Nee, als Mario in die Ferrari zat of aan het volleyballen was geweest was het natuurlijk een ander verhaal.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toppers?
2 games die puur voor de nostalgie zijn en één waar het alleen maar draait om tieten
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, als Mario in die Ferrari zat of aan het volleyballen was geweest was het natuurlijk een ander verhaal.
Nee, dat zijn nou niet echt toppers Strolquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:46 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Outrun 2
[afbeelding]
Panzer Dragon Oarta
[afbeelding]
DOAX
NG, Kotor, en bv PGR2 zou een beter lijstje zijnquote:
Wat vet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:40 schreef gijsje79 het volgende:
Far Cry Map Editor
Ziet er goed uit.
13 daagjes nog.
Ja geinig zo'n mapeditor, maar of je het gaat gebruiken... denk het niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat vet.
Volgens mij moet ik deze titel gaan aanschaffen.
Nee denk het ook niet alhoewel Far Cry wel mijn interesse heeft !quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja geinig zo'n mapeditor, maar of je het gaat gebruiken... denk het niet.
Screens :quote:FromSoftware's action sequel, Otogi: Hiyakki Toubatsue Maki, is an evolution of its predecessor, Myth of Demons, released in the US in 2003. Otogi 2 adds six playable characters and more roleplaying elements to the mix, and features some of the best art direction to ever grace a console game. While the basic control layout remains the same, you can now play the game as six characters. Each character has his own special abilities and merits. Rai Kou, from the original, is the average character, with good balance for magic, attacks and movement. Levels in Otogi 2 are now split into multiple stages, accessible freely via an overworld map. Once a stage has been cleared, it becomes accessible in a free play mode that allows you to chose from all six characters.
Ja jij haalt hem niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja geinig zo'n mapeditor, maar of je het gaat gebruiken... denk het niet.
Ja, bij mij ook wel.. maar wat ik mis in de spellen tegenwoordig is het X effect.. of het WOW effect.. ken zo ff geen spel noemen waar ik het bij zie. Ja BF, maar die servers.. ik hoop dat die EA servers het trekken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet alhoewel Far Cry wel mijn interesse heeft !
Tuurlijk is leuk, doe je een keertje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja jij haalt hem niet.
Maar tis toch leuk als je op live andere maps kan downen of zelf een map maken en die op live zet.
Dat valt me op met RS4 inderdaad.. leuk spel, maar mn friends zitten weer terug in halo2quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:54 schreef peristilius het volgende:
wordt het weer zo eenzaam op live!
Jajaquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:56 schreef Fliepke het volgende:
Pluspunten:
+ Veel mogelijk in besturing
Minpunten:
- Steeds dezelfde beweging
Ik denk dat we voor het WoW effect toch aan next-gen moeten denken. Ik merk het ook. Speel nu retro games en maak mijn backlog af maar als ik games als Gears of War, Prey, RE5 en het bloedmooie MGS4 ziequote:Op zaterdag 17 september 2005 19:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook wel.. maar wat ik mis in de spellen tegenwoordig is het X effect.. of het WOW effect.. ken zo ff geen spel noemen waar ik het bij zie. Ja BF, maar die servers.. ik hoop dat die EA servers het trekken.
Goed is die he? Ik heb er ook van genoten!quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:22 schreef H.Flick het volgende:
Fahrenheit heeft bij mij absoluut het WOW effect bezorgt. Het is zo'n aparte ervaring met een geweldig verhaal! Ik ga zo weer even verder
Het is absoluut een spel dat binnen de kortste keren in de budgetbak ligt... jammer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:25 schreef Chocobo het volgende:
Op een of andere manier trekt Fahrenheit me niet, maar wie weet als die wat goedkoper is
Ook ondergewaardeerd denk ik. Niet door de reviewers maar door de gamers.... is hetzelfde met Skies of Arcadia.... zijn er maar 100.000 van verkocht op Dreamcastquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is absoluut een spel dat binnen de kortste keren in de budgetbak ligt... jammer.
Het is een interactieve film, je "gamed" eigenlijk vrij weinig. Lees anders mijn review op FOK!games!quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:32 schreef Chocobo het volgende:
Maar ik doe nu hetzelfde met Fahrenheit.... weet niet wat het is.... misschien nog maar eens naar kijken. Ik heb het idee teveel film te kijken bij dat spel namelijk !
Ik zal je es een interactieve film geven.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is een interactieve film, je "gamed" eigenlijk vrij weinig. Lees anders mijn review op FOK!games!
Maar het is opzeker een spel dat je een keer ervaren moet hebben.
Da's nog niet gek hoor, 2 exemplaren per verkochte Dreamcastquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:32 schreef Chocobo het volgende:
.... is hetzelfde met Skies of Arcadia.... zijn er maar 100.000 van verkocht op Dreamcast
Vrat die dreamcast die spellen op dan?quote:Op zondag 18 september 2005 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
Da's nog niet gek hoor, 2 exemplaren per verkochte Dreamcast
Nu al niet leuk meer?quote:Op zondag 18 september 2005 01:22 schreef Bastard het volgende:
Iemand intresse in RS4 voor 35 euries?
Ik schijn als enige last te hebben van lag.. dat trek ik dus echt niet.quote:
Bel de FRS in Alphen op, en zeg dat je hem eind vorige week heb gekocht maar de bon kwijt bent. Als het goed is kun je hem dan nog ruilen tegen een ander spel.quote:Op zondag 18 september 2005 09:44 schreef Bastard het volgende:
Ik schijn als enige last te hebben van lag.. dat trek ik dus echt niet.
Is ruilen niet binnen 24 uur?quote:Op zondag 18 september 2005 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bel de FRS in Alphen op, en zeg dat je hem eind vorige week heb gekocht maar de bon kwijt bent. Als het goed is kun je hem dan nog ruilen tegen een ander spel.
Nee, ze hebben vrij soepele ruivoorwaarden. Ruilen tegen geld is geloof ik wel binnen 24 uur. Maar ruilen tegen een ander spel mag zelf binnen twee weken. Ik kon mijn Forza ook ruilen terwijl ik de bon kwijt was.quote:Op zondag 18 september 2005 10:26 schreef Bastard het volgende:
Is ruilen niet binnen 24 uur?
Hmmz.. weet je wat wel kut is.. als ik thuis kom van mn werk is het alweer 1800.. winkels dicht. Dus kan ik Vrijdagavond pas gaan. dat doen ze nooit.quote:Op zondag 18 september 2005 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben vrij soepele ruivoorwaarden. Ruilen tegen geld is geloof ik wel binnen 24 uur. Maar ruilen tegen een ander spel mag zelf binnen twee weken. Ik kon mijn Forza ook ruilen terwijl ik de bon kwijt was.
Beter wacht je nog een week! Ik wil tegen je schietenquote:Op zondag 18 september 2005 01:22 schreef Bastard het volgende:
Iemand intresse in RS4 voor 35 euries?
Makkelijk schieten op iemand die lag heeft hequote:Op zondag 18 september 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beter wacht je nog een week! Ik wil tegen je schieten
Ik wil wel kunnen winnenquote:Op zondag 18 september 2005 11:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Makkelijk schieten op iemand die lag heeft he
Is de enige manier waarop Noot kan winnen. Maar stieken wacht ie natuurlijk op Mario Fragquote:Op zondag 18 september 2005 11:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Makkelijk schieten op iemand die lag heeft he
Mario frag ookquote:Op zondag 18 september 2005 11:08 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Is de enige manier waarop Noot kan winnen. Maar stieken wacht ie natuurlijk op Mario Frag
Ja, gelukkig eigenlijk ook maar inderdaad, want ik zit er wel om te lachen maar tis allemaal al erg genoeg.quote:Op zondag 18 september 2005 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ontopic aub, Mario hoort niet in het Xbox topic
Nu je het zegtquote:Op zondag 18 september 2005 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, gelukkig eigenlijk ook maar inderdaad, want ik zit er wel om te lachen maar tis allemaal al erg genoeg.
Misschien dat ik Panzer maar eens uit moet gaan spelen. Tis best een game voor een saaie zondagquote:Op zondag 18 september 2005 11:41 schreef TheMarco het volgende:
Panzer roeleert echt grote tijd! Maar je moet wel van het type gameplay houden (railgame).
DOAX vond ik mooi om te bekijken maar als game totaal ruk (letterlijk)
Out Run 2 eigenlijk nog niet echt veel gespeeld...
Een erg slechte game die heel rap weer heb weg gedaan. Major lag, een gaar auto-aim systeem die alle spanning uit de game haalde en op de 1 of andere manier waren er standaard bots aanwezig als er te weinig players in een server zaten, waardoor server zoeken nogal zuigend was. Leuk idee, slecht uitgewerkt. Ik heb hem iig snel weer de deur uit gedaan. Doom 3 zou ik best graag willen spelen, maar daar heb ik het geld niet voor. Of iemand moet hem willen ruilen met Splintercell 3: Chaos Theory, want die wil ik dan weer kwijtquote:SW Battlefront
Ik haal ze gewoon allebeiquote:Op zondag 18 september 2005 12:01 schreef kepler het volgende:
Far Cry ga ik wel halen denk ikof misschien toch maar Fahrenheit...
Duurquote:Op zondag 18 september 2005 15:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik haal ze gewoon allebei
MASHED!!! Dat is echt een geweldig spel! Echt geweldig om met 4 man te spelenquote:Op zondag 18 september 2005 13:15 schreef DinoPK het volgende:
Echte onbekende toppers heeft de xbox dan ook niet echt vind ik, wel veel games die door het grote publiek genegeerd worden. Doom3, Freedom Fighters, Hitman3, SW Battlefront, Mashed, Midnight Club 3, Oddworld Strangers Wrath, de 2k5 ESPN sport serie, allemaal games die meer verdienen dan de aandacht die ze hebben gekregen.
Red dead revolverquote:Op zondag 18 september 2005 13:15 schreef DinoPK het volgende:
Echte onbekende toppers heeft de xbox dan ook niet echt vind ik, wel veel games die door het grote publiek genegeerd worden. Doom3, Freedom Fighters, Hitman3, SW Battlefront, Mashed, Midnight Club 3, Oddworld Strangers Wrath, de 2k5 ESPN sport serie, allemaal games die meer verdienen dan de aandacht die ze hebben gekregen.
Oeh das een goeie, misschien wel het meest ondergewaardeerde spel dat er is op de xbox (al komt mashed in de buurt, bijna niemand kent dat spel). Heerlijk sfeertje, al zal de game niet voor iedereen zijn door de toch wel redelijk old school gameplay.quote:
We have a winnerquote:Op zondag 18 september 2005 16:45 schreef PandorasBox het volgende:
- Phantom Dust
- Breakdown
Onbekende Xbox toppers.
Kent iemand het spel Phantom Crash toevallig ook?? Aktiegame met mech's... vond de demo toen erg gaaf!quote:Op zondag 18 september 2005 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We have a winnerPhantom Dust is de enige titel die ik eigenlijk nog wel zou willen op de Xbox...
Ik heb hem gespeeld Phantom Dust,,raar spel hoor, snapte er geen zak vanquote:Op zondag 18 september 2005 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We have a winnerPhantom Dust is de enige titel die ik eigenlijk nog wel zou willen op de Xbox...
Dude die buffy game is rukquote:Op zondag 18 september 2005 18:28 schreef Notorious het volgende:
[afbeelding]
One hell of a beat em up!![]()
Die eerst die door The Collective is gemaakt was goed lees de reviews maar. Maar goed jij bent een N-tard als er geen felle blij kleurtjes en bloemetjes in zitten is het sowieso ruk voor jou.quote:
Ben even een trailer aan het downen want weet niet waar je het over hebtquote:Op zondag 18 september 2005 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja hoor triest figuur, daarom had ik een Xbox en een Ps2quote:Op zondag 18 september 2005 19:38 schreef Notorious het volgende:
[..]
Die eerst die door The Collective is gemaakt was goed lees de reviews maar. Maar goed jij bent een N-tard als er geen felle blij kleurtjes en bloemetjes in zitten is het sowieso ruk voor jou.
Vind je meer triest.quote:Op zondag 18 september 2005 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
* Dj_Day-V] omgebouwde x-box kopen gaat met headset en 2 controller voor 150 euri[/me]
[me=Dj_Day-V goede connecties heeft voor gratis nieuwe games(Burnout 4 enzo)
verkapt kijk-mij-stoer-zijn-post
Buffy game was cool, beetje eentonig mss, maar zeker vermakelijk voor ons fans.quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 20:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja hoor triest figuur, daarom had ik een Xbox en een Ps2
![]()
Maar-eigenlijk-vind-iedereen-hem-een-impotente-homo.quote:Op zondag 18 september 2005 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
* Dj_Day-V] omgebouwde x-box kopen gaat met headset en 2 controller voor 150 euri[/me]
quote:Op zondag 18 september 2005 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
verkapt kijk-mij-een kneus-zijn-post
Die heb ik gekocht Gijsquote:Op maandag 19 september 2005 07:33 schreef Strolie75 het volgende:
Geen exclusieve titel, maar wel eentje die je gegamed moet hebben! En de Xbox-versie is verreweg superieur boven andere platformen. Manhunt
[afbeelding]
Hmm, zou die smoes werken op mijn werk. Ja sorry, Sam Fisher hield me bezigquote:Op maandag 19 september 2005 01:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Gisteren te laat op het terras aangekomen door Sam Fisher, met mijn broertje coop zitten spelen: dikke lol
Je maakt jezelf wel erg geliefd hequote:
Hun beginnen tochquote:
quote:Vind je meer triest.
quote:Maar-eigenlijk-vind-iedereen-hem-een-impotente-homo.
quote:verkapt kijk-mij-een kneus-zijn-post
Wie begint er op te scheppen over zijn toekomstige leven als xbox warezhoer?quote:
En daar krijgt U hoestbuien van?quote:Op maandag 19 september 2005 19:44 schreef Bastard het volgende:
*kuch*
Ik heb 21 spellen op Marktplaats gezet
*hoest*
Bod gedaanquote:Op maandag 19 september 2005 19:44 schreef Bastard het volgende:
*kuch*
*hoest*
Juist....... Kep er ook last van, maar ik heb momenteel geen aanbiedingenquote:Op maandag 19 september 2005 22:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kriebelhoest jongen, komt van dat kwakkelende weer he .
*KUCH* zo..
quote:Op maandag 19 september 2005 19:44 schreef Bastard het volgende:
*kuch*
*hoest*
Tis voor een goed iets.quote:Op maandag 19 september 2005 19:44 schreef Bastard het volgende:
*kuch*
*hoest*
Cool spel, maar ik vond Kotor veeeel beter. Ben benieuwd wat je ervan vind.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:41 schreef Gamedemon het volgende:
zojuist de (niet echt) Limited edition van jade empire gekocht voor 28 euro, nieuw
kheb me voorgenomen eerst een doorstart te maken met kotor 2, spel bij de release gekocht en gesealed gelaten tot een maand terug, toen half uurtje gespeeld en nooit meer verder gegaan...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cool spel, maar ik vond Kotor veeeel beter. Ben benieuwd wat je ervan vind.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb me voorgenomen eerst een doorstart te maken met kotor 2, spel bij de release gekocht en gesealed gelaten tot een maand terug, toen half uurtje gespeeld en nooit meer verder gegaan...
Dark en light is veel beter uitgewerkt hier... je kan zelfs goede mensen dark krijgen in je team als je je best doetquote:Op woensdag 21 september 2005 00:02 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij is het zo dat je met dark antwoorden meer invloed krijgt op dark characters en andersom. Dus het maakt niet uit.
Gegamed,..... vreselijk spelquote:Op maandag 19 september 2005 07:33 schreef Strolie75 het volgende:
Geen exclusieve titel, maar wel eentje die je gegamed moet hebben! En de Xbox-versie is verreweg superieur boven andere platformen. Manhunt
[afbeelding]
dus als ik influence kwijt raak worden ze slechter ofzo? :Squote:Op woensdag 21 september 2005 00:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dark en light is veel beter uitgewerkt hier... je kan zelfs goede mensen dark krijgen in je team als je je best doet
Gijsssssss...nee toch?quote:
Nee dan raak je de macht over hem of haar kwijt en kan je minder snel iemand meenemen naar light of dark. De clue is een mix te zoeken tussen wat hij of zij wilt horen gecombineerd met je eigen stijl (dark of light) Trek iemand langzamerhand meequote:Op woensdag 21 september 2005 08:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dus als ik influence kwijt raak worden ze slechter ofzo? :S
Te kort gespeeld maar de tutorial racen ze er door heen... texten verdwijnen.... moet hem nog eens rustig oppakken maar het viel even tegen in het begin.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssss...nee toch?Wat vind je er vreselijk aan? Je moet eigenlijk even doorzetten! Bij het Zoo-level begint het pas echt.
Is meestal met een tutorial, dat je rustig de tijd moet nemen!quote:Op woensdag 21 september 2005 08:09 schreef Chocobo het volgende:
Te kort gespeeld maar de tutorial racen ze er door heen... texten verdwijnen.... moet hem nog eens rustig oppakken maar het viel even tegen in het begin.
Lijkt me echt een cool spel, moet ook de pc versie maar is gamen want dat lijkt me een wereld van verschil met de Xbox versiequote:Op woensdag 21 september 2005 08:10 schreef Chocobo het volgende:
Far Cry Instincts trailer ziet er goed uit man !!
http://media.xbox.ign.com/media/621/621324/vids_1.html
New FCI trailer
Het ziet er inderdaad goed uit, maar volgens een preview van IGN was de AI waardeloos. Hopelijk werken ze hier nog aan aangezien dat juist een van de pluspunten van de PC-versie was.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:10 schreef Chocobo het volgende:
New FCI trailer
quote:Op woensdag 21 september 2005 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
Linker stick: lopen
Rechter stick; om je heen kijken
Linker trigger: doelwit selecteren
A/X: aanval
Y: tegen muur aandrukken
B: wapens wisselen
Zwart/wit strafen
Graag gedaan Gijs.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
Is meestal met een tutorial, dat je rustig de tijd moet nemen!
Maar besturing wijst zich eigenlijk vanzelf, lijkt erg op die van GTA.
Linker stick: lopen
Rechter stick; om je heen kijken
Linker trigger: doelwit selecteren
A/X: aanval
Y: tegen muur aandrukken
B: wapens wisselen
Zwart/wit strafen
Rechter trigger + linker stick = rennen
Vijand executeren is achter hem gaan staan, selecteren en dan A/X zo lang mogelijk vasthouden, loslaten is doden.
In schaduwen kun je je verstoppen, je ziet dat het icon van je figuur donkerder worden om aan te geven dat je niet zichtbaar bent.
Meer is het eigenlijk niet! Speel je trouwens wel met je headphone op?
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:10 schreef Chocobo het volgende:![]()
Gijs ik zie deze net man ! Bedankt....
![]()
dat probeerde ik gisteren dus, zeggen wat ie wou horen toen kreeg ik light points, toen geladen, afgezeken dark points en - influence.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee dan raak je de macht over hem of haar kwijt en kan je minder snel iemand meenemen naar light of dark. De clue is een mix te zoeken tussen wat hij of zij wilt horen gecombineerd met je eigen stijl (dark of light) Trek iemand langzamerhand mee
Verklaart een hoop, kan je eigenlijk wel omgaan met mensen?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat probeerde ik gisteren dus, zeggen wat ie wou horen toen kreeg ik light points, toen geladen, afgezeken dark points en - influence.
snap er geen kont van
ik wil ingame gewoon een bad ass motherfucker worden zoals ik bij deel 1 wasquote:Op woensdag 21 september 2005 12:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Verklaart een hoop, kan je eigenlijk wel omgaan met mensen?
Ik wil altijd de quest gaan doen, niet gewoon zeggen van sterf! en doorlopen.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik wil ingame gewoon een bad ass motherfucker worden zoals ik bij deel 1 was
Kut A.I. of niet, deze game moet wel vet worden.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:10 schreef Chocobo het volgende:
New FCI trailer
ziet er erg goed uit, ik ga hem halen als tie uit isquote:Op woensdag 21 september 2005 08:10 schreef Chocobo het volgende:
New FCI trailer
die toon van die mensen staat mij niet aan, Ga me ramen lappen anders help ik je niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik wil altijd de quest gaan doen, niet gewoon zeggen van sterf! en doorlopen.
Geen denken aan !quote:Op woensdag 21 september 2005 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb RS:Lockdown binnen, wie wil er tegen me gamen een keer?
Ik was ook Dark,..... briljante versie. Later ook diverse partijen tegen elkaar uitspelen en dan de winnaar alsnog slopenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die toon van die mensen staat mij niet aan, Ga me ramen lappen anders help ik je niet.
-Bek houden en helpen of je sterft
maaar....maar..
-Slash
Dark points gained
heerlijk
*Krekels hoort*quote:Op woensdag 21 september 2005 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb RS:Lockdown binnen, wie wil er tegen me gamen een keer?
Dat klopt.quote:
Mwoah....quote:Op maandag 19 september 2005 07:33 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Beetje standaard, maar ik zal het nog eens goed doorspelen. Vreselijk goed noem ik overdreven !quote:
Heb ik gezien bij iemand... dramaaatisch slecht spelquote:Op woensdag 21 september 2005 15:40 schreef Smots het volgende:
Ik vind trouwens "Knights of The Temple: Infernal Crusade" van Starbreeze Studios ook wel een redelijk onbekende topper. Heb 'm destijds meegenomen bij het Kruidvat (!) voor maar ¤12,50 en ik heb 'm met veel plezier helemaal uitgespeeld. Ook leuk: via Xbox Live kun je extra levels downloaden nadat je de singleplayer-modus hebt uitgespeeld.
[afbeelding]
http://www.kott-game.com/
http://www.xbox.com/nl-NL/knightsofthetemple/default.htm
Nou....Manhunt is allesbehalve "standaard" te noemen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beetje standaard, maar ik zal het nog eens goed doorspelen. Vreselijk goed noem ik overdreven !
Hier vind je allesquote:Op woensdag 21 september 2005 15:49 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is nu precies het verschil tussen Ninja Gaiden en Ninja Gaiden Black? En kun je al die extra’s ook niet via Live downloaden?
Concept niet nee maar gameplay is standaard stealth en controls ! Maar dat is mijn mening natuurlijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef Smots het volgende:
ac
[..]
Nou....Manhunt is allesbehalve "standaard" te noemen.
Eens.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef Smots het volgende:
Nou....Manhunt is allesbehalve "standaard" te noemen.
Ik vind het stealth gedeelte erg goed uitgewerkt, beter dan bij MGS of SC. Heel eenvoudig, spannend en een goede te besturing.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:51 schreef Chocobo het volgende:
Concept niet nee maar gameplay is standaard stealth en controls ! Maar dat is mijn mening natuurlijk.
dramaaatisch slecht spel noem ik overdreven !quote:Op woensdag 21 september 2005 15:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb ik gezien bij iemand... dramaaatisch slecht spel
quote:Sure, Ninja Dog is easier, but not easy, plus you’ll have to put up with some humiliation as well. IT will be evident - through on-screen text - that you are “abandoning the way of the ninja.” If that isn’t a big enough blow to a gamer’s ego, Ayane makes apparent fun of Hayabusa’s manhood in a cut-scene too.
Precies! Je moet niet vies zijn van een 'vies' spelletje.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eens.Maar het spel heeft een bepaalde sfeer, en daar moet je van houden.
Zelfs zo dramatisch dat er letterlijk 3 online reviews op gamerankings staan met een gemiddelde van 5.5quote:Op woensdag 21 september 2005 15:54 schreef Smots het volgende:
[..]
dramaaatisch slecht spel noem ik overdreven !
De karakter-animaties in K.O.T.T. zien er smerig goed uit.
*gelezen*quote:Op woensdag 21 september 2005 15:51 schreef Chocobo het volgende:
Hier vind je alles
http://reviews.teamxbox.com/xbox/987/Ninja-Gaiden-BLACK/p1/
Oh, ik zal de laatste zijn om tegen te spreken dat er ook flink wat schort aan de game, maar er zat voor mij genoeg leuks in K.O.T.T. om 'm helemaal uit te willen spelen. (Tja, het is toch weer dat zelfde rauwe hakken en beuken waarvoor ook een game als Manhunt vaak is verguisd...)quote:Op woensdag 21 september 2005 15:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zelfs zo dramatisch dat er letterlijk 3 online reviews op gamerankings staan met een gemiddelde van 5.5
Dat laatste punt kan ik me wel in vinden. Heb nog veels te kort gespeeld en moet wat meer spel ervaring krijgen. Vooral als de game wat later echt opbloeit....quote:
Dat doet 'ie zeker!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat laatste punt kan ik me wel in vinden. Heb nog veels te kort gespeeld en moet wat meer spel ervaring krijgen. Vooral als de game wat later echt opbloeit....
quote:
DMC3 vind ik een stuk moeilijker, zeker omdat je daar constant hele levels opnieuw moet spelen als je de baas niet verslaat.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik snap trouwens nog steeds niet wat er zo moeilijk is aan Ninja Gaiden, Roy wordt een ninja dog!
Die wil ik ook nog een keer spelen, is het erg als je de eerste 2 delen niet gespeeld hebt?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
DMC3 vind ik een stuk moeilijker, zeker omdat je daar constant hele levels opnieuw moet spelen als je de baas niet verslaat.
Thnx.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:33 schreef H.Flick het volgende:
Hij was laatst goedkoop bij play.com en ik zag hem ook bij de FRS voor 30, dacht ik.
Ik heb nog nooit van zo'n kabel gehoord. Ik kan niet geloven dat de Xbox 2 beeldsignalen uitzend.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Yo, ik heb zo'n kabel om mijn xbox op 2 tv's te kunnen spelen (ieder 1 tv) Zo'n kabel die in de xbox moet en dat de kabel dan 2 kabels wordenDus ik stop hem in de ene tv en de andere in de andere tv (de ene heeft wit en een rode kabel) Dus ik ga het testen, en het doet het niet
![]()
Wat doe ik fout ?![]()
Ow, wat is het danquote:Op woensdag 21 september 2005 18:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van zo'n kabel gehoord. Ik kan niet geloven dat de Xbox 2 beeldsignalen uitzend.
Tis zoiezo belachelijk dat ze er een easy mode in stoppen, ze verneuken heel ninja gaiden.quote:
Ze verneuken het spel niet maar maken het gangbaarder voor sommige gamersquote:Op woensdag 21 september 2005 19:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis zoiezo belachelijk dat ze er een easy mode in stoppen, ze verneuken heel ninja gaiden.
ninja gaiden hoort moeilijk te zijn de eerste keer, je hoort door te zetten, maar roy was verdwaald in chapter 4 en noemde dat backtracken en wacht dus op black
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Vertel...quote:Op woensdag 21 september 2005 19:00 schreef H.Flick het volgende:
Het is een kabel die splitst naar 2 scartkabels? Nog nooit van gehoord
Dat weet ik dus nietquote:Op woensdag 21 september 2005 19:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vraag of het zo'n kabel is...
Euhm is het niet toevallig gewoon een kabel met verschillende aansluitmogelijkheden (composite, RGB, s-video)? 1 Xbox kan namelijk niet 2 tv's tegelijk aan.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Yo, ik heb zo'n kabel om mijn xbox op 2 tv's te kunnen spelen (ieder 1 tv) Zo'n kabel die in de xbox moet en dat de kabel dan 2 kabels wordenDus ik stop hem in de ene tv en de andere in de andere tv (de ene heeft wit en een rode kabel) Dus ik ga het testen, en het doet het niet
![]()
Wat doe ik fout ?![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze verneuken het spel niet maar maken het gangbaarder voor sommige gamersZouden we deze keer wel vijanden mogen onthoofden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
1 gaat in de xbox. Daarna splits het in 2 kabels met 1 zo'n ding om achter in de tv te doen. En de andere heeft een rode en gele soort plugin en ook nog een zwart eraan.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga het nog 1 keer duidelijk proberen te vragen.
Is het een kabel met 1 ding dat in je Xbox kan en 2 scartdingen? Of ziet het er anders uit?
Okee het is dus gewoon een RGB/S-video kabel, daarmee kun je je Xbox op 1 tv aansluiten op verschillende manieren. Maar een gele, rode en zwarte? Zijn die alledrie hetzelfde verder?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 gaat in de xbox. Daarna splits het in 2 kabels met 1 zo'n ding om achter in de tv te doen. En de andere heeft een rode en gele soort plugin en ook nog een zwart eraan.
Nee zwart is andersquote:Op woensdag 21 september 2005 19:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Okee het is dus gewoon een RGB/S-video kabel, daarmee kun je je Xbox op 1 tv aansluiten op verschillende manieren. Maar een gele, rode en zwarte? Zijn die alledrie hetzelfde verder?
Als je tv geen RGB ondersteunt kan je de S-video gebruiken. Alleen raar dat er een gele en rode aanzitten, normaal gesproken is dit rood en wit, omdat de zwarte S-video kabel alleen beeld doorgeeft en de rode en witte geluid.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee zwart is andersWaarom zijn er dan 2 kabels ? Ik dacht voor 2 tv's
![]()
ik heb de USA versie op niet geheel legale wijze gespeeld, maar dat onthoofden stelt echt niet veel voor, ik snap echt het probleem niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zouden we deze keer wel vijanden mogen onthoofden?
kan...me....niet....inhouden....quote:
Dat zou best nog eens kunnen ja, maar echt veel zal het niet voorstellen denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zouden we deze keer wel vijanden mogen onthoofden?
www.dimplus.nl heeft hem ook op 7 oktober staan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:42 schreef Bastard het volgende:
*schopt*
Hee, Tiger Woods PGA Tour 2006
Release Datum: 22 september 2005
dat zegt xboxworld.nl maar play zegt 6 Oktober.. wat word het nou
Heeft iemand hem toevallig al gezien
Normaal is het laagste hierquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:28 schreef H.Flick het volgende:
Zet hem op mietjes mode!
Bij het origineel heb ik ook 3 dagen over die baas gedaan, het lukt vanzelf wel een keer.
Nee, die komt volgend jaar pasquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
www.dimplus.nl heeft hem ook op 7 oktober staan.
Wacht je niet op de Xbox360 versie?
Ik heb Doom 3 in één weekend uitgespeeld en ik vond 'm echt slaapverwekkend saai.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe is Doom 3 op de XBox eigenlijk? Hij is nu redelijk goedkoop te krijgen en een collega is wildenthousiast over de PC-versie.
Mijn hemel....quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik krijg die eerste baas niet verslagen bij Ninja Gaiden BlackHelp
Staat denk ik wel in de handleiding hoe dat moet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef damian25 het volgende:
Hoe kan ik om een hoekje kijken bij COD Finest hour?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:39 schreef Smots het volgende:
[..]
Staat denk ik wel in de handleiding hoe dat moet.
Je sensei jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Verslagenclosed
Jullie weten toch wel dat ik die gast bedoel met die stokken aan een ketting he ? In zo'n hutje...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:22 schreef damian25 het volgende:
[..]
Staat denk ik wel in de handleiding hoe dat moet.
Mhh, daar had ik nog niet aan gedacht..... Heb het spel geleend en geen boekje erbij dus als iemand het weet zou dat een stuk helpen.
Tuuuuuuuuuuuuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:22 schreef damian25 het volgende:
Mhh, daar had ik nog niet aan gedacht..... Heb het spel geleend en geen boekje erbij dus als iemand het weet zou dat een stuk helpen.
Zag jij het ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuuuurlijk. Heb je het spel geleend in de V.S. aangezien hij hier nog niet uit is? Wel een kut-eind om een spel terug te brengen hoor.
Heb m'n post aangehad. Dacht even dat jullie het over NG Black hadden.quote:
Lekker zo'n post aantrekken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb m'n post aangehad. Dacht even dat jullie het over NG Black hadden.
Ik zal jou eens aantrekken.quote:
Graag gedaan..... 0900-warezquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:09 schreef damian25 het volgende:
Jezus, ga wel even bellen dan. Bedankt in ieder geval he!!!!
en je hebt een nieuwe mission modequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:05 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb die Hurricane packs gedownload. Dan heeft Black toch bijna geen nut meer? Dog mode hoef ik toch niet, ik ben geen Roy.
Ik hoop dat je niet impliceert dat ik een warezhoer benquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en je hebt een nieuwe mission mode
ik ga black zeker wel halen, kheb ninja gaiden al, beide hurricane packs uitgespeeld en zit nu te popelen om die mission mode te spelen
maarja niet warezhoeren moeten nog even wachten tot die uitkomt
Daar heb ik echt serieus respect voorquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
beide hurricane packs uitgespeeld
nee die dj_vay ofzoietsquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:39 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet impliceert dat ik een warezhoer ben.
Ik heb net trouwens NG weer uit de kast gehaald, wat is het toch een mooi spel!
maar slechter dan deze master ninjaquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga stage 1 op normal even proberen. Even bewijzen dat ik beter ben dan Ninja Dog Roy.
erm je moet geloof ik naar het master ninja tournament gedeelte en dan hurricane pack 3 aantikkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:10 schreef H.Flick het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die hurricane packs?! Ik weet dat ik ze ooit een keer gedownload heb, maar wat zit er nou precies in? Moet ik gewoon een new game starten en is het dan moeilijker ofzo?
Ik snap er eigenlijk niet zoveel van
Ik download geen warez shit enzoquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee die dj_vay ofzoiets
en chocobo![]()
Die laatste hurricane pack was echt een bitch, roy komt niet voorbij stage 1 op normal iig
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik krijg die eerste baas niet verslagen bij Ninja Gaiden BlackHelp
Ninja Gaiden: Blackquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik download geen warez shit enzo![]()
Oh, ik dacht dat jij degene was die trots ging opscheppen over zn gemodde Xboxquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik download geen warez shit enzo![]()
Dacht dat ie 20 september al uit was. Dat is wat Gamespot zegt tenminste. MAar goed, dat is de Amerikaanse release, de Europese weet ik niks van.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Ninja Gaiden: Black
UK Release TBA US Release 27-Sep-2005
Datum vandaag :
Vrijdag 23 september 2005
nee je hebt em inderdaad in de winkel gekocht![]()
Wat Gamedemon zegt.... Live hebben en tournament starten. Echt extreeeeem moeilijk. Ik heb NG uitgespeeld op de standaard mode en best nog een aardige score maar de Hurricane pack (en dan met name 3) is niet te doen voor me.... de eerste vijand oooowned me alquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:10 schreef H.Flick het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die hurricane packs?! Ik weet dat ik ze ooit een keer gedownload heb, maar wat zit er nou precies in? Moet ik gewoon een new game starten en is het dan moeilijker ofzo?
Ik snap er eigenlijk niet zoveel van
Whahahahahahaquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
me moeder weigerde toendertijd mij master ninja te noemen, ik vergeef het haar nooit!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Ninja Gaiden: Black
UK Release TBA US Release 27-Sep-2005
Datum vandaag :
Vrijdag 23 september 2005
nee je hebt em inderdaad in de winkel gekocht![]()
Kom maar kijken of ik warez op m'n computer hebquote:Ik (!!!!!!1111oneoenee) *hint!!!!* download geen warez shit enzo![]()
Kneus.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Kom maar kijken of ik warez op m'n computer heb
Nee ik kijk liever of je warez op je xbox hebt staanquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Kom maar kijken of ik warez op m'n computer heb
1. Er staat geen warez op m'n xboxquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee ik kijk liever of je warez op je xbox hebt staan
en anders ga je me maar uitleggen hoe je anders aan ninja gaiden black komt, lijkt me een strakker plan dan kan ik em ook halen.
en waarom je vandeweek nog tof liep te doen dat je een omgebouwde xbox ging kopen en warez ging downen
Misschien heeft die de US versie?quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:39 schreef H.Flick het volgende:
Maar hoe kom je dan aan NG Black? Zeg even waar je hem gekocht hebt, dan ga ik hem vanmiddag ook even halen
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien heeft die de US versie?
Says enoughquote:Op zondag 18 september 2005 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
ik heb er 1 staan zelfs, maar ik ga niet ontkennen dat ik een spel gedownload heb als ik em een maand eerder heb, sterker nog ik zeg helemaal niet dat ik em heb.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Wou jij niet een gemodde xbox kopen?
Als je maar geen EA games koopt vind ik het bestquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb er 1 staan zelfs, maar ik ga niet ontkennen dat ik een spel gedownload heb als ik em een maand eerder heb, sterker nog ik zeg helemaal niet dat ik em heb.
en ik koop ook nog steeds spellen
ik ga niet patsen met wat ik wel en niet koop.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je maar geen EA games koopt vind ik het best![]()
Waar staat dat IK warez download ?quote:
quote:en waarom je vandeweek nog tof liep te doen dat je een omgebouwde xbox ging kopen en warez ging downen
Dan brand je het van mij part bij een vriend ofzo, lekker belangrijk orgineel heb je em iig nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar staat dat IK warez download ?
[..]
Hoe de neuk weet jij dat ik de nieuwe farcry heb ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:38 schreef DinoPK het volgende:
Mooie bruikbare posts jongens, vooral zo doorgaan! Helemaal top, een genot om te lezen.
Dj_Day, snap jij nou zelf niet dat je ontzettend kneuzerig bezig bent en dat je jezelf ondertussen aardig belachelijk aan het maken bent. Ga nou maar verder met Burnout Legends spelen ofzo, of gooi je geimporteerde versie van Farcry in je xbox, maar post hier gewoon meningen en geen opschepperig kneutergedrag (als je over warez gaat lopen lullen, doe het dan goed en niet op fok, je weet er nog amper wat vanaf met je 'connecties')
Omdat ik wel weet waar ik het over heb. Alleen het mag hier gewoon niet besproken worden, klaar. Post gewoon puur inhoudelijk, en ga niet op lopen scheppen svp:quote:Op zondag 25 september 2005 00:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe de neuk weet jij dat ik de nieuwe farcry heb ?![]()
1 ding, het is de PC versiequote:Op zondag 25 september 2005 08:27 schreef Chocobo het volgende:
Fable lost chapters eurogamer review
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61000
neuh, kjk maar naar fahrenheit/resident eveil/silent hill, die kan je veel beter spelen op de xbox (door de pookjes) dan op de pcquote:Op zondag 25 september 2005 08:41 schreef DinoPK het volgende:
[..]
1 ding, het is de PC versie
Grappig trouwens:
Fable is erg ondergewaardeerd op de xbox, 90% vond het uiteindelijk maar een zeer matig spel (ik heb er persoonlijk van genoten), echter het spel wordt wel goed ontvangen op de xbox.
Brothers in Arms wordt afgezeken door PC gamers, terwijl (de veel te weinig) mensen die hem hebben gespeeld op de xbox er wel erg positief over zijn, en terecht imho..
Best raar eigenlijk
Mee eens. Op de laadtijden na echt een cool spel !quote:Op zondag 25 september 2005 11:13 schreef Gamedemon het volgende:
Fable is imo geeneens een echte rpg.
het speelt als een adventure en het is feitelijk ook een adventure.
ik persoonlijk vond het niet echt een goed spel.quote:Op zondag 25 september 2005 17:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mee eens. Op de laadtijden na echt een cool spel !
Ik ben inmiddels 2 dagen bezig (met NG en niet met Black natuurlijk, ben geen warezhoer) en zit inmiddels weer bij de Egyptische tempel onder het klooster.quote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef Gamedemon het volgende:
Het kriebelt bij mij al een maand maar ik wacht op black
bij fable vond ik et persoonlijk ook geen zak aan om dark te blijven, bracht teveel irritaties meequote:Op zondag 25 september 2005 20:47 schreef peristilius het volgende:
Ik ben met Fable nu voor de 2e keer bezig sinds ik mijn save game kwijt was.
Speel het op dark en het is ook makkelijk om dark te blijven, maar het is gewoon niet leuk.
Echt wel man!quote:Op zondag 25 september 2005 20:18 schreef Chocobo het volgende:
verdomme dan krijg je kriebels om dat wereldspel nog eens te doen man !
klopte, eerste keer is een bitch, potions tekort ect ectquote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef H.Flick het volgende:
Het mooie van NG is dat je het echt leert spelen. De eerste keer dat ik bij Alma was deed ik er echt 3 dagen over om haar te verslaan en nu doe ik het in 1 keer zonder problemen.
Kwestie van een beetje rondspringen en raak slaan.quote:Op zondag 25 september 2005 21:37 schreef Gamedemon het volgende:
alma had ik bij de eerste playthrough in 1 keer, kwestie van ninpo spammen toen
ik gebruik et nu ook niet. eerste playtrough welquote:Op zondag 25 september 2005 21:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb dat hele stuk tot Alma niet 1 keer ninpo gebruikt eigenlijk...
Daarna wordt het nog erg coolquote:Op zondag 25 september 2005 21:51 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben nooit verder gekomen dan die militaire basis. Maar nu gaat het wel lukken!
Ik was op bijna hetzelfde punt gestopt, toen savegame kwijt.quote:Op zondag 25 september 2005 22:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond die zwevende robotjes in die hangar te irritant.... en toen kwamen er weer nieuwe games uit. Helaas heb ik dat te vaak, daarom heb ik nu ook een backlog van meer dan 20 games.
Vanaf de 360 koop ik niks nieuws meer totdat ik eerst de oude dingen uitgespeeld heb. Scheelt nog geld ook.
Dat heb ik ook zo vaak tegen mezelf gezegd.....quote:Op zondag 25 september 2005 22:10 schreef H.Flick het volgende:
Vanaf de 360 koop ik niks nieuws meer totdat ik eerst de oude dingen uitgespeeld heb.
Het is voor mij ook niet de eerste keer.quote:Op zondag 25 september 2005 22:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zo vaak tegen mezelf gezegd.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |