klopt, maar in de kroeg/disco gaat het vaak wel gemakkelijker. en daar zijn gewoon meer vrouwen dan die ene in de bieb of de supermarkt.quote:op vrijdag 16 september 2005 17:57 schreef tdka het volgende:
last post in topic
zal wel ff opnieuw [ctrl]+c - [ctrl]+v
kheb heel dit topic niet gevolgd (iets met nog steeds een vriendin hebbe ed, en nee, dit is geen verkapt 'pimp-hier-met-je-liefdesleven" post ), maar ik las snel de paar posts boven me iets over disco's en scoren.
vrouwen in de disco's zien er vaak lekker uit, totdat het de volgende ochtend is zonder make-up dan zijn sommige vrouwen toch ineens een stuk... anders zullen we maar zegge. en wat betreft hun herseninhoud, dan kan je net zo goed een paard als vriendin neme (of een breezah fles als je daarmee wil vergelijken). vaak zijn et nog eens types die niet eens echt bij je zal passen. ik zal trouwens maar niet beginnen wat er allemaal in gehangen is dan, das ook een lange waslijst.
er zijn genoeg goed uitziende vrouwen als je op een sport zit, bepaalde hobby dat je doet, bibliotheken etc (ja, zulke vrouwen zie je daar ook). vaak zijn et ook nog vrouwen die dezelfde interesses hebben (klikt sowieso al makkelijker), en dan zie je ze over het algemeen zonder zware make-up en luchtig kledij.
natuurlijk zijn er uitzonderingen (knappe, intelligente vrouwen in disco's die een keertje naar de disco gaan of domme dozen in de bieb die verdwaald zijn) maar das een kwestie van geluk hebben. voor de grootste kans van slagen is gewoon in mijn opzicht in je eigen omgeving blijven, en dan proberen haar aan de haak te slaan.
je moet dus niet perse naar de disco te gaan om een vrouw te versieren, dat kan net zogoed in de supermarkt om de hoek.
zo dom of wezen stappen en niet gescoord?quote:op vrijdag 16 september 2005 17:57 schreef tdka het volgende:
.
natuurlijk zijn er uitzonderingen (knappe, intelligente vrouwen in disco's die een keertje naar de disco gaan of domme dozen in de bieb die verdwaald zijn) maar das een kwestie van geluk hebben.
dat was mijn post waar je het nu over hebtquote:op vrijdag 16 september 2005 17:57 schreef tdka het volgende:
last post in topic
zal wel ff opnieuw [ctrl]+c - [ctrl]+v
kheb heel dit topic niet gevolgd (iets met nog steeds een vriendin hebbe ed, en nee, dit is geen verkapt 'pimp-hier-met-je-liefdesleven" post )
wat een onzin. de meiden op de sportclub gaan misschien ook weleens naar een disco. dat maakt hun maar gelijk sletten die iedere week een ander hebben? hoor je zelf niet hoe dom dat klinkt? ik heb mijn vriendin (zoals zovelen) ontmoet tijdens het uitgaan. onze relatie lijdt er echt onder.quote:op vrijdag 16 september 2005 20:52 schreef fffan het volgende:
hmm..ik denk dat tdak wel ergens gelijk in heeft..maar tligt er net aan wat je wilt..wil je een avondje lekker lol hebben, ga je naar de kroeg..maar als je een meisje zoekt waar je graag iets mee op wil bouwen..moet je echt iets verder zoeken dan alleen een kroeg. er zijn genoeg leuke meiden in een disco..maar bij je sportclub is het veel gemakkelijker voor sommige mensen om een gesprek aan te knopen. en weetje precies waar je over moet hebben. terwijl het in de disco toch vaker gaat om even snel een keer overoverheen.
maar dat is mijn mening..![]()
dat is dus precies wat hij bedoeldquote:op vrijdag 16 september 2005 20:57 schreef gf het volgende:
wat een onzin. de meiden op de sportclub gaan misschien ook weleens naar een disco. dat maakt hun maar gelijk sletten die iedere week een ander hebben? hoor je zelf niet hoe dom dat klinkt? ik heb mijn vriendin (zoals zovelen) ontmoet tijdens het uitgaan. onze relatie lijdt er echt onder.
je kan niet doen alsof je veel zelfvertrouwen hebt zonder dat je het enigszins hebtquote:op zaterdag 17 september 2005 02:17 schreef illusions het volgende:
ben nog steeds een scheiterd, maar dat is 90% van iedereen.. sindsdien gaat het me wel 3x zo makkelijk af.. mgoed, om een lang verhaal kort te aken: ga ergens heen waar je niemand kent, drink wat moed in (niet dronken worden) engeoon scheit hebben.. looks heb je niet eens nodig, gwn wat fatsoenlijke kleding en doe alsof je veel zelfvertrouwen hebt en aanhoudend bent, ook al ben je dat zoals ik niet..
tot zover mijn bijdrage
quote:op zaterdag 17 september 2005 02:24 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
je kan niet doen alsof je veel zelfvertrouwen hebt zonder dat je het enigszins hebt
je kan altijd meer zelfvertrouwen laten zien als dat je hebt, dat kan iedereen. blijven lachen en niet down of sip overkomen.
en wat ik denk dat belangrijker is is dat je gewoon met elkaar kan praten en een beetje op hetzelfde niveau zitten. gewoon ook kunnen praten over school, hobbies e.d.
dat was precies waar we over praatten.. waar wil je anders over beginnen? na ´leuke muziek he´ en ´kom je hier wel vaker´ houdt het ook wel op als je niet over school of hobbies praat.
tijdens het uitgaan gebeurd dat misschien niet zoveel en daarom duurt het (volgens mij) bij redelijk wat mensen die een vriendin via het uitgaan leren kennen niet zo lang.
de kans is inderdaad kleiner ja, omdat er allemaal verschillende mensen rondlopen. maar je komt ook zo weer de volgende tegen als het niet vlot.
als je een beetje een basis hebt om vanuit te bouwen waar geen drank en harde muziek van toepassing waren is je kans op een langere relatie volgens mij een stuk groter.
tuurlijk...maar wil je daarop wachten? de kans dat het beter klikt is groter omdat je diegene al een beetje kent, maar het is goed mogelijk dat je haar tijdens uitgaan ook tegenkomt, knap je er dan op af ofzo? je moet toch érgens beginnen! en een discotheek is het makkelijkst.. klikt het niet, zie je d'r toch nooit meer.. en als het een ho is heb je toch1 nachtje plezier.
en hoeveel zelfvertrouwen je ook lijkt te hebben, als je er niet uitziet willen meiden je alsnog niet.
klopt.. maar je hoeft er niet meer als normaal en verzorgd uit te zien. en als het eenmaal een beetje wil lukken krijg je een flinke boost zelfvertrouwen.
ja, dat vind ik dus ook. verder typ ik niet teveel. dan gaan er fouten insluipenquote:op vrijdag 16 september 2005 21:54 schreef copycat het volgende:
wat een generaliserende onzin dat het uitgaansleven enkel voor de dommen is...
en wat een bout op...
omdat het gewoon zo in elkaar steekt, en dat verandert niet in dit leven. ik hoop dat je tenminste met me eens bent dat je zelf initiatief moet tonen. vrouwen komen in de regel nooit op mannen af. de enige meisjes/vrouwen die in heel mijn leven op mij afstapten warn of lelijk, of sletten. het gebeurt gewoon bijna nooit dat ze op jou afkomen, ik vind het ook jammer maar wat doe je eraan he?quote:op zaterdag 17 september 2005 02:46 schreef #ANONIEM het volgende:
en toch vind ik gewoon dat ik gelijk hebwaarom moet iedereen altijd zijn zin hebben en denken ze niet een beetje aan mijn zin?
![]()
ophoeren.quote:op zaterdag 17 september 2005 03:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
als je nog nooit seks hebt gehad dan ga je toch gewoon naar een meisje van plezier, of zeg ik nu iets heel doms...
inderdaad, dat hangt van de plekken waar je naartoe gaat en de dag af. op zaterdagavond zal ik hier niet snel de stad ingaan, maar op donderdag (de studentenavond) vermaak ik mij doorgaans wel.quote:op vrijdag 16 september 2005 21:54 schreef copycat het volgende:
wat een generaliserende onzin dat het uitgaansleven enkel voor de dommen is...
dat is natuurlijk geen oplossing.quote:op zaterdag 17 september 2005 03:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
als je nog nooit seks hebt gehad dan ga je toch gewoon naar een meisje van plezier, of zeg ik nu iets heel doms...
verkapt ik heb een chick in appelscha gescoordquote:op zaterdag 17 september 2005 01:40 schreef #ANONIEM het volgende:
ikzelf behoor trouwens niet tot de groep die geen sex of een relatie heeft gehad, ik heb zelfs op dit moment een schat van een meidmaar dat terzijde, wil graag mensen helpen dus vandaar dat ik dit topic geopend heb.
je hoeft ook niet per se een vriendin te hebben om seks te hebbenquote:op zaterdag 17 september 2005 14:51 schreef boschjesman het volgende:
ik heb zelf ook nog nooit echt een vriendin gehad, dus ook geen seks.
potentiële ex-vriendinnen mogen zich aanmelden in mijn fotoboek.
*zo eens mee is!quote:op zaterdag 17 september 2005 15:05 schreef gf het volgende:
[..]
je hoeft ook niet per se een vriendin te hebben om seks te hebben
waarom laat je een leuke avond afhangen van het wel of niet versieren/praten/zoenen met een meisje? kan je niet gewoon genieten van de dingen die je juist wel hebt?quote:op zaterdag 17 september 2005 15:32 schreef meteora het volgende:
ik ben dus gister uit geweest, maar helaas. weer heb ik gefaald.ik mag het zo wel niet zeggen maar ik doe het toch. blijkbaar is het voorlopig nog niet voor mij weggelegd. vanavond ga ik weer uit dus misschien lukt het dan wel. het kan natuurlijk niet iedere week prijs zijn. vorige week heb ik wel met een onbekende meid een tijd staan praten maar dat ging niet zo heel goed.
ik heb ook geprobeerd mn zelfvertrouwen te faken, dus niet chagrijnig kijken enzo. maar dat werd toch steeds moeilijker om den duur.
ik ben op het moment vrij pissig op mezelf, omdat ik dus weer geen kansen zag.![]()
ok lees nu je post pas (was nog aan het typenquote:op zaterdag 17 september 2005 15:32 schreef meteora het volgende:
ik ben dus gister uit geweest, maar helaas. weer heb ik gefaald.ik mag het zo wel niet zeggen maar ik doe het toch. blijkbaar is het voorlopig nog niet voor mij weggelegd. vanavond ga ik weer uit dus misschien lukt het dan wel. het kan natuurlijk niet iedere week prijs zijn. vorige week heb ik wel met een onbekende meid een tijd staan praten maar dat ging niet zo heel goed.
ik heb ook geprobeerd mn zelfvertrouwen te faken, dus niet chagrijnig kijken enzo. maar dat werd toch steeds moeilijker om den duur.
ik ben op het moment vrij pissig op mezelf, omdat ik dus weer geen kansen zag.![]()
ik moet zeggen dat ik dat gevoel wel herken hoor, het liefste zou je er meteen werk van maken en leuke meiden aanspreken, als het dan niet lukt dan ga je dat toch jezelf weer verwijten.quote:op zaterdag 17 september 2005 15:35 schreef kemania het volgende:
[..]
waarom laat je een leuke avond afhangen van het wel of niet versieren/praten/zoenen met een meisje? kan je niet gewoon genieten van de dingen die je juist wel hebt?
ja dusquote:
inderdaad. nu is het haar beurtquote:op zaterdag 17 september 2005 15:35 schreef breaktothedance het volgende:
huillie.quote:op zaterdag 17 september 2005 16:11 schreef boschjesman het volgende:
nouja, ik heb alle delen doorgelezen, alle tips gevolgd, maar niets lijkt te werken..
wurgseks?quote:op zaterdag 17 september 2005 16:13 schreef vivi het volgende:
helaas, je bent verdoemd tot een leven zonder sex. je kan jezelf beter meteen verhangen.
ik denk dat je gelijk hebt.quote:op zaterdag 17 september 2005 16:13 schreef vivi het volgende:
helaas, je bent verdoemd tot een leven zonder sex. je kan jezelf beter meteen verhangen.
waarom niet?quote:op zaterdag 17 september 2005 15:41 schreef diederik_duck het volgende:
[..]
ik vind leenbakker anders helemaal niets![]()
ik msn niet met maagdenquote:op zaterdag 17 september 2005 16:15 schreef boschjesman het volgende:
[..]
heb je ook msn.
leuk fotoboek trouwens.
slijmbal !!quote:op zaterdag 17 september 2005 16:15 schreef boschjesman het volgende:
[..]
heb je ook msn.
leuk fotoboek trouwens.
probeer je hier aandacht te zoeken met je gepats?quote:op zaterdag 17 september 2005 16:27 schreef vivi het volgende:
![]()
![]()
wellicht ten overvloede kan ik er nog bij vermelden dat ik veel sex heb gehad in mijn leven![]()
eh...nee?quote:op zaterdag 17 september 2005 16:28 schreef boschjesman het volgende:
wil je de hopeloze maagden hier dan niet helpen?
kloptquote:op zaterdag 17 september 2005 15:58 schreef gf het volgende:
[..]
inderdaad. nu is het haar beurtlaat ze het verder afweten, weet jij genoeg. niet leuk, maar wel waar. maar dat ze van maandag tot woensdag weggaat is geen ramp
je hebt gelijk.quote:op zaterdag 17 september 2005 16:40 schreef breaktothedance het volgende:
eh, geen oeverloos gelul graag
quote:op zaterdag 17 september 2005 16:43 schreef vivi het volgende:
[..
hoe laat begint het neuken eigenlijk?
nee hoor integendeel, is een zeer intelligente opmerking. doe ik al jooaaren!quote:op zaterdag 17 september 2005 03:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
quote:op zaterdag 17 september 2005 16:43 schreef vivi het volgende:
[..]
je hebt gelijk.
hoe laat begint het neuken eigenlijk?
nee, gewoon een hoer die zich door jan en alleman laat palen, hard.quote:op zaterdag 17 september 2005 16:29 schreef vivi het volgende:
ja ja aandacht aandacht!![]()
![]()
![]()
![]()
en het is aandachtshoer.![]()
jij bent echt een kutwijf hier... kijken hoeveel zelfmoorden je op je geweten krijgt hierdoor...quote:op zaterdag 17 september 2005 16:27 schreef vivi het volgende:
![]()
![]()
wellicht ten overvloede kan ik er nog bij vermelden dat ik veel sex heb gehad in mijn leven![]()
ach, ik was ook al 16 toen ik voor het eerst tongde..er is hoop knaapjes..er is hoopquote:op zaterdag 17 september 2005 18:13 schreef godshand het volgende:
[..]
jij bent echt een kutwijf hier... kijken hoeveel zelfmoorden je op je geweten krijgt hierdoor...![]()
quote:op zaterdag 17 september 2005 01:40 schreef #ANONIEM het volgende:
ikzelf behoor trouwens niet tot de groep die geen sex of een relatie heeft gehad, ik heb zelfs op dit moment een schat van een meidmaar dat terzijde, wil graag mensen helpen dus vandaar dat ik dit topic geopend heb.
gewoon doen kerel! dat je niet drinkt is juist een groot voordeel. geloof me maar, ik ben sinds ik serieus op zoek ben gegaan (klinkt wel weer lame, maar okquote:op zaterdag 17 september 2005 19:35 schreef meteora het volgende:
bttd heeft gelijk. veel te veel gezeik.
en ik kan best lol maken zonder vrouwen maar nou was het gewoon een klote avond.
@bttd: het zou inderdaad wel kunnen dat er gewoon niks interessants rondliep. vanavond ga ik weer uit dus gewoon weer zoeken. ik ga nou wel naar een andere discotheek en met andere mensen, waar ik wel beter mee kan opschieten dus misschien is dat wel een voordeel. jammer alleen dat ik bob moet spelen en dus niet kan drinken (wat ik anders ook nooit doe). het is overigens een discotheek waar ik niet 1.2.3 weer kom dus dan zou het minder erg zijn als ik een gigantische fout maak. ze zien me daar toch nooit meer.
ik zal je posts nog een keer goed doorlezen misschien heb ik er wat aanik post morgen ook weer wel een verslag van vanavond
![]()
moet ik dat dan doenquote:
neequote:
dat betekent dat ik hier altijd snel in dit topic kan kijken, zonder het te moeten zoeken.quote:
gewoon nuchter rondlopen en op je uppie. wel ff je vrienden spreken van tevoren maar daarna ga je er alleen op uit. het maakt niet uit of je wel of niet een relatie/sex hebt gehad. het gaat er om dat je iets doet waar je beter van word. altijd in dezelfde kroeg zuipen met dezelfde vrienden zal je misschien minder snel wat opleveren. gewoon relaxed rondlopen en genieten met die handel.quote:op zaterdag 17 september 2005 20:17 schreef breaktothedance het volgende:
echt waar: niet luisteren naar die lui die het allemaal zoveel beter lijken te weten, die al 1000 meiden versleten hebben en elke dag 3x neuken het gaat erom dat je uiteindelijk je doel bereikt (en dat is voor mij in ieder geval niet in het wilde weg rondneuken of duizenden vrouwen versieren, laat dat maar lekker over aan degenen die daar gelukkig van worden). persoonlijk ben ik gewoon enorm aan het groeien en daar pluk ik nu kennelijk de vruchten van.
daar heb ik onlangs ook van geleerd. zorg ervoor dat je in die tent zit omdat je een fijne avond wilt hebben. ik zat laatst op vrijdag in een duitse discotheek en heb me stierlijk zitten vervelen. klote muziek, ik spreek heel weinig duits en geen gave mensen. doe mij maar een leuke tent met goede muziek. als ik me eenmaal goed voel en het wel heb gezien dan ga ik wel naar een andere tent toe.quote:niet opgevenik zal hier ook gewoon regelmatig blijven posten en houd me op de hoogte van je vorderingen! als ik het kan, kunnen jullie het allemaal zeker ook!!
nog één tip: niet chagrijnig worden van een 'mislukte' dan wel 'minder goed geslaagde' poging! daar ga je je dan ook naar gedragen: geloof mij maar, de eerste 4 weken dat ik verbeterd ben ik ook niet veel goede kansen tegengekomen (wel een paar misgelopen hoor!) maar ik had ongeacht de wel of niet benutte kansen toch een vet gave avond!
quote:op zaterdag 17 september 2005 20:17 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
gewoon doen kerel! dat je niet drinkt is juist een groot voordeel. geloof me maar, ik ben sinds ik serieus op zoek ben gegaan (klinkt wel weer lame, maar ok) normaler gaan drinken. ik heb mezelf voorgenomen om sowieso niet meer dan 5 bier te drinken ongeveer op een avond.
er zit een groot verschil in tussen niet drinken , 5 bier drinken en zat zijn he. en meteora drinkt niet... en jij bent van veel drinken naar "normaal" drinken gegaan.
die overgang van jou kan ik dus begrijpen, met je zatte kop tegen een meisje aan beginnen lullen vinden ze niet echt fijn nee , maar met een paar bier op is het toch makkelijker om een gesprek te beginnen.
maar meteora zou inplaats van jou gelijk te geven (op msn) met dat van dat niet drinken een groot voordeel is eens wel een paar drinken zodat hij zich wat relaxter voelt.
in je eigen topic huilen om het gedrag van een jongen die jou alleen aan het eind van de avond aantrekkelijk vindt, en hier een beetje maagdjes van advies gaan voorzien?quote:op zaterdag 17 september 2005 18:38 schreef vivi het volgende:
[..]
ach, ik was ook al 16 toen ik voor het eerst tongde..er is hoop knaapjes..er is hoop
* haags_elfje zingt je komt in ademnood want de kans is groot...quote:
tja, wat is kieskeurig. je zal de ander toch aantrekkelijk moeten vinden om een (normale) relatie te kunnen beginnen. wie dit ontkent liegt. je kan wel wat beginnen met een meisje wat je eigenlijk niet zo'n lekker ding vindt. maar dan neem je toch echt jezelf in de maling. en haar ook. 'iets is beter dan niets' vind ik dus een verkeerde instelling.quote:op zondag 18 september 2005 10:34 schreef ikke0302 het volgende:
wees niet te kieskeurig op uiterlijk gebied en heb lef(voor de mannen dan toch) daar houden de vrouwen van . denk niet na over tegenslagen maar put moed uit de geslaagde momenten die je met iemand gedeeld hebt.
de meeste van mijn vrienden zijn nauw niet bepaald modellen maar ze verwachten wel dat hun vriendin een model is waardoor ze veel andere leuke meiden mislopen.quote:op zondag 18 september 2005 12:21 schreef gf het volgende:
[..]
tja, wat is kieskeurig. je zal de ander toch aantrekkelijk moeten vinden om een (normale) relatie te kunnen beginnen. wie dit ontkent liegt. je kan wel wat beginnen met een meisje wat je eigenlijk niet zo'n lekker ding vindt. maar dan neem je toch echt jezelf in de maling. en haar ook. 'iets is beter dan niets' vind ik dus een verkeerde instelling.
precies. en anderen hoeven d'r ook niet knap te vinden. maar jij zelf toch echt wel. anders neem je echt jezelf in de maling.quote:op zondag 18 september 2005 13:15 schreef ghosty het volgende:
om iemand aantrekkelijk te vinden hoeft ze geen model te zijn...
helemaal mee eens!quote:op zondag 18 september 2005 13:21 schreef gf het volgende:
[..]
precies. en anderen hoeven d'r ook niet knap te vinden. maar jij zelf toch echt wel. anders neem je echt jezelf in de maling.
mooiheid is tot op zekere hoogte uiterst subjectief.quote:op zondag 18 september 2005 13:30 schreef ghosty het volgende:
[..]
helemaal mee eens!
maar dan heb je dus een probleem als je alleen hele mooie meiden aantrekkelijk vindt
dat ook. maar als je dus de 'pech' hebt dat je op meiden valt die door de massa wel als mooi gezien wordt heb je het toch lastigerquote:op zondag 18 september 2005 13:32 schreef plato1980 het volgende:
[..]
mooiheid is tot op zekere hoogte uiterst subjectief.
doe ik toch ook niet. ik zeg alleen even hoe het gister is gegaan.quote:op zondag 18 september 2005 14:14 schreef gf het volgende:
je moet ook niet verwachten dat alle meiden je ineens aankijken alsof ze je ter plekke willen uitkleden
daar gaat het om !! ^^quote:op zondag 18 september 2005 14:11 schreef meteora het volgende:
gister is er voor de verandering ook weer is niks gebeurd.ik heb wel geprobeerd oogcontact te maken bij een paar meiden maar ze keken allemaal terug op een manier van.
... niet interessant dus, of het leek gewoon zo maarja.
ondanks dit heb ik het wel bijna de hele avond naar mn zin gehad en best veel (houterig) gedanst.
...knip...
nou, hij vind me wel aantrekkelijk hoor. dat is niet echt het probleemquote:op zaterdag 17 september 2005 21:22 schreef muertez het volgende:
[..]
in je eigen topic huilen om het gedrag van een jongen die jou alleen aan het eind van de avond aantrekkelijk vindt, en hier een beetje maagdjes van advies gaan voorzien?
gevalletje, in het land der blinden?...............
quote:op zondag 18 september 2005 14:35 schreef -dailalama- het volgende:
ik vind vivi opeens veel minder aardig ...
dit is heel erg herkenbaar. op mijn negentiende was het precies net zo als jij beschrijft.. daarna ging het lekker.. maar sinds twee jaar (ik ben nu 24) gaat het allemaal weer minder. ik kom genoeg leuke meisjes tegen, maar zij hebben of een vriend of ze vinden mij niet meer dan 'gewoon leuk'. en als een meisje mij dan eens leuk vindt, dan ben ik snel op haar uitgekeken.quote:op vrijdag 16 september 2005 23:34 schreef gelderland het volgende:
ik lees dit topic ook al een tijdje en hier dan mijn verhaaltje:
ik ben nu 19 jaar en ik heb ook nog nooit een vriendin gehad (zelfs nog nooit écht serieus gezoent)![]()
ik weet het, ben nog geeneens zó oud, maar toch voel ik het wel als een bepaalde druk dat ik nóg nooit een meisje mee naar huis heb genomen. met druk bedoel ik dat ik graag aan mensen (lees: vrienden/familie) wil laten zien dat ik óok een meisje kan krijgen. ik zie bijna iedereen om mij heen een vriendin hebben. merendeel van mijn vriendengroep (van 6), meeste van school (zelfs de lelijkste![]()
), merendeel van mijn sportteam en zelfs mijn 3 jaar jongere broertje; allemaal hebben ze een vriendin of ooit eens een meisje gehad...
ik ben geen homo, zie er totaal niet slecht uit (al zeg het ik het zelf), draag geen 'rare' kleding..maar tóch is het er nog niet van gekomen. het is ook niet dat ik niet met meisjes bezig ben (of niet naar ze omkijk) want dat doe ik juist wél (niet wanhopig ofzo)...
ga elke week stappen, heb genoeg vrienden (en zelfs vriendinnen) maar een échte vriendin/one night stand/relatie heb ik dus niet gehad...en hoe langer het duurt hoe 'groter' deze druk (die ik mezelf opleg, groter. en die bepaalde 'druk' leg ik mezelf op. niemand anders. al krijg je natuurlijk wél opmerkingen van vrienden/familie naar je hoofd in de trent van: 'wanneer kom jij eens met een meisje thuis' (voor de grap bedoelt) , 'hoe staat het met de verking', 'heb je nu al eens een meid gevonden' etc. etc.![]()
ik weet ook dat ik niet wanhopig opzoek moet gaan, want dan komt het er nooit van, maar tóch, ik zou graag ook een keer het juiste meisje tegenkomen......![]()
(en dus trots zijn en van alle 'druk' af zijn)
dit was mijn verhaal dus, miss dat mensen zich hierin herkennen
het klopt wel wat je zegt, echter bij mij werkt het van twee kanten. doordat ik op zoek ben gegaan naar iemand die goed bij me past ben ik ook aan mezelf gaan werken en dat aan jezelf werken heeft dan weer steeds meer invloed op hoe jij je gedraagt en wat je uitstraalt!quote:op zondag 18 september 2005 15:52 schreef cvb het volgende:
even een opbeurend (hoop ik) bericht voor de andere 'oude maagden' in dit topic. tot deze week was ik ook nog maagdelijk en vriendinloos, maar ben nu toch iemand tegengekomen! nu ik heb ervaren hoe dit allemaal is gegaan kan ik er het volgende over zeggen.
een vriendin (relatie) is echt een aanvulling op je leven, geen opvulling. als je niet gelukkig bent met wat je doet of wie je bent, kan je nog zoveel leuke meiden tegenkomen, maar er gebeurt toch niets. je moet dus stevig in je schoenen staan, staan voor wie je bent en de persoon zijn die je wil zijn. is ook wel nodig, want een vriendin neemt ook weer de nodige zorgen/onzekerheden met zich mee.
nu zullen sommigen van jullie zeggen dat jullie al heel lang bezig zijn geweest met je eigen ding en daarmee gelukkig zijn en zo. maar toch zijn jullie niemand tegengekomen. natuurlijk weet ik dit niet zeker, maar misschien komt dit wel omdat je teveel met jezelf bezig bent. wanneer je oprecht interesse toont in mensen (of ze nou vriendin materiaal zijn of niet) zul je in ieder geval veel meer nieuwe mensen leren kennen en je zal veel minder die druk voelen om persé een vriendin te vinden.
het komt er eigenlijk op neer dat je interesse moet hebben in je medemens, alleen zo zal je interesse opwekken bij andere mensen. er staan wel een hoop cliché's in deze post geloof ik, maar eeeh...ja, het zullen wel niet voor niks cliché'szijn denk ik dan maar
aan jezelf werken is sowieso goed natuurlijk, maar naar mijn mening moet je aan jezelf werken omdat je graag voor jezelf het beste wil en niet omdat je op zoek gaat naar iemand. de kans dat je iemand tegen komt die goed bij je past is natuurlijk wel veel groter wanneer je weet wat je in je mars hebt en tevreden met met wie en wat je bent.quote:op zondag 18 september 2005 18:43 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
het klopt wel wat je zegt, echter bij mij werkt het van twee kanten. doordat ik op zoek ben gegaan naar iemand die goed bij me past ben ik ook aan mezelf gaan werken en dat aan jezelf werken heeft dan weer steeds meer invloed op hoe jij je gedraagt en wat je uitstraalt!
true. maar als je geforceerd niet-geforceerd op zoek gaat werkt dat ook nietquote:op zondag 18 september 2005 22:37 schreef mr._t-rex het volgende:
ik zie hier de ene na de andere reactie van mensen die op stap gaan en dan gaan zoeken...
dat is volgens mij het domste wat je kunt doen. op het moment dat je niet op zoek gaat , dan schiet het al een stuk beter op. het laatste wat je wil is dat je wanhopig overkomt.
je moet gewoon relaxed buiten gaan spelen. zolang dat nog niet lukt gaat het nog nergens over. vor de rest wel gewoon lekker geforceerd dames aanschieten. op het moment dat je ff pauze neemt en net rustig van je cola'tje zit te genieten word je lastig gevallen door de het noodlot.quote:op zondag 18 september 2005 22:37 schreef mr._t-rex het volgende:
ik zie hier de ene na de andere reactie van mensen die op stap gaan en dan gaan zoeken...
dat is volgens mij het domste wat je kunt doen. op het moment dat je niet op zoek gaat , dan schiet het al een stuk beter op. het laatste wat je wil is dat je wanhopig overkomt.
* kered valt bijna van zijn stoel van het lachen.quote:op zondag 18 september 2005 16:01 schreef partyyboyy het volgende: tvp
ik ga nooit naar de kapper. koop nooit kleren. en staar altijd naar de grond. én ik draag een bril!quote:op zondag 18 september 2005 22:00 schreef meteora het volgende:
nou heb ik een ander kapsel. ik heb meer kleren en ik loop echt rechtop.
noodlot? welk noodlot? wat bedoel je met noodlot?quote:op zondag 18 september 2005 23:27 schreef breetai het volgende:
[..]
je moet gewoon relaxed buiten gaan spelen. zolang dat nog niet lukt gaat het nog nergens over. vor de rest wel gewoon lekker geforceerd dames aanschieten. op het moment dat je ff pauze neemt en net rustig van je cola'tje zit te genieten word je lastig gevallen door de het noodlot.
versieren moet gewoon iets va je eigen worden en niet iets waarbij je op je tenen moet lopen om het voor elkaar te krijgen. voor de komende tijd: 'crash 'n burn, live and learn'
quote:op zondag 18 september 2005 13:32 schreef plato1980 het volgende:
[..]
mooiheid is tot op zekere hoogte uiterst subjectief.
dat vind ik ook van de mensen die een iq van 80 hebben.quote:op maandag 19 september 2005 00:46 schreef #ANONIEM het volgende:
ik vind dat de mensen die geen vriendin hebben gehad gewoon meer hun best moeten doen.
niet iedereen heeft jouw natuurlijke charisma...quote:op maandag 19 september 2005 00:46 schreef #ANONIEM het volgende:
ik vind dat de mensen die geen vriendin hebben gehad gewoon meer hun best moeten doen.
inderdaad... ze moeten gewoon hun best doen voor een iq van 150... hoe moeilijk kan t zijnquote:op maandag 19 september 2005 09:34 schreef plato1980 het volgende:
[..]
dat vind ik ook van de mensen die een iq van 80 hebben.
nee, je hebt natuurlijk pas gescoord als ze met d'r benen wijd gaat. stoer hoorquote:op maandag 19 september 2005 12:02 schreef joeyt het volgende:
[..]
ontopic: niet gescoord vannacht ookal bleef ze wel slapen![]()
ben je weer single?quote:op maandag 19 september 2005 12:02 schreef joeyt het volgende:
ontopic: niet gescoord vannacht ookal bleef ze wel slapen![]()
nopez... ik heb t over mn vriendin...quote:
we hebben volgens mij ook niet gezoendquote:op maandag 19 september 2005 12:06 schreef gf het volgende:
[..]
nee, je hebt natuurlijk pas gescoord als ze met d'r benen wijd gaat. stoer hoor![]()
naja t gaat in dit topic toch om misgelopen kansen of heb ik t mis?quote:op maandag 19 september 2005 12:16 schreef copycat het volgende:
wat is er dan in hemelsnaam on topic aan je reactie?
nou ja, whatever.
vanaf hier dan maar weer écht on topic.
quote:op maandag 19 september 2005 12:16 schreef copycat het volgende:
vanaf hier dan maar weer écht on topic.
maar niet over fout gelopen kansen binnen een relatie die reeds geconsumeerd is...quote:op maandag 19 september 2005 12:17 schreef joeyt het volgende:
naja t gaat in dit topic toch om misgelopen kansen of heb ik t mis?
ik zal voortaan wat meer smileys plaatsen om de toon van een post wat te benadrukken...quote:op maandag 19 september 2005 12:32 schreef copycat het volgende:
[..]
maar niet over fout gelopen kansen binnen een relatie die reeds geconsumeerd is...
lijkt me toch klip en klaar als je de tt leest.
dat gaat niet werken..quote:op maandag 19 september 2005 12:35 schreef joeyt het volgende:
ik zal voortaan wat meer smileys plaatsen om de toon van een post wat te benadrukken...![]()
he leen, ik heb gehoord dat jij echt een ladiesmen bent! kun jij hele goede tips geven, een mooi verhaal bijvoorbeeld? dat lijkt me echt vet handig, zodat ik ook eindelijk kan neuken want ik ben al 32 jaar en ben maagd.quote:
nouquote:op zondag 18 september 2005 15:52 schreef cvb het volgende:
het komt er eigenlijk op neer dat je interesse moet hebben in je medemens, alleen zo zal je interesse opwekken bij andere mensen.
zoals je dit hier neerzet lijkt het wel of je wil dat iedereen je kansloos en zielig vindt...quote:op maandag 19 september 2005 04:11 schreef kered het volgende:
ik ga nooit naar de kapper. koop nooit kleren. en staar altijd naar de grond. én ik draag een bril!
gelukkig kan ik nog rationeel denken en is mijn gevoel voor humor nog intact.
nu nog een paar rent-a-friends en wat escorte-meisjes..
maak je eigen verhalen zou ik zo zeggen.quote:op maandag 19 september 2005 16:01 schreef dady het volgende:
he leen, ik heb gehoord dat jij echt een ladiesmen bent! kun jij hele goede tips geven, een mooi verhaal bijvoorbeeld? dat lijkt me echt vet handig, zodat ik ook eindelijk kan neuken want ik ben al 32 jaar en ben maagd.
nou, ik ben eigenlijk een computernerd en spendeer al mijn tijd aan het mooi maken van mijn computer, echt vet! alleen ik kom niet zoveel buiten, ik praat niet eens met dames, behalve dan op msn, ik heb ook een internet-vriendin in lapland alleen die heb ik nog nooit in het echt gezien.quote:op maandag 19 september 2005 16:35 schreef breetai het volgende:
[..]
maak je eigen verhalen zou ik zo zeggen.
waarom heb ik echt zo een weird gevoel dat dit allemaal bijelkaar verzonnen isquote:op maandag 19 september 2005 16:41 schreef dady het volgende:
[..]
nou, ik ben eigenlijk een computernerd en spendeer al mijn tijd aan het mooi maken van mijn computer, echt vet! alleen ik kom niet zoveel buiten, ik praat niet eens met dames, behalve dan op msn, ik heb ook een internet-vriendin in lapland alleen die heb ik nog nooit in het echt gezien.
ok , en nou mag je je bek weer dichthouden kneus.quote:op maandag 19 september 2005 16:41 schreef dady het volgende:
[..]
nou, ik ben eigenlijk een computernerd en spendeer al mijn tijd aan het mooi maken van mijn computer, echt vet! alleen ik kom niet zoveel buiten, ik praat niet eens met dames, behalve dan op msn, ik heb ook een internet-vriendin in lapland alleen die heb ik nog nooit in het echt gezien.
je ijlt nog steeds...quote:op maandag 19 september 2005 16:54 schreef dady het volgende:
ikzelf heb nooit problemen met vrouwen gehad en kan krijgen wat ik wil
een slotje op een topic dat ik heb geopend?quote:op maandag 19 september 2005 17:01 schreef vitalogy het volgende:
zo het superieure wezen dady heeft gesproken.
nu mag er wel een slotje op.
dat jij mij superieur noemt maakt wel duidelijk hoe inferieur jij bent. vraag aan elke willekeurige knappe vrouw, of er mannen bestaan die hen helemaal wild kunnen maken. ja, er zijn mannen die het moeten hebben van geluk, maar er zijn ook mannen die het gewoon skills hebben.quote:op maandag 19 september 2005 17:01 schreef vitalogy het volgende:
zo het superieure wezen dady heeft gesproken.
nu mag er wel een slotje op.
dit gaat wel over mensen die op hun 25ste ofzo nog nooit een vriendin hebben gehad he... denk niet dat hen daardoor plotseling de 'skils' gaan krijgenquote:op maandag 19 september 2005 17:30 schreef dady het volgende:
dat jij mij superieur noemt maakt wel duidelijk hoe inferieur jij bent. vraag aan elke willekeurige knappe vrouw, of er mannen bestaan die hen helemaal wild kunnen maken. ja, er zijn mannen die het moeten hebben van geluk, maar er zijn ook mannen die het gewoon skills hebben.
hebben jullie niet zon persoon in de vriendenkring? vraag advies, ze helpen je graag. heb je die niet vraag gewoon een bekende of onbekende. iets waar je goed in bent, leer je graag anderen.
laat je deze posts ook zien aan je meiske?quote:op maandag 19 september 2005 17:32 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dit gaat wel over mensen die op hun 25ste ofzo nog nooit een vriendin hebben gehad he... denk niet dat hen daardoor plotseling de 'skils' gaan krijgen![]()
nee, maar alles valt te oefenen. vaak zijn deze al zo diep weggezakt, dat ze alleen maar op deze slechte emoties teren omdat ze dit op de ene of andere manier toch nog een klein goed gevoel geven. emoties zijn verslavend.quote:op maandag 19 september 2005 17:32 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dit gaat wel over mensen die op hun 25ste ofzo nog nooit een vriendin hebben gehad he... denk niet dat hen daardoor plotseling de 'skils' gaan krijgen![]()
mijn vriendin weet dat ik hier post en ze zou gemakkelijk kunnen weten wat ik hier allemaal postquote:op maandag 19 september 2005 17:35 schreef -dailalama- het volgende:
laat je deze posts ook zien aan je meiske?
je hebt hier wel gelijk in en dat is ook een beetje waar ik mee bezig ben, althans ik ben me er meer in aan het verdiepen geweestquote:op maandag 19 september 2005 17:41 schreef dady het volgende:
[..]
nee, maar alles valt te oefenen. vaak zijn deze al zo diep weggezakt, dat ze alleen maar op deze slechte emoties teren omdat ze dit op de ene of andere manier toch nog een klein goed gevoel geven. emoties zijn verslavend.
ik heb overigens, ergens op internet weet niet meer waar, een jongen genaamd "twentysix". waarom, omdat deze gast tot zijn 26e maagd was.
totdat hij het genoeg vond, en er zichzelf in is gaan verdiepen, en nu een echte "dating-guru" is, en zelfs nu samenwerkt met realsocialdynamics, http://www.realsocialdynamics.com.
doe er wat aan, in plaats van hier op zielige openingszinnen te hopen, waarbij de vrouwen zeggen, nu wil ik je!
denk eens na, deze bestaan helemaal niet. je moet je hele innerlijk veranderen, en dat kost tijd. vind je deze prijs te hoog, dan ga je waarschijnlijk trouwen met een dik vadsig wijf omdat dat alles is wat je kan krijgen, en de rest van je leven kijkend naar mooie vrouwen.
je had je nummer aan dr gegeven en bent nu 2 dagen verder?quote:op maandag 19 september 2005 18:16 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
trouwens, ik schaam me er een beetje voor, maar ik ben in de laatste twee dagen echt wel wat gaan voelen voor dat meisje, ik hoop toch echt zo dat ze me nog terugbelt. anders ga ik natuurlijk wel weer verder op zoek, maar ik moet zeggen dat ik op het moment wel heel veel zin heb om haar nog te spreken (niet zelf bellen, niet zelf bellen...). ik ben alleen bang dat dat dus niet gebeurt
![]()
ongeveer... donderdag ontmoet, vrijdag had ik haar nog gebeld (want ik had haar nummer gekregen) en zaterdag en zondag dus niets. vrijdag had ze dus gezegd dat ze me nog terug zou bellen als ze terug was uit brussel (ze gaat daarheen met een groep studenten). woensdag is dat klaar geloof ik en dan zou ze mij terugbellen (om iets nieuws af te spreken, bijvoorbeeld etentje of bioscoop ofzo).quote:op maandag 19 september 2005 18:20 schreef joeyt het volgende:
[..]
je had je nummer aan dr gegeven en bent nu 2 dagen verder?
of accepteer het als een les. jij hebt er tenminste iets voor gedaan, veel mensen kunnen dat niet zeggen, en het kan alleen maar beter gaan.quote:op maandag 19 september 2005 18:29 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
ongeveer... donderdag ontmoet, vrijdag had ik haar nog gebeld (want ik had haar nummer gekregen) en zaterdag en zondag dus niets. vrijdag had ze dus gezegd dat ze me nog terug zou bellen als ze terug was uit brussel (ze gaat daarheen met een groep studenten). woensdag is dat klaar geloof ik en dan zou ze mij terugbellen (om iets nieuws af te spreken, bijvoorbeeld etentje of bioscoop ofzo).
zoals eerder al opgemerkt zou dat wel dé test zijn. als zij niet meer belt is ze duidelijk niet meer in me geinteresseerd. niet dat ik dan bij de pakken neer ga zitten uiteraard, integendeel, maar het voelt dan toch als een klein verlies
![]()
ik had verwacht dat je een reactie zou geven over het 'gevoelens hebben voor' na 2 dagenquote:op maandag 19 september 2005 18:20 schreef joeyt het volgende:
je had je nummer aan dr gegeven en bent nu 2 dagen verder?
owww dan heb je dus nog paar daagjes. komt wel goed...quote:op maandag 19 september 2005 18:29 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
ongeveer... donderdag ontmoet, vrijdag had ik haar nog gebeld (want ik had haar nummer gekregen) en zaterdag en zondag dus niets. vrijdag had ze dus gezegd dat ze me nog terug zou bellen als ze terug was uit brussel (ze gaat daarheen met een groep studenten). woensdag is dat klaar geloof ik en dan zou ze mij terugbellen (om iets nieuws af te spreken, bijvoorbeeld etentje of bioscoop ofzo).
zoals eerder al opgemerkt zou dat wel dé test zijn. als zij niet meer belt is ze duidelijk niet meer in me geinteresseerd. niet dat ik dan bij de pakken neer ga zitten uiteraard, integendeel, maar het voelt dan toch als een klein verlies
![]()
gecvoelens kunnen er zijn, kriebels kunnen er zijn... houden van kan niet... dat leer je ooit nog wel eens...quote:op maandag 19 september 2005 18:32 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ik had verwacht dat je een reactie zou geven over het 'gevoelens hebben voor' na 2 dagen![]()
vrouwen die na 2 weken tegen je zeggen, ik houd van jequote:op maandag 19 september 2005 18:38 schreef joeyt het volgende:
[..]
gecvoelens kunnen er zijn, kriebels kunnen er zijn... houden van kan niet... dat leer je ooit nog wel eens...
dat zijn de bekende breezah'squote:op maandag 19 september 2005 18:46 schreef dady het volgende:
[..]
vrouwen die na 2 weken tegen je zeggen, ik houd van je
nederlands waarschijnlijk niet je sterkste vak geweest?quote:op maandag 19 september 2005 19:00 schreef dady het volgende:
[..]
ze zijn er in elke soorten en maten.
zal t ff voor je samenvatten... vind jezelf leuk dan vinden anderen t ookquote:op maandag 19 september 2005 19:00 schreef meteora het volgende:
wie of wat is dat figuur pilinski dan??? welk boek is dat dan? dat is engels zeker??? david deangelo heb ik wel al wat dingen van gedownload maar nog niet echt de tijd gehad om te lezen. toch maar is gaan doen dan.
en de tweede keer?quote:op maandag 19 september 2005 18:23 schreef jamsper het volgende:
ik las net over de hoeren... nou al was ik 40 dan zou ik nog niet de 1e keer met een hoer willen naaien.
without embarresment van mr. pilinksi. kan ik zeker aanraden.quote:op maandag 19 september 2005 19:00 schreef meteora het volgende:
wie of wat is dat figuur pilinski dan??? welk boek is dat dan? dat is engels zeker??? david deangelo heb ik wel al wat dingen van gedownload maar nog niet echt de tijd gehad om te lezen. toch maar is gaan doen dan.
als ik niet op de 'normale' manier sex kon krijgen dan zou ik gewoon naar de hoeren gaan... niets mis mee...quote:
mr. pillinski...klinkt als een b-porno acteurquote:op maandag 19 september 2005 19:08 schreef breetai het volgende:
[..]
without embarresment van mr. pilinksi. kan ik zeker aanraden.
joey t. ... klinkt als een crimineelquote:op maandag 19 september 2005 19:11 schreef joeyt het volgende:
[..]
mr. pillinski...klinkt als een b-porno acteur![]()
michael pilinski - without embarrassment. is een e-book, als pdf verkrijgbaar. je kunt het kopen voor 3 tientjes, maar het is ook wel verkrijgbaar via een niet nader te noemen internet distributiekanaal...quote:op maandag 19 september 2005 19:00 schreef meteora het volgende:
dank je wel!quote:op maandag 19 september 2005 18:32 schreef dady het volgende:
[..]
of accepteer het als een les. jij hebt er tenminste iets voor gedaan, veel mensen kunnen dat niet zeggen, en het kan alleen maar beter gaan.
het is alleen jammer dat je ze dan al dusdanig anaal hebt uitgewoond dat je ze gaat inruilen voor een exemplaar dat wél voldoet aan de hoge eisen die er aan gesteld worden.quote:op maandag 19 september 2005 18:46 schreef dady het volgende:
[..]
vrouwen die na 2 weken tegen je zeggen, ik houd van je
yeah !quote:op maandag 19 september 2005 18:38 schreef joeyt het volgende:
gecvoelens kunnen er zijn, kriebels kunnen er zijn... houden van kan niet... dat leer je ooit nog wel eens...
sommige mensen zijn nou eenmaal defect op dat gebied... je kan alleen proberen de gaten te repareren...quote:op dinsdag 20 september 2005 00:14 schreef beach het volgende:
tja bij mij wil het ook maar niet lukken![]()
meer dan genoeg theorie tot me genomen, maar voor de rest![]()
tering man, hoe kom jij aan die link? die wilde ik hier met opzet niet posten. dat zijn die lui waar ik een workshop bij gevolgd heb eind juli. ik heb weliswaar nog niet het infield-gedeelte gedaan maar dat ga ik volgend jaar zeker doen! these guys rock!! zou ook heel goed voor plato zijn!quote:op maandag 19 september 2005 17:41 schreef dady het volgende:
[..]
nee, maar alles valt te oefenen. vaak zijn deze al zo diep weggezakt, dat ze alleen maar op deze slechte emoties teren omdat ze dit op de ene of andere manier toch nog een klein goed gevoel geven. emoties zijn verslavend.
ik heb overigens, ergens op internet weet niet meer waar, een jongen genaamd "twentysix". waarom, omdat deze gast tot zijn 26e maagd was.
totdat hij het genoeg vond, en er zichzelf in is gaan verdiepen, en nu een echte "dating-guru" is, en zelfs nu samenwerkt met realsocialdynamics, http://www.realsocialdynamics.com.
doe er wat aan, in plaats van hier op zielige openingszinnen te hopen, waarbij de vrouwen zeggen, nu wil ik je!
denk eens na, deze bestaan helemaal niet. je moet je hele innerlijk veranderen, en dat kost tijd. vind je deze prijs te hoog, dan ga je waarschijnlijk trouwen met een dik vadsig wijf omdat dat alles is wat je kan krijgen, en de rest van je leven kijkend naar mooie vrouwen.
je bent toch niet serieus he, hoop ikquote:op dinsdag 20 september 2005 10:03 schreef m_schtoppel het volgende:
omdat het materiaal wat daar aageboden wordt zo goed is dat ik liever had gehad dat niet nu heel mannelijk fok het ook tot z'n beschikking heeft, flauw he?
egoïst!quote:op dinsdag 20 september 2005 10:03 schreef m_schtoppel het volgende:
omdat het materiaal wat daar aageboden wordt zo goed is dat ik liever had gehad dat niet nu heel mannelijk fok het ook tot z'n beschikking heeft, flauw he?
ik red me prima zonder externe hulpquote:abonneer je ook op hun nieuwsbrieven, die zijn de beste die ik tot nu toe ben tegengekomen.
hij heeft me die link al een paar maanden geleden gegeven.quote:op dinsdag 20 september 2005 10:01 schreef copycat het volgende:
als die infield workshop zo goed zou zijn voor plato, waarom wilde je die link dan niet plaatsen?
quote:op dinsdag 20 september 2005 10:06 schreef m_schtoppel het volgende:
en die nieuwsbrieven zijn uiteraard niet voor jou bedoeld. jij mag catchhimandkeephim gaan lezen.
![]()
en ga je er nog iets mee doen?quote:op dinsdag 20 september 2005 10:07 schreef plato1980 het volgende:
hij heeft me die link al een paar maanden geleden gegeven.![]()
heb het momenteel nogal druk.quote:
verder alles goed?quote:op dinsdag 20 september 2005 10:03 schreef m_schtoppel het volgende:
dat hoeft toch ook helemaal niet. zie het meer als een baat het niet, dan schaadt het niet optiequote:op dinsdag 20 september 2005 10:13 schreef plato1980 het volgende:
sowieso heb ik wel vaker van dit soort websites bekeken en op zich staan er best nuttige dingen op, maar om ze als een soort van bijbel te zien gaat me te ver.
ja, het zal ook zeker niet schaden, maar het probleem is gewoon dat ik er in de praktijk toch niks meedoe. net als schtoppel.quote:op dinsdag 20 september 2005 10:14 schreef copycat het volgende:
[..]
dat hoeft toch ook helemaal niet. zie het meer als een baadt het niet, dan schaadt het niet optie.
baden doe je in een bad.quote:op dinsdag 20 september 2005 10:14 schreef copycat het volgende:
[..]
dat hoeft toch ook helemaal niet. zie het meer als een baadt het niet, dan schaadt het niet optie.
oeps...quote:
ja he he, het is ook geen magic pill of zo. maar het kan je wel over een drempel helpen waar je in je eentje nooit overheen was gegaan. daar gaat het mij om. en dan van daaruit verder bouwen. dit soort dingen zijn geen quick fixes, maar eerder lange processen. mijn doel is voorlopig om gewoon op vrouwen af te kunnen stappen en een gesprek te kunnen beginnen. of ik nou succes heb of niet boeit me niet, ik wil in eerste instantie over die aanspreek drempel heen.quote:op dinsdag 20 september 2005 10:17 schreef gf het volgende:
ik geloof eigenlijk ook niet dat een workshop ervoor kan zorgen dat je ineens iedere vrouw zou kunnen krijgen die je wilt. het kan je misschien dat gevoel geven, wat goed is voor je zelfvertrouwen en je waarschijnlijk dus ook inderdaad meer kans maakt. maar verder..
ik dacht inderdaad ook al dat het "baat" in plaats van "baadt" dient te zijn.quote:
tja, als je 5 avonden per week uitgaat, 3 jaar lang, verhoog je je kansen sowieso. cursus of nietquote:op dinsdag 20 september 2005 10:18 schreef m_schtoppel het volgende:
jammer dat je dat zo blijft zien want deze jongens weten wat wel en niet werkt. gemiddeld zijn deze gasten drie jaar lang 5 avonden per week uitgegaan. niet alleen in clubs uiteraard.
probeer eens een keer wat aan te nemen in plaats van alles maar constant opzij te schuiven. je lijkt mij wel (tien jaar geleden...) straks ben je net als ik 36 en ben je geen steek verder gekomen, puur en alleen omdat je al die tijd niks gedaan hebt.
ik zei toch dat er best nuttige dingen instaan? alleen beschouw ik het niet als een soort van heilige graal.quote:op dinsdag 20 september 2005 10:18 schreef m_schtoppel het volgende:
jammer dat je dat zo blijft zien want deze jongens weten wat wel en niet werkt. gemiddeld zijn deze gasten drie jaar lang 5 avonden per week uitgegaan. niet alleen in clubs uiteraard.
probeer eens een keer wat aan te nemen in plaats van alles maar constant opzij te schuiven. je lijkt mij wel (tien jaar geleden...) straks ben je net als ik 36 en ben je geen steek verder gekomen, puur en alleen omdat je al die tijd niks gedaan hebt.
jammer genoeg vergooi je daarmee wel de rest van je leven.quote:op dinsdag 20 september 2005 10:23 schreef gf het volgende:
tja, als je 5 avonden per week uitgaat, 3 jaar lang, verhoog je je kansen sowieso. cursus of niet![]()
dat is offtopicquote:op dinsdag 20 september 2005 10:27 schreef plato1980 het volgende:
[..]
jammer genoeg vergooi je daarmee wel de rest van je leven.![]()
dat klopt, maar dat geldt voor vrouwen evenzeer. uiterlijk is hier gewoon niet het probleem.quote:op dinsdag 20 september 2005 11:15 schreef gf het volgende:
maar stel je bent gewoon niet de knapste. dat kan, niet iedereen is nu eenmaal brad pitt.
voor een deel misschien toch wel. niet dat ik op 1 van jullie hier doel, maar in het algemeen. en vrouwen hebben het vaak toch makkelijker. zeker met een beetje 'gemiddeld' uiterlijk. die hoeven niets anders te doen dan gewoon te gaan staan en afwachten. vooral ook omdat van de man verwacht wordt dat hij de eerste stap zet. dat zie ik zo vaak, ook in m'n eigen vriendenkring. of zelfs bij m'n vriendin. zijn we ergens uit, komt er weer een gozer met 2 biertjes op 1 van die meiden af. niet dat daar iets mis mee is, maar die meiden doen niks anders dan irritant zijn met elkaar. de mannen komen vanzelf wel.quote:op dinsdag 20 september 2005 11:33 schreef plato1980 het volgende:
[..]
dat klopt, maar dat geldt voor vrouwen evenzeer. uiterlijk is hier gewoon niet het probleem.
het besef dat ik bij het uitgaan standaard plezier moet maken, of het nou lukt om een leuke meid aan te spreken of niet. het besef dat ik met een negatieve instelling zeker niet verder kom. het besef dat meiden mij echt wel zien staan, als ik dat maar wil. het besef dat ik zelfverzekerd over moet komen. het besef dat ik voor mezelf de kansen moet creëren. het besef dat het je niet zomaar aangewaaid komt ("oh, wacht maar af, dat komt vanzelf"quote:op dinsdag 20 september 2005 11:55 schreef m_schtoppel het volgende:
uiteraard worden die workshops ook in amerika gegeven, daar komen deze jongens ook vandaan. ze komen zelf uit hollywood en zoals je weet stikt het daar van de mooiste vrouwen op aarde. als je die kunt versieren, kun je alles.
wat heeft bij jou die omslag veroorzaakt dan?
beetje kortzichtig. hollywood zou ik nou niet bepaald als spiegelbeeld van de wereld zien.quote:op dinsdag 20 september 2005 11:55 schreef m_schtoppel het volgende:
uiteraard worden die workshops ook in amerika gegeven, daar komen deze jongens ook vandaan. ze komen zelf uit hollywood en zoals je weet stikt het daar van de mooiste vrouwen op aarde. als je die kunt versieren, kun je alles.
relatief. want wie weet zijn het domme wichten die zich iedere dag door een ander laten neuken. jij baseert de 'moeilijkheidsgraad' dus op uiterlijk. wat niet zo hoeft te zijn.quote:op dinsdag 20 september 2005 12:16 schreef m_schtoppel het volgende:
en met dat kaliber bedoel ik de moeilijkheidsgraad om dat type vrouw te versieren, ik heb het dus niet over hoe geweldig die vrouwen misschien wel (not) zijn.
natuurlijk heeft een knappe man meer kans dan een lelijke man, maar het stikt van de lelijke mannen met vriendin. ik weet gewoon dat het niet aan mijn uiterlijk ligt (waarmee ik niet beweer dat ik uitermate knap ben, maar lelijk ben ik evenmin) en de fokkers die me ontmoet hebben zullen dat bevestigen.quote:op dinsdag 20 september 2005 11:58 schreef gf het volgende:
[..]
voor een deel misschien toch wel. niet dat ik op 1 van jullie hier doel, maar in het algemeen.
kom maar met je wetenschappelijke manier... jij kent t verschil tussen verliefd zijn en houden van niet. zeker nooit een langdurige relatie gehad?quote:op dinsdag 20 september 2005 00:09 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
yeah !ik kan je het tegendeel gemakkelijk bewijzen op een meer wetenschappelijke manier maar goed, dan ga ik het wel hebben over extreme voorbeelden. tot die tijd mag jij denken dat je enkele zaken denkt te weten
ook al valt dat me tot nu toe tegen.
quote:op dinsdag 20 september 2005 10:03 schreef m_schtoppel het volgende:
abonneer je ook op hun nieuwsbrieven, die zijn de beste die ik tot nu toe ben tegengekomen.
maar nu ik die link heb kan ik dus alles gaan neuken wat ik wilquote:
ciao bello... hoest met de vrouwen?quote:
ik vrees dat het niveau van de cursus voor jou te hoog is en ................ eerst betalen.quote:op dinsdag 20 september 2005 12:58 schreef joeyt het volgende:
[..]
maar nu ik die link heb kan ik dus alles gaan neuken wat ik wil![]()
damn ik ben nu oprecht gelukkig![]()
owwww... hebben ze nu dan leren neuken op wetenschappelijk niveau? ja ik steek mn leuter er meestal gewoon zonder na te denken in... maar damn... klaar kom ik wel... en dan bedoel ik dus niet in mn sokquote:op dinsdag 20 september 2005 13:04 schreef m_schtoppel het volgende:
[..]
ik vrees dat het niveau van de cursus voor jou te hoog is en ................ eerst betalen.
koop de dvd van robbie williams en zie wat je mist... ben je stuk goedkoper uit...quote:
na deze herhaling ga ik deleten.quote:op dinsdag 20 september 2005 13:06 schreef copycat het volgende:
heren, heren... on topic en off flame svp.
dit is ontopic... kansloze profiteurs die 'neukgoeroe's'.quote:op dinsdag 20 september 2005 13:13 schreef copycat het volgende:
[..]
na deze herhaling ga ik deleten.
dat je 't weet.
stop, dat is niet wat ik zeg en dat denk ik ook niet. de enige reden dat ik denk dat het niets wordt is omdat ik geen actie onderneem c.q. geen actie weet te ondernemen. maar ik denk niet dat ik niets te bieden heb, integendeel zelfs.quote:op dinsdag 20 september 2005 11:50 schreef breaktothedance het volgende:
@plato: je lijkt me een zeer relaxte dude. toch zie ik in je houding hetzelfde terug als bij mij een jaar (en langer) terug. "oh het zal wel niet lukken", "een vrouw ziet mij toch niet staan".
doeeeeeeee dan wat. raaaaaaaaaaa!quote:op dinsdag 20 september 2005 14:18 schreef plato1980 het volgende:
[..]
stop, dat is niet wat ik zeg en dat denk ik ook niet. de enige reden dat ik denk dat het niets wordt is omdat ik geen actie onderneem c.q. geen actie weet te ondernemen. maar ik denk niet dat ik niets te bieden heb, integendeel zelfs.
en ben je eigenlijk wel eens verliefd op iemand geweest? want ja, zonder gevoel voor iemand kan je wel leuk dingen ondernemen, maar vaak is dat niet eens de moeite waard. net als een hele avond gefocussed iemand willen scoren, terwijl die zoen met een dronken vrouw eigenlijk niet de moeite was.quote:op dinsdag 20 september 2005 14:18 schreef plato1980 het volgende:
[..]
stop, dat is niet wat ik zeg en dat denk ik ook niet. de enige reden dat ik denk dat het niets wordt is omdat ik geen actie onderneem c.q. geen actie weet te ondernemen. maar ik denk niet dat ik niets te bieden heb, integendeel zelfs.
hier heb je een puntquote:op dinsdag 20 september 2005 14:37 schreef weirdmicky het volgende:
[..]
en ben je eigenlijk wel eens verliefd op iemand geweest? want ja, zonder gevoel voor iemand kan je wel leuk dingen ondernemen, maar vaak is dat niet eens de moeite waard. net als een hele avond gefocussed iemand willen scoren, terwijl die zoen met een dronken vrouw eigenlijk niet de moeite was.
toch is het zo, of je moet (erg) lelijk zijn.quote:op dinsdag 20 september 2005 14:51 schreef thisbe het volgende:
[..]
ik vind dat gejammer over dat vrouwen het makkelijker hebben zo'n onzin trouwens!ik heb al zo vaak een een vent aangesproken
![]()
ok, dan had ik een en ander nog verkeerd begrepen, maar juist dat is positief, want dat je geen actie onderneemt daar kun je makkelijk wat aan doen. als je aan jezelf twijfelt e.d. is dat wat anders, dan wil je misschien koste wat kost dingen gaan verbeteren aan jezelf, maar in dit geval bespeur ik toch een manier voor jou om het wel voor elkaar te krijgen, want: onderneem actie!quote:op dinsdag 20 september 2005 14:18 schreef plato1980 het volgende:
[..]
spamquote:op dinsdag 20 september 2005 15:16 schreef m_schtoppel het volgende:
hier nog even een link naar de weergaloze nieuwsbrieven van rsd:
http://www.realsocialdynamics.com/education/archive.asp
inderdaad ....quote:op dinsdag 20 september 2005 14:51 schreef thisbe het volgende:
[..]
hier heb je een punt![]()
ik vraag me af of de vrijgezellen in dit topic weleens zomaar iemand aanspreken, en dan bedoel ik niet perse iemand van het andere geslacht.
dat is zeer logisch inderdaad. echter, van mezelf weet ik gewoon dat ik prima op kan schieten met lui van hetzelfde geslacht. als ik met een kerel aan de praat raak ben ik over het algemeen gewoon een stuk relaxter dan wanneer ik met een meisje moet praten. ik heb een redelijk fors sociaal netwerk, waarvan de meeste mensen gewoon goede bekenden zijn met wie ik wel eens een keer ga stappen of die ik dagelijks gewoon tegenkom om een praatje mee te maken. dit zijn natuurlijk lang niet allemaal echte vrienden. eigenlijk moet ik eerlijk zeggen dat ik maar één echte goede vriend heb, met wie ik werkelijk zowat alles deel. de rest zijn gewoon goede bekenden van me en ik vind het heel leuk om die regelmatig te spreken, maar die weten niet altijd alles van me.quote:op dinsdag 20 september 2005 15:49 schreef -dailalama- het volgende:
[..]
inderdaad ....
als je ziet dat mensen met een sociaal leven sneller een vriendin krijgen dan mensen die wat teruggetrokken en angstig leven is er niet heel veel wiskunde nodig om te zien hoe je snel een relatie krijgt.![]()
ik neem aan dat je doelt op de literatuur/websites/workshops rondom dit onderwerpquote:op dinsdag 20 september 2005 17:19 schreef beach het volgende:
altijd heel leuk, die voorgekauwde stukjes waarmee je zogenaamd succes hebt![]()
het moet ten eerste vanuit jezelf komen en eventueel kan je wat aan je houding/social skills doen.
quote:op dinsdag 20 september 2005 17:37 schreef kontkorstje het volgende:
michael pilinski - without embarrassment
waar is dit dan als ebook te verkrijgen?
bepaalde bittorrentsites toevallig?
als jij 50 miljoen op je bankrekening hebt kun jij die wijven ook krijgen. jij liever dan ik trouwens.quote:op dinsdag 20 september 2005 12:16 schreef m_schtoppel het volgende:
nee je snapt me niet. ik bedoel te zeggen dat als het je lukt stelselmatig vrouwen van dat kaliber te versieren, je dus echt wel iets kunt. en dat je dus veel van zulke gasten kunt leren, ook al is het je eigen doel niet zulke vrouwen te versieren.
en met dat kaliber bedoel ik de moeilijkheidsgraad om dat type vrouw te versieren, ik heb het dus niet over hoe geweldig die vrouwen misschien wel (not) zijn.
ja, ik ben wel eens verliefd geweest. en ja, daar heb ik getracht werk van te maken. helaas was ze op dat moment "bezet" en heft dat geen effect gehad. de laatste keer is overigens wel al een jaar of twee geleden en sindsdien ben ik niet meer verder gekomen dan het "leuk vinden" van een meisje. daar heb ik inderdaad niks mee gedaan.quote:op dinsdag 20 september 2005 14:37 schreef weirdmicky het volgende:
en ben je eigenlijk wel eens verliefd op iemand geweest? want ja, zonder gevoel voor iemand kan je wel leuk dingen ondernemen, maar vaak is dat niet eens de moeite waard.
dat is inderdaad een belangrijk punt en dat doe ik inderdaad maar uiterst zelden. dat is inderdaad voor verbetering vatbaar.quote:op dinsdag 20 september 2005 14:51 schreef thisbe het volgende:
[..]
hier heb je een punt![]()
ik vraag me af of de vrijgezellen in dit topic weleens zomaar iemand aanspreken, en dan bedoel ik niet perse iemand van het andere geslacht.
jahzeker hij is de man!quote:op dinsdag 20 september 2005 19:12 schreef joeyt het volgende:
robbie williams![]()
perfecte combinatie van uiterlijk, babbel en uitstraling/charisma...
1 van de weinige keren dat ik het met je eens benquote:op maandag 19 september 2005 00:46 schreef #ANONIEM het volgende:
brad pitt had zelf ook moeite met vrouwen versieren, toen die net in la kwam wonen. heb ik in een interview gezien, toch grappig, dat je met praten toch zo de boel kan verneuken terwijl ze je al willen.quote:op dinsdag 20 september 2005 22:50 schreef thaguitarmaistro het volgende:
in tegenstelling tot een aantal reacties hier blijf ik van mening dat uiterlijk toch echt het belangrijkste is.
wanneer iemand knap is, weet hij dat doorgaans van zichzelf, wat weer zelfvertrouwen geeft, wat meer sjans oplevert enz. dat cirkeltje.
bij iemand die minder knap is, is het vaak andersom. ik moet er wel bij vermelden dat er ook lelijke mensen zijn die een soort x-factor hebben waardoor het ze toch lukt. maar dat zijn er niet al teveel.
je kunt het het beste samenvatten: hoe beter het uiterlijk, hoe minder overige skills je nodig hebt.
als je eruitziet als brad pitt, hoef je alleen maar iemand aan te kijken en je hebt beet ( bij wijze van spreken dan he)
snap je?
en breaktothedance: ik heb respect voor je inspanningen en hoop dat het wat wordt met die meid.
helaas ben ik het wel met je eens.quote:op dinsdag 20 september 2005 22:50 schreef thaguitarmaistro het volgende:
in tegenstelling tot een aantal reacties hier blijf ik van mening dat uiterlijk toch echt het belangrijkste is.
wanneer iemand knap is, weet hij dat doorgaans van zichzelf, wat weer zelfvertrouwen geeft, wat meer sjans oplevert enz. dat cirkeltje.
bij iemand die minder knap is, is het vaak andersom. ik moet er wel bij vermelden dat er ook lelijke mensen zijn die een soort x-factor hebben waardoor het ze toch lukt. maar dat zijn er niet al teveel.
je kunt het het beste samenvatten: hoe beter het uiterlijk, hoe minder overige skills je nodig hebt.
als je eruitziet als brad pitt, hoef je alleen maar iemand aan te kijken en je hebt beet ( bij wijze van spreken dan he)
snap je?
en breaktothedance: ik heb respect voor je inspanningen en hoop dat het wat wordt met die meid.
mwaaa ik niet helemaal... dit geld alleen voor de eerste keer...dan heb je voordeel bij een leuk uiterlijk. als je eenmaal wat ervaring hebt en je zelfvertrouwen uitstraald, kun je hoe lelijk je ook bent veel voor elkaar krijgen!quote:op dinsdag 20 september 2005 23:23 schreef realzeus het volgende:
[..]
helaas ben ik het wel met je eens.![]()
ennuh,ik val nog steeds onder dit topic.![]()
bedankt!quote:op dinsdag 20 september 2005 22:50 schreef thaguitarmaistro het volgende:
goed bezig!quote:op woensdag 21 september 2005 00:02 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
bedankt!ik hoop het ook
vandaag ben ik na dansles nog even blijven kletsen met wat (voor mij totaal onbekende) lui. was wel gezellig. voor mij was het meer iets wat ik nooit zo goed durfde vroeger en wat nu gewoon stukken makkelijker gaat. ik denk: ik doe het gewoon. die groep was van beginners 1 (2 niveau's onder mijn groep) maar het was gewoon leuk om ze even te spreken (4 dames, 2 jongens). gewoon gezellig gekletst en dat maakte het wel leuk!
sorry, maar brad pitt........quote:op dinsdag 20 september 2005 23:01 schreef dady het volgende:
[..]
brad pitt had zelf ook moeite met vrouwen versieren, toen die net in la kwam wonen. heb ik in een interview gezien, toch grappig, dat je met praten toch zo de boel kan verneuken terwijl ze je al willen.
zo zie je er ook wel uit ja...quote:op zaterdag 17 september 2005 16:27 schreef vivi het volgende:
![]()
![]()
thisbe heeft al langer een hekel aan brad, waarom is me niet geheel duidelijk.quote:op donderdag 22 september 2005 00:31 schreef vitalogy het volgende:
thisbe insanity
welke man voldoet dan aan jouw standaarden?
te onbereikbaarquote:op donderdag 22 september 2005 10:31 schreef plato1980 het volgende:
[..]
thisbe heeft al langer een hekel aan brad, waarom is me niet geheel duidelijk.![]()
quote:op donderdag 22 september 2005 12:27 schreef diederik_duck het volgende:
[..]
brad pitt is 1 meter 30, ik denk dat daar het probleem zit, ze zal op lange mannen vallen![]()
wat denk je zelf.quote:op donderdag 22 september 2005 13:41 schreef thisbe het volgende:
maar! zijn er al vorderingen bij onze lelijke eendjes?![]()
als je als dubbeltje geboren bent wordt je nooit een kwartje.quote:op donderdag 22 september 2005 13:41 schreef thisbe het volgende:
[..]
maar! zijn er al vorderingen bij onze lelijke eendjes?![]()
dat is onzin, geloof in the american dream.quote:op donderdag 22 september 2005 13:53 schreef realzeus het volgende:
als je als dubbeltje geboren bent wordt je nooit een kwartje.
verkeerde instelling.quote:op donderdag 22 september 2005 13:53 schreef realzeus het volgende:
nee dus![]()
maar er zijn wel véél meer dubbeltjes dan kwartjesquote:op donderdag 22 september 2005 13:53 schreef realzeus het volgende:
[..]
nee dus![]()
ik ben het zoals ik al zei niet eens met die uitspraak van rz, maar dit heeft wel een heel hoog "tjakkagehalte".quote:op donderdag 22 september 2005 14:05 schreef copycat het volgende:
[..]
verkeerde instelling.
als je daarin gelooft, krijg je vanzelf gelijk.
ik hoop dat het een retorische vraag isquote:op donderdag 22 september 2005 14:01 schreef -dailalama- het volgende:
ik vraag me af of brad pitt zo populair was geweest als hij gewoon stratenmaker was of dat hij groente stond te verkopen op de markt.
nee hoor.quote:op donderdag 22 september 2005 14:06 schreef plato1980 het volgende:
ik ben het zoals ik al zei niet eens met die uitspraak van rz, maar dit heeft wel een heel hoog "tjakkagehalte".
dat denk ik niet. ik denk dat idolen en populaire mensen maakbaar zijn. de media en in dit geval vooral de film hebben een enorme invloed daarop.quote:op donderdag 22 september 2005 14:01 schreef -dailalama- het volgende:
ik vraag me af of brad pitt zo populair was geweest als hij gewoon stratenmaker was of dat hij groente stond te verkopen op de markt.
ok, daar zit wel wat in. alleen beschouw ik mezelf helemaal niet als dubbeltje, maar we hadden het inderdaad over rz.quote:op donderdag 22 september 2005 14:12 schreef copycat het volgende:
[..]
nee hoor.
zolang je blijft geloven dat je niet meer waard bent dan dat spreekwoordelijke dubbeltje, zul je nooit iets ondernemen om jezelf op te waarderen naar de even spreekwoordelijke kwartje of meer. omdat je dat al van tevoren als 'mislukt' beschouwt. niet tjakka, maar realiteit.
de 'je' was overdrachtelijk bedoeldquote:op donderdag 22 september 2005 14:16 schreef plato1980 het volgende:
ok, daar zit wel wat in. alleen beschouw ik mezelf helemaal niet als dubbeltje, maar we hadden het inderdaad over rz.
centjes zijn afgeschaft in het betalingsverkeerquote:op donderdag 22 september 2005 14:18 schreef fuifduif het volgende:
en als je nu een centje bent?
kun je nagaan... er is geen hoop meer...quote:op donderdag 22 september 2005 14:31 schreef diederik_duck het volgende:
[..]
centjes zijn afgeschaft in het betalingsverkeer![]()
kwartjes bestaan niet eens meer.quote:op donderdag 22 september 2005 14:31 schreef diederik_duck het volgende:
[..]
centjes zijn afgeschaft in het betalingsverkeer![]()
ik wou het net zeggen... het is veel offtopic en idd zinloos gepraat...quote:op donderdag 22 september 2005 17:50 schreef gf het volgende:
ik heb het idee dat dit topic langzaam een beetje zinloos wordt
leg uit? of bedoel je dat je een vriendin krijgt (als in: dat is een terugvalquote:op donderdag 22 september 2005 18:14 schreef beach het volgende:
tja in het begin als je actie onderneemt, dan lijkt er vooruitgang in te zitten.
maar na een tijdje krijg je een teruvaldus bttd let daar op.
juist niet dus héquote:op donderdag 22 september 2005 18:20 schreef gf het volgende:
[..]
leg uit? of bedoel je dat je een vriendin krijgt (als in: dat is een terugval)
als het niet zou lukken om van haar zjin vriendin te maken zou het best kunnen zijn dat er een terugval komt ja... maar volgens mij is hij wel zo slim om niet teveel op de zaken vooruit te lopen.quote:op donderdag 22 september 2005 18:20 schreef gf het volgende:
[..]
leg uit? of bedoel je dat je een vriendin krijgt (als in: dat is een terugval)
na een paar keer weer helemaal alleen naar huis te gaan zonder ook maar 1 meid aangesproken te hebben word je op den duur best wel moedeloos. door de week merk je wel dat het weekend wel zin heef gehad.af en toe denk dat het idd allemaal niet zo hoeft en je net zo goed alleen verder kan gaan en het nooit goed komt. bij mij gaan die pieken en dalen ongeveer per maand. een hele maand de beest uithangen en daarna word je weer moedeloos en val je terug op je oude hobbies. langzamerhand pik je dan jezelf weer op en herhaald het patroon zich weer.quote:op donderdag 22 september 2005 18:14 schreef beach het volgende:
tja in het begin als je actie onderneemt, dan lijkt er vooruitgang in te zitten.
maar na een tijdje krijg je een teruvaldus bttd let daar op.
volgens mij klopt dat wel ja. hoort misschien in een ander topic thuis, maar je ziet bij veel mannen van 30+ dat ze maar 2 dingen hebben: hun werk en hun vrouw/vriendin. als dat laatste dan wegvalt, blijken ze niets meer te hebben om het eerste mee aan te vullen. gevolg: diep dal.quote:op donderdag 22 september 2005 18:57 schreef breetai het volgende:
[..]
mocht je evt. een vriendin krijgen en je laat je sociale cirkel los, dan krijg je ook een vette terugval.
als ik mijn dates verdubbel zit ik nog steeds op nul.quote:op donderdag 22 september 2005 19:19 schreef m_schtoppel het volgende:
http://www.doubleyourdatingprogram.com/10107/approachingwomen/
quote:op donderdag 22 september 2005 20:31 schreef breaktothedance het volgende:![]()
update: vanavond een afspraak met het betreffende meisje! ze heeft me teruggebeld!![]()
ik ben zelfs een biljet hoorquote:op donderdag 22 september 2005 17:49 schreef thisbe het volgende:
jammer, allemaal dubbeltjesaan euro's heb je meer
leuk hoor, maar volgens mij heb je al 100en euros uitgegeven aan dit soort cds en dvds. heb je er echt iets aan gehad? en ga je dit ook echt gebruiken of kijk je het een keer en komt ie dan naast de rest in de kast te staan??quote:op donderdag 22 september 2005 19:19 schreef m_schtoppel het volgende:
joepie, net weer deze serie voor mijn verzameling gekocht...
http://www.doubleyourdatingprogram.com/10107/approachingwomen/
woei! zo zullen wij eens lekker gaan neuken?quote:op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef diederik_duck het volgende:
[..]
ik ben zelfs een biljet hoor![]()
is goedquote:op donderdag 22 september 2005 22:51 schreef thisbe het volgende:
[..]
woei! zo zullen wij eens lekker gaan neuken?![]()
snap jij nou waar ze zo moeilijk over doen in dit topic?quote:
quote:op donderdag 22 september 2005 23:03 schreef gf het volgende:
geld, seks.. hoer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |