en nu?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* lippen natmaakt en mondje open houdt,
en nu stop je je pik erin. HARD en DIEP.quote:
ja, ik heb niet zoveel ervaring als jouquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en nu stop je je pik erin. HARD en DIEP.
Je snapt er ook maar weinig van jij he?
Whaaaaaaaaaat ??? we hadden het over een frikandelspeciaal jahquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en nu stop je je pik erin. HARD en DIEP.
Je snapt er ook maar weinig van jij he?
Hoe jij het wilt noemen schatquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaat ??? we hadden het over een frikandelspeciaal jah
nee hoot, alleen wat curry, mayo en uitjesquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:30 schreef dolle_hond het volgende:
en verneukerij van de frikandel
om er een speciaal van te maken
al die viezigheid er op
geen zorgen, ik kom bij jou niets doseren hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:35 schreef dolle_hond het volgende:
ik vind curry niet lekker
en mayo doseer ik liever zelf
uitjes ok
Ik wil alles.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:35 schreef dolle_hond het volgende:
ik vind curry niet lekker
en mayo doseer ik liever zelf
uitjes ok
ow, je had het nog over de frikandelquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Valt wel mee toch![]()
Toevallig bij die frikandel.
Iets anders wordt het toch niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, je had het nog over de frikandel
das wel met veel meer nogquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm nee, dat is weer niet lekker.
kop af schroevenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:48 schreef dolle_hond het volgende:
zit je klaar voor zometeen de cijfers te posten
gaat er een wakker worden
wordt wellicht iets later
Zal ik zeker gaan doen DR_Flash.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga solliciternen voor mod please
Weltrusten Bquote:
Reedsch gedaan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal ik zeker gaan doen DR_Flash.
Mzzl spammerquote:
quote:
Jij ook dan maar weltrustenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:12 schreef dolle_hond het volgende:
ik pak ook in en vertrek naar boven
Gezelligquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:13 schreef Renesite het volgende:
ik hang nog eventjes
Eerlijk gezegt niet, en kijk ook eens naar je zelf spammer nummer 2quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:20 schreef Renesite het volgende:
Speedy, je kan meedere posts samenvoegen tot 1, dat heb je wel geleerd he![]()
quote:
Nummer 2 jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Eerlijk gezegt niet, en kijk ook eens naar je zelf spammer nummer 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |