ik msn niet met maagdenquote:op zaterdag 17 september 2005 16:15 schreef boschjesman het volgende:
[..]
heb je ook msn.
leuk fotoboek trouwens.
slijmbal !!quote:op zaterdag 17 september 2005 16:15 schreef boschjesman het volgende:
[..]
heb je ook msn.
leuk fotoboek trouwens.
probeer je hier aandacht te zoeken met je gepats?quote:op zaterdag 17 september 2005 16:27 schreef vivi het volgende:
![]()
![]()
wellicht ten overvloede kan ik er nog bij vermelden dat ik veel sex heb gehad in mijn leven![]()
eh...nee?quote:op zaterdag 17 september 2005 16:28 schreef boschjesman het volgende:
wil je de hopeloze maagden hier dan niet helpen?
kloptquote:op zaterdag 17 september 2005 15:58 schreef gf het volgende:
[..]
inderdaad. nu is het haar beurtlaat ze het verder afweten, weet jij genoeg. niet leuk, maar wel waar. maar dat ze van maandag tot woensdag weggaat is geen ramp
je hebt gelijk.quote:op zaterdag 17 september 2005 16:40 schreef breaktothedance het volgende:
eh, geen oeverloos gelul graag
quote:op zaterdag 17 september 2005 16:43 schreef vivi het volgende:
[..
hoe laat begint het neuken eigenlijk?
nee hoor integendeel, is een zeer intelligente opmerking. doe ik al jooaaren!quote:op zaterdag 17 september 2005 03:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
als je nog nooit seks hebt gehad dan ga je toch gewoon naar een meisje van plezier, of zeg ik nu iets heel doms...
quote:op zaterdag 17 september 2005 16:43 schreef vivi het volgende:
[..]
je hebt gelijk.
hoe laat begint het neuken eigenlijk?
nee, gewoon een hoer die zich door jan en alleman laat palen, hard.quote:op zaterdag 17 september 2005 16:29 schreef vivi het volgende:
ja ja aandacht aandacht!![]()
![]()
![]()
![]()
en het is aandachtshoer.![]()
jij bent echt een kutwijf hier... kijken hoeveel zelfmoorden je op je geweten krijgt hierdoor...quote:op zaterdag 17 september 2005 16:27 schreef vivi het volgende:
![]()
![]()
wellicht ten overvloede kan ik er nog bij vermelden dat ik veel sex heb gehad in mijn leven![]()
ach, ik was ook al 16 toen ik voor het eerst tongde..er is hoop knaapjes..er is hoopquote:op zaterdag 17 september 2005 18:13 schreef godshand het volgende:
[..]
jij bent echt een kutwijf hier... kijken hoeveel zelfmoorden je op je geweten krijgt hierdoor...![]()
quote:op zaterdag 17 september 2005 01:40 schreef #ANONIEM het volgende:
ikzelf behoor trouwens niet tot de groep die geen sex of een relatie heeft gehad, ik heb zelfs op dit moment een schat van een meidmaar dat terzijde, wil graag mensen helpen dus vandaar dat ik dit topic geopend heb.
gewoon doen kerel! dat je niet drinkt is juist een groot voordeel. geloof me maar, ik ben sinds ik serieus op zoek ben gegaan (klinkt wel weer lame, maar okquote:op zaterdag 17 september 2005 19:35 schreef meteora het volgende:
bttd heeft gelijk. veel te veel gezeik.
en ik kan best lol maken zonder vrouwen maar nou was het gewoon een klote avond.
@bttd: het zou inderdaad wel kunnen dat er gewoon niks interessants rondliep. vanavond ga ik weer uit dus gewoon weer zoeken. ik ga nou wel naar een andere discotheek en met andere mensen, waar ik wel beter mee kan opschieten dus misschien is dat wel een voordeel. jammer alleen dat ik bob moet spelen en dus niet kan drinken (wat ik anders ook nooit doe). het is overigens een discotheek waar ik niet 1.2.3 weer kom dus dan zou het minder erg zijn als ik een gigantische fout maak. ze zien me daar toch nooit meer.
ik zal je posts nog een keer goed doorlezen misschien heb ik er wat aanik post morgen ook weer wel een verslag van vanavond
![]()
moet ik dat dan doenquote:
neequote:
dat betekent dat ik hier altijd snel in dit topic kan kijken, zonder het te moeten zoeken.quote:
gewoon nuchter rondlopen en op je uppie. wel ff je vrienden spreken van tevoren maar daarna ga je er alleen op uit. het maakt niet uit of je wel of niet een relatie/sex hebt gehad. het gaat er om dat je iets doet waar je beter van word. altijd in dezelfde kroeg zuipen met dezelfde vrienden zal je misschien minder snel wat opleveren. gewoon relaxed rondlopen en genieten met die handel.quote:op zaterdag 17 september 2005 20:17 schreef breaktothedance het volgende:
echt waar: niet luisteren naar die lui die het allemaal zoveel beter lijken te weten, die al 1000 meiden versleten hebben en elke dag 3x neuken het gaat erom dat je uiteindelijk je doel bereikt (en dat is voor mij in ieder geval niet in het wilde weg rondneuken of duizenden vrouwen versieren, laat dat maar lekker over aan degenen die daar gelukkig van worden). persoonlijk ben ik gewoon enorm aan het groeien en daar pluk ik nu kennelijk de vruchten van.
daar heb ik onlangs ook van geleerd. zorg ervoor dat je in die tent zit omdat je een fijne avond wilt hebben. ik zat laatst op vrijdag in een duitse discotheek en heb me stierlijk zitten vervelen. klote muziek, ik spreek heel weinig duits en geen gave mensen. doe mij maar een leuke tent met goede muziek. als ik me eenmaal goed voel en het wel heb gezien dan ga ik wel naar een andere tent toe.quote:niet opgevenik zal hier ook gewoon regelmatig blijven posten en houd me op de hoogte van je vorderingen! als ik het kan, kunnen jullie het allemaal zeker ook!!
nog één tip: niet chagrijnig worden van een 'mislukte' dan wel 'minder goed geslaagde' poging! daar ga je je dan ook naar gedragen: geloof mij maar, de eerste 4 weken dat ik verbeterd ben ik ook niet veel goede kansen tegengekomen (wel een paar misgelopen hoor!) maar ik had ongeacht de wel of niet benutte kansen toch een vet gave avond!
quote:op zaterdag 17 september 2005 20:17 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
gewoon doen kerel! dat je niet drinkt is juist een groot voordeel. geloof me maar, ik ben sinds ik serieus op zoek ben gegaan (klinkt wel weer lame, maar ok) normaler gaan drinken. ik heb mezelf voorgenomen om sowieso niet meer dan 5 bier te drinken ongeveer op een avond.
er zit een groot verschil in tussen niet drinken , 5 bier drinken en zat zijn he. en meteora drinkt niet... en jij bent van veel drinken naar "normaal" drinken gegaan.
die overgang van jou kan ik dus begrijpen, met je zatte kop tegen een meisje aan beginnen lullen vinden ze niet echt fijn nee , maar met een paar bier op is het toch makkelijker om een gesprek te beginnen.
maar meteora zou inplaats van jou gelijk te geven (op msn) met dat van dat niet drinken een groot voordeel is eens wel een paar drinken zodat hij zich wat relaxter voelt.
in je eigen topic huilen om het gedrag van een jongen die jou alleen aan het eind van de avond aantrekkelijk vindt, en hier een beetje maagdjes van advies gaan voorzien?quote:op zaterdag 17 september 2005 18:38 schreef vivi het volgende:
[..]
ach, ik was ook al 16 toen ik voor het eerst tongde..er is hoop knaapjes..er is hoop
* haags_elfje zingt je komt in ademnood want de kans is groot...quote:
tja, wat is kieskeurig. je zal de ander toch aantrekkelijk moeten vinden om een (normale) relatie te kunnen beginnen. wie dit ontkent liegt. je kan wel wat beginnen met een meisje wat je eigenlijk niet zo'n lekker ding vindt. maar dan neem je toch echt jezelf in de maling. en haar ook. 'iets is beter dan niets' vind ik dus een verkeerde instelling.quote:op zondag 18 september 2005 10:34 schreef ikke0302 het volgende:
wees niet te kieskeurig op uiterlijk gebied en heb lef(voor de mannen dan toch) daar houden de vrouwen van . denk niet na over tegenslagen maar put moed uit de geslaagde momenten die je met iemand gedeeld hebt.
de meeste van mijn vrienden zijn nauw niet bepaald modellen maar ze verwachten wel dat hun vriendin een model is waardoor ze veel andere leuke meiden mislopen.quote:op zondag 18 september 2005 12:21 schreef gf het volgende:
[..]
tja, wat is kieskeurig. je zal de ander toch aantrekkelijk moeten vinden om een (normale) relatie te kunnen beginnen. wie dit ontkent liegt. je kan wel wat beginnen met een meisje wat je eigenlijk niet zo'n lekker ding vindt. maar dan neem je toch echt jezelf in de maling. en haar ook. 'iets is beter dan niets' vind ik dus een verkeerde instelling.
precies. en anderen hoeven d'r ook niet knap te vinden. maar jij zelf toch echt wel. anders neem je echt jezelf in de maling.quote:op zondag 18 september 2005 13:15 schreef ghosty het volgende:
om iemand aantrekkelijk te vinden hoeft ze geen model te zijn...
helemaal mee eens!quote:op zondag 18 september 2005 13:21 schreef gf het volgende:
[..]
precies. en anderen hoeven d'r ook niet knap te vinden. maar jij zelf toch echt wel. anders neem je echt jezelf in de maling.
mooiheid is tot op zekere hoogte uiterst subjectief.quote:op zondag 18 september 2005 13:30 schreef ghosty het volgende:
[..]
helemaal mee eens!
maar dan heb je dus een probleem als je alleen hele mooie meiden aantrekkelijk vindt
dat ook. maar als je dus de 'pech' hebt dat je op meiden valt die door de massa wel als mooi gezien wordt heb je het toch lastigerquote:op zondag 18 september 2005 13:32 schreef plato1980 het volgende:
[..]
mooiheid is tot op zekere hoogte uiterst subjectief.
doe ik toch ook niet. ik zeg alleen even hoe het gister is gegaan.quote:op zondag 18 september 2005 14:14 schreef gf het volgende:
je moet ook niet verwachten dat alle meiden je ineens aankijken alsof ze je ter plekke willen uitkleden
daar gaat het om !! ^^quote:op zondag 18 september 2005 14:11 schreef meteora het volgende:
gister is er voor de verandering ook weer is niks gebeurd.ik heb wel geprobeerd oogcontact te maken bij een paar meiden maar ze keken allemaal terug op een manier van.
... niet interessant dus, of het leek gewoon zo maarja.
ondanks dit heb ik het wel bijna de hele avond naar mn zin gehad en best veel (houterig) gedanst.
...knip...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |