voor een deel misschien toch wel. niet dat ik op 1 van jullie hier doel, maar in het algemeen. en vrouwen hebben het vaak toch makkelijker. zeker met een beetje 'gemiddeld' uiterlijk. die hoeven niets anders te doen dan gewoon te gaan staan en afwachten. vooral ook omdat van de man verwacht wordt dat hij de eerste stap zet. dat zie ik zo vaak, ook in m'n eigen vriendenkring. of zelfs bij m'n vriendin. zijn we ergens uit, komt er weer een gozer met 2 biertjes op 1 van die meiden af. niet dat daar iets mis mee is, maar die meiden doen niks anders dan irritant zijn met elkaar. de mannen komen vanzelf wel.quote:op dinsdag 20 september 2005 11:33 schreef plato1980 het volgende:
[..]
dat klopt, maar dat geldt voor vrouwen evenzeer. uiterlijk is hier gewoon niet het probleem.
het besef dat ik bij het uitgaan standaard plezier moet maken, of het nou lukt om een leuke meid aan te spreken of niet. het besef dat ik met een negatieve instelling zeker niet verder kom. het besef dat meiden mij echt wel zien staan, als ik dat maar wil. het besef dat ik zelfverzekerd over moet komen. het besef dat ik voor mezelf de kansen moet creëren. het besef dat het je niet zomaar aangewaaid komt ("oh, wacht maar af, dat komt vanzelf"quote:op dinsdag 20 september 2005 11:55 schreef m_schtoppel het volgende:
uiteraard worden die workshops ook in amerika gegeven, daar komen deze jongens ook vandaan. ze komen zelf uit hollywood en zoals je weet stikt het daar van de mooiste vrouwen op aarde. als je die kunt versieren, kun je alles.
wat heeft bij jou die omslag veroorzaakt dan?
beetje kortzichtig. hollywood zou ik nou niet bepaald als spiegelbeeld van de wereld zien.quote:op dinsdag 20 september 2005 11:55 schreef m_schtoppel het volgende:
uiteraard worden die workshops ook in amerika gegeven, daar komen deze jongens ook vandaan. ze komen zelf uit hollywood en zoals je weet stikt het daar van de mooiste vrouwen op aarde. als je die kunt versieren, kun je alles.
relatief. want wie weet zijn het domme wichten die zich iedere dag door een ander laten neuken. jij baseert de 'moeilijkheidsgraad' dus op uiterlijk. wat niet zo hoeft te zijn.quote:op dinsdag 20 september 2005 12:16 schreef m_schtoppel het volgende:
en met dat kaliber bedoel ik de moeilijkheidsgraad om dat type vrouw te versieren, ik heb het dus niet over hoe geweldig die vrouwen misschien wel (not) zijn.
natuurlijk heeft een knappe man meer kans dan een lelijke man, maar het stikt van de lelijke mannen met vriendin. ik weet gewoon dat het niet aan mijn uiterlijk ligt (waarmee ik niet beweer dat ik uitermate knap ben, maar lelijk ben ik evenmin) en de fokkers die me ontmoet hebben zullen dat bevestigen.quote:op dinsdag 20 september 2005 11:58 schreef gf het volgende:
[..]
voor een deel misschien toch wel. niet dat ik op 1 van jullie hier doel, maar in het algemeen.
kom maar met je wetenschappelijke manier... jij kent t verschil tussen verliefd zijn en houden van niet. zeker nooit een langdurige relatie gehad?quote:op dinsdag 20 september 2005 00:09 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
yeah !ik kan je het tegendeel gemakkelijk bewijzen op een meer wetenschappelijke manier maar goed, dan ga ik het wel hebben over extreme voorbeelden. tot die tijd mag jij denken dat je enkele zaken denkt te weten
ook al valt dat me tot nu toe tegen.
quote:op dinsdag 20 september 2005 10:03 schreef m_schtoppel het volgende:
omdat het materiaal wat daar aageboden wordt zo goed is dat ik liever had gehad dat niet nu heel mannelijk fok het ook tot z'n beschikking heeft, flauw he?
abonneer je ook op hun nieuwsbrieven, die zijn de beste die ik tot nu toe ben tegengekomen.
maar nu ik die link heb kan ik dus alles gaan neuken wat ik wilquote:
ciao bello... hoest met de vrouwen?quote:
ik vrees dat het niveau van de cursus voor jou te hoog is en ................ eerst betalen.quote:op dinsdag 20 september 2005 12:58 schreef joeyt het volgende:
[..]
maar nu ik die link heb kan ik dus alles gaan neuken wat ik wil![]()
damn ik ben nu oprecht gelukkig![]()
owwww... hebben ze nu dan leren neuken op wetenschappelijk niveau? ja ik steek mn leuter er meestal gewoon zonder na te denken in... maar damn... klaar kom ik wel... en dan bedoel ik dus niet in mn sokquote:op dinsdag 20 september 2005 13:04 schreef m_schtoppel het volgende:
[..]
ik vrees dat het niveau van de cursus voor jou te hoog is en ................ eerst betalen.
koop de dvd van robbie williams en zie wat je mist... ben je stuk goedkoper uit...quote:
na deze herhaling ga ik deleten.quote:op dinsdag 20 september 2005 13:06 schreef copycat het volgende:
heren, heren... on topic en off flame svp.
dit is ontopic... kansloze profiteurs die 'neukgoeroe's'.quote:op dinsdag 20 september 2005 13:13 schreef copycat het volgende:
[..]
na deze herhaling ga ik deleten.
dat je 't weet.
stop, dat is niet wat ik zeg en dat denk ik ook niet. de enige reden dat ik denk dat het niets wordt is omdat ik geen actie onderneem c.q. geen actie weet te ondernemen. maar ik denk niet dat ik niets te bieden heb, integendeel zelfs.quote:op dinsdag 20 september 2005 11:50 schreef breaktothedance het volgende:
@plato: je lijkt me een zeer relaxte dude. toch zie ik in je houding hetzelfde terug als bij mij een jaar (en langer) terug. "oh het zal wel niet lukken", "een vrouw ziet mij toch niet staan".
doeeeeeeee dan wat. raaaaaaaaaaa!quote:op dinsdag 20 september 2005 14:18 schreef plato1980 het volgende:
[..]
stop, dat is niet wat ik zeg en dat denk ik ook niet. de enige reden dat ik denk dat het niets wordt is omdat ik geen actie onderneem c.q. geen actie weet te ondernemen. maar ik denk niet dat ik niets te bieden heb, integendeel zelfs.
en ben je eigenlijk wel eens verliefd op iemand geweest? want ja, zonder gevoel voor iemand kan je wel leuk dingen ondernemen, maar vaak is dat niet eens de moeite waard. net als een hele avond gefocussed iemand willen scoren, terwijl die zoen met een dronken vrouw eigenlijk niet de moeite was.quote:op dinsdag 20 september 2005 14:18 schreef plato1980 het volgende:
[..]
stop, dat is niet wat ik zeg en dat denk ik ook niet. de enige reden dat ik denk dat het niets wordt is omdat ik geen actie onderneem c.q. geen actie weet te ondernemen. maar ik denk niet dat ik niets te bieden heb, integendeel zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |