kan...me....niet....inhouden....quote:
Dat zou best nog eens kunnen ja, maar echt veel zal het niet voorstellen denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zouden we deze keer wel vijanden mogen onthoofden?
www.dimplus.nl heeft hem ook op 7 oktober staan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:42 schreef Bastard het volgende:
*schopt*
Hee, Tiger Woods PGA Tour 2006
Release Datum: 22 september 2005
dat zegt xboxworld.nl maar play zegt 6 Oktober.. wat word het nou
Heeft iemand hem toevallig al gezien
Normaal is het laagste hierquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:28 schreef H.Flick het volgende:
Zet hem op mietjes mode!
Bij het origineel heb ik ook 3 dagen over die baas gedaan, het lukt vanzelf wel een keer.
Nee, die komt volgend jaar pasquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
www.dimplus.nl heeft hem ook op 7 oktober staan.
Wacht je niet op de Xbox360 versie?
Ik heb Doom 3 in één weekend uitgespeeld en ik vond 'm echt slaapverwekkend saai.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe is Doom 3 op de XBox eigenlijk? Hij is nu redelijk goedkoop te krijgen en een collega is wildenthousiast over de PC-versie.
Mijn hemel....quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik krijg die eerste baas niet verslagen bij Ninja Gaiden BlackHelp
Staat denk ik wel in de handleiding hoe dat moet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef damian25 het volgende:
Hoe kan ik om een hoekje kijken bij COD Finest hour?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:39 schreef Smots het volgende:
[..]
Staat denk ik wel in de handleiding hoe dat moet.
Je sensei jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Verslagenclosed
Jullie weten toch wel dat ik die gast bedoel met die stokken aan een ketting he ? In zo'n hutje...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:22 schreef damian25 het volgende:
[..]
Staat denk ik wel in de handleiding hoe dat moet.
Mhh, daar had ik nog niet aan gedacht..... Heb het spel geleend en geen boekje erbij dus als iemand het weet zou dat een stuk helpen.
Tuuuuuuuuuuuuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:22 schreef damian25 het volgende:
Mhh, daar had ik nog niet aan gedacht..... Heb het spel geleend en geen boekje erbij dus als iemand het weet zou dat een stuk helpen.
Zag jij het ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuuuurlijk. Heb je het spel geleend in de V.S. aangezien hij hier nog niet uit is? Wel een kut-eind om een spel terug te brengen hoor.
Heb m'n post aangehad. Dacht even dat jullie het over NG Black hadden.quote:
Lekker zo'n post aantrekken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb m'n post aangehad. Dacht even dat jullie het over NG Black hadden.
Ik zal jou eens aantrekken.quote:
Graag gedaan..... 0900-warezquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:09 schreef damian25 het volgende:
Jezus, ga wel even bellen dan. Bedankt in ieder geval he!!!!
en je hebt een nieuwe mission modequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:05 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb die Hurricane packs gedownload. Dan heeft Black toch bijna geen nut meer? Dog mode hoef ik toch niet, ik ben geen Roy.
Ik hoop dat je niet impliceert dat ik een warezhoer benquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en je hebt een nieuwe mission mode
ik ga black zeker wel halen, kheb ninja gaiden al, beide hurricane packs uitgespeeld en zit nu te popelen om die mission mode te spelen
maarja niet warezhoeren moeten nog even wachten tot die uitkomt
Daar heb ik echt serieus respect voorquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
beide hurricane packs uitgespeeld
nee die dj_vay ofzoietsquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:39 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet impliceert dat ik een warezhoer ben.
Ik heb net trouwens NG weer uit de kast gehaald, wat is het toch een mooi spel!
maar slechter dan deze master ninjaquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga stage 1 op normal even proberen. Even bewijzen dat ik beter ben dan Ninja Dog Roy.
erm je moet geloof ik naar het master ninja tournament gedeelte en dan hurricane pack 3 aantikkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:10 schreef H.Flick het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die hurricane packs?! Ik weet dat ik ze ooit een keer gedownload heb, maar wat zit er nou precies in? Moet ik gewoon een new game starten en is het dan moeilijker ofzo?
Ik snap er eigenlijk niet zoveel van
Ik download geen warez shit enzoquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee die dj_vay ofzoiets
en chocobo![]()
Die laatste hurricane pack was echt een bitch, roy komt niet voorbij stage 1 op normal iig
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik krijg die eerste baas niet verslagen bij Ninja Gaiden BlackHelp
Ninja Gaiden: Blackquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik download geen warez shit enzo![]()
Oh, ik dacht dat jij degene was die trots ging opscheppen over zn gemodde Xboxquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik download geen warez shit enzo![]()
Dacht dat ie 20 september al uit was. Dat is wat Gamespot zegt tenminste. MAar goed, dat is de Amerikaanse release, de Europese weet ik niks van.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Ninja Gaiden: Black
UK Release TBA US Release 27-Sep-2005
Datum vandaag :
Vrijdag 23 september 2005
nee je hebt em inderdaad in de winkel gekocht![]()
Wat Gamedemon zegt.... Live hebben en tournament starten. Echt extreeeeem moeilijk. Ik heb NG uitgespeeld op de standaard mode en best nog een aardige score maar de Hurricane pack (en dan met name 3) is niet te doen voor me.... de eerste vijand oooowned me alquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:10 schreef H.Flick het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die hurricane packs?! Ik weet dat ik ze ooit een keer gedownload heb, maar wat zit er nou precies in? Moet ik gewoon een new game starten en is het dan moeilijker ofzo?
Ik snap er eigenlijk niet zoveel van
Whahahahahahaquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
me moeder weigerde toendertijd mij master ninja te noemen, ik vergeef het haar nooit!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Ninja Gaiden: Black
UK Release TBA US Release 27-Sep-2005
Datum vandaag :
Vrijdag 23 september 2005
nee je hebt em inderdaad in de winkel gekocht![]()
Kom maar kijken of ik warez op m'n computer hebquote:Ik (!!!!!!1111oneoenee) *hint!!!!* download geen warez shit enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |