die toon van die mensen staat mij niet aan, Ga me ramen lappen anders help ik je niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik wil altijd de quest gaan doen, niet gewoon zeggen van sterf! en doorlopen.
Geen denken aan !quote:Op woensdag 21 september 2005 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb RS:Lockdown binnen, wie wil er tegen me gamen een keer?
Ik was ook Dark,..... briljante versie. Later ook diverse partijen tegen elkaar uitspelen en dan de winnaar alsnog slopenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die toon van die mensen staat mij niet aan, Ga me ramen lappen anders help ik je niet.
-Bek houden en helpen of je sterft
maaar....maar..
-Slash
Dark points gained
heerlijk
*Krekels hoort*quote:Op woensdag 21 september 2005 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb RS:Lockdown binnen, wie wil er tegen me gamen een keer?
Dat klopt.quote:
Mwoah....quote:Op maandag 19 september 2005 07:33 schreef Strolie75 het volgende:
Geen exclusieve titel, maar wel eentje die je gegamed moet hebben! En de Xbox-versie is verreweg superieur boven andere platformen. Manhunt
[afbeelding]
Beetje standaard, maar ik zal het nog eens goed doorspelen. Vreselijk goed noem ik overdreven !quote:
Heb ik gezien bij iemand... dramaaatisch slecht spelquote:Op woensdag 21 september 2005 15:40 schreef Smots het volgende:
Ik vind trouwens "Knights of The Temple: Infernal Crusade" van Starbreeze Studios ook wel een redelijk onbekende topper. Heb 'm destijds meegenomen bij het Kruidvat (!) voor maar ¤12,50 en ik heb 'm met veel plezier helemaal uitgespeeld. Ook leuk: via Xbox Live kun je extra levels downloaden nadat je de singleplayer-modus hebt uitgespeeld.
[afbeelding]
http://www.kott-game.com/
http://www.xbox.com/nl-NL/knightsofthetemple/default.htm
Nou....Manhunt is allesbehalve "standaard" te noemen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beetje standaard, maar ik zal het nog eens goed doorspelen. Vreselijk goed noem ik overdreven !
Hier vind je allesquote:Op woensdag 21 september 2005 15:49 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is nu precies het verschil tussen Ninja Gaiden en Ninja Gaiden Black? En kun je al die extra’s ook niet via Live downloaden?
Concept niet nee maar gameplay is standaard stealth en controls ! Maar dat is mijn mening natuurlijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef Smots het volgende:
ac
[..]
Nou....Manhunt is allesbehalve "standaard" te noemen.
Eens.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef Smots het volgende:
Nou....Manhunt is allesbehalve "standaard" te noemen.
Ik vind het stealth gedeelte erg goed uitgewerkt, beter dan bij MGS of SC. Heel eenvoudig, spannend en een goede te besturing.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:51 schreef Chocobo het volgende:
Concept niet nee maar gameplay is standaard stealth en controls ! Maar dat is mijn mening natuurlijk.
dramaaatisch slecht spel noem ik overdreven !quote:Op woensdag 21 september 2005 15:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb ik gezien bij iemand... dramaaatisch slecht spel
quote:Sure, Ninja Dog is easier, but not easy, plus you’ll have to put up with some humiliation as well. IT will be evident - through on-screen text - that you are “abandoning the way of the ninja.” If that isn’t a big enough blow to a gamer’s ego, Ayane makes apparent fun of Hayabusa’s manhood in a cut-scene too.
Precies! Je moet niet vies zijn van een 'vies' spelletje.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eens.Maar het spel heeft een bepaalde sfeer, en daar moet je van houden.
Zelfs zo dramatisch dat er letterlijk 3 online reviews op gamerankings staan met een gemiddelde van 5.5quote:Op woensdag 21 september 2005 15:54 schreef Smots het volgende:
[..]
dramaaatisch slecht spel noem ik overdreven !
De karakter-animaties in K.O.T.T. zien er smerig goed uit.
*gelezen*quote:Op woensdag 21 september 2005 15:51 schreef Chocobo het volgende:
Hier vind je alles
http://reviews.teamxbox.com/xbox/987/Ninja-Gaiden-BLACK/p1/
Oh, ik zal de laatste zijn om tegen te spreken dat er ook flink wat schort aan de game, maar er zat voor mij genoeg leuks in K.O.T.T. om 'm helemaal uit te willen spelen. (Tja, het is toch weer dat zelfde rauwe hakken en beuken waarvoor ook een game als Manhunt vaak is verguisd...)quote:Op woensdag 21 september 2005 15:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zelfs zo dramatisch dat er letterlijk 3 online reviews op gamerankings staan met een gemiddelde van 5.5
Dat laatste punt kan ik me wel in vinden. Heb nog veels te kort gespeeld en moet wat meer spel ervaring krijgen. Vooral als de game wat later echt opbloeit....quote:
Dat doet 'ie zeker!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat laatste punt kan ik me wel in vinden. Heb nog veels te kort gespeeld en moet wat meer spel ervaring krijgen. Vooral als de game wat later echt opbloeit....
quote:
DMC3 vind ik een stuk moeilijker, zeker omdat je daar constant hele levels opnieuw moet spelen als je de baas niet verslaat.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik snap trouwens nog steeds niet wat er zo moeilijk is aan Ninja Gaiden, Roy wordt een ninja dog!
Die wil ik ook nog een keer spelen, is het erg als je de eerste 2 delen niet gespeeld hebt?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
DMC3 vind ik een stuk moeilijker, zeker omdat je daar constant hele levels opnieuw moet spelen als je de baas niet verslaat.
Thnx.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:33 schreef H.Flick het volgende:
Hij was laatst goedkoop bij play.com en ik zag hem ook bij de FRS voor 30, dacht ik.
Ik heb nog nooit van zo'n kabel gehoord. Ik kan niet geloven dat de Xbox 2 beeldsignalen uitzend.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Yo, ik heb zo'n kabel om mijn xbox op 2 tv's te kunnen spelen (ieder 1 tv) Zo'n kabel die in de xbox moet en dat de kabel dan 2 kabels wordenDus ik stop hem in de ene tv en de andere in de andere tv (de ene heeft wit en een rode kabel) Dus ik ga het testen, en het doet het niet
![]()
Wat doe ik fout ?![]()
Ow, wat is het danquote:Op woensdag 21 september 2005 18:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van zo'n kabel gehoord. Ik kan niet geloven dat de Xbox 2 beeldsignalen uitzend.
Tis zoiezo belachelijk dat ze er een easy mode in stoppen, ze verneuken heel ninja gaiden.quote:
Ze verneuken het spel niet maar maken het gangbaarder voor sommige gamersquote:Op woensdag 21 september 2005 19:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis zoiezo belachelijk dat ze er een easy mode in stoppen, ze verneuken heel ninja gaiden.
ninja gaiden hoort moeilijk te zijn de eerste keer, je hoort door te zetten, maar roy was verdwaald in chapter 4 en noemde dat backtracken en wacht dus op black
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Vertel...quote:Op woensdag 21 september 2005 19:00 schreef H.Flick het volgende:
Het is een kabel die splitst naar 2 scartkabels? Nog nooit van gehoord
Dat weet ik dus nietquote:Op woensdag 21 september 2005 19:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vraag of het zo'n kabel is...
Euhm is het niet toevallig gewoon een kabel met verschillende aansluitmogelijkheden (composite, RGB, s-video)? 1 Xbox kan namelijk niet 2 tv's tegelijk aan.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Yo, ik heb zo'n kabel om mijn xbox op 2 tv's te kunnen spelen (ieder 1 tv) Zo'n kabel die in de xbox moet en dat de kabel dan 2 kabels wordenDus ik stop hem in de ene tv en de andere in de andere tv (de ene heeft wit en een rode kabel) Dus ik ga het testen, en het doet het niet
![]()
Wat doe ik fout ?![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze verneuken het spel niet maar maken het gangbaarder voor sommige gamersZouden we deze keer wel vijanden mogen onthoofden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
1 gaat in de xbox. Daarna splits het in 2 kabels met 1 zo'n ding om achter in de tv te doen. En de andere heeft een rode en gele soort plugin en ook nog een zwart eraan.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga het nog 1 keer duidelijk proberen te vragen.
Is het een kabel met 1 ding dat in je Xbox kan en 2 scartdingen? Of ziet het er anders uit?
Okee het is dus gewoon een RGB/S-video kabel, daarmee kun je je Xbox op 1 tv aansluiten op verschillende manieren. Maar een gele, rode en zwarte? Zijn die alledrie hetzelfde verder?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 gaat in de xbox. Daarna splits het in 2 kabels met 1 zo'n ding om achter in de tv te doen. En de andere heeft een rode en gele soort plugin en ook nog een zwart eraan.
Nee zwart is andersquote:Op woensdag 21 september 2005 19:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Okee het is dus gewoon een RGB/S-video kabel, daarmee kun je je Xbox op 1 tv aansluiten op verschillende manieren. Maar een gele, rode en zwarte? Zijn die alledrie hetzelfde verder?
Als je tv geen RGB ondersteunt kan je de S-video gebruiken. Alleen raar dat er een gele en rode aanzitten, normaal gesproken is dit rood en wit, omdat de zwarte S-video kabel alleen beeld doorgeeft en de rode en witte geluid.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee zwart is andersWaarom zijn er dan 2 kabels ? Ik dacht voor 2 tv's
![]()
ik heb de USA versie op niet geheel legale wijze gespeeld, maar dat onthoofden stelt echt niet veel voor, ik snap echt het probleem niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zouden we deze keer wel vijanden mogen onthoofden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |