiddag nog wel
wat is de ruststand?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:01 schreef indahnesia.com het volgende:
ik kom hier haast voor de rust
rustquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:01 schreef indahnesia.com het volgende:
ik kom hier haast voor de rust
Ja, truequote:Op zaterdag 17 september 2005 17:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, er zijn zo weinig mensen hier dat het haast rustiger is dan hier thuis.
jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en nu gaat MutZ ook nog weg![]()
Zo zo.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook.. maar dat was al een uurtje geleden.
Ja, doe maar lekker geen moeite voor een post te plaatsenquote:
Diepvries met ingebouwde koelcel en magnetron-dvdspeler combinatie.quote:
owh, niet de tv-functie..quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Diepvries met ingebouwde koelcel en magnetron-dvdspeler combinatie.
Berichten posten?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het was vrij rustig vandaag. ik heb veel tussendoor gedaan![]()
neuh, wat foto's op m'n site gezet en wat administratief werk verricht. Ook boodschappen gedaan.. mini-banaantjes gescoord bij de Chinees.quote:
Mini-banaantjes om te eten of te bakken?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, wat foto's op m'n site gezet en wat administratief werk verricht. Ook boodschappen gedaan.. mini-banaantjes gescoord bij de Chinees.
eten, de bakbananen zijn 40 cm langquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mini-banaantjes om te eten of te bakken?
aan jullie boom? vertel eens?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:16 schreef Jaguarized het volgende:
Ooh kijk, die groeiden bij ons aan de boom.Erg lekker zoet.
![]()
Die moeten we houdenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:17 schreef Jaguarized het volgende:
Leuke TT voor het volgende deeltje: "Eindelijk volk"
Ik heb op Curacao gewoond en daar hadden we bananenbomen in de tuin. Groeiden altijd plenty of bananen aan. Ook van die kleintjes, erg lekker en niet zo'n schilsmaak.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aan jullie boom? vertel eens?
Jep, ze zijn lekker zoet en hebben veel meer smaak als die 'fabrieks'bananen uit Zuid-Amerika.
Hoiquote:
aah.. op die fiets.. nou, ik heb er ook 1 in de tuin van mijn huurhuis staan. Ware het niet dat ik er maar 8 weken per jaar ben.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb op Curacao gewoond en daar hadden we bananenbomen in de tuin. Groeiden altijd plenty of bananen aan. Ook van die kleintjes, erg lekker en niet zo'n schilsmaak.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb op Curacao gewoond en daar hadden we bananenbomen in de tuin. Groeiden altijd plenty of bananen aan. Ook van die kleintjes, erg lekker en niet zo'n schilsmaak.
Ik was 3 jaar postbode.quote:
Huurhuis in Indonesië? Daar hebben ze ook al een perfect klimaat er voor ja.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah.. op die fiets.. nou, ik heb er ook 1 in de tuin van mijn huurhuis staan. Ware het niet dat ik er maar 8 weken per jaar ben.![]()
Schilsmaak, dat is inderdaad de beste omschrijving voor die normale bananen.![]()
Gewoon hard werken en sparen, kun je dat later ook. Of je komt over een paar jaar eens langs bij mij, dan heb ik wel een kamer vrij voor een verdwaalde Nederlandse toerist.quote:
Bespeur ik hier enige jaloezie?quote:
Dan ben ik je dus idd in het TPG-topic tegengekomenquote:
Precies.. het klimaat is schitterend, alleen de boom is nog maar een meter hoog, dus nog eventjes geen bananen. Binnen 3 jaar moet het wel lukken er iets eetbaars van te plukken. Wel heb ik een 30-jaar oude boom in de tuin met rambutan.. een zoete vlucht die lijkt op de lychee... jummie..quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Huurhuis in Indonesië? Daar hebben ze ook al een perfect klimaat er voor ja.![]()
Ik vind jou aardiger danquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gewoon hard werken en sparen, kun je dat later ook. Of je komt over een paar jaar eens langs bij mij, dan heb ik wel een kamer vrij voor een verdwaalde Nederlandse toerist.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige jaloezie?![]()
Haha dan heb je een goed geheugen ja!quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan ben ik je dus idd in het TPG-topic tegengekomen. Fijn als mijn geheugen me niet in de steek laat
.
Nait soez'n jong.quote:
Lycheequote:Op zaterdag 17 september 2005 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Precies.. het klimaat is schitterend, alleen de boom is nog maar een meter hoog, dus nog eventjes geen bananen. Binnen 3 jaar moet het wel lukken er iets eetbaars van te plukken. Wel heb ik een 30-jaar oude boom in de tuin met rambutan.. een zoete vlucht die lijkt op de lychee... jummie..
Haha dan moet ie nog iets meer groeien ja. Bij ons waren ze een meter of 2 hoog denk ik. Er waren ook wel fruitplantages met echt hoge bomen, daar groeiden dan ook echt wat grotere bananen aan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Precies.. het klimaat is schitterend, alleen de boom is nog maar een meter hoog, dus nog eventjes geen bananen. Binnen 3 jaar moet het wel lukken er iets eetbaars van te plukken. Wel heb ik een 30-jaar oude boom in de tuin met rambutan.. een zoete vlucht die lijkt op de lychee... jummie..
Wat brengt u hier?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha dan heb je een goed geheugen ja!Ik had de eerste echte OP gemaakt en Carport de tweede versie ervan.
![]()
Ik was even op zoek naar wat gezelligheid na het gemekker van Bupatih in PUB.quote:
Je zocht op de juiste plaatsquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik was even op zoek naar wat gezelligheid na het gemekker van Bupatih in PUB.![]()
Bupatih of ik?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Je zocht op de juiste plaats. PUB
Maar dat zijn het niet, ze zijn lekkerder, sappiger, zoeter. (nee, ik heb het niet over de Indonesische vrouwquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Lychee. Die geef ik dan wel aan mijn ratten, die vinden ze wel lekker....
Duh. Dat wist zelfs ikquote:
Haha ja dat zeker maar soms zijn er onderwerpen die zelfs mij nog aanspreken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Duh. Dat wist zelfs ik. Had het idee dat hij de pubertijd al achter zich had gelaten, vandaar
.
Ik zie hier geen Budingesie, dus ik denk dat ik jou bedoeldequote:
Maar van grote bomen kan ik niet plukken als ik langsloop.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha dan moet ie nog iets meer groeien ja. Bij ons waren ze een meter of 2 hoog denk ik. Er waren ook wel fruitplantages met echt hoge bomen, daar groeiden dan ook echt wat grotere bananen aan.
Puberteit, raar maar waarquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Duh. Dat wist zelfs ik. Had het idee dat hij de pubertijd al achter zich had gelaten, vandaar
.
Hier is het drukker als vanmiddagquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:36 schreef Duderinnetje het volgende:
NavondHeb een lekker stoofpotje op
Hoe is het hier?
Vlakbij mijn school was aan de rand van de weg een enorme mangoboom, geen particulier bezit, gewoon van het eiland zeg maar. Tijdens de rijpe periode waren we er altijd als de kippen bij om wat mee te nemen voor thuis. Stervrucht heb ik volgens mij eens gehad maar weet ik niet zeker. Hebben ze daar ook zuurzak? Zo'n stekelige ronde bal. Kokosnoten hadden we natuurlijk ook. Stonden voor m'n raam.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar van grote bomen kan ik niet plukken als ik langsloop.die grote bomen worden ook alleen van onderen geplukt, stel je voor dat je moeite moet doen.. haha.. Ik heb nog wat boompjes als stervrucht. mini-boompje.. daar hing een joekel van een vrucht aan..
Verder mango, cacao en nog wat lokale boompjes als gedondong, pepertjes.
danquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier is het drukker als vanmiddag![]()
Doe je tussenstand eensquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Puberteit, raar maar waar
Hoe gaat het met het roken? Niet roken? Lukt het een beetje, geen gekke verschijnselen?
Zuurzakquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vlakbij mijn school was aan de rand van de weg een enorme mangoboom, geen particulier bezit, gewoon van het eiland zeg maar. Tijdens de rijpe periode waren we er altijd als de kippen bij om wat mee te nemen voor thuis. Stervrucht heb ik volgens mij eens gehad maar weet ik niet zeker. Hebben ze daar ook zuurzak? Zo'n stekelige ronde bal. Kokosnoten hadden we natuurlijk ook. Stonden voor m'n raam.![]()
zuurzak ja, ik vind ze niet lekker, maar ik heb wel zo'n boom bij de buren staan. Die hangt een beetje over, en wat er hangt mocht ik plukken, zo ook voor de mango.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vlakbij mijn school was aan de rand van de weg een enorme mangoboom, geen particulier bezit, gewoon van het eiland zeg maar. Tijdens de rijpe periode waren we er altijd als de kippen bij om wat mee te nemen voor thuis. Stervrucht heb ik volgens mij eens gehad maar weet ik niet zeker. Hebben ze daar ook zuurzak? Zo'n stekelige ronde bal. Kokosnoten hadden we natuurlijk ook. Stonden voor m'n raam.![]()
I quit smoking since Seven months, five days, 10 hours, 40 minutes and 39 seconds. 6523 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.288,11. Life saved: 3 weeks, 1 day, 15 hours, 35 minutes.quote:
Lekker spul is dat!quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ZuurzakHeerlijk! Ik drink in een Surinaams restaurant altijd een zuurzaksapje
![]()
vlagen, net als de wind gisterenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
dan![]()
Tja, het komt en gaat met de drukte
* indahnesia.com roept Renesite erbijquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:40 schreef Renesite het volgende:
* Renesite voelt zich werkelijk vreselijk buitengesloten.
O dan moet ik eens bij de toko gaan kijken!quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lekker spul is dat!Ze verkopen het hier in Nederland nu ook in blikjes voor net onder de euro ofzo.
Haha ik heb ook regelmatig gehad hoor dat ik ineens een kokosnoot hoorde neerkomen op m'n raam. Als het openstaat naar buiten komt het net voorbij de dakrand. Maar wel leuk om eens zo'n ding open te maken. Een stuk interessanter dan zoals je ze hier koopt in de winkel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zuurzak ja, ik vind ze niet lekker, maar ik heb wel zo'n boom bij de buren staan. Die hangt een beetje over, en wat er hangt mocht ik plukken, zo ook voor de mango.
Kokosnoten staan niet in de dorpen, da's te gevaarlijkHoewel een mango ook zeer doet volgens mij.
![]()
Aah.. ik moest nodig weer eens terug, vers fruit eten is belangrijk voor de gezondheid![]()
Bij de lokale Chinees (winkel, geen resto) hebben ze allerlei van die sapjes. Soms probeer ik er eens 1, maar hier in Nederland smaken ze toch niet echt zoals ze smaken moeten naar mijn mening.. jammer maar helaas.. beleving is ook erg belangrijk als je iets eet.. en herinnering..quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lekker spul is dat!Ze verkopen het hier in Nederland nu ook in blikjes voor net onder de euro ofzo.
2000 euro op jaarbasis.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
I quit smoking since Seven months, five days, 10 hours, 40 minutes and 39 seconds. 6523 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.288,11. Life saved: 3 weeks, 1 day, 15 hours, 35 minutes.
* Renesite heeft nooit van die speciale drankjes gehad enzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com roept Renesite erbij
Xenos heeft ze in blikjes, gewoon als frisdrank. Wel met wat suiker uiteraard. Volgens mij kost het iets van 70 cent. Komt van oorsprong uit Maleisië ergens. Ze hebben tevens van hetzelfde merk meerdere smaken, allemaal "zuiderzeevruchten".quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dan moet ik eens bij de toko gaan kijken!![]()
Dat is een fout die ik echt altijd maakquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Puberteit, raar maar waar
Hoe gaat het met het roken? Niet roken? Lukt het een beetje, geen gekke verschijnselen?
Xenos op de Vismarkt heeft ze.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Renesite heeft nooit van die speciale drankjes gehad enzo![]()
Poeh.. het openmaken van een verse kokosnoot valt nog niet mee, als je hem wil laten rijpen voor de kokos dan. Dan moet die schil eraf inderdaad. Maar het drinken van jonge kokosnoot-sap met een beetje wit kokos is makkelijker, je slaat gewoon in drie halen de bovenkant eraf, een lepel erin en je hebt een hele maaltijdquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha ik heb ook regelmatig gehad hoor dat ik ineens een kokosnoot hoorde neerkomen op m'n raam. Als het openstaat naar buiten komt het net voorbij de dakrand. Maar wel leuk om eens zo'n ding open te maken. Een stuk interessanter dan zoals je ze hier koopt in de winkel.
Gewoon lekker gaan schelden als het neit anders kan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is een fout die ik echt altijd maak.
Stoppen met roken gaat kut. Heb nu zoveel bijverschijnselen van de pillenkuur die ik heb dat ik mijn overtuiging ook een beetje weg is
. Maar het gaat me gewoon lukken
.
Maandag maar even kijken ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Xenos op de Vismarkt heeft ze.
Welke bijverschijnselen dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is een fout die ik echt altijd maak.
Stoppen met roken gaat kut. Heb nu zoveel bijverschijnselen van de pillenkuur die ik heb dat ik mijn overtuiging ook een beetje weg is
. Maar het gaat me gewoon lukken
.
Die bij de Chinees hier zijn volgens mij uit Thailand. Ik heb er vanmiddag nog naar staan kijken..quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Xenos heeft ze in blikjes, gewoon als frisdrank. Wel met wat suiker uiteraard. Volgens mij kost het iets van 70 cent. Komt van oorsprong uit Maleisië ergens. Ze hebben tevens van hetzelfde merk meerdere smaken, allemaal "zuiderzeevruchten".![]()
![]()
O die ken ik wel! Ben dol op de Guave.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Xenos heeft ze in blikjes, gewoon als frisdrank. Wel met wat suiker uiteraard. Volgens mij kost het iets van 70 cent. Komt van oorsprong uit Maleisië ergens. Ze hebben tevens van hetzelfde merk meerdere smaken, allemaal "zuiderzeevruchten".![]()
![]()
Doe maar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan schelden als het neit anders kan.
Zo is mijn ma ook gestopt.
Reedsch 1.5 maand.
[..]
Maandag maar even kijken ofzo![]()
Nare bijverschijnselenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welke bijverschijnselen dan?
Maar je redt het tot nu toe toch? Vanaf nu wordt het steeds makkelijker hoor!
Er is dus ook een zuurzakversie van. Maar die is niet overal verkrijgbaar merk ik. In Groningen hebben ze hem wel, Assen ook, maar Utrecht niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O die ken ik wel! Ben dol op de Guave.
Nooit zuurzak van gezien... ik ga binnenkort eens kijken
Thailand kan ook hoor, ik heb die blikjes hier nog wel. Ik zal ze eens opzoeken. Ze worden in ieder geval door een Nederlandse firma geimporteerd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die bij de Chinees hier zijn volgens mij uit Thailand. Ik heb er vanmiddag nog naar staan kijken..![]()
O ik dacht gestopt!quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Nare bijverschijnselen. Ik red helemaal niks, het enige wat ik bereikt heb is dat ik de helft minder rook dan voorheen (en dat vind ik buitengewoon zwak van mezelf
). Kuur is bijna achter de rug, dan gooi ik me volop in de afkickverschijnselen
.
En zo hebben wij mijn ma na 20 maanden gesmeekt om opnieuw te beginnenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan schelden als het neit anders kan.
Zo is mijn ma ook gestopt.
Reedsch 1.5 maand.
[..]
Is inderdaad niks, volgens mij zijn ze hier nog duurder? Mwoah in 3 halen kan wel maar dan moet je wel een beetje christelijk gereedschap hebben. Met mijn schroevendraaier duurde het wel ff. De bijl was me toen nog even te gevaarlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Poeh.. het openmaken van een verse kokosnoot valt nog niet mee, als je hem wil laten rijpen voor de kokos dan. Dan moet die schil eraf inderdaad. Maar het drinken van jonge kokosnoot-sap met een beetje wit kokos is makkelijker, je slaat gewoon in drie halen de bovenkant eraf, een lepel erin en je hebt een hele maaltijd![]()
Kost trouwens 25 cent per kokosnoot .. schandalig he..
Dat was ook de bedoelingquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ik dacht gestopt!
Maar de helft is ook al goed toch?
Succes![]()
Ik ga er speciáál volgende week voor naar Groningenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er is dus ook een zuurzakversie van. Maar die is niet overal verkrijgbaar merk ik. In Groningen hebben ze hem wel, Assen ook, maar Utrecht niet.![]()
Constructiefquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
En zo hebben wij mijn ma na 20 maanden gesmeekt om opnieuw te beginnen
Precies, en ze zullen ook wel zo'n beetje hetzelfde smakenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Thailand kan ook hoor, ik heb die blikjes hier nog wel. Ik zal ze eens opzoeken. Ze worden in ieder geval door een Nederlandse firma geimporteerd.
Helemaal vanuit Den Haag.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ga er speciáál volgende week voor naar Groningen
Tv kijken, dag allemaal!
Het kwam wat vreemd over, maar er was echt geen houden meer aan na 20 maand. Iedereen liep hier op de toppen van zijn tenen want vanaf dat we één voet durfden verzetten, was er ruzie.quote:
Mwoah Coca Cola en Pepsi smaken ook anders he?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Precies, en ze zullen ook wel zo'n beetje hetzelfde smaken![]()
een schroevendraaier.. whehe.. nee, ik heb direct toen ik de kokosnoot gehaald had ook een goed kapmes gekocht, waarmee je een haar nog kan splijten. Levensgevaarlijk zo'n ding in mijn handen, maar de kokosnoot gaat in ieder geval open. Invriezen heb ik nog niet gedaan, maar dat zal ik eens proberenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is inderdaad niks, volgens mij zijn ze hier nog duurder? Mwoah in 3 halen kan wel maar dan moet je wel een beetje christelijk gereedschap hebben. Met mijn schroevendraaier duurde het wel ff. De bijl was me toen nog even te gevaarlijk.Erg leuk trouwens om dat kokosmelk in te vriezen, heb je een soort van kokosijs. Regelmatig gedaan, ook met carnaval.
![]()
jawel maar ook niet super-veel en in het geval van één of ander exotisch drankje merk ik het verschil nóg minder.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah Coca Cola en Pepsi smaken ook anders he?![]()
succes en doeiquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tv kijken, dag allemaal!
Ik snap je punt. Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Een vriendje destijds had een vijgenboom in de tuin. Nooit iets van gehad. Groeit dat daar ook?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel maar ook niet super-veel en in het geval van één of ander exotisch drankje merk ik het verschil nóg minder.
Haha mjah ok maar op mijn 13e wilde ik me daar nog niet aan wagen. Vond het leuker om bij wijze van spreken een hele dag daarmee bezig te zijn dan na 5 minuten klaar en de rest van de dag me vervelen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een schroevendraaier.. whehe.. nee, ik heb direct toen ik de kokosnoot gehaald had ook een goed kapmes gekocht, waarmee je een haar nog kan splijten. Levensgevaarlijk zo'n ding in mijn handen, maar de kokosnoot gaat in ieder geval open. Invriezen heb ik nog niet gedaan, maar dat zal ik eens proberen![]()
Vier zelfs.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:01 schreef indahnesia.com het volgende:
oeh.. drie op een rij
En voor Artyquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tv kijken, dag allemaal!
hmm. vast welquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Een vriendje destijds had een vijgenboom in de tuin. Nooit iets van gehad. Groeit dat daar ook?
jah, dat is ook zo. Ik heb tijdens mijn 1e vakantie, toen ik 18 was, er ook een tijd op gezeten, tot groot vermaak van velen. Dat doe ik dus nooit meer, maar ik heb het tenminste eens gedaanquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha mjah ok maar op mijn 13e wilde ik me daar nog niet aan wagen. Vond het leuker om bij wijze van spreken een hele dag daarmee bezig te zijn dan na 5 minuten klaar en de rest van de dag me vervelen.![]()
Ah vandaar die spleet snee?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, dat is ook zo. Ik heb tijdens mijn 1e vakantie, toen ik 18 was, er ook een tijd op gezeten, tot groot vermaak van velen. Dat doe ik dus nooit meer, maar ik heb het tenminste eens gedaan![]()
Net niet op tijd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe..snel aangepast en nog net op tijd vóór je quote-te (? kut woord)
Spamkonijn heaquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik denk dat t quote isquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, dat waren 4 + 1.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:07 schreef indahnesia.com het volgende:
whoops.. dat waren er vijf.. sorry mensen
ook als je er een werkwoord van maakt?quote:
Hoi dolle_quote:
1 jaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je 10.000 euro op mijn rekening stort, blijf ik 1 jaar weg uit Nederland.
Daar kan je op Indonesië wel 2 jaar van leven volgens mij.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je 10.000 euro op mijn rekening stort, blijf ik 1 jaar weg uit Nederland.
Ik moet ook verzekerd zijn, een visum hebben en een ticket kopen, maar 15.000 voor 2jaar moet wel lukken...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar kan je op Indonesië wel 2 jaar van leven volgens mij.![]()
Langer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar kan je op Indonesië wel 2 jaar van leven volgens mij.![]()
Dat had ook een mogelijkheid geweest.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:12 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik had gewoon moeten onthouden op welke pagina ze stonden
Ticket? Er gaan ook vrachtschepen heen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik moet ook verzekerd zijn, een visum hebben en een ticket kopen, maar 15.000 voor 2jaar moet wel lukken...
Dat moet wel lukken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah.. ik wil nog wel iets kunnen doen dan alleen in een huisje zitten.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik moet ook verzekerd zijn, een visum hebben en een ticket kopen, maar 15.000 voor 2jaar moet wel lukken...
ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ticket? Er gaan ook vrachtschepen heen.![]()
jaja.. dat willen er wel meerquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:15 schreef Tha_T het volgende:
[..]Mietje, gewoon zonder gaan, boeiie.....
Nee joh, gewoon als verstekeling natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik moest lachen... ja, maar dan ben je een maand onderweg.
Lijkt me op zich wel een mooie ervaring, maar dan moet ik maar eens eerst veel geld hebben en mijn baan zien kwijt te raken.
na drie dagen wordt ik al gek... zeker weten. ik moet iets te doen hebben, al is het maar wat rondrijden op een motor of blaadjes harken in de tuin.quote:
Nee, dat doe ik niet, maar je kan soms voor een redelijk bedrag wel mee. Je moet er wel moeite voor doen om zoiets te kunnen..quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon als verstekeling natuurlijk.Wat dacht jij dan dat ik bedoelde?
waarschijnlijk 10 keer naar boven naar de kleinstequote:Op zaterdag 17 september 2005 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi dolle_. Nog plannen voor vanavond
Ja klopt, hetzelfde geldt voor schepen richting Antarctica en Groenland.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet, maar je kan soms voor een redelijk bedrag wel mee. Je moet er wel moeite voor doen om zoiets te kunnen..
goede gymnastiekquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
waarschijnlijk 10 keer naar boven naar de kleinste
je zal daar maar staan en niet terug kunnen.. whehe...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja klopt, hetzelfde geldt voor schepen richting Antarctica en Groenland.![]()
Oh oh. Beloofd het weer zo'n avond te worden?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
waarschijnlijk 10 keer naar boven naar de kleinste
Gelukkig is er dan vanaf Groenland nog een lijndienst.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je zal daar maar staan en niet terug kunnen.. whehe...
zwemmend bedoel je ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gelukkig is er dan vanaf Groenland nog een lijndienst.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jaja.. dat willen er wel meermaar het feit blijft dat ik gewoon internet heb in huis tegen die tijd
![]()
Jep, niet snel, maar wel kabel-verbinding. Die wordt nog afgeknepen tot 2x ADSL omdat er nog amper concurrentie is. Maar dat maakt niet uit, voor dezelfde kosten als hier in Nederland heb ik internet + 38 kanalen internationale televisie.quote:
Nee joh, Air Greenland. Vliegt op Kopenhagen meende ik.quote:
serieus jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee joh, Air Greenland. Vliegt op Kopenhagen meende ik.
jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh oh. Beloofd het weer zo'n avond te worden?
Da's nooit slecht toch?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
mijn conditie gaat met sprongen vooruit
Haha...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
serieus ja![]()
=edit: doh, natuurlijk, Groenland is geen Antarctica.. daarmee was ik in de war.. ik dacht al =
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |