Die heb ik gekocht Gijsquote:Op maandag 19 september 2005 07:33 schreef Strolie75 het volgende:
Geen exclusieve titel, maar wel eentje die je gegamed moet hebben! En de Xbox-versie is verreweg superieur boven andere platformen. Manhunt
[afbeelding]
Hmm, zou die smoes werken op mijn werk. Ja sorry, Sam Fisher hield me bezigquote:Op maandag 19 september 2005 01:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Gisteren te laat op het terras aangekomen door Sam Fisher, met mijn broertje coop zitten spelen: dikke lol
Je maakt jezelf wel erg geliefd hequote:
Hun beginnen tochquote:
quote:Vind je meer triest.
quote:Maar-eigenlijk-vind-iedereen-hem-een-impotente-homo.
quote:verkapt kijk-mij-een kneus-zijn-post
Wie begint er op te scheppen over zijn toekomstige leven als xbox warezhoer?quote:
En daar krijgt U hoestbuien van?quote:Op maandag 19 september 2005 19:44 schreef Bastard het volgende:
*kuch*
Ik heb 21 spellen op Marktplaats gezet
*hoest*
Bod gedaanquote:Op maandag 19 september 2005 19:44 schreef Bastard het volgende:
*kuch*
*hoest*
Juist....... Kep er ook last van, maar ik heb momenteel geen aanbiedingenquote:Op maandag 19 september 2005 22:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kriebelhoest jongen, komt van dat kwakkelende weer he .
*KUCH* zo..
quote:Op maandag 19 september 2005 19:44 schreef Bastard het volgende:
*kuch*
*hoest*
Tis voor een goed iets.quote:Op maandag 19 september 2005 19:44 schreef Bastard het volgende:
*kuch*
*hoest*
Cool spel, maar ik vond Kotor veeeel beter. Ben benieuwd wat je ervan vind.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:41 schreef Gamedemon het volgende:
zojuist de (niet echt) Limited edition van jade empire gekocht voor 28 euro, nieuw
kheb me voorgenomen eerst een doorstart te maken met kotor 2, spel bij de release gekocht en gesealed gelaten tot een maand terug, toen half uurtje gespeeld en nooit meer verder gegaan...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cool spel, maar ik vond Kotor veeeel beter. Ben benieuwd wat je ervan vind.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb me voorgenomen eerst een doorstart te maken met kotor 2, spel bij de release gekocht en gesealed gelaten tot een maand terug, toen half uurtje gespeeld en nooit meer verder gegaan...
Dark en light is veel beter uitgewerkt hier... je kan zelfs goede mensen dark krijgen in je team als je je best doetquote:Op woensdag 21 september 2005 00:02 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij is het zo dat je met dark antwoorden meer invloed krijgt op dark characters en andersom. Dus het maakt niet uit.
Gegamed,..... vreselijk spelquote:Op maandag 19 september 2005 07:33 schreef Strolie75 het volgende:
Geen exclusieve titel, maar wel eentje die je gegamed moet hebben! En de Xbox-versie is verreweg superieur boven andere platformen. Manhunt
[afbeelding]
dus als ik influence kwijt raak worden ze slechter ofzo? :Squote:Op woensdag 21 september 2005 00:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dark en light is veel beter uitgewerkt hier... je kan zelfs goede mensen dark krijgen in je team als je je best doet
Gijsssssss...nee toch?quote:
Nee dan raak je de macht over hem of haar kwijt en kan je minder snel iemand meenemen naar light of dark. De clue is een mix te zoeken tussen wat hij of zij wilt horen gecombineerd met je eigen stijl (dark of light) Trek iemand langzamerhand meequote:Op woensdag 21 september 2005 08:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dus als ik influence kwijt raak worden ze slechter ofzo? :S
Te kort gespeeld maar de tutorial racen ze er door heen... texten verdwijnen.... moet hem nog eens rustig oppakken maar het viel even tegen in het begin.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssss...nee toch?Wat vind je er vreselijk aan? Je moet eigenlijk even doorzetten! Bij het Zoo-level begint het pas echt.
Is meestal met een tutorial, dat je rustig de tijd moet nemen!quote:Op woensdag 21 september 2005 08:09 schreef Chocobo het volgende:
Te kort gespeeld maar de tutorial racen ze er door heen... texten verdwijnen.... moet hem nog eens rustig oppakken maar het viel even tegen in het begin.
Lijkt me echt een cool spel, moet ook de pc versie maar is gamen want dat lijkt me een wereld van verschil met de Xbox versiequote:Op woensdag 21 september 2005 08:10 schreef Chocobo het volgende:
Far Cry Instincts trailer ziet er goed uit man !!
http://media.xbox.ign.com/media/621/621324/vids_1.html
New FCI trailer
Het ziet er inderdaad goed uit, maar volgens een preview van IGN was de AI waardeloos. Hopelijk werken ze hier nog aan aangezien dat juist een van de pluspunten van de PC-versie was.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:10 schreef Chocobo het volgende:
New FCI trailer
quote:Op woensdag 21 september 2005 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
Linker stick: lopen
Rechter stick; om je heen kijken
Linker trigger: doelwit selecteren
A/X: aanval
Y: tegen muur aandrukken
B: wapens wisselen
Zwart/wit strafen
Graag gedaan Gijs.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
Is meestal met een tutorial, dat je rustig de tijd moet nemen!
Maar besturing wijst zich eigenlijk vanzelf, lijkt erg op die van GTA.
Linker stick: lopen
Rechter stick; om je heen kijken
Linker trigger: doelwit selecteren
A/X: aanval
Y: tegen muur aandrukken
B: wapens wisselen
Zwart/wit strafen
Rechter trigger + linker stick = rennen
Vijand executeren is achter hem gaan staan, selecteren en dan A/X zo lang mogelijk vasthouden, loslaten is doden.
In schaduwen kun je je verstoppen, je ziet dat het icon van je figuur donkerder worden om aan te geven dat je niet zichtbaar bent.
Meer is het eigenlijk niet! Speel je trouwens wel met je headphone op?
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:10 schreef Chocobo het volgende:![]()
Gijs ik zie deze net man ! Bedankt....
![]()
dat probeerde ik gisteren dus, zeggen wat ie wou horen toen kreeg ik light points, toen geladen, afgezeken dark points en - influence.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee dan raak je de macht over hem of haar kwijt en kan je minder snel iemand meenemen naar light of dark. De clue is een mix te zoeken tussen wat hij of zij wilt horen gecombineerd met je eigen stijl (dark of light) Trek iemand langzamerhand mee
Verklaart een hoop, kan je eigenlijk wel omgaan met mensen?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat probeerde ik gisteren dus, zeggen wat ie wou horen toen kreeg ik light points, toen geladen, afgezeken dark points en - influence.
snap er geen kont van
ik wil ingame gewoon een bad ass motherfucker worden zoals ik bij deel 1 wasquote:Op woensdag 21 september 2005 12:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Verklaart een hoop, kan je eigenlijk wel omgaan met mensen?
Ik wil altijd de quest gaan doen, niet gewoon zeggen van sterf! en doorlopen.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik wil ingame gewoon een bad ass motherfucker worden zoals ik bij deel 1 was
Kut A.I. of niet, deze game moet wel vet worden.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:10 schreef Chocobo het volgende:
New FCI trailer
ziet er erg goed uit, ik ga hem halen als tie uit isquote:Op woensdag 21 september 2005 08:10 schreef Chocobo het volgende:
New FCI trailer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |