Die kloons hebben je wat aangedaan he, sinds je die hebt duidelijk gemaaktquote:
Ach, ik begin maar met 2,5 week achterstand...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leuk joh, in het begin van je schooljaarcarriere
Ik zal ermee moeten leren omgaan... Ik krijg er medicijnen voor, maar die bieden geen garantie dat het nooit meer zal gebeuren... Het kan overal gebeuren op elk moment van de dag...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en de muren bekleden met kussens?
we hebben nog enkele kussens over hier
Neu, maar ik was er al een tijdjequote:Op zaterdag 17 september 2005 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die kloons hebben je wat aangedaan he, sinds je die hebt duidelijk gemaakt
dat hondje altijd "Kerel" zegt, schreeuwt hij het telkens.
Tha_T blauw jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tha_T blauw??
Oh god, ik moet echt gaan bijlezen...
ik riep t omdat we vrijwel t zelfde posten/dachtenquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neu, maar ik was er al een tijdje
Kan iemand me niet gewoon ff een updeetje geven van wat er de afgelopen 2 weken gebeurd is??quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tha_T blauw ja.. maar buiten dat heb je niet veel gemist hoor
poeh.. er zijn een aantal topics geopend en volgepraat, maar echt iets gebeurd is er volgens mij niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kan iemand me niet gewoon ff een updeetje geven van wat er de afgelopen 2 weken gebeurd is??
alsof ik die nog niet gezien hadquote:
School en Studiequote:
belachelijk nog welquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Huiswerk.
zaterdagmiddag nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |