hij heeft me die link al een paar maanden geleden gegeven.quote:op dinsdag 20 september 2005 10:01 schreef copycat het volgende:
als die infield workshop zo goed zou zijn voor plato, waarom wilde je die link dan niet plaatsen?
quote:op dinsdag 20 september 2005 10:06 schreef m_schtoppel het volgende:
en die nieuwsbrieven zijn uiteraard niet voor jou bedoeld. jij mag catchhimandkeephim gaan lezen.
![]()
en ga je er nog iets mee doen?quote:op dinsdag 20 september 2005 10:07 schreef plato1980 het volgende:
hij heeft me die link al een paar maanden geleden gegeven.![]()
heb het momenteel nogal druk.quote:
verder alles goed?quote:op dinsdag 20 september 2005 10:03 schreef m_schtoppel het volgende:
omdat het materiaal wat daar aageboden wordt zo goed is dat ik liever had gehad dat niet nu heel mannelijk fok het ook tot z'n beschikking heeft, flauw he?
dat hoeft toch ook helemaal niet. zie het meer als een baat het niet, dan schaadt het niet optiequote:op dinsdag 20 september 2005 10:13 schreef plato1980 het volgende:
sowieso heb ik wel vaker van dit soort websites bekeken en op zich staan er best nuttige dingen op, maar om ze als een soort van bijbel te zien gaat me te ver.
ja, het zal ook zeker niet schaden, maar het probleem is gewoon dat ik er in de praktijk toch niks meedoe. net als schtoppel.quote:op dinsdag 20 september 2005 10:14 schreef copycat het volgende:
[..]
dat hoeft toch ook helemaal niet. zie het meer als een baadt het niet, dan schaadt het niet optie.
baden doe je in een bad.quote:op dinsdag 20 september 2005 10:14 schreef copycat het volgende:
[..]
dat hoeft toch ook helemaal niet. zie het meer als een baadt het niet, dan schaadt het niet optie.
oeps...quote:
ja he he, het is ook geen magic pill of zo. maar het kan je wel over een drempel helpen waar je in je eentje nooit overheen was gegaan. daar gaat het mij om. en dan van daaruit verder bouwen. dit soort dingen zijn geen quick fixes, maar eerder lange processen. mijn doel is voorlopig om gewoon op vrouwen af te kunnen stappen en een gesprek te kunnen beginnen. of ik nou succes heb of niet boeit me niet, ik wil in eerste instantie over die aanspreek drempel heen.quote:op dinsdag 20 september 2005 10:17 schreef gf het volgende:
ik geloof eigenlijk ook niet dat een workshop ervoor kan zorgen dat je ineens iedere vrouw zou kunnen krijgen die je wilt. het kan je misschien dat gevoel geven, wat goed is voor je zelfvertrouwen en je waarschijnlijk dus ook inderdaad meer kans maakt. maar verder..
ik dacht inderdaad ook al dat het "baat" in plaats van "baadt" dient te zijn.quote:
tja, als je 5 avonden per week uitgaat, 3 jaar lang, verhoog je je kansen sowieso. cursus of nietquote:op dinsdag 20 september 2005 10:18 schreef m_schtoppel het volgende:
jammer dat je dat zo blijft zien want deze jongens weten wat wel en niet werkt. gemiddeld zijn deze gasten drie jaar lang 5 avonden per week uitgegaan. niet alleen in clubs uiteraard.
probeer eens een keer wat aan te nemen in plaats van alles maar constant opzij te schuiven. je lijkt mij wel (tien jaar geleden...) straks ben je net als ik 36 en ben je geen steek verder gekomen, puur en alleen omdat je al die tijd niks gedaan hebt.
ik zei toch dat er best nuttige dingen instaan? alleen beschouw ik het niet als een soort van heilige graal.quote:op dinsdag 20 september 2005 10:18 schreef m_schtoppel het volgende:
jammer dat je dat zo blijft zien want deze jongens weten wat wel en niet werkt. gemiddeld zijn deze gasten drie jaar lang 5 avonden per week uitgegaan. niet alleen in clubs uiteraard.
probeer eens een keer wat aan te nemen in plaats van alles maar constant opzij te schuiven. je lijkt mij wel (tien jaar geleden...) straks ben je net als ik 36 en ben je geen steek verder gekomen, puur en alleen omdat je al die tijd niks gedaan hebt.
jammer genoeg vergooi je daarmee wel de rest van je leven.quote:op dinsdag 20 september 2005 10:23 schreef gf het volgende:
tja, als je 5 avonden per week uitgaat, 3 jaar lang, verhoog je je kansen sowieso. cursus of niet![]()
dat is offtopicquote:op dinsdag 20 september 2005 10:27 schreef plato1980 het volgende:
[..]
jammer genoeg vergooi je daarmee wel de rest van je leven.![]()
dat klopt, maar dat geldt voor vrouwen evenzeer. uiterlijk is hier gewoon niet het probleem.quote:op dinsdag 20 september 2005 11:15 schreef gf het volgende:
maar stel je bent gewoon niet de knapste. dat kan, niet iedereen is nu eenmaal brad pitt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |