abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30588214
quote:
op woensdag 14 september 2005 22:48 schreef scandalous het volgende:

[..]

wat heeft mijn fotoboek in godsnaam te maken met wat ik zei?

het is toch logisch dat je niet gestoord wilt worden als je een boek zit te lezen, daar is niets arrogants aan. maar goed, het is natuurlijk allemaal mijn schuld en de schuld van alle evil women dat jij geen vriendin hebt
mschtoppel is dacht ik al boven de 30 en heeft alleen nog maar hoeren naakt gezien.

probeer je eens voor te stellen hoe klote dat is............. geen enkele vrouw die ooit aan je denkt, die ooit bij je wil zijn, geen enkele vrouw die iets van je wilt weten.

da's zwaar hoor. en dan die aanblik van bloedmooie vrouwen op straat, die seks hebben als zij dat willen en met wie ze willen - behalve met jou............... tering dat is zwaar hoor.

en dan spreek je ze eens, in pure wanhoop, aan in de trein, krijg je een boze blik terug..... dat zijn zware momenten hoor.

ik probeer me nu even in mschtoppel te verplaatsen
pi_30588215
quote:
op woensdag 14 september 2005 22:54 schreef wolkje het volgende:

[..]

ja, vind ik wel. maar ik ben dan ook een vrouw
bitch!
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 14 september 2005 @ 22:59:59 #303
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30588303
quote:
op woensdag 14 september 2005 22:48 schreef scandalous het volgende:

het is toch logisch dat je niet gestoord wilt worden als je een boek zit te lezen, daar is niets arrogants aan.
ben ik het helemaal mee eens.
als ik een boek lees en ik zit daar echt in, dan wil ik ook niet gestoord worden. of het moet een man zijn waardoor ik mijn gedachten sowieso al niet bij mijn boek kan houden .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')