abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 september 2005 @ 16:22:25 #51
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30667134
quote:
op zaterdag 17 september 2005 16:21 schreef diederik_duck het volgende:

[..]

wurgseks?
adembenemend
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 17 september 2005 @ 16:23:02 #52
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30667151
quote:
op zaterdag 17 september 2005 16:15 schreef boschjesman het volgende:

[..]

heb je ook msn .
leuk fotoboek trouwens.
ik msn niet met maagden
pi_30667188
quote:
op zaterdag 17 september 2005 16:15 schreef boschjesman het volgende:

[..]

heb je ook msn .
leuk fotoboek trouwens.
slijmbal !!

ben het er wel mee eens overigens ^^
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
  zaterdag 17 september 2005 @ 16:27:26 #54
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30667250

wellicht ten overvloede kan ik er nog bij vermelden dat ik veel sex heb gehad in mijn leven
pi_30667264
wil je de hopeloze maagden hier dan niet helpen?
pi_30667273
quote:
op zaterdag 17 september 2005 16:27 schreef vivi het volgende:

wellicht ten overvloede kan ik er nog bij vermelden dat ik veel sex heb gehad in mijn leven
probeer je hier aandacht te zoeken met je gepats?

nou wees er maar trots op, hoerrrr.
pi_30667290
quote:
op zaterdag 17 september 2005 16:22 schreef vivi het volgende:

[..]

adembenemend
  zaterdag 17 september 2005 @ 16:29:14 #58
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30667300
ja ja aandacht aandacht!

en het is aandachtshoer.
  zaterdag 17 september 2005 @ 16:29:50 #59
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30667314
quote:
op zaterdag 17 september 2005 16:28 schreef boschjesman het volgende:
wil je de hopeloze maagden hier dan niet helpen?
eh...nee? tenzij met tips...ik ben de lulligste niet.
pi_30667546
eh, geen oeverloos gelul graag
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_30667579
quote:
op zaterdag 17 september 2005 15:58 schreef gf het volgende:

[..]

inderdaad. nu is het haar beurt laat ze het verder afweten, weet jij genoeg. niet leuk, maar wel waar. maar dat ze van maandag tot woensdag weggaat is geen ramp
klopt

toch hoop ik natuurlijk dat ze nog belt!
  zaterdag 17 september 2005 @ 16:43:28 #62
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30667596
quote:
op zaterdag 17 september 2005 16:40 schreef breaktothedance het volgende:
eh, geen oeverloos gelul graag
je hebt gelijk.

hoe laat begint het neuken eigenlijk?
pi_30667658
quote:
op zaterdag 17 september 2005 16:43 schreef vivi het volgende:

[..

als adult-tv begint.
pi_30669133
quote:
op zaterdag 17 september 2005 03:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
als je nog nooit seks hebt gehad dan ga je toch gewoon naar een meisje van plezier, of zeg ik nu iets heel doms...
nee hoor integendeel, is een zeer intelligente opmerking. doe ik al jooaaren!

Gaap Goals rulezzz!
pi_30669134
quote:
op zaterdag 17 september 2005 16:43 schreef vivi het volgende:

[..]

je hebt gelijk.

pi_30669184
quote:
op zaterdag 17 september 2005 16:29 schreef vivi het volgende:
ja ja aandacht aandacht!

en het is aandachtshoer.
nee, gewoon een hoer die zich door jan en alleman laat palen, hard.
pi_30669784
quote:
op zaterdag 17 september 2005 16:27 schreef vivi het volgende:

jij bent echt een kutwijf hier... kijken hoeveel zelfmoorden je op je geweten krijgt hierdoor...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:38:12 #68
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30670336
quote:
op zaterdag 17 september 2005 18:13 schreef godshand het volgende:

[..]

jij bent echt een kutwijf hier... kijken hoeveel zelfmoorden je op je geweten krijgt hierdoor...
ach, ik was ook al 16 toen ik voor het eerst tongde..er is hoop knaapjes..er is hoop
pi_30670455
het word tijd voor een mooie op met plaatjes en alles..... haha
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:57:58 #70
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_30670837
quote:
op zaterdag 17 september 2005 01:40 schreef #ANONIEM het volgende:
ikzelf behoor trouwens niet tot de groep die geen sex of een relatie heeft gehad, ik heb zelfs op dit moment een schat van een meid maar dat terzijde, wil graag mensen helpen dus vandaar dat ik dit topic geopend heb.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_30671667
ik denk dat teveel mensen het te hoog zoeken, zeker als je nog nooit gezoend hebt moet je met een iets minder mooi meisje beginnen! hierdoor krijg je (meestal) iets meer zelfvertrouwen..en werk je jezelf altijd iets hogerop.. en probeer jezelf niet te meten met andere jongens..die wel de mooie meiden kunnen krijgen! het gaat niet alleen maar om uiterlijk..het gaat om hoe je je gedraagt, en dat kan je alleen leren door ervaring.
jaja..tis allemaal wat
pi_30672017
bttd heeft gelijk. veel te veel gezeik.
en ik kan best lol maken zonder vrouwen maar nou was het gewoon een klote avond.

@bttd: het zou inderdaad wel kunnen dat er gewoon niks interessants rondliep. vanavond ga ik weer uit dus gewoon weer zoeken. ik ga nou wel naar een andere discotheek en met andere mensen, waar ik wel beter mee kan opschieten dus misschien is dat wel een voordeel. jammer alleen dat ik bob moet spelen en dus niet kan drinken (wat ik anders ook nooit doe). het is overigens een discotheek waar ik niet 1.2.3 weer kom dus dan zou het minder erg zijn als ik een gigantische fout maak. ze zien me daar toch nooit meer.
ik zal je posts nog een keer goed doorlezen misschien heb ik er wat aan ik post morgen ook weer wel een verslag van vanavond
  zaterdag 17 september 2005 @ 20:10:21 #73
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_30673259
tvp-tje
Zo niet, dan toch...
pi_30673506
quote:
op zaterdag 17 september 2005 19:35 schreef meteora het volgende:
bttd heeft gelijk. veel te veel gezeik.
en ik kan best lol maken zonder vrouwen maar nou was het gewoon een klote avond.

@bttd: het zou inderdaad wel kunnen dat er gewoon niks interessants rondliep. vanavond ga ik weer uit dus gewoon weer zoeken. ik ga nou wel naar een andere discotheek en met andere mensen, waar ik wel beter mee kan opschieten dus misschien is dat wel een voordeel. jammer alleen dat ik bob moet spelen en dus niet kan drinken (wat ik anders ook nooit doe). het is overigens een discotheek waar ik niet 1.2.3 weer kom dus dan zou het minder erg zijn als ik een gigantische fout maak. ze zien me daar toch nooit meer.
ik zal je posts nog een keer goed doorlezen misschien heb ik er wat aan ik post morgen ook weer wel een verslag van vanavond
gewoon doen kerel! dat je niet drinkt is juist een groot voordeel. geloof me maar, ik ben sinds ik serieus op zoek ben gegaan (klinkt wel weer lame, maar ok ) normaler gaan drinken. ik heb mezelf voorgenomen om sowieso niet meer dan 5 bier te drinken ongeveer op een avond. dat is tot nu toe telkens gelukt. waarom? simpelweg omdat je ten eerste niet helder na kunt denken met veel meer bier op dan dat en ten tweede omdat vrouwen het volgens mij ook niet echt waarderen dat je half lam tegen ze aan loopt te lullen.

echt waar: niet luisteren naar die lui die het allemaal zoveel beter lijken te weten, die al 1000 meiden versleten hebben en elke dag 3x neuken het gaat erom dat je uiteindelijk je doel bereikt (en dat is voor mij in ieder geval niet in het wilde weg rondneuken of duizenden vrouwen versieren, laat dat maar lekker over aan degenen die daar gelukkig van worden). persoonlijk ben ik gewoon enorm aan het groeien en daar pluk ik nu kennelijk de vruchten van.

niet opgeven ik zal hier ook gewoon regelmatig blijven posten en houd me op de hoogte van je vorderingen! als ik het kan, kunnen jullie het allemaal zeker ook!!

nog één tip: niet chagrijnig worden van een 'mislukte' dan wel 'minder goed geslaagde' poging! daar ga je je dan ook naar gedragen: geloof mij maar, de eerste 4 weken dat ik verbeterd ben ik ook niet veel goede kansen tegengekomen (wel een paar misgelopen hoor!) maar ik had ongeacht de wel of niet benutte kansen toch een vet gave avond!

cp: lords of the underground - flow on
pi_30673641
quote:
op zaterdag 17 september 2005 20:10 schreef topmaat het volgende:
tvp-tje
wat is dat?
pi_30673901
quote:
op zaterdag 17 september 2005 20:21 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

wat is dat?
terugvindpost
Unspoken words were understood
pi_30674035
quote:
op zaterdag 17 september 2005 20:28 schreef gf het volgende:

[..]

terugvindpost
moet ik dat dan doen
pi_30674094
quote:
op zaterdag 17 september 2005 20:33 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

moet ik dat dan doen
nee nu kan hij dit topic makkelijk weer terugvinden door in z'n my active topics te kijken.

newbee
  zaterdag 17 september 2005 @ 20:35:01 #79
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_30674098
quote:
op zaterdag 17 september 2005 20:33 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

moet ik dat dan doen
dat betekent dat ik hier altijd snel in dit topic kan kijken, zonder het te moeten zoeken.
Zo niet, dan toch...
pi_30674280
ah op die manier, ik snap het

ben inderdaad een n00b op fok!forum gebied sorry
pi_30674941
quote:
op zaterdag 17 september 2005 20:17 schreef breaktothedance het volgende:
echt waar: niet luisteren naar die lui die het allemaal zoveel beter lijken te weten, die al 1000 meiden versleten hebben en elke dag 3x neuken het gaat erom dat je uiteindelijk je doel bereikt (en dat is voor mij in ieder geval niet in het wilde weg rondneuken of duizenden vrouwen versieren, laat dat maar lekker over aan degenen die daar gelukkig van worden). persoonlijk ben ik gewoon enorm aan het groeien en daar pluk ik nu kennelijk de vruchten van.
gewoon nuchter rondlopen en op je uppie. wel ff je vrienden spreken van tevoren maar daarna ga je er alleen op uit. het maakt niet uit of je wel of niet een relatie/sex hebt gehad. het gaat er om dat je iets doet waar je beter van word. altijd in dezelfde kroeg zuipen met dezelfde vrienden zal je misschien minder snel wat opleveren. gewoon relaxed rondlopen en genieten met die handel.
quote:
niet opgeven ik zal hier ook gewoon regelmatig blijven posten en houd me op de hoogte van je vorderingen! als ik het kan, kunnen jullie het allemaal zeker ook!!

nog één tip: niet chagrijnig worden van een 'mislukte' dan wel 'minder goed geslaagde' poging! daar ga je je dan ook naar gedragen: geloof mij maar, de eerste 4 weken dat ik verbeterd ben ik ook niet veel goede kansen tegengekomen (wel een paar misgelopen hoor!) maar ik had ongeacht de wel of niet benutte kansen toch een vet gave avond!
daar heb ik onlangs ook van geleerd. zorg ervoor dat je in die tent zit omdat je een fijne avond wilt hebben. ik zat laatst op vrijdag in een duitse discotheek en heb me stierlijk zitten vervelen. klote muziek, ik spreek heel weinig duits en geen gave mensen. doe mij maar een leuke tent met goede muziek. als ik me eenmaal goed voel en het wel heb gezien dan ga ik wel naar een andere tent toe.

gisteren weer naar duitsland geweest maar dan een alternatief feest met relaxte mensen. ik spreek nog steeds heel weinig duits maar er word tenminste goede muziek gedraaid en relaxte mensen. je moet toch eerst je onderbewustzijn en non-verbale communicatie trainen. overdag in de stad of in de supermarkt zie je het resultaat dan in eens.

maar de eerst paar weken gaan gewoon klote. wil je anders thuis gaan blijven, alleen?
dit stukje tekst lanceerd mij altijd om naar buiten te gaan.
henry rollins - i know you (ook met achtergrond muziek van nine inch nails te downen)
http://blogs.musicscene.org/gonzo/archive/2005/02/19/512.aspx

dit blijft nog altijd heftige emotionele shit. neem thuis dus voldoende rust en huil hier lekker uit. op den duur gaat het allemaal een stuk makkelijker.

uiteindelijk kwam ik m'n vriendin in m'n stamkroeg tegen toen ik terug kwam van vakantie en werd het wat toen ik eens rustig zat te balen met oud op nieuw.
buiten spelen helpt, doe waar je zin in hebt.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  zaterdag 17 september 2005 @ 20:59:25 #82
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_30674969
quote:
op zaterdag 17 september 2005 20:17 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

gewoon doen kerel! dat je niet drinkt is juist een groot voordeel. geloof me maar, ik ben sinds ik serieus op zoek ben gegaan (klinkt wel weer lame, maar ok ) normaler gaan drinken. ik heb mezelf voorgenomen om sowieso niet meer dan 5 bier te drinken ongeveer op een avond.

er zit een groot verschil in tussen niet drinken , 5 bier drinken en zat zijn he. en meteora drinkt niet... en jij bent van veel drinken naar "normaal" drinken gegaan.
die overgang van jou kan ik dus begrijpen, met je zatte kop tegen een meisje aan beginnen lullen vinden ze niet echt fijn nee , maar met een paar bier op is het toch makkelijker om een gesprek te beginnen.

maar meteora zou inplaats van jou gelijk te geven (op msn) met dat van dat niet drinken een groot voordeel is eens wel een paar drinken zodat hij zich wat relaxter voelt.
Zo niet, dan toch...
pi_30675829
quote:
op zaterdag 17 september 2005 18:38 schreef vivi het volgende:

[..]

ach, ik was ook al 16 toen ik voor het eerst tongde..er is hoop knaapjes..er is hoop
in je eigen topic huilen om het gedrag van een jongen die jou alleen aan het eind van de avond aantrekkelijk vindt, en hier een beetje maagdjes van advies gaan voorzien?

gevalletje, in het land der blinden?...............
  zondag 18 september 2005 @ 10:25:23 #84
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_30688990
quote:
op zaterdag 17 september 2005 16:22 schreef vivi het volgende:

[..]

adembenemend
* haags_elfje zingt je komt in ademnood want de kans is groot...
don't give me that fucking bullshit
  zondag 18 september 2005 @ 10:29:33 #85
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_30689056
voor iedereen don't give up, maar die onzin over dat alleen domme wichten uitgaan dat is een big no no he. kijk ik zeg maar altijd zo de hetero man heeft het zwaarder dan een homo man ( al mijn friends dus zo ongeveer) omdat in die wereld gaat het heel makkelijk. ik weet uit eiegen ervaring dat je best wel wat moeite moet doen om een leuke dame te strikken.

nou ben ik weer zo iemand die helemaal een hele lijst heeft van voorkeuren voordat ik iemand leuk vind. je weet wat ze zeggen hoe harder je zoekt, hoe moeilijker het je zal vinden.....atleast dat zeggen ze.

succes!
don't give me that fucking bullshit
pi_30689122
wees niet te kieskeurig op uiterlijk gebied en heb lef(voor de mannen dan toch) daar houden de vrouwen van . denk niet na over tegenslagen maar put moed uit de geslaagde momenten die je met iemand gedeeld hebt.
pi_30691484
quote:
op zondag 18 september 2005 10:34 schreef ikke0302 het volgende:
wees niet te kieskeurig op uiterlijk gebied en heb lef(voor de mannen dan toch) daar houden de vrouwen van . denk niet na over tegenslagen maar put moed uit de geslaagde momenten die je met iemand gedeeld hebt.
tja, wat is kieskeurig. je zal de ander toch aantrekkelijk moeten vinden om een (normale) relatie te kunnen beginnen. wie dit ontkent liegt. je kan wel wat beginnen met een meisje wat je eigenlijk niet zo'n lekker ding vindt. maar dan neem je toch echt jezelf in de maling. en haar ook. 'iets is beter dan niets' vind ik dus een verkeerde instelling.
pi_30692036
quote:
op zondag 18 september 2005 12:21 schreef gf het volgende:

[..]

tja, wat is kieskeurig. je zal de ander toch aantrekkelijk moeten vinden om een (normale) relatie te kunnen beginnen. wie dit ontkent liegt. je kan wel wat beginnen met een meisje wat je eigenlijk niet zo'n lekker ding vindt. maar dan neem je toch echt jezelf in de maling. en haar ook. 'iets is beter dan niets' vind ik dus een verkeerde instelling.
de meeste van mijn vrienden zijn nauw niet bepaald modellen maar ze verwachten wel dat hun vriendin een model is waardoor ze veel andere leuke meiden mislopen.
pi_30693019
om iemand aantrekkelijk te vinden hoeft ze geen model te zijn...
pi_30693241
quote:
op zondag 18 september 2005 13:15 schreef ghosty het volgende:
om iemand aantrekkelijk te vinden hoeft ze geen model te zijn...
precies. en anderen hoeven d'r ook niet knap te vinden. maar jij zelf toch echt wel. anders neem je echt jezelf in de maling.
pi_30693547
quote:
op zondag 18 september 2005 13:21 schreef gf het volgende:

[..]

precies. en anderen hoeven d'r ook niet knap te vinden. maar jij zelf toch echt wel. anders neem je echt jezelf in de maling.
helemaal mee eens!

maar dan heb je dus een probleem als je alleen hele mooie meiden aantrekkelijk vindt
  zondag 18 september 2005 @ 13:32:48 #92
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30693612
quote:
op zondag 18 september 2005 13:30 schreef ghosty het volgende:

[..]

helemaal mee eens!

maar dan heb je dus een probleem als je alleen hele mooie meiden aantrekkelijk vindt
mooiheid is tot op zekere hoogte uiterst subjectief.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_30693679
quote:
op zondag 18 september 2005 13:32 schreef plato1980 het volgende:

[..]

mooiheid is tot op zekere hoogte uiterst subjectief.
dat ook. maar als je dus de 'pech' hebt dat je op meiden valt die door de massa wel als mooi gezien wordt heb je het toch lastiger
pi_30694780
gister is er voor de verandering ook weer is niks gebeurd. ik heb wel geprobeerd oogcontact te maken bij een paar meiden maar ze keken allemaal terug op een manier van. ... niet interessant dus, of het leek gewoon zo maarja.
ondanks dit heb ik het wel bijna de hele avond naar mn zin gehad en best veel (houterig) gedanst.

de een roept hoe harder je zoekt hoe langer het duurt voordat je iemand vind en aan de andere kant roepen ze als je niks verandert zal het altijd zo blijven. kan iemand mij het uitleggen want ik snap het om den duur ook niet meer.

@topmaat: ik dronk gister inderdaad geen bier want ik was bob. dat jij nou wel zuipt als je moet rijden daar kan ik niet aan doen. als jij in de sloot springt wil niet zeggen dat ik dat ook moet doen
van bier wordt je dan misschien wel losser, maar dat het zonder lukt zou wel beter zijn. dus als ik over een paar weken nog geen resultaat heb geboekt, dan toch maar is dat proberen.

ik moet inderdaad niet kieskeurig zijn wat betreft het uiterlijk van een meid, maar het uiterlijk is net zo belangrijk als het innerlijk in mijn ogen.
pi_30694873
je moet ook niet verwachten dat alle meiden je ineens aankijken alsof ze je ter plekke willen uitkleden
pi_30694958
quote:
op zondag 18 september 2005 14:14 schreef gf het volgende:
je moet ook niet verwachten dat alle meiden je ineens aankijken alsof ze je ter plekke willen uitkleden
doe ik toch ook niet. ik zeg alleen even hoe het gister is gegaan.
pi_30695012
quote:
op zondag 18 september 2005 14:11 schreef meteora het volgende:
gister is er voor de verandering ook weer is niks gebeurd. ik heb wel geprobeerd oogcontact te maken bij een paar meiden maar ze keken allemaal terug op een manier van. ... niet interessant dus, of het leek gewoon zo maarja.
ondanks dit heb ik het wel bijna de hele avond naar mn zin gehad en best veel (houterig) gedanst.

...knip...
daar gaat het om !! ^^
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
  zondag 18 september 2005 @ 14:25:27 #98
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30695213
edit
  zondag 18 september 2005 @ 14:35:14 #99
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30695532
ik vind vivi opeens veel minder aardig ...
pi_30695664
quote:
op zaterdag 17 september 2005 16:21 schreef diederik_duck het volgende:

[..]

wurgseks?
auto eroctic asfixiation
Power perceived is power achieved.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')