klopt, maar in de kroeg/disco gaat het vaak wel gemakkelijker. en daar zijn gewoon meer vrouwen dan die ene in de bieb of de supermarkt.quote:op vrijdag 16 september 2005 17:57 schreef tdka het volgende:
last post in topic
zal wel ff opnieuw [ctrl]+c - [ctrl]+v
kheb heel dit topic niet gevolgd (iets met nog steeds een vriendin hebbe ed, en nee, dit is geen verkapt 'pimp-hier-met-je-liefdesleven" post ), maar ik las snel de paar posts boven me iets over disco's en scoren.
vrouwen in de disco's zien er vaak lekker uit, totdat het de volgende ochtend is zonder make-up dan zijn sommige vrouwen toch ineens een stuk... anders zullen we maar zegge. en wat betreft hun herseninhoud, dan kan je net zo goed een paard als vriendin neme (of een breezah fles als je daarmee wil vergelijken). vaak zijn et nog eens types die niet eens echt bij je zal passen. ik zal trouwens maar niet beginnen wat er allemaal in gehangen is dan, das ook een lange waslijst.
er zijn genoeg goed uitziende vrouwen als je op een sport zit, bepaalde hobby dat je doet, bibliotheken etc (ja, zulke vrouwen zie je daar ook). vaak zijn et ook nog vrouwen die dezelfde interesses hebben (klikt sowieso al makkelijker), en dan zie je ze over het algemeen zonder zware make-up en luchtig kledij.
natuurlijk zijn er uitzonderingen (knappe, intelligente vrouwen in disco's die een keertje naar de disco gaan of domme dozen in de bieb die verdwaald zijn) maar das een kwestie van geluk hebben. voor de grootste kans van slagen is gewoon in mijn opzicht in je eigen omgeving blijven, en dan proberen haar aan de haak te slaan.
je moet dus niet perse naar de disco te gaan om een vrouw te versieren, dat kan net zogoed in de supermarkt om de hoek.
zo dom of wezen stappen en niet gescoord?quote:op vrijdag 16 september 2005 17:57 schreef tdka het volgende:
.
natuurlijk zijn er uitzonderingen (knappe, intelligente vrouwen in disco's die een keertje naar de disco gaan of domme dozen in de bieb die verdwaald zijn) maar das een kwestie van geluk hebben.
dat was mijn post waar je het nu over hebtquote:op vrijdag 16 september 2005 17:57 schreef tdka het volgende:
last post in topic
zal wel ff opnieuw [ctrl]+c - [ctrl]+v
kheb heel dit topic niet gevolgd (iets met nog steeds een vriendin hebbe ed, en nee, dit is geen verkapt 'pimp-hier-met-je-liefdesleven" post )
wat een onzin. de meiden op de sportclub gaan misschien ook weleens naar een disco. dat maakt hun maar gelijk sletten die iedere week een ander hebben? hoor je zelf niet hoe dom dat klinkt? ik heb mijn vriendin (zoals zovelen) ontmoet tijdens het uitgaan. onze relatie lijdt er echt onder.quote:op vrijdag 16 september 2005 20:52 schreef fffan het volgende:
hmm..ik denk dat tdak wel ergens gelijk in heeft..maar tligt er net aan wat je wilt..wil je een avondje lekker lol hebben, ga je naar de kroeg..maar als je een meisje zoekt waar je graag iets mee op wil bouwen..moet je echt iets verder zoeken dan alleen een kroeg. er zijn genoeg leuke meiden in een disco..maar bij je sportclub is het veel gemakkelijker voor sommige mensen om een gesprek aan te knopen. en weetje precies waar je over moet hebben. terwijl het in de disco toch vaker gaat om even snel een keer overoverheen.
maar dat is mijn mening..![]()
dat is dus precies wat hij bedoeldquote:op vrijdag 16 september 2005 20:57 schreef gf het volgende:
wat een onzin. de meiden op de sportclub gaan misschien ook weleens naar een disco. dat maakt hun maar gelijk sletten die iedere week een ander hebben? hoor je zelf niet hoe dom dat klinkt? ik heb mijn vriendin (zoals zovelen) ontmoet tijdens het uitgaan. onze relatie lijdt er echt onder.
je kan niet doen alsof je veel zelfvertrouwen hebt zonder dat je het enigszins hebtquote:op zaterdag 17 september 2005 02:17 schreef illusions het volgende:
ben nog steeds een scheiterd, maar dat is 90% van iedereen.. sindsdien gaat het me wel 3x zo makkelijk af.. mgoed, om een lang verhaal kort te aken: ga ergens heen waar je niemand kent, drink wat moed in (niet dronken worden) engeoon scheit hebben.. looks heb je niet eens nodig, gwn wat fatsoenlijke kleding en doe alsof je veel zelfvertrouwen hebt en aanhoudend bent, ook al ben je dat zoals ik niet..
tot zover mijn bijdrage
quote:op zaterdag 17 september 2005 02:24 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
je kan niet doen alsof je veel zelfvertrouwen hebt zonder dat je het enigszins hebt
je kan altijd meer zelfvertrouwen laten zien als dat je hebt, dat kan iedereen. blijven lachen en niet down of sip overkomen.
en wat ik denk dat belangrijker is is dat je gewoon met elkaar kan praten en een beetje op hetzelfde niveau zitten. gewoon ook kunnen praten over school, hobbies e.d.
dat was precies waar we over praatten.. waar wil je anders over beginnen? na ´leuke muziek he´ en ´kom je hier wel vaker´ houdt het ook wel op als je niet over school of hobbies praat.
tijdens het uitgaan gebeurd dat misschien niet zoveel en daarom duurt het (volgens mij) bij redelijk wat mensen die een vriendin via het uitgaan leren kennen niet zo lang.
de kans is inderdaad kleiner ja, omdat er allemaal verschillende mensen rondlopen. maar je komt ook zo weer de volgende tegen als het niet vlot.
als je een beetje een basis hebt om vanuit te bouwen waar geen drank en harde muziek van toepassing waren is je kans op een langere relatie volgens mij een stuk groter.
tuurlijk...maar wil je daarop wachten? de kans dat het beter klikt is groter omdat je diegene al een beetje kent, maar het is goed mogelijk dat je haar tijdens uitgaan ook tegenkomt, knap je er dan op af ofzo? je moet toch érgens beginnen! en een discotheek is het makkelijkst.. klikt het niet, zie je d'r toch nooit meer.. en als het een ho is heb je toch1 nachtje plezier.
en hoeveel zelfvertrouwen je ook lijkt te hebben, als je er niet uitziet willen meiden je alsnog niet.
klopt.. maar je hoeft er niet meer als normaal en verzorgd uit te zien. en als het eenmaal een beetje wil lukken krijg je een flinke boost zelfvertrouwen.
ja, dat vind ik dus ook. verder typ ik niet teveel. dan gaan er fouten insluipenquote:op vrijdag 16 september 2005 21:54 schreef copycat het volgende:
wat een generaliserende onzin dat het uitgaansleven enkel voor de dommen is...
en wat een bout op...
omdat het gewoon zo in elkaar steekt, en dat verandert niet in dit leven. ik hoop dat je tenminste met me eens bent dat je zelf initiatief moet tonen. vrouwen komen in de regel nooit op mannen af. de enige meisjes/vrouwen die in heel mijn leven op mij afstapten warn of lelijk, of sletten. het gebeurt gewoon bijna nooit dat ze op jou afkomen, ik vind het ook jammer maar wat doe je eraan he?quote:op zaterdag 17 september 2005 02:46 schreef #ANONIEM het volgende:
en toch vind ik gewoon dat ik gelijk hebwaarom moet iedereen altijd zijn zin hebben en denken ze niet een beetje aan mijn zin?
![]()
ophoeren.quote:op zaterdag 17 september 2005 03:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
als je nog nooit seks hebt gehad dan ga je toch gewoon naar een meisje van plezier, of zeg ik nu iets heel doms...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |