Ik sta zeker ergens in de top 50 - 100quote:
Jij wel ja.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik sta zeker ergens in de top 50 - 100![]()
ehm, jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
iedereen die hier komt zaniken over mensen die veel posten, simpelweg omdat ze veel posten, mag van mij aan t gas
jah, ik merk hetquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:00 schreef dolle_hond het volgende:
weer rustig hier
Ja iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een volgzaam tekstje in je sig![]()
![]()
Ik klik niet, ben veel te bang dat het Clouseau is of zo en die kan ik niet hebben op dit vroege uurquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik klik niet, ben veel te bang dat het Clouseau is of zo en die kan ik niet hebben op dit vroege uur![]()
Enfin, de stofzuiger roept mij, hij bonkt zelfs al met zijn knuistjes op de kastdeur. Aan de arbeid, doei!
Boodschappen gedaanquote:
iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Boodschappen gedaan.
Was aan de lijn (en 1 in de machine).
Soep gekookt.
Nu nog de suffe klusjes.
De kortste weg van A naar B is een rechte lijn... vuilnisbak dus, uiteindelijk komt alles daar min of meer terechtquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja
maar waar laat ik al die zooi
opeten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja
maar waar laat ik al die zooi
Loop je de supermarkt uit, pleur je daar alles in de afvalcontainerquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:19 schreef es70 het volgende:
[..]
De kortste weg van A naar B is een rechte lijn... vuilnisbak dus, uiteindelijk komt alles daar min of meer terecht.
Ja, die zijn overgebracht... Ik ben iig weer thuis, dat is al een hele stap... Maar ik ga zo lekker m'n nest in, want ik voel me zwaar bagger...quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:53 schreef leonieke het volgende:
Mutzje!!![]()
Gaat het al wat beter? Heeft Fles de groetjes overgebracht?
Gelijk heb je meidquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, die zijn overgebracht... Ik ben iig weer thuis, dat is al een hele stap... Maar ik ga zo lekker m'n nest in, want ik voel me zwaar bagger...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |