abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30589013
vorige deel:
nog nooit vriend(in) of sex gehad (6)

hier weer verder
  woensdag 14 september 2005 @ 23:21:34 #2
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_30589099
whehe.
pi_30589165
deel 7 alweer, dat zegt dan toch iets over het publiek van dit forum.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_30589185
welnee het zijn veel dezelfden die posten.

ontopic: aan het slot van het vorige topic was er een kleine rel over het vermeend arrogant reageren van vrouwen als ze door mannen zomaar worden aangesproken - bijvoorbeeld als ze een boek lazen in de trein.

dit leidde dan weer tot de constatering dat gefrustreerde mannen hun verbittering botvieren op vrouwen, onder het mom van 'je haat wat je niet kan krijgen'.

nu zie ik niets in het zomaar aanspreken van boeklezende vrouwen in de trein, maar anderzijds lijkt me enige verbittering bij maagdelijke mannen van 25+ wel begrijpelijk.

[ Bericht 43% gewijzigd door Soul79 op 14-09-2005 23:29:49 ]
pi_30589244
dat weet je goed ben jij 1 van die personen?
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  woensdag 14 september 2005 @ 23:40:37 #6
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_30589717
quote:
op woensdag 14 september 2005 23:26 schreef blackmage het volgende:
dat weet je goed ben jij 1 van die personen?
zit hem niet zo uit te horen. ben je homo ofzo?
pi_30595095
quote:
op woensdag 14 september 2005 19:35 schreef scandalous het volgende:
goh, ik begrijp echt niet waarom jullie geen vrouwen kunnen krijgen, met zo'n kutpersoonlijkheid
neem jij altijd alles zo serieus?
pi_30595134
quote:
op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef soul79 het volgende:

nu zie ik niets in het zomaar aanspreken van boeklezende vrouwen in de trein, maar anderzijds lijkt me enige verbittering bij maagdelijke mannen van 25+ wel begrijpelijk.
en bij maagdelijke vrouwen van 25+ niet ?
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_30595225
quote:
op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef soul79 het volgende:
welnee het zijn veel dezelfden die posten.

ontopic: aan het slot van het vorige topic was er een kleine rel over het vermeend arrogant reageren van vrouwen als ze door mannen zomaar worden aangesproken - bijvoorbeeld als ze een boek lazen in de trein.

dit leidde dan weer tot de constatering dat gefrustreerde mannen hun verbittering botvieren op vrouwen, onder het mom van 'je haat wat je niet kan krijgen'.

mij niet. je hebt het zelf in de hand. wachten en niets doen schiet je geen fuck mee op.
en ja, dat is makkelijk. niet nadenken, niet moeilijk doen. gewoon eens relax ouwehoeren met een dame is echt niet moeilijk hoor.

dit topic is wat dat betreft een kuttopic. iedereen hier naait elkaar op. veel geouwehoer weinig wol. al die excuses en smoesjes en gezever dat je bang/verlegen/vul-hier-in bent is bullshit. als je een dame ziet die je interessant lijkt, loop dan meteen erheen, in plaats van een uur gaan zitten twijfelen of je het wel of niet zult doen. als je er meteen op afstapt, heb je ook geen tijd om erover na te denken.

you're in control of your life. doe er iets mee, of niet. als je er niets mee doet moet je ook niet zeiken. en nogmaals, ja, het is echt zo simpel.
  donderdag 15 september 2005 @ 09:42:37 #10
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30595318
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:35 schreef petitlapin het volgende:

[..]

en bij maagdelijke vrouwen van 25+ niet ?
ben je nu ineens weer een maagdelijke vrouw konijn?
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:39 schreef dawg het volgende:

you're in control of your life. doe er iets mee, of niet. als je er niets mee doet moet je ook niet zeiken. en nogmaals, ja, het is echt zo simpel.
nee, dawg, zo simpel is het niet. voor jou is het misschien zo eenvoudig, maar helaas werkt dat niet voor iedereen zo. natuurlijk schiet je met verbittering en gezeur niks op, maar dat wil niet zeggen dat deze gevoelens nooit geuit mogen worden.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_30595340
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:39 schreef dawg het volgende:

[..]

mij niet. je hebt het zelf in de hand. wachten en niets doen schiet je geen fuck mee op.
en ja, dat is makkelijk. niet nadenken, niet moeilijk doen. gewoon eens relax ouwehoeren met een dame is echt niet moeilijk hoor.

dit topic is wat dat betreft een kuttopic. iedereen hier naait elkaar op. veel geouwehoer weinig wol. al die excuses en smoesjes en gezever dat je bang/verlegen/vul-hier-in bent is bullshit. als je een dame ziet die je interessant lijkt, loop dan meteen erheen, in plaats van een uur gaan zitten twijfelen of je het wel of niet zult doen. als je er meteen op afstapt, heb je ook geen tijd om erover na te denken.

zo simpel ?

wat is dat nu voor een onzin, dawg ! stel je voor dat je echt zo lelijk bent als de nacht en zo'n oninteressant leven hebt dat je echt niets boeiends te vertellen hebt, of door hun werk/sociaal leven nooit een vrouw van hun leeftijdscategorie tegenkomen.

dan mag je alle vrouwen van de wereld aanspreken, en veel daten, de kans op succes, een relatie dus, is voor zulke mensen werkelijk miniem. die mensen hebben het echt niet zelf in de hand .
pi_30595373
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:42 schreef plato1980 het volgende:

ja, ik ben het slachtoffer van een onbevlekte ontvangenis

maar het is toch vreemd dat hier zo weinig vrouwen posten, er moeten ongetwijfeld oudere vrouwelijke maagden zijn, maar die hebben er blijkbaar niet zo'n probleem mee ? ik weet het niet
pi_30595411
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:43 schreef petitlapin het volgende:

[..]

zo simpel ?

wat is dat nu voor een onzin, dawg ! stel je voor dat je echt zo lelijk bent als de nacht en zo'n oninteressant leven hebt dat je echt niets boeiends te vertellen hebt, of door hun werk/sociaal leven nooit een vrouw van hun leeftijdscategorie tegenkomen.

dan mag je alle vrouwen van de wereld aanspreken, en veel daten, de kans op succes, een relatie dus, is voor zulke mensen werkelijk miniem. die mensen hebben het echt niet zelf in de hand .
wederom bullshit. als je lekker in je vel zit is dat echt geen probleem. jou voorbeeld is nogal erg extreem. de uitzondering zeg maar. voor de rest is het zo simpel ja.
  donderdag 15 september 2005 @ 09:47:41 #14
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30595416
quote:

[..]

zo simpel ?

je weet donders goed dat lelijkheid hier het probleem niet is konijn.
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:45 schreef petitlapin het volgende:

maar het is toch vreemd dat hier zo weinig vrouwen posten, er moeten ongetwijfeld oudere vrouwelijke maagden zijn, maar die hebben er blijkbaar niet zo'n probleem mee ? ik weet het niet
daar zijn er veel minder van.
pi_30595429
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:42 schreef plato1980 het volgende:

[..]

[..]

nee, dawg, zo simpel is het niet. voor jou is het misschien zo eenvoudig, maar helaas werkt dat niet voor iedereen zo. natuurlijk schiet je met verbittering en gezeur niks op, maar dat wil niet zeggen dat deze gevoelens nooit geuit mogen worden.
sorry hoor. maar daar begint het probleem al. let it go.
pi_30595434
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:47 schreef dawg het volgende:

wederom bullshit. als je lekker in je vel zit is dat echt geen probleem. jou voorbeeld is nogal erg extreem. de uitzondering zeg maar. voor de rest is het zo simpel ja.
ja, ik wil echt een onaantrekkelijke oninteressante man, als hij maar lekker in zijn vel zit
  donderdag 15 september 2005 @ 09:49:14 #17
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30595450
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:48 schreef dawg het volgende:

[..]

sorry hoor. maar daar begint het probleem al. let it go.
dat is veel simpeler gezegd dan gedaan. verbittering kan trouwens nooit de oorzaak van het probleem zijn, het is een gevolg.
pi_30595469
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:47 schreef plato1980 het volgende:

je weet donders goed dat lelijkheid hier het probleem niet is konijn.

daar zijn er veel minder van.
voor sommigen is lelijkheid dus wel duidelijk het probleem, en er zijn veel mannen die zo oninteressant zijn en zo weinig affiniteit hebben met hoe een vrouw denkt, dat ze direct elke vrouw afstoten.
pi_30595471
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:48 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ja, ik wil echt een onaantrekkelijke oninteressante man, als hij maar lekker in zijn vel zit
wat een suffe reactie.
lekker in je vel zitten, positief zijn, lol hebben in je leven en jezelf terkt mensen aan.
pi_30595483
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:49 schreef plato1980 het volgende:

[..]

dat is veel simpeler gezegd dan gedaan. verbittering kan trouwens nooit de oorzaak van het probleem zijn, het is een gevolg.
nee, het is simpel.
dat je denkt dat dat niet zo is, is het probleem.
pi_30595534
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:49 schreef dawg het volgende:

wat een suffe reactie.
lekker in je vel zitten, positief zijn, lol hebben in je leven en jezelf terkt mensen aan.
je trekt misschien wel mensen aan, maar daarom wil een vrouw nog geen relatie met jou, of het bed met jou induiken, daar is een pak meer voor nodig dan lekker in je vel zitten
  donderdag 15 september 2005 @ 09:52:42 #22
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30595535
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:49 schreef dawg het volgende:

[..]

wat een suffe reactie.
kom op dawg, hoe kun je nou na jaren van "falen" positief blijven? ik kan niet zeggen dat ik momenteel doodongelukkig ben, helemaal niet. verder vermaak ik me doorgaans goed en heb ik plezier in de meeste dingen die ik doe. desondanks wil het op dit gebied niet lukken en het zou dan erg naïef zijn om te denken dat het vanzelf wel zal komen.
  donderdag 15 september 2005 @ 09:53:44 #23
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30595556
quote:

[..]

zo simpel ?

een interessant leven heb je wel degelijk zelf in de hand. uiterlijk ook, hoewel vrouwen dat niet echt wat kan schelen volgens mij.
pi_30595559
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:52 schreef plato1980 het volgende:

kom op dawg, hoe kun je nou na jaren van "falen" positief blijven? ik kan niet zeggen dat ik momenteel doodongelukkig ben, helemaal niet. verder vermaak ik me doorgaans goed en heb ik plezier in de meeste dingen die ik doe. desondanks wil het op dit gebied niet lukken en het zou dan erg negatief zijn om te denken dat het vanzelf wel zal komen.
ik begrijp jou niet, plato, je hetb zelf al in het lang en in het breed verkondigd dat je er niets meer aan gaat doen om ooit een relatie te krijgen. wat is dan je probleem, het is dan toch niet verwonderlijk dat je alleen zal bijven ?
pi_30595562
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:52 schreef petitlapin het volgende:

[..]

je trekt misschien wel mensen aan, maar daarom wil een vrouw nog geen relatie met jou, of het bed met jou induiken, daar is een pak meer voor nodig dan lekker in je vel zitten
zoals wat? stunning good looks? bullshit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')