abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30787966
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:42 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik wil altijd de quest gaan doen, niet gewoon zeggen van sterf! en doorlopen.
die toon van die mensen staat mij niet aan, Ga me ramen lappen anders help ik je niet.
-Bek houden en helpen of je sterft
maaar....maar..
-Slash

Dark points gained

heerlijk
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  woensdag 21 september 2005 @ 12:47:57 #152
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30788021
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb RS:Lockdown binnen, wie wil er tegen me gamen een keer?
Geen denken aan !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 21 september 2005 @ 12:48:36 #153
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30788042
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:46 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

die toon van die mensen staat mij niet aan, Ga me ramen lappen anders help ik je niet.
-Bek houden en helpen of je sterft
maaar....maar..
-Slash

Dark points gained

heerlijk
Ik was ook Dark,..... briljante versie. Later ook diverse partijen tegen elkaar uitspelen en dan de winnaar alsnog slopen
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 21 september 2005 @ 12:58:14 #154
8372 Bastard
Persona non grata
pi_30788334
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb RS:Lockdown binnen, wie wil er tegen me gamen een keer?
*Krekels hoort*

Kheb m net verkocht
The truth was in here.
pi_30788339
hoe zit dat eigenlijk met jade empire? ook zo'n systeem?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30788363
Ja, bij JE is het eigenlijk hetzelfde. Alleen dan heet het Closed Fist en Open Palm.
  woensdag 21 september 2005 @ 15:01:12 #157
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_30792090
quote:
Op woensdag 21 september 2005 07:57 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Gegamed,..... vreselijk spel
Dat klopt.
Vre-se-lijk goed ja!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 21 september 2005 @ 15:02:27 #158
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_30792137
quote:
Op maandag 19 september 2005 07:33 schreef Strolie75 het volgende:
Geen exclusieve titel, maar wel eentje die je gegamed moet hebben! En de Xbox-versie is verreweg superieur boven andere platformen. Manhunt

[afbeelding]
Mwoah....
Ik vind de PC-versie er mooier uitzien dan de Xbox-versie.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 21 september 2005 @ 15:39:42 #159
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30793203
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:01 schreef Smots het volgende:

[..]

Dat klopt.
Vre-se-lijk goed ja!
Beetje standaard, maar ik zal het nog eens goed doorspelen. Vreselijk goed noem ik overdreven !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 21 september 2005 @ 15:40:58 #160
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_30793240
Ik vind trouwens "Knights of The Temple: Infernal Crusade" van Starbreeze Studios ook wel een redelijk onbekende topper. Heb 'm destijds meegenomen bij het Kruidvat (!) voor maar ¤12,50 en ik heb 'm met veel plezier helemaal uitgespeeld. Ook leuk: via Xbox Live kun je extra levels downloaden nadat je de singleplayer-modus hebt uitgespeeld.

http://www.kott-game.com/
http://www.xbox.com/nl-NL/knightsofthetemple/default.htm
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 21 september 2005 @ 15:44:22 #161
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30793343
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:40 schreef Smots het volgende:
Ik vind trouwens "Knights of The Temple: Infernal Crusade" van Starbreeze Studios ook wel een redelijk onbekende topper. Heb 'm destijds meegenomen bij het Kruidvat (!) voor maar ¤12,50 en ik heb 'm met veel plezier helemaal uitgespeeld. Ook leuk: via Xbox Live kun je extra levels downloaden nadat je de singleplayer-modus hebt uitgespeeld.
[afbeelding]
http://www.kott-game.com/
http://www.xbox.com/nl-NL/knightsofthetemple/default.htm
Heb ik gezien bij iemand... dramaaatisch slecht spel
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_30793480
Wat is nu precies het verschil tussen Ninja Gaiden en Ninja Gaiden Black? En kun je al die extra’s ook niet via Live downloaden?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 21 september 2005 @ 15:50:47 #163
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_30793531
ac
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:39 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Beetje standaard, maar ik zal het nog eens goed doorspelen. Vreselijk goed noem ik overdreven !
Nou....Manhunt is allesbehalve "standaard" te noemen.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 21 september 2005 @ 15:51:03 #164
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30793543
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:49 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is nu precies het verschil tussen Ninja Gaiden en Ninja Gaiden Black? En kun je al die extra’s ook niet via Live downloaden?
Hier vind je alles

http://reviews.teamxbox.com/xbox/987/Ninja-Gaiden-BLACK/p1/
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 21 september 2005 @ 15:51:50 #165
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30793558
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef Smots het volgende:
ac
[..]

Nou....Manhunt is allesbehalve "standaard" te noemen.
Concept niet nee maar gameplay is standaard stealth en controls ! Maar dat is mijn mening natuurlijk.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_30793580
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef Smots het volgende:
Nou....Manhunt is allesbehalve "standaard" te noemen.
Eens. Maar het spel heeft een bepaalde sfeer, en daar moet je van houden.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_30793617
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:51 schreef Chocobo het volgende:
Concept niet nee maar gameplay is standaard stealth en controls ! Maar dat is mijn mening natuurlijk.
Ik vind het stealth gedeelte erg goed uitgewerkt, beter dan bij MGS of SC. Heel eenvoudig, spannend en een goede te besturing.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 21 september 2005 @ 15:54:41 #168
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_30793646
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:44 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Heb ik gezien bij iemand... dramaaatisch slecht spel
dramaaatisch slecht spel noem ik overdreven !
De karakter-animaties in K.O.T.T. zien er smerig goed uit.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_30793659
quote:
Sure, Ninja Dog is easier, but not easy, plus you’ll have to put up with some humiliation as well. IT will be evident - through on-screen text - that you are “abandoning the way of the ninja.” If that isn’t a big enough blow to a gamer’s ego, Ayane makes apparent fun of Hayabusa’s manhood in a cut-scene too.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 21 september 2005 @ 15:56:17 #170
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_30793697
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:52 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Eens. Maar het spel heeft een bepaalde sfeer, en daar moet je van houden.
Precies! Je moet niet vies zijn van een 'vies' spelletje.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 21 september 2005 @ 15:57:02 #171
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30793710
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:54 schreef Smots het volgende:

[..]

dramaaatisch slecht spel noem ik overdreven !
De karakter-animaties in K.O.T.T. zien er smerig goed uit.
Zelfs zo dramatisch dat er letterlijk 3 online reviews op gamerankings staan met een gemiddelde van 5.5
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 21 september 2005 @ 15:58:09 #172
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_30793750
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_30793780
quote:
*gelezen*

Als hij hier ook voor een budgetprijs verschijnt haal ik hem!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 21 september 2005 @ 16:01:38 #174
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_30793832
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:57 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Zelfs zo dramatisch dat er letterlijk 3 online reviews op gamerankings staan met een gemiddelde van 5.5
Oh, ik zal de laatste zijn om tegen te spreken dat er ook flink wat schort aan de game, maar er zat voor mij genoeg leuks in K.O.T.T. om 'm helemaal uit te willen spelen. (Tja, het is toch weer dat zelfde rauwe hakken en beuken waarvoor ook een game als Manhunt vaak is verguisd...)
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 21 september 2005 @ 16:04:19 #175
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30793904
quote:
Dat laatste punt kan ik me wel in vinden. Heb nog veels te kort gespeeld en moet wat meer spel ervaring krijgen. Vooral als de game wat later echt opbloeit....
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 21 september 2005 @ 16:06:26 #176
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_30793960
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:04 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dat laatste punt kan ik me wel in vinden. Heb nog veels te kort gespeeld en moet wat meer spel ervaring krijgen. Vooral als de game wat later echt opbloeit....
Dat doet 'ie zeker!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_30794401
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:55 schreef Strolie75 het volgende:

[..]


Ik snap trouwens nog steeds niet wat er zo moeilijk is aan Ninja Gaiden, Roy wordt een ninja dog!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30795978
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:23 schreef peristilius het volgende:

[..]


Ik snap trouwens nog steeds niet wat er zo moeilijk is aan Ninja Gaiden, Roy wordt een ninja dog!
DMC3 vind ik een stuk moeilijker, zeker omdat je daar constant hele levels opnieuw moet spelen als je de baas niet verslaat.
pi_30796188
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:11 schreef H.Flick het volgende:

[..]

DMC3 vind ik een stuk moeilijker, zeker omdat je daar constant hele levels opnieuw moet spelen als je de baas niet verslaat.
Die wil ik ook nog een keer spelen, is het erg als je de eerste 2 delen niet gespeeld hebt?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30796396
Ik heb de eerste 2 delen niet gespeeld en ik heb niet het gevoel gehad iets gemist te hebben. Volgens mij is het ook een prequel, dus van het verhaal mis je sowieso niks.
pi_30796489

Dan moet ik die ook maar eens op de kop zien te tikken.
En ik moet nog verder met Ninja Gaiden. Black komt er bij mij niet in, ik download die hurricane pack misschien nog wel een keer.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30796537
Hij was laatst goedkoop bij play.com en ik zag hem ook bij de FRS voor 30, dacht ik.
pi_30796933
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:33 schreef H.Flick het volgende:
Hij was laatst goedkoop bij play.com en ik zag hem ook bij de FRS voor 30, dacht ik.
Thnx.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30798324
Yo, ik heb zo'n kabel om mijn xbox op 2 tv's te kunnen spelen (ieder 1 tv) Zo'n kabel die in de xbox moet en dat de kabel dan 2 kabels worden Dus ik stop hem in de ene tv en de andere in de andere tv (de ene heeft wit en een rode kabel) Dus ik ga het testen, en het doet het niet

Wat doe ik fout ?
pi_30798611
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Yo, ik heb zo'n kabel om mijn xbox op 2 tv's te kunnen spelen (ieder 1 tv) Zo'n kabel die in de xbox moet en dat de kabel dan 2 kabels worden Dus ik stop hem in de ene tv en de andere in de andere tv (de ene heeft wit en een rode kabel) Dus ik ga het testen, en het doet het niet

Wat doe ik fout ?
Ik heb nog nooit van zo'n kabel gehoord. Ik kan niet geloven dat de Xbox 2 beeldsignalen uitzend.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_30798836
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:45 schreef pkwarts het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit van zo'n kabel gehoord. Ik kan niet geloven dat de Xbox 2 beeldsignalen uitzend.
Ow, wat is het dan ?
pi_30798986
Het is een kabel die splitst naar 2 scartkabels? Nog nooit van gehoord
pi_30799181
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:55 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Tis zoiezo belachelijk dat ze er een easy mode in stoppen, ze verneuken heel ninja gaiden.
ninja gaiden hoort moeilijk te zijn de eerste keer, je hoort door te zetten, maar roy was verdwaald in chapter 4 en noemde dat backtracken en wacht dus op black
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  woensdag 21 september 2005 @ 19:15:22 #189
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30799420
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:08 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Tis zoiezo belachelijk dat ze er een easy mode in stoppen, ze verneuken heel ninja gaiden.
ninja gaiden hoort moeilijk te zijn de eerste keer, je hoort door te zetten, maar roy was verdwaald in chapter 4 en noemde dat backtracken en wacht dus op black
Ze verneuken het spel niet maar maken het gangbaarder voor sommige gamers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_30800092
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:00 schreef H.Flick het volgende:
Het is een kabel die splitst naar 2 scartkabels? Nog nooit van gehoord
Vertel...
pi_30800212
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Vertel...
Ik vraag of het zo'n kabel is...
pi_30800252
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:40 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ik vraag of het zo'n kabel is...
Dat weet ik dus niet Ik kreeg hem gewoon erbij. Wat is het dan ?
pi_30800281
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Yo, ik heb zo'n kabel om mijn xbox op 2 tv's te kunnen spelen (ieder 1 tv) Zo'n kabel die in de xbox moet en dat de kabel dan 2 kabels worden Dus ik stop hem in de ene tv en de andere in de andere tv (de ene heeft wit en een rode kabel) Dus ik ga het testen, en het doet het niet

Wat doe ik fout ?
Euhm is het niet toevallig gewoon een kabel met verschillende aansluitmogelijkheden (composite, RGB, s-video)? 1 Xbox kan namelijk niet 2 tv's tegelijk aan.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30800304
Ik ga het nog 1 keer duidelijk proberen te vragen.

Is het een kabel met 1 ding dat in je Xbox kan en 2 scartdingen? Of ziet het er anders uit?
pi_30800336
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ze verneuken het spel niet maar maken het gangbaarder voor sommige gamers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zouden we deze keer wel vijanden mogen onthoofden?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_30800427
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga het nog 1 keer duidelijk proberen te vragen.

Is het een kabel met 1 ding dat in je Xbox kan en 2 scartdingen? Of ziet het er anders uit?
1 gaat in de xbox. Daarna splits het in 2 kabels met 1 zo'n ding om achter in de tv te doen. En de andere heeft een rode en gele soort plugin en ook nog een zwart eraan.
pi_30800575
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

1 gaat in de xbox. Daarna splits het in 2 kabels met 1 zo'n ding om achter in de tv te doen. En de andere heeft een rode en gele soort plugin en ook nog een zwart eraan.
Okee het is dus gewoon een RGB/S-video kabel, daarmee kun je je Xbox op 1 tv aansluiten op verschillende manieren. Maar een gele, rode en zwarte? Zijn die alledrie hetzelfde verder?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30800681
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:50 schreef peristilius het volgende:

[..]

Okee het is dus gewoon een RGB/S-video kabel, daarmee kun je je Xbox op 1 tv aansluiten op verschillende manieren. Maar een gele, rode en zwarte? Zijn die alledrie hetzelfde verder?
Nee zwart is anders Waarom zijn er dan 2 kabels ? Ik dacht voor 2 tv's
pi_30800782
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Nee zwart is anders Waarom zijn er dan 2 kabels ? Ik dacht voor 2 tv's
Als je tv geen RGB ondersteunt kan je de S-video gebruiken. Alleen raar dat er een gele en rode aanzitten, normaal gesproken is dit rood en wit, omdat de zwarte S-video kabel alleen beeld doorgeeft en de rode en witte geluid.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30801666
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:43 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Zouden we deze keer wel vijanden mogen onthoofden?
ik heb de USA versie op niet geheel legale wijze gespeeld, maar dat onthoofden stelt echt niet veel voor, ik snap echt het probleem niet.
tis niet zo dat er 5 liter bloed in 1 keer uit de nek spuit van je vijand.
en zoiezo zie je in de eerste FMV een brutere onthoofding dan ingame
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')