Thnx.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:33 schreef H.Flick het volgende:
Hij was laatst goedkoop bij play.com en ik zag hem ook bij de FRS voor 30, dacht ik.
Ik heb nog nooit van zo'n kabel gehoord. Ik kan niet geloven dat de Xbox 2 beeldsignalen uitzend.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Yo, ik heb zo'n kabel om mijn xbox op 2 tv's te kunnen spelen (ieder 1 tv) Zo'n kabel die in de xbox moet en dat de kabel dan 2 kabels wordenDus ik stop hem in de ene tv en de andere in de andere tv (de ene heeft wit en een rode kabel) Dus ik ga het testen, en het doet het niet
![]()
Wat doe ik fout ?![]()
Ow, wat is het danquote:Op woensdag 21 september 2005 18:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van zo'n kabel gehoord. Ik kan niet geloven dat de Xbox 2 beeldsignalen uitzend.
Tis zoiezo belachelijk dat ze er een easy mode in stoppen, ze verneuken heel ninja gaiden.quote:
Ze verneuken het spel niet maar maken het gangbaarder voor sommige gamersquote:Op woensdag 21 september 2005 19:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis zoiezo belachelijk dat ze er een easy mode in stoppen, ze verneuken heel ninja gaiden.
ninja gaiden hoort moeilijk te zijn de eerste keer, je hoort door te zetten, maar roy was verdwaald in chapter 4 en noemde dat backtracken en wacht dus op black
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Vertel...quote:Op woensdag 21 september 2005 19:00 schreef H.Flick het volgende:
Het is een kabel die splitst naar 2 scartkabels? Nog nooit van gehoord
Dat weet ik dus nietquote:Op woensdag 21 september 2005 19:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vraag of het zo'n kabel is...
Euhm is het niet toevallig gewoon een kabel met verschillende aansluitmogelijkheden (composite, RGB, s-video)? 1 Xbox kan namelijk niet 2 tv's tegelijk aan.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Yo, ik heb zo'n kabel om mijn xbox op 2 tv's te kunnen spelen (ieder 1 tv) Zo'n kabel die in de xbox moet en dat de kabel dan 2 kabels wordenDus ik stop hem in de ene tv en de andere in de andere tv (de ene heeft wit en een rode kabel) Dus ik ga het testen, en het doet het niet
![]()
Wat doe ik fout ?![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze verneuken het spel niet maar maken het gangbaarder voor sommige gamersZouden we deze keer wel vijanden mogen onthoofden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
1 gaat in de xbox. Daarna splits het in 2 kabels met 1 zo'n ding om achter in de tv te doen. En de andere heeft een rode en gele soort plugin en ook nog een zwart eraan.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga het nog 1 keer duidelijk proberen te vragen.
Is het een kabel met 1 ding dat in je Xbox kan en 2 scartdingen? Of ziet het er anders uit?
Okee het is dus gewoon een RGB/S-video kabel, daarmee kun je je Xbox op 1 tv aansluiten op verschillende manieren. Maar een gele, rode en zwarte? Zijn die alledrie hetzelfde verder?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 gaat in de xbox. Daarna splits het in 2 kabels met 1 zo'n ding om achter in de tv te doen. En de andere heeft een rode en gele soort plugin en ook nog een zwart eraan.
Nee zwart is andersquote:Op woensdag 21 september 2005 19:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Okee het is dus gewoon een RGB/S-video kabel, daarmee kun je je Xbox op 1 tv aansluiten op verschillende manieren. Maar een gele, rode en zwarte? Zijn die alledrie hetzelfde verder?
Als je tv geen RGB ondersteunt kan je de S-video gebruiken. Alleen raar dat er een gele en rode aanzitten, normaal gesproken is dit rood en wit, omdat de zwarte S-video kabel alleen beeld doorgeeft en de rode en witte geluid.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee zwart is andersWaarom zijn er dan 2 kabels ? Ik dacht voor 2 tv's
![]()
ik heb de USA versie op niet geheel legale wijze gespeeld, maar dat onthoofden stelt echt niet veel voor, ik snap echt het probleem niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zouden we deze keer wel vijanden mogen onthoofden?
kan...me....niet....inhouden....quote:
Dat zou best nog eens kunnen ja, maar echt veel zal het niet voorstellen denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zouden we deze keer wel vijanden mogen onthoofden?
www.dimplus.nl heeft hem ook op 7 oktober staan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:42 schreef Bastard het volgende:
*schopt*
Hee, Tiger Woods PGA Tour 2006
Release Datum: 22 september 2005
dat zegt xboxworld.nl maar play zegt 6 Oktober.. wat word het nou
Heeft iemand hem toevallig al gezien
Normaal is het laagste hierquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:28 schreef H.Flick het volgende:
Zet hem op mietjes mode!
Bij het origineel heb ik ook 3 dagen over die baas gedaan, het lukt vanzelf wel een keer.
Nee, die komt volgend jaar pasquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
www.dimplus.nl heeft hem ook op 7 oktober staan.
Wacht je niet op de Xbox360 versie?
Ik heb Doom 3 in één weekend uitgespeeld en ik vond 'm echt slaapverwekkend saai.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe is Doom 3 op de XBox eigenlijk? Hij is nu redelijk goedkoop te krijgen en een collega is wildenthousiast over de PC-versie.
Mijn hemel....quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik krijg die eerste baas niet verslagen bij Ninja Gaiden BlackHelp
Staat denk ik wel in de handleiding hoe dat moet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef damian25 het volgende:
Hoe kan ik om een hoekje kijken bij COD Finest hour?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:39 schreef Smots het volgende:
[..]
Staat denk ik wel in de handleiding hoe dat moet.
Je sensei jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Verslagenclosed
Jullie weten toch wel dat ik die gast bedoel met die stokken aan een ketting he ? In zo'n hutje...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:22 schreef damian25 het volgende:
[..]
Staat denk ik wel in de handleiding hoe dat moet.
Mhh, daar had ik nog niet aan gedacht..... Heb het spel geleend en geen boekje erbij dus als iemand het weet zou dat een stuk helpen.
Tuuuuuuuuuuuuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:22 schreef damian25 het volgende:
Mhh, daar had ik nog niet aan gedacht..... Heb het spel geleend en geen boekje erbij dus als iemand het weet zou dat een stuk helpen.
Zag jij het ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuuuurlijk. Heb je het spel geleend in de V.S. aangezien hij hier nog niet uit is? Wel een kut-eind om een spel terug te brengen hoor.
Heb m'n post aangehad. Dacht even dat jullie het over NG Black hadden.quote:
Lekker zo'n post aantrekken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb m'n post aangehad. Dacht even dat jullie het over NG Black hadden.
Ik zal jou eens aantrekken.quote:
Graag gedaan..... 0900-warezquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:09 schreef damian25 het volgende:
Jezus, ga wel even bellen dan. Bedankt in ieder geval he!!!!
en je hebt een nieuwe mission modequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:05 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb die Hurricane packs gedownload. Dan heeft Black toch bijna geen nut meer? Dog mode hoef ik toch niet, ik ben geen Roy.
Ik hoop dat je niet impliceert dat ik een warezhoer benquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en je hebt een nieuwe mission mode
ik ga black zeker wel halen, kheb ninja gaiden al, beide hurricane packs uitgespeeld en zit nu te popelen om die mission mode te spelen
maarja niet warezhoeren moeten nog even wachten tot die uitkomt
Daar heb ik echt serieus respect voorquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
beide hurricane packs uitgespeeld
nee die dj_vay ofzoietsquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:39 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet impliceert dat ik een warezhoer ben.
Ik heb net trouwens NG weer uit de kast gehaald, wat is het toch een mooi spel!
maar slechter dan deze master ninjaquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga stage 1 op normal even proberen. Even bewijzen dat ik beter ben dan Ninja Dog Roy.
erm je moet geloof ik naar het master ninja tournament gedeelte en dan hurricane pack 3 aantikkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:10 schreef H.Flick het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die hurricane packs?! Ik weet dat ik ze ooit een keer gedownload heb, maar wat zit er nou precies in? Moet ik gewoon een new game starten en is het dan moeilijker ofzo?
Ik snap er eigenlijk niet zoveel van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |