Nee ook al niet... Alleen al bij de gedachte aan eten moet ik bijna kotsen...quote:
tja, dan eet je toch niet, neem je gewoon een broodjequote:Op zaterdag 17 september 2005 13:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee ook al niet... Alleen al bij de gedachte aan eten moet ik bijna kotsen...
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, dan eet je toch niet, neem je gewoon een broodje
Veel plezierquote:
Hoiquote:
Hangt er vanaf wat je spannend vindtquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:18 schreef Sandertje21 het volgende:
Nog spannende dingen gebeurd hier?
Brand los...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je spannend vindt.
Fles is over Bengeltje heen gegaanquote:
Tha_T blauw??quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Fles is over Bengeltje heen gegaan. Amdinges schijnt zijn fiets in de prak te hebben gereden
, Tha-T is blauw, Rene wil blauw worden, MutZ is er weer
.
Renéquote:
De volgende keer je kussenpak weer aan doen!!quote:
i'll try... Maar toch zal ik er altijd rekening mee moeten blijven houden dat het kan gaan gebeuren...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
De volgende keer je kussenpak weer aan doen!!
Does niet meer vallen gek!!!
Leuk joh, in het begin van je schooljaarcarrierequote:Op zaterdag 17 september 2005 14:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
i'll try... Maar toch zal ik er altijd rekening mee moeten blijven houden dat het kan gaan gebeuren...
en de muren bekleden met kussens?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
i'll try... Maar toch zal ik er altijd rekening mee moeten blijven houden dat het kan gaan gebeuren...
Fokkiepauze!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, nu niet![]()
nu heb ik pauze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |