Die heb ik gekocht Gijsquote:Op maandag 19 september 2005 07:33 schreef Strolie75 het volgende:
Geen exclusieve titel, maar wel eentje die je gegamed moet hebben! En de Xbox-versie is verreweg superieur boven andere platformen. Manhunt
[afbeelding]
Hmm, zou die smoes werken op mijn werk. Ja sorry, Sam Fisher hield me bezigquote:Op maandag 19 september 2005 01:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Gisteren te laat op het terras aangekomen door Sam Fisher, met mijn broertje coop zitten spelen: dikke lol
Je maakt jezelf wel erg geliefd hequote:
Hun beginnen tochquote:
quote:Vind je meer triest.
quote:Maar-eigenlijk-vind-iedereen-hem-een-impotente-homo.
quote:verkapt kijk-mij-een kneus-zijn-post
Wie begint er op te scheppen over zijn toekomstige leven als xbox warezhoer?quote:
En daar krijgt U hoestbuien van?quote:Op maandag 19 september 2005 19:44 schreef Bastard het volgende:
*kuch*
Ik heb 21 spellen op Marktplaats gezet
*hoest*
Bod gedaanquote:Op maandag 19 september 2005 19:44 schreef Bastard het volgende:
*kuch*
*hoest*
Juist....... Kep er ook last van, maar ik heb momenteel geen aanbiedingenquote:Op maandag 19 september 2005 22:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kriebelhoest jongen, komt van dat kwakkelende weer he .
*KUCH* zo..
quote:Op maandag 19 september 2005 19:44 schreef Bastard het volgende:
*kuch*
*hoest*
Tis voor een goed iets.quote:Op maandag 19 september 2005 19:44 schreef Bastard het volgende:
*kuch*
*hoest*
Cool spel, maar ik vond Kotor veeeel beter. Ben benieuwd wat je ervan vind.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:41 schreef Gamedemon het volgende:
zojuist de (niet echt) Limited edition van jade empire gekocht voor 28 euro, nieuw
kheb me voorgenomen eerst een doorstart te maken met kotor 2, spel bij de release gekocht en gesealed gelaten tot een maand terug, toen half uurtje gespeeld en nooit meer verder gegaan...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cool spel, maar ik vond Kotor veeeel beter. Ben benieuwd wat je ervan vind.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb me voorgenomen eerst een doorstart te maken met kotor 2, spel bij de release gekocht en gesealed gelaten tot een maand terug, toen half uurtje gespeeld en nooit meer verder gegaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |