abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30641424

nou mensen begin maar weer met praten.

en wees ook niet te bescheiden om tips te geven !

game on !

vorig deel: nog nooit vriend(in) of seks gehad (7)

[ Bericht 10% gewijzigd door Copycat op 16-09-2005 21:55:47 (Vorig deel toegevoegd... nu echt.) ]
pi_30641543
last post in topic

zal wel ff opnieuw [ctrl]+c - [ctrl]+v

kheb heel dit topic niet gevolgd (iets met nog steeds een vriendin hebbe ed, en nee, dit is geen verkapt 'pimp-hier-met-je-liefdesleven" post ), maar ik las snel de paar posts boven me iets over disco's en scoren.

vrouwen in de disco's zien er vaak lekker uit, totdat het de volgende ochtend is zonder make-up dan zijn sommige vrouwen toch ineens een stuk... anders zullen we maar zegge. en wat betreft hun herseninhoud, dan kan je net zo goed een paard als vriendin neme (of een breezah fles als je daarmee wil vergelijken). vaak zijn et nog eens types die niet eens echt bij je zal passen. ik zal trouwens maar niet beginnen wat er allemaal in gehangen is dan, das ook een lange waslijst.

er zijn genoeg goed uitziende vrouwen als je op een sport zit, bepaalde hobby dat je doet, bibliotheken etc (ja, zulke vrouwen zie je daar ook). vaak zijn et ook nog vrouwen die dezelfde interesses hebben (klikt sowieso al makkelijker), en dan zie je ze over het algemeen zonder zware make-up en luchtig kledij.

natuurlijk zijn er uitzonderingen (knappe, intelligente vrouwen in disco's die een keertje naar de disco gaan of domme dozen in de bieb die verdwaald zijn) maar das een kwestie van geluk hebben. voor de grootste kans van slagen is gewoon in mijn opzicht in je eigen omgeving blijven, en dan proberen haar aan de haak te slaan.
je moet dus niet perse naar de disco te gaan om een vrouw te versieren, dat kan net zogoed in de supermarkt om de hoek.
There is no such thing as perfection.. There never is, there never will be..
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:20:19 #3
92076 Petomaan
Life in the fast lane
pi_30642213
quote:
op vrijdag 16 september 2005 17:57 schreef tdka het volgende:
last post in topic

kheb heel dit topic niet gevolgd (iets met nog steeds een vriendin hebbe ed, en nee, dit is geen verkapt 'pimp-hier-met-je-liefdesleven" post ), maar ik las snel de paar posts boven me iets over disco's en scoren.

vrouwen in de disco's zien er vaak lekker uit, totdat het de volgende ochtend is zonder make-up dan zijn sommige vrouwen toch ineens een stuk... anders zullen we maar zegge. en wat betreft hun herseninhoud, dan kan je net zo goed een paard als vriendin neme (of een breezah fles als je daarmee wil vergelijken). vaak zijn et nog eens types die niet eens echt bij je zal passen. ik zal trouwens maar niet beginnen wat er allemaal in gehangen is dan, das ook een lange waslijst.

er zijn genoeg goed uitziende vrouwen als je op een sport zit, bepaalde hobby dat je doet, bibliotheken etc (ja, zulke vrouwen zie je daar ook). vaak zijn et ook nog vrouwen die dezelfde interesses hebben (klikt sowieso al makkelijker), en dan zie je ze over het algemeen zonder zware make-up en luchtig kledij.

natuurlijk zijn er uitzonderingen (knappe, intelligente vrouwen in disco's die een keertje naar de disco gaan of domme dozen in de bieb die verdwaald zijn) maar das een kwestie van geluk hebben. voor de grootste kans van slagen is gewoon in mijn opzicht in je eigen omgeving blijven, en dan proberen haar aan de haak te slaan.
je moet dus niet perse naar de disco te gaan om een vrouw te versieren, dat kan net zogoed in de supermarkt om de hoek.
klopt, maar in de kroeg/disco gaat het vaak wel gemakkelijker. en daar zijn gewoon meer vrouwen dan die ene in de bieb of de supermarkt.

en als je iemand aanspreekt in de supermarkt word je vaker als 'eng' bestempeld ...
No Soup For You!
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:42:58 #4
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_30642839
quote:

.

natuurlijk zijn er uitzonderingen (knappe, intelligente vrouwen in disco's die een keertje naar de disco gaan of domme dozen in de bieb die verdwaald zijn) maar das een kwestie van geluk hebben.
zo dom of wezen stappen en niet gescoord?

wat denk je dat lekkere wijven van de universiteit in t weekend doen? juist stappen en door lekkere gozers geneukt worden...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_30643019
iedere vrouw in een disco die lekker danst en misschien een kont heeft waar je graag even aan zou zitten is natuurlijk een dom wicht. in de bieb, daar moet je wezen.

denk je werkelijk dat alle meiden met een redelijke opleiding allemaal thuiszitten het weekend? omdat die knappe meiden (met die zogenaamde laag make-up en iq van < 50) jou toevallig niet zien staan reageer je zo.
Unspoken words were understood
pi_30643286
quote:
last post in topic

kheb heel dit topic niet gevolgd (iets met nog steeds een vriendin hebbe ed, en nee, dit is geen verkapt 'pimp-hier-met-je-liefdesleven" post )
dat was mijn post waar je het nu over hebt
pi_30646591
hmm..ik denk dat tdak wel ergens gelijk in heeft..maar tligt er net aan wat je wilt..wil je een avondje lekker lol hebben, ga je naar de kroeg..maar als je een meisje zoekt waar je graag iets mee op wil bouwen..moet je echt iets verder zoeken dan alleen een kroeg. er zijn genoeg leuke meiden in een disco..maar bij je sportclub is het veel gemakkelijker voor sommige mensen om een gesprek aan te knopen. en weetje precies waar je over moet hebben. terwijl het in de disco toch vaker gaat om even snel een keer overoverheen.

maar dat is mijn mening..
jaja..tis allemaal wat
pi_30646702
quote:
op vrijdag 16 september 2005 20:52 schreef fffan het volgende:
hmm..ik denk dat tdak wel ergens gelijk in heeft..maar tligt er net aan wat je wilt..wil je een avondje lekker lol hebben, ga je naar de kroeg..maar als je een meisje zoekt waar je graag iets mee op wil bouwen..moet je echt iets verder zoeken dan alleen een kroeg. er zijn genoeg leuke meiden in een disco..maar bij je sportclub is het veel gemakkelijker voor sommige mensen om een gesprek aan te knopen. en weetje precies waar je over moet hebben. terwijl het in de disco toch vaker gaat om even snel een keer overoverheen.

maar dat is mijn mening..
wat een onzin. de meiden op de sportclub gaan misschien ook weleens naar een disco. dat maakt hun maar gelijk sletten die iedere week een ander hebben? hoor je zelf niet hoe dom dat klinkt? ik heb mijn vriendin (zoals zovelen) ontmoet tijdens het uitgaan. onze relatie lijdt er echt onder.
pi_30647199
ik zeg niet dat alle meiden die in een disco staan sletten zijn, en dat je nooit een relatie krijgt met mensen die je in een disco hebt ontmoet. maar ik denk dat je makkelijker een relatie met iemand krijgt die dezelfde sport beoefend als jou, en die je tijdens het sporten tegenkomt..dan met iemand die je een keertje bekt tijdens het uitgaan.
jaja..tis allemaal wat
pi_30647697
quote:
op vrijdag 16 september 2005 20:57 schreef gf het volgende:
wat een onzin. de meiden op de sportclub gaan misschien ook weleens naar een disco. dat maakt hun maar gelijk sletten die iedere week een ander hebben? hoor je zelf niet hoe dom dat klinkt? ik heb mijn vriendin (zoals zovelen) ontmoet tijdens het uitgaan. onze relatie lijdt er echt onder.
dat is dus precies wat hij bedoeld
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:43:07 #11
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_30648056
ik heb t idee dat leenbakkema deze alleen maar opent om zelf met zijn vriendin te kunnnen pimpen
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:54:39 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30648476
wat een generaliserende onzin dat het uitgaansleven enkel voor de dommen is...

en wat een bout op...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 16 september 2005 @ 22:41:05 #13
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_30650091
in het uitgaansleven gaat versieren en versierd worden nou eenmaal makkelijker, mede omdat er alcohol in het spel is en iedereen er zeg maar meer voor openstaat.
het is gewoon veel moeilijker in andere omstandigheden iets aan de haak te slaan.

en niet iedereen die uitgaat is dom hoor
pi_30650159
nog nooit vriend(in) of seks gehad (7)

ik vrees dat ik geen kans maak dan
pi_30651940
ik lees dit topic ook al een tijdje en hier dan mijn verhaaltje:

ik ben nu 19 jaar en ik heb ook nog nooit een vriendin gehad (zelfs nog nooit écht serieus gezoent)

ik weet het, ben nog geeneens zó oud, maar toch voel ik het wel als een bepaalde druk dat ik nóg nooit een meisje mee naar huis heb genomen. met druk bedoel ik dat ik graag aan mensen (lees: vrienden/familie) wil laten zien dat ik óok een meisje kan krijgen. ik zie bijna iedereen om mij heen een vriendin hebben. merendeel van mijn vriendengroep (van 6), meeste van school (zelfs de lelijkste ), merendeel van mijn sportteam en zelfs mijn 3 jaar jongere broertje; allemaal hebben ze een vriendin of ooit eens een meisje gehad...

ik ben geen homo, zie er totaal niet slecht uit (al zeg het ik het zelf), draag geen 'rare' kleding..maar tóch is het er nog niet van gekomen. het is ook niet dat ik niet met meisjes bezig ben (of niet naar ze omkijk) want dat doe ik juist wél (niet wanhopig ofzo)...

ga elke week stappen, heb genoeg vrienden (en zelfs vriendinnen) maar een échte vriendin/one night stand/relatie heb ik dus niet gehad...en hoe langer het duurt hoe 'groter' deze druk (die ik mezelf opleg, groter. en die bepaalde 'druk' leg ik mezelf op. niemand anders. al krijg je natuurlijk wél opmerkingen van vrienden/familie naar je hoofd in de trent van: 'wanneer kom jij eens met een meisje thuis' (voor de grap bedoelt) , 'hoe staat het met de verking', 'heb je nu al eens een meid gevonden' etc. etc.

ik weet ook dat ik niet wanhopig opzoek moet gaan, want dan komt het er nooit van, maar tóch, ik zou graag ook een keer het juiste meisje tegenkomen...... (en dus trots zijn en van alle 'druk' af zijn)

dit was mijn verhaal dus, miss dat mensen zich hierin herkennen
Haleloeja
pi_30655375
ikzelf behoor trouwens niet tot de groep die geen sex of een relatie heeft gehad, ik heb zelfs op dit moment een schat van een meid maar dat terzijde, wil graag mensen helpen dus vandaar dat ik dit topic geopend heb.
pi_30655794
je gaat toch zelf ook uit? en dan beschouw je de rest vd tent dom? heb mijn vriendin ook in een discotheek ontmoet.. en ik ben echt een scheiterd, geloof mij. was ergens waar ik met een groep was, en verder in de wijde omgeving echt niemand kende.. alleen een vriend van me kende er 1 meisje, en die had vriendinnen. eentje was echt bloedmooi en ik dacht "fock it, niemand die me hier kent, en anders zie ik d'r toch nooit meer".

zo gezegd, zo gedaan. drie tequila besteld en in recordtijd wegge´shot´ en met knikkende knieen naar haar toe gelopen.. na een beetje aarzelen haar toch maar aangesproken.. of ik me voor mocht stellen. dat mocht, maar verder wou ze niks drinken en reageerde maar een beetje kortaf. later toch overgehaald om mee te gaan naar een bar verderop en ff wat gepraat..

...duurde daarna nog bijna 2 weken voor ´1st base´ maar dat mocht niet baten...het ijs is l gebroken en je kan al wat beter met elkaar lullen.. had ´t er ook wel voor over, verreweg de mooiste die ik ooit had.. verklaar d´r nog steeds voor gek.

ben nog steeds een scheiterd, maar dat is 90% van iedereen.. sindsdien gaat het me wel 3x zo makkelijk af.. mgoed, om een lang verhaal kort te aken: ga ergens heen waar je niemand kent, drink wat moed in (niet dronken worden) engeoon scheit hebben.. looks heb je niet eens nodig, gwn wat fatsoenlijke kleding en doe alsof je veel zelfvertrouwen hebt en aanhoudend bent, ook al ben je dat zoals ik niet..

tot zover mijn bijdrage
pi_30655839
quote:
op zaterdag 17 september 2005 02:17 schreef illusions het volgende:
ben nog steeds een scheiterd, maar dat is 90% van iedereen.. sindsdien gaat het me wel 3x zo makkelijk af.. mgoed, om een lang verhaal kort te aken: ga ergens heen waar je niemand kent, drink wat moed in (niet dronken worden) engeoon scheit hebben.. looks heb je niet eens nodig, gwn wat fatsoenlijke kleding en doe alsof je veel zelfvertrouwen hebt en aanhoudend bent, ook al ben je dat zoals ik niet..

tot zover mijn bijdrage
je kan niet doen alsof je veel zelfvertrouwen hebt zonder dat je het enigszins hebt en wat ik denk dat belangrijker is is dat je gewoon met elkaar kan praten en een beetje op hetzelfde niveau zitten. gewoon ook kunnen praten over school, hobbies e.d. tijdens het uitgaan gebeurd dat misschien niet zoveel en daarom duurt het (volgens mij) bij redelijk wat mensen die een vriendin via het uitgaan leren kennen niet zo lang. als je een beetje een basis hebt om vanuit te bouwen waar geen drank en harde muziek van toepassing waren is je kans op een langere relatie volgens mij een stuk groter.

en hoeveel zelfvertrouwen je ook lijkt te hebben, als je er niet uitziet willen meiden je alsnog niet.
pi_30656009
quote:
op zaterdag 17 september 2005 02:24 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

je kan niet doen alsof je veel zelfvertrouwen hebt zonder dat je het enigszins hebt

je kan altijd meer zelfvertrouwen laten zien als dat je hebt, dat kan iedereen. blijven lachen en niet down of sip overkomen.

en wat ik denk dat belangrijker is is dat je gewoon met elkaar kan praten en een beetje op hetzelfde niveau zitten. gewoon ook kunnen praten over school, hobbies e.d.

dat was precies waar we over praatten.. waar wil je anders over beginnen? na ´leuke muziek he´ en ´kom je hier wel vaker´ houdt het ook wel op als je niet over school of hobbies praat.

tijdens het uitgaan gebeurd dat misschien niet zoveel en daarom duurt het (volgens mij) bij redelijk wat mensen die een vriendin via het uitgaan leren kennen niet zo lang.

de kans is inderdaad kleiner ja, omdat er allemaal verschillende mensen rondlopen. maar je komt ook zo weer de volgende tegen als het niet vlot.

als je een beetje een basis hebt om vanuit te bouwen waar geen drank en harde muziek van toepassing waren is je kans op een langere relatie volgens mij een stuk groter.

tuurlijk...maar wil je daarop wachten? de kans dat het beter klikt is groter omdat je diegene al een beetje kent, maar het is goed mogelijk dat je haar tijdens uitgaan ook tegenkomt, knap je er dan op af ofzo? je moet toch érgens beginnen! en een discotheek is het makkelijkst.. klikt het niet, zie je d'r toch nooit meer.. en als het een ho is heb je toch1 nachtje plezier.

en hoeveel zelfvertrouwen je ook lijkt te hebben, als je er niet uitziet willen meiden je alsnog niet.

klopt.. maar je hoeft er niet meer als normaal en verzorgd uit te zien. en als het eenmaal een beetje wil lukken krijg je een flinke boost zelfvertrouwen.
pi_30656025
en toch vind ik gewoon dat ik gelijk heb waarom moet iedereen altijd zijn zin hebben en denken ze niet een beetje aan mijn zin?
pi_30656064
quote:
op vrijdag 16 september 2005 21:54 schreef copycat het volgende:
wat een generaliserende onzin dat het uitgaansleven enkel voor de dommen is...

en wat een bout op...
ja, dat vind ik dus ook. verder typ ik niet teveel. dan gaan er fouten insluipen
pi_30656066
quote:
op zaterdag 17 september 2005 02:46 schreef #ANONIEM het volgende:
en toch vind ik gewoon dat ik gelijk heb waarom moet iedereen altijd zijn zin hebben en denken ze niet een beetje aan mijn zin?
omdat het gewoon zo in elkaar steekt, en dat verandert niet in dit leven. ik hoop dat je tenminste met me eens bent dat je zelf initiatief moet tonen. vrouwen komen in de regel nooit op mannen af. de enige meisjes/vrouwen die in heel mijn leven op mij afstapten warn of lelijk, of sletten. het gebeurt gewoon bijna nooit dat ze op jou afkomen, ik vind het ook jammer maar wat doe je eraan he?
pi_30656072
off topic + reacties daarop weg

[ Bericht 76% gewijzigd door Copycat op 17-09-2005 10:06:26 (Nachtelijk gebral = weg) ]
pi_30656147
als je nog nooit seks hebt gehad dan ga je toch gewoon naar een meisje van plezier, of zeg ik nu iets heel doms...
pi_30656149
quote:
op zaterdag 17 september 2005 03:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
als je nog nooit seks hebt gehad dan ga je toch gewoon naar een meisje van plezier, of zeg ik nu iets heel doms...
ophoeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')