Nee, als Mario in die Ferrari zat of aan het volleyballen was geweest was het natuurlijk een ander verhaal.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toppers?
2 games die puur voor de nostalgie zijn en één waar het alleen maar draait om tieten
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, als Mario in die Ferrari zat of aan het volleyballen was geweest was het natuurlijk een ander verhaal.
Nee, dat zijn nou niet echt toppers Strolquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:46 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Outrun 2
[afbeelding]
Panzer Dragon Oarta
[afbeelding]
DOAX
NG, Kotor, en bv PGR2 zou een beter lijstje zijnquote:
Wat vet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:40 schreef gijsje79 het volgende:
Far Cry Map Editor
Ziet er goed uit.
13 daagjes nog.
Ja geinig zo'n mapeditor, maar of je het gaat gebruiken... denk het niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat vet.
Volgens mij moet ik deze titel gaan aanschaffen.
Nee denk het ook niet alhoewel Far Cry wel mijn interesse heeft !quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja geinig zo'n mapeditor, maar of je het gaat gebruiken... denk het niet.
Screens :quote:FromSoftware's action sequel, Otogi: Hiyakki Toubatsue Maki, is an evolution of its predecessor, Myth of Demons, released in the US in 2003. Otogi 2 adds six playable characters and more roleplaying elements to the mix, and features some of the best art direction to ever grace a console game. While the basic control layout remains the same, you can now play the game as six characters. Each character has his own special abilities and merits. Rai Kou, from the original, is the average character, with good balance for magic, attacks and movement. Levels in Otogi 2 are now split into multiple stages, accessible freely via an overworld map. Once a stage has been cleared, it becomes accessible in a free play mode that allows you to chose from all six characters.
Ja jij haalt hem niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja geinig zo'n mapeditor, maar of je het gaat gebruiken... denk het niet.
Ja, bij mij ook wel.. maar wat ik mis in de spellen tegenwoordig is het X effect.. of het WOW effect.. ken zo ff geen spel noemen waar ik het bij zie. Ja BF, maar die servers.. ik hoop dat die EA servers het trekken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet alhoewel Far Cry wel mijn interesse heeft !
Tuurlijk is leuk, doe je een keertje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja jij haalt hem niet.
Maar tis toch leuk als je op live andere maps kan downen of zelf een map maken en die op live zet.
Dat valt me op met RS4 inderdaad.. leuk spel, maar mn friends zitten weer terug in halo2quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:54 schreef peristilius het volgende:
wordt het weer zo eenzaam op live!
Jajaquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:56 schreef Fliepke het volgende:
Pluspunten:
+ Veel mogelijk in besturing
Minpunten:
- Steeds dezelfde beweging
Ik denk dat we voor het WoW effect toch aan next-gen moeten denken. Ik merk het ook. Speel nu retro games en maak mijn backlog af maar als ik games als Gears of War, Prey, RE5 en het bloedmooie MGS4 ziequote:Op zaterdag 17 september 2005 19:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook wel.. maar wat ik mis in de spellen tegenwoordig is het X effect.. of het WOW effect.. ken zo ff geen spel noemen waar ik het bij zie. Ja BF, maar die servers.. ik hoop dat die EA servers het trekken.
Goed is die he? Ik heb er ook van genoten!quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:22 schreef H.Flick het volgende:
Fahrenheit heeft bij mij absoluut het WOW effect bezorgt. Het is zo'n aparte ervaring met een geweldig verhaal! Ik ga zo weer even verder
Het is absoluut een spel dat binnen de kortste keren in de budgetbak ligt... jammer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:25 schreef Chocobo het volgende:
Op een of andere manier trekt Fahrenheit me niet, maar wie weet als die wat goedkoper is
Ook ondergewaardeerd denk ik. Niet door de reviewers maar door de gamers.... is hetzelfde met Skies of Arcadia.... zijn er maar 100.000 van verkocht op Dreamcastquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is absoluut een spel dat binnen de kortste keren in de budgetbak ligt... jammer.
Het is een interactieve film, je "gamed" eigenlijk vrij weinig. Lees anders mijn review op FOK!games!quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:32 schreef Chocobo het volgende:
Maar ik doe nu hetzelfde met Fahrenheit.... weet niet wat het is.... misschien nog maar eens naar kijken. Ik heb het idee teveel film te kijken bij dat spel namelijk !
Ik zal je es een interactieve film geven.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is een interactieve film, je "gamed" eigenlijk vrij weinig. Lees anders mijn review op FOK!games!
Maar het is opzeker een spel dat je een keer ervaren moet hebben.
Da's nog niet gek hoor, 2 exemplaren per verkochte Dreamcastquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:32 schreef Chocobo het volgende:
.... is hetzelfde met Skies of Arcadia.... zijn er maar 100.000 van verkocht op Dreamcast
Vrat die dreamcast die spellen op dan?quote:Op zondag 18 september 2005 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
Da's nog niet gek hoor, 2 exemplaren per verkochte Dreamcast
Nu al niet leuk meer?quote:Op zondag 18 september 2005 01:22 schreef Bastard het volgende:
Iemand intresse in RS4 voor 35 euries?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |