kwartjes bestaan niet eens meer.quote:op donderdag 22 september 2005 14:31 schreef diederik_duck het volgende:
[..]
centjes zijn afgeschaft in het betalingsverkeer![]()
ik wou het net zeggen... het is veel offtopic en idd zinloos gepraat...quote:op donderdag 22 september 2005 17:50 schreef gf het volgende:
ik heb het idee dat dit topic langzaam een beetje zinloos wordt
leg uit? of bedoel je dat je een vriendin krijgt (als in: dat is een terugvalquote:op donderdag 22 september 2005 18:14 schreef beach het volgende:
tja in het begin als je actie onderneemt, dan lijkt er vooruitgang in te zitten.
maar na een tijdje krijg je een teruvaldus bttd let daar op.
juist niet dus héquote:op donderdag 22 september 2005 18:20 schreef gf het volgende:
[..]
leg uit? of bedoel je dat je een vriendin krijgt (als in: dat is een terugval)
als het niet zou lukken om van haar zjin vriendin te maken zou het best kunnen zijn dat er een terugval komt ja... maar volgens mij is hij wel zo slim om niet teveel op de zaken vooruit te lopen.quote:op donderdag 22 september 2005 18:20 schreef gf het volgende:
[..]
leg uit? of bedoel je dat je een vriendin krijgt (als in: dat is een terugval)
na een paar keer weer helemaal alleen naar huis te gaan zonder ook maar 1 meid aangesproken te hebben word je op den duur best wel moedeloos. door de week merk je wel dat het weekend wel zin heef gehad.af en toe denk dat het idd allemaal niet zo hoeft en je net zo goed alleen verder kan gaan en het nooit goed komt. bij mij gaan die pieken en dalen ongeveer per maand. een hele maand de beest uithangen en daarna word je weer moedeloos en val je terug op je oude hobbies. langzamerhand pik je dan jezelf weer op en herhaald het patroon zich weer.quote:op donderdag 22 september 2005 18:14 schreef beach het volgende:
tja in het begin als je actie onderneemt, dan lijkt er vooruitgang in te zitten.
maar na een tijdje krijg je een teruvaldus bttd let daar op.
volgens mij klopt dat wel ja. hoort misschien in een ander topic thuis, maar je ziet bij veel mannen van 30+ dat ze maar 2 dingen hebben: hun werk en hun vrouw/vriendin. als dat laatste dan wegvalt, blijken ze niets meer te hebben om het eerste mee aan te vullen. gevolg: diep dal.quote:op donderdag 22 september 2005 18:57 schreef breetai het volgende:
[..]
mocht je evt. een vriendin krijgen en je laat je sociale cirkel los, dan krijg je ook een vette terugval.
als ik mijn dates verdubbel zit ik nog steeds op nul.quote:op donderdag 22 september 2005 19:19 schreef m_schtoppel het volgende:
http://www.doubleyourdatingprogram.com/10107/approachingwomen/
quote:op donderdag 22 september 2005 20:31 schreef breaktothedance het volgende:![]()
update: vanavond een afspraak met het betreffende meisje! ze heeft me teruggebeld!![]()
ik ben zelfs een biljet hoorquote:op donderdag 22 september 2005 17:49 schreef thisbe het volgende:
jammer, allemaal dubbeltjesaan euro's heb je meer
leuk hoor, maar volgens mij heb je al 100en euros uitgegeven aan dit soort cds en dvds. heb je er echt iets aan gehad? en ga je dit ook echt gebruiken of kijk je het een keer en komt ie dan naast de rest in de kast te staan??quote:op donderdag 22 september 2005 19:19 schreef m_schtoppel het volgende:
joepie, net weer deze serie voor mijn verzameling gekocht...
http://www.doubleyourdatingprogram.com/10107/approachingwomen/
woei! zo zullen wij eens lekker gaan neuken?quote:op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef diederik_duck het volgende:
[..]
ik ben zelfs een biljet hoor![]()
is goedquote:op donderdag 22 september 2005 22:51 schreef thisbe het volgende:
[..]
woei! zo zullen wij eens lekker gaan neuken?![]()
snap jij nou waar ze zo moeilijk over doen in dit topic?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |