Nee, als Mario in die Ferrari zat of aan het volleyballen was geweest was het natuurlijk een ander verhaal.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toppers?
2 games die puur voor de nostalgie zijn en één waar het alleen maar draait om tieten
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, als Mario in die Ferrari zat of aan het volleyballen was geweest was het natuurlijk een ander verhaal.
Nee, dat zijn nou niet echt toppers Strolquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:46 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Outrun 2
[afbeelding]
Panzer Dragon Oarta
[afbeelding]
DOAX
NG, Kotor, en bv PGR2 zou een beter lijstje zijnquote:
Wat vet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:40 schreef gijsje79 het volgende:
Far Cry Map Editor
Ziet er goed uit.
13 daagjes nog.
Ja geinig zo'n mapeditor, maar of je het gaat gebruiken... denk het niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat vet.
Volgens mij moet ik deze titel gaan aanschaffen.
Nee denk het ook niet alhoewel Far Cry wel mijn interesse heeft !quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja geinig zo'n mapeditor, maar of je het gaat gebruiken... denk het niet.
Screens :quote:FromSoftware's action sequel, Otogi: Hiyakki Toubatsue Maki, is an evolution of its predecessor, Myth of Demons, released in the US in 2003. Otogi 2 adds six playable characters and more roleplaying elements to the mix, and features some of the best art direction to ever grace a console game. While the basic control layout remains the same, you can now play the game as six characters. Each character has his own special abilities and merits. Rai Kou, from the original, is the average character, with good balance for magic, attacks and movement. Levels in Otogi 2 are now split into multiple stages, accessible freely via an overworld map. Once a stage has been cleared, it becomes accessible in a free play mode that allows you to chose from all six characters.
Ja jij haalt hem niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja geinig zo'n mapeditor, maar of je het gaat gebruiken... denk het niet.
Ja, bij mij ook wel.. maar wat ik mis in de spellen tegenwoordig is het X effect.. of het WOW effect.. ken zo ff geen spel noemen waar ik het bij zie. Ja BF, maar die servers.. ik hoop dat die EA servers het trekken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet alhoewel Far Cry wel mijn interesse heeft !
Tuurlijk is leuk, doe je een keertje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja jij haalt hem niet.
Maar tis toch leuk als je op live andere maps kan downen of zelf een map maken en die op live zet.
Dat valt me op met RS4 inderdaad.. leuk spel, maar mn friends zitten weer terug in halo2quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:54 schreef peristilius het volgende:
wordt het weer zo eenzaam op live!
Jajaquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:56 schreef Fliepke het volgende:
Pluspunten:
+ Veel mogelijk in besturing
Minpunten:
- Steeds dezelfde beweging
Ik denk dat we voor het WoW effect toch aan next-gen moeten denken. Ik merk het ook. Speel nu retro games en maak mijn backlog af maar als ik games als Gears of War, Prey, RE5 en het bloedmooie MGS4 ziequote:Op zaterdag 17 september 2005 19:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook wel.. maar wat ik mis in de spellen tegenwoordig is het X effect.. of het WOW effect.. ken zo ff geen spel noemen waar ik het bij zie. Ja BF, maar die servers.. ik hoop dat die EA servers het trekken.
Goed is die he? Ik heb er ook van genoten!quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:22 schreef H.Flick het volgende:
Fahrenheit heeft bij mij absoluut het WOW effect bezorgt. Het is zo'n aparte ervaring met een geweldig verhaal! Ik ga zo weer even verder
Het is absoluut een spel dat binnen de kortste keren in de budgetbak ligt... jammer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:25 schreef Chocobo het volgende:
Op een of andere manier trekt Fahrenheit me niet, maar wie weet als die wat goedkoper is
Ook ondergewaardeerd denk ik. Niet door de reviewers maar door de gamers.... is hetzelfde met Skies of Arcadia.... zijn er maar 100.000 van verkocht op Dreamcastquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is absoluut een spel dat binnen de kortste keren in de budgetbak ligt... jammer.
Het is een interactieve film, je "gamed" eigenlijk vrij weinig. Lees anders mijn review op FOK!games!quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:32 schreef Chocobo het volgende:
Maar ik doe nu hetzelfde met Fahrenheit.... weet niet wat het is.... misschien nog maar eens naar kijken. Ik heb het idee teveel film te kijken bij dat spel namelijk !
Ik zal je es een interactieve film geven.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is een interactieve film, je "gamed" eigenlijk vrij weinig. Lees anders mijn review op FOK!games!
Maar het is opzeker een spel dat je een keer ervaren moet hebben.
Da's nog niet gek hoor, 2 exemplaren per verkochte Dreamcastquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:32 schreef Chocobo het volgende:
.... is hetzelfde met Skies of Arcadia.... zijn er maar 100.000 van verkocht op Dreamcast
Vrat die dreamcast die spellen op dan?quote:Op zondag 18 september 2005 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
Da's nog niet gek hoor, 2 exemplaren per verkochte Dreamcast
Nu al niet leuk meer?quote:Op zondag 18 september 2005 01:22 schreef Bastard het volgende:
Iemand intresse in RS4 voor 35 euries?
Ik schijn als enige last te hebben van lag.. dat trek ik dus echt niet.quote:
Bel de FRS in Alphen op, en zeg dat je hem eind vorige week heb gekocht maar de bon kwijt bent. Als het goed is kun je hem dan nog ruilen tegen een ander spel.quote:Op zondag 18 september 2005 09:44 schreef Bastard het volgende:
Ik schijn als enige last te hebben van lag.. dat trek ik dus echt niet.
Is ruilen niet binnen 24 uur?quote:Op zondag 18 september 2005 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bel de FRS in Alphen op, en zeg dat je hem eind vorige week heb gekocht maar de bon kwijt bent. Als het goed is kun je hem dan nog ruilen tegen een ander spel.
Nee, ze hebben vrij soepele ruivoorwaarden. Ruilen tegen geld is geloof ik wel binnen 24 uur. Maar ruilen tegen een ander spel mag zelf binnen twee weken. Ik kon mijn Forza ook ruilen terwijl ik de bon kwijt was.quote:Op zondag 18 september 2005 10:26 schreef Bastard het volgende:
Is ruilen niet binnen 24 uur?
Hmmz.. weet je wat wel kut is.. als ik thuis kom van mn werk is het alweer 1800.. winkels dicht. Dus kan ik Vrijdagavond pas gaan. dat doen ze nooit.quote:Op zondag 18 september 2005 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben vrij soepele ruivoorwaarden. Ruilen tegen geld is geloof ik wel binnen 24 uur. Maar ruilen tegen een ander spel mag zelf binnen twee weken. Ik kon mijn Forza ook ruilen terwijl ik de bon kwijt was.
Beter wacht je nog een week! Ik wil tegen je schietenquote:Op zondag 18 september 2005 01:22 schreef Bastard het volgende:
Iemand intresse in RS4 voor 35 euries?
Makkelijk schieten op iemand die lag heeft hequote:Op zondag 18 september 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beter wacht je nog een week! Ik wil tegen je schieten
Ik wil wel kunnen winnenquote:Op zondag 18 september 2005 11:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Makkelijk schieten op iemand die lag heeft he
Is de enige manier waarop Noot kan winnen. Maar stieken wacht ie natuurlijk op Mario Fragquote:Op zondag 18 september 2005 11:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Makkelijk schieten op iemand die lag heeft he
Mario frag ookquote:Op zondag 18 september 2005 11:08 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Is de enige manier waarop Noot kan winnen. Maar stieken wacht ie natuurlijk op Mario Frag
Ja, gelukkig eigenlijk ook maar inderdaad, want ik zit er wel om te lachen maar tis allemaal al erg genoeg.quote:Op zondag 18 september 2005 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ontopic aub, Mario hoort niet in het Xbox topic
Nu je het zegtquote:Op zondag 18 september 2005 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, gelukkig eigenlijk ook maar inderdaad, want ik zit er wel om te lachen maar tis allemaal al erg genoeg.
Misschien dat ik Panzer maar eens uit moet gaan spelen. Tis best een game voor een saaie zondagquote:Op zondag 18 september 2005 11:41 schreef TheMarco het volgende:
Panzer roeleert echt grote tijd! Maar je moet wel van het type gameplay houden (railgame).
DOAX vond ik mooi om te bekijken maar als game totaal ruk (letterlijk)
Out Run 2 eigenlijk nog niet echt veel gespeeld...
Een erg slechte game die heel rap weer heb weg gedaan. Major lag, een gaar auto-aim systeem die alle spanning uit de game haalde en op de 1 of andere manier waren er standaard bots aanwezig als er te weinig players in een server zaten, waardoor server zoeken nogal zuigend was. Leuk idee, slecht uitgewerkt. Ik heb hem iig snel weer de deur uit gedaan. Doom 3 zou ik best graag willen spelen, maar daar heb ik het geld niet voor. Of iemand moet hem willen ruilen met Splintercell 3: Chaos Theory, want die wil ik dan weer kwijtquote:SW Battlefront
Ik haal ze gewoon allebeiquote:Op zondag 18 september 2005 12:01 schreef kepler het volgende:
Far Cry ga ik wel halen denk ikof misschien toch maar Fahrenheit...
Duurquote:Op zondag 18 september 2005 15:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik haal ze gewoon allebei
MASHED!!! Dat is echt een geweldig spel! Echt geweldig om met 4 man te spelenquote:Op zondag 18 september 2005 13:15 schreef DinoPK het volgende:
Echte onbekende toppers heeft de xbox dan ook niet echt vind ik, wel veel games die door het grote publiek genegeerd worden. Doom3, Freedom Fighters, Hitman3, SW Battlefront, Mashed, Midnight Club 3, Oddworld Strangers Wrath, de 2k5 ESPN sport serie, allemaal games die meer verdienen dan de aandacht die ze hebben gekregen.
Red dead revolverquote:Op zondag 18 september 2005 13:15 schreef DinoPK het volgende:
Echte onbekende toppers heeft de xbox dan ook niet echt vind ik, wel veel games die door het grote publiek genegeerd worden. Doom3, Freedom Fighters, Hitman3, SW Battlefront, Mashed, Midnight Club 3, Oddworld Strangers Wrath, de 2k5 ESPN sport serie, allemaal games die meer verdienen dan de aandacht die ze hebben gekregen.
Oeh das een goeie, misschien wel het meest ondergewaardeerde spel dat er is op de xbox (al komt mashed in de buurt, bijna niemand kent dat spel). Heerlijk sfeertje, al zal de game niet voor iedereen zijn door de toch wel redelijk old school gameplay.quote:
We have a winnerquote:Op zondag 18 september 2005 16:45 schreef PandorasBox het volgende:
- Phantom Dust
- Breakdown
Onbekende Xbox toppers.
Kent iemand het spel Phantom Crash toevallig ook?? Aktiegame met mech's... vond de demo toen erg gaaf!quote:Op zondag 18 september 2005 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We have a winnerPhantom Dust is de enige titel die ik eigenlijk nog wel zou willen op de Xbox...
Ik heb hem gespeeld Phantom Dust,,raar spel hoor, snapte er geen zak vanquote:Op zondag 18 september 2005 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We have a winnerPhantom Dust is de enige titel die ik eigenlijk nog wel zou willen op de Xbox...
Dude die buffy game is rukquote:Op zondag 18 september 2005 18:28 schreef Notorious het volgende:
[afbeelding]
One hell of a beat em up!![]()
Die eerst die door The Collective is gemaakt was goed lees de reviews maar. Maar goed jij bent een N-tard als er geen felle blij kleurtjes en bloemetjes in zitten is het sowieso ruk voor jou.quote:
Ben even een trailer aan het downen want weet niet waar je het over hebtquote:Op zondag 18 september 2005 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja hoor triest figuur, daarom had ik een Xbox en een Ps2quote:Op zondag 18 september 2005 19:38 schreef Notorious het volgende:
[..]
Die eerst die door The Collective is gemaakt was goed lees de reviews maar. Maar goed jij bent een N-tard als er geen felle blij kleurtjes en bloemetjes in zitten is het sowieso ruk voor jou.
Vind je meer triest.quote:Op zondag 18 september 2005 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
* Dj_Day-V] omgebouwde x-box kopen gaat met headset en 2 controller voor 150 euri[/me]
[me=Dj_Day-V goede connecties heeft voor gratis nieuwe games(Burnout 4 enzo)
verkapt kijk-mij-stoer-zijn-post
Buffy game was cool, beetje eentonig mss, maar zeker vermakelijk voor ons fans.quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 20:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja hoor triest figuur, daarom had ik een Xbox en een Ps2
![]()
Maar-eigenlijk-vind-iedereen-hem-een-impotente-homo.quote:Op zondag 18 september 2005 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
* Dj_Day-V] omgebouwde x-box kopen gaat met headset en 2 controller voor 150 euri[/me]
[me=Dj_Day-V goede connecties heeft voor gratis nieuwe games(Burnout 4 enzo)
verkapt kijk-mij-stoer-zijn-post
quote:Op zondag 18 september 2005 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
verkapt kijk-mij-een kneus-zijn-post
Die heb ik gekocht Gijsquote:Op maandag 19 september 2005 07:33 schreef Strolie75 het volgende:
Geen exclusieve titel, maar wel eentje die je gegamed moet hebben! En de Xbox-versie is verreweg superieur boven andere platformen. Manhunt
[afbeelding]
Hmm, zou die smoes werken op mijn werk. Ja sorry, Sam Fisher hield me bezigquote:Op maandag 19 september 2005 01:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Gisteren te laat op het terras aangekomen door Sam Fisher, met mijn broertje coop zitten spelen: dikke lol
Je maakt jezelf wel erg geliefd hequote:
Hun beginnen tochquote:
quote:Vind je meer triest.
quote:Maar-eigenlijk-vind-iedereen-hem-een-impotente-homo.
quote:verkapt kijk-mij-een kneus-zijn-post
Wie begint er op te scheppen over zijn toekomstige leven als xbox warezhoer?quote:
En daar krijgt U hoestbuien van?quote:Op maandag 19 september 2005 19:44 schreef Bastard het volgende:
*kuch*
Ik heb 21 spellen op Marktplaats gezet
*hoest*
Bod gedaanquote:Op maandag 19 september 2005 19:44 schreef Bastard het volgende:
*kuch*
*hoest*
Juist....... Kep er ook last van, maar ik heb momenteel geen aanbiedingenquote:Op maandag 19 september 2005 22:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kriebelhoest jongen, komt van dat kwakkelende weer he .
*KUCH* zo..
quote:Op maandag 19 september 2005 19:44 schreef Bastard het volgende:
*kuch*
*hoest*
Tis voor een goed iets.quote:Op maandag 19 september 2005 19:44 schreef Bastard het volgende:
*kuch*
*hoest*
Cool spel, maar ik vond Kotor veeeel beter. Ben benieuwd wat je ervan vind.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:41 schreef Gamedemon het volgende:
zojuist de (niet echt) Limited edition van jade empire gekocht voor 28 euro, nieuw
kheb me voorgenomen eerst een doorstart te maken met kotor 2, spel bij de release gekocht en gesealed gelaten tot een maand terug, toen half uurtje gespeeld en nooit meer verder gegaan...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cool spel, maar ik vond Kotor veeeel beter. Ben benieuwd wat je ervan vind.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb me voorgenomen eerst een doorstart te maken met kotor 2, spel bij de release gekocht en gesealed gelaten tot een maand terug, toen half uurtje gespeeld en nooit meer verder gegaan...
Dark en light is veel beter uitgewerkt hier... je kan zelfs goede mensen dark krijgen in je team als je je best doetquote:Op woensdag 21 september 2005 00:02 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij is het zo dat je met dark antwoorden meer invloed krijgt op dark characters en andersom. Dus het maakt niet uit.
Gegamed,..... vreselijk spelquote:Op maandag 19 september 2005 07:33 schreef Strolie75 het volgende:
Geen exclusieve titel, maar wel eentje die je gegamed moet hebben! En de Xbox-versie is verreweg superieur boven andere platformen. Manhunt
[afbeelding]
dus als ik influence kwijt raak worden ze slechter ofzo? :Squote:Op woensdag 21 september 2005 00:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dark en light is veel beter uitgewerkt hier... je kan zelfs goede mensen dark krijgen in je team als je je best doet
Gijsssssss...nee toch?quote:
Nee dan raak je de macht over hem of haar kwijt en kan je minder snel iemand meenemen naar light of dark. De clue is een mix te zoeken tussen wat hij of zij wilt horen gecombineerd met je eigen stijl (dark of light) Trek iemand langzamerhand meequote:Op woensdag 21 september 2005 08:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dus als ik influence kwijt raak worden ze slechter ofzo? :S
Te kort gespeeld maar de tutorial racen ze er door heen... texten verdwijnen.... moet hem nog eens rustig oppakken maar het viel even tegen in het begin.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssss...nee toch?Wat vind je er vreselijk aan? Je moet eigenlijk even doorzetten! Bij het Zoo-level begint het pas echt.
Is meestal met een tutorial, dat je rustig de tijd moet nemen!quote:Op woensdag 21 september 2005 08:09 schreef Chocobo het volgende:
Te kort gespeeld maar de tutorial racen ze er door heen... texten verdwijnen.... moet hem nog eens rustig oppakken maar het viel even tegen in het begin.
Lijkt me echt een cool spel, moet ook de pc versie maar is gamen want dat lijkt me een wereld van verschil met de Xbox versiequote:Op woensdag 21 september 2005 08:10 schreef Chocobo het volgende:
Far Cry Instincts trailer ziet er goed uit man !!
http://media.xbox.ign.com/media/621/621324/vids_1.html
New FCI trailer
Het ziet er inderdaad goed uit, maar volgens een preview van IGN was de AI waardeloos. Hopelijk werken ze hier nog aan aangezien dat juist een van de pluspunten van de PC-versie was.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:10 schreef Chocobo het volgende:
New FCI trailer
quote:Op woensdag 21 september 2005 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
Linker stick: lopen
Rechter stick; om je heen kijken
Linker trigger: doelwit selecteren
A/X: aanval
Y: tegen muur aandrukken
B: wapens wisselen
Zwart/wit strafen
Graag gedaan Gijs.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
Is meestal met een tutorial, dat je rustig de tijd moet nemen!
Maar besturing wijst zich eigenlijk vanzelf, lijkt erg op die van GTA.
Linker stick: lopen
Rechter stick; om je heen kijken
Linker trigger: doelwit selecteren
A/X: aanval
Y: tegen muur aandrukken
B: wapens wisselen
Zwart/wit strafen
Rechter trigger + linker stick = rennen
Vijand executeren is achter hem gaan staan, selecteren en dan A/X zo lang mogelijk vasthouden, loslaten is doden.
In schaduwen kun je je verstoppen, je ziet dat het icon van je figuur donkerder worden om aan te geven dat je niet zichtbaar bent.
Meer is het eigenlijk niet! Speel je trouwens wel met je headphone op?
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:10 schreef Chocobo het volgende:![]()
Gijs ik zie deze net man ! Bedankt....
![]()
dat probeerde ik gisteren dus, zeggen wat ie wou horen toen kreeg ik light points, toen geladen, afgezeken dark points en - influence.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee dan raak je de macht over hem of haar kwijt en kan je minder snel iemand meenemen naar light of dark. De clue is een mix te zoeken tussen wat hij of zij wilt horen gecombineerd met je eigen stijl (dark of light) Trek iemand langzamerhand mee
Verklaart een hoop, kan je eigenlijk wel omgaan met mensen?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat probeerde ik gisteren dus, zeggen wat ie wou horen toen kreeg ik light points, toen geladen, afgezeken dark points en - influence.
snap er geen kont van
ik wil ingame gewoon een bad ass motherfucker worden zoals ik bij deel 1 wasquote:Op woensdag 21 september 2005 12:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Verklaart een hoop, kan je eigenlijk wel omgaan met mensen?
Ik wil altijd de quest gaan doen, niet gewoon zeggen van sterf! en doorlopen.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik wil ingame gewoon een bad ass motherfucker worden zoals ik bij deel 1 was
Kut A.I. of niet, deze game moet wel vet worden.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:10 schreef Chocobo het volgende:
New FCI trailer
ziet er erg goed uit, ik ga hem halen als tie uit isquote:Op woensdag 21 september 2005 08:10 schreef Chocobo het volgende:
New FCI trailer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |