abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30753157
maar worden die workshops dan niet gegeven in het buitenland, als in amerika enzo?

verder ziet het er ok uit die site! niet dat ik inderdaad geloof in dat het 100% succes gegarandeerd etc. maar als het je beter tegen de dingen leert aankijken en je kansen vergroot kan het natuurlijk weinig kwaad. ik zou zeggen: als het kan, gewoon doen!

@plato: je lijkt me een zeer relaxte dude. toch zie ik in je houding hetzelfde terug als bij mij een jaar (en langer) terug. "oh het zal wel niet lukken", "een vrouw ziet mij toch niet staan". probeer dat eens (als is het beetje bij beetje te veranderen). bij mij is het omslagpunt ook pas 5 weken terug gekomen, maar ik heb er nu wel extreem profijt van. niet dat ik nu vrouwen aan de lopende band scoor maar wat me dus laatst is overkomen gebeurde me daarvoor nooit! en probeer daarnaast voor jezelf ook opportunities (jezus ik klink als een bedrijfskundige ) te creëren. ik heb er inmiddels alweer een bij. nu alleen nog ervoor zorgen dat mijn studie er niet teveel onder te lijden krijgt
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_30753300
uiteraard worden die workshops ook in amerika gegeven, daar komen deze jongens ook vandaan. ze komen zelf uit hollywood en zoals je weet stikt het daar van de mooiste vrouwen op aarde. als je die kunt versieren, kun je alles.

wat heeft bij jou die omslag veroorzaakt dan?
Gaap Goals rulezzz!
pi_30753376
quote:
op dinsdag 20 september 2005 11:33 schreef plato1980 het volgende:

[..]

dat klopt, maar dat geldt voor vrouwen evenzeer. uiterlijk is hier gewoon niet het probleem.
voor een deel misschien toch wel. niet dat ik op 1 van jullie hier doel, maar in het algemeen. en vrouwen hebben het vaak toch makkelijker. zeker met een beetje 'gemiddeld' uiterlijk. die hoeven niets anders te doen dan gewoon te gaan staan en afwachten. vooral ook omdat van de man verwacht wordt dat hij de eerste stap zet. dat zie ik zo vaak, ook in m'n eigen vriendenkring. of zelfs bij m'n vriendin. zijn we ergens uit, komt er weer een gozer met 2 biertjes op 1 van die meiden af. niet dat daar iets mis mee is, maar die meiden doen niks anders dan irritant zijn met elkaar. de mannen komen vanzelf wel.
Unspoken words were understood
pi_30753377
quote:
op dinsdag 20 september 2005 11:55 schreef m_schtoppel het volgende:
uiteraard worden die workshops ook in amerika gegeven, daar komen deze jongens ook vandaan. ze komen zelf uit hollywood en zoals je weet stikt het daar van de mooiste vrouwen op aarde. als je die kunt versieren, kun je alles.

wat heeft bij jou die omslag veroorzaakt dan?
het besef dat ik bij het uitgaan standaard plezier moet maken, of het nou lukt om een leuke meid aan te spreken of niet. het besef dat ik met een negatieve instelling zeker niet verder kom. het besef dat meiden mij echt wel zien staan, als ik dat maar wil. het besef dat ik zelfverzekerd over moet komen. het besef dat ik voor mezelf de kansen moet creëren. het besef dat het je niet zomaar aangewaaid komt ("oh, wacht maar af, dat komt vanzelf" ). en nog wel een paar meer van dit soort dingen
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_30753439
quote:
op dinsdag 20 september 2005 11:55 schreef m_schtoppel het volgende:
beetje kortzichtig. hollywood zou ik nou niet bepaald als spiegelbeeld van de wereld zien.
pi_30753819
nee je snapt me niet. ik bedoel te zeggen dat als het je lukt stelselmatig vrouwen van dat kaliber te versieren, je dus echt wel iets kunt. en dat je dus veel van zulke gasten kunt leren, ook al is het je eigen doel niet zulke vrouwen te versieren.

en met dat kaliber bedoel ik de moeilijkheidsgraad om dat type vrouw te versieren, ik heb het dus niet over hoe geweldig die vrouwen misschien wel (not) zijn.
Gaap Goals rulezzz!
pi_30753874
quote:
op dinsdag 20 september 2005 12:16 schreef m_schtoppel het volgende:
en met dat kaliber bedoel ik de moeilijkheidsgraad om dat type vrouw te versieren, ik heb het dus niet over hoe geweldig die vrouwen misschien wel (not) zijn.
relatief. want wie weet zijn het domme wichten die zich iedere dag door een ander laten neuken. jij baseert de 'moeilijkheidsgraad' dus op uiterlijk. wat niet zo hoeft te zijn.
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:28:28 #208
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30754131
quote:
op dinsdag 20 september 2005 11:58 schreef gf het volgende:

[..]

voor een deel misschien toch wel. niet dat ik op 1 van jullie hier doel, maar in het algemeen.
natuurlijk heeft een knappe man meer kans dan een lelijke man, maar het stikt van de lelijke mannen met vriendin. ik weet gewoon dat het niet aan mijn uiterlijk ligt (waarmee ik niet beweer dat ik uitermate knap ben, maar lelijk ben ik evenmin) en de fokkers die me ontmoet hebben zullen dat bevestigen.

het probleem van de meesten hier ligt daarom ergens anders en dan met name in een vergaande vorm van passitiviteit.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:33:36 #209
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_30754272
quote:
op dinsdag 20 september 2005 00:09 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

yeah ! ik kan je het tegendeel gemakkelijk bewijzen op een meer wetenschappelijke manier maar goed, dan ga ik het wel hebben over extreme voorbeelden. tot die tijd mag jij denken dat je enkele zaken denkt te weten ook al valt dat me tot nu toe tegen.
kom maar met je wetenschappelijke manier... jij kent t verschil tussen verliefd zijn en houden van niet. zeker nooit een langdurige relatie gehad?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_30754316
helemaal mee eens, ik vind mezelf ook niet lelijk, hooguit wat te dik...

maar een knappe vent die geen game heeft scoort ook niet hoor, uiterlijk is not that important.
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:36:47 #211
88139 JoeyT
pi_30754363
quote:
op dinsdag 20 september 2005 10:03 schreef m_schtoppel het volgende:
omdat het materiaal wat daar aageboden wordt zo goed is dat ik liever had gehad dat niet nu heel mannelijk fok het ook tot z'n beschikking heeft, flauw he?

abonneer je ook op hun nieuwsbrieven, die zijn de beste die ik tot nu toe ben tegengekomen.

geweldig topic dit...
pi_30754504
glad you like it
Gaap Goals rulezzz!
pi_30754551
joeyyy lang niet gezien.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:58:54 #214
88139 JoeyT
pi_30754935
quote:
op dinsdag 20 september 2005 12:42 schreef m_schtoppel het volgende:
glad you like it
maar nu ik die link heb kan ik dus alles gaan neuken wat ik wil

damn ik ben nu oprecht gelukkig
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:59:20 #215
88139 JoeyT
pi_30754945
quote:
op dinsdag 20 september 2005 12:44 schreef weirdmicky het volgende:
joeyyy lang niet gezien.
ciao bello... hoest met de vrouwen?
pi_30755111
quote:
op dinsdag 20 september 2005 12:58 schreef joeyt het volgende:

[..]

maar nu ik die link heb kan ik dus alles gaan neuken wat ik wil

damn ik ben nu oprecht gelukkig
ik vrees dat het niveau van de cursus voor jou te hoog is en ................ eerst betalen.
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:06:17 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30755167
heren, heren... on topic en off flame svp .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:08:27 #218
88139 JoeyT
pi_30755240
quote:
op dinsdag 20 september 2005 13:04 schreef m_schtoppel het volgende:

[..]

ik vrees dat het niveau van de cursus voor jou te hoog is en ................ eerst betalen.
owwww... hebben ze nu dan leren neuken op wetenschappelijk niveau? ja ik steek mn leuter er meestal gewoon zonder na te denken in... maar damn... klaar kom ik wel... en dan bedoel ik dus niet in mn sok
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:09:27 #219
88139 JoeyT
pi_30755279
quote:
op dinsdag 20 september 2005 13:04 schreef m_schtoppel het volgende:

[..]

eerst betalen.
koop de dvd van robbie williams en zie wat je mist... ben je stuk goedkoper uit...
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:13:43 #220
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30755412
quote:
op dinsdag 20 september 2005 13:06 schreef copycat het volgende:
heren, heren... on topic en off flame svp .
na deze herhaling ga ik deleten.
dat je 't weet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:15:52 #221
88139 JoeyT
pi_30755463
quote:
op dinsdag 20 september 2005 13:13 schreef copycat het volgende:

[..]

na deze herhaling ga ik deleten.
dat je 't weet.
dit is ontopic... kansloze profiteurs die 'neukgoeroe's'.
  dinsdag 20 september 2005 @ 14:18:48 #222
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30756740
quote:
op dinsdag 20 september 2005 11:50 schreef breaktothedance het volgende:
@plato: je lijkt me een zeer relaxte dude. toch zie ik in je houding hetzelfde terug als bij mij een jaar (en langer) terug. "oh het zal wel niet lukken", "een vrouw ziet mij toch niet staan".
stop, dat is niet wat ik zeg en dat denk ik ook niet. de enige reden dat ik denk dat het niets wordt is omdat ik geen actie onderneem c.q. geen actie weet te ondernemen. maar ik denk niet dat ik niets te bieden heb, integendeel zelfs.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_30757137
quote:
op dinsdag 20 september 2005 14:18 schreef plato1980 het volgende:

[..]

stop, dat is niet wat ik zeg en dat denk ik ook niet. de enige reden dat ik denk dat het niets wordt is omdat ik geen actie onderneem c.q. geen actie weet te ondernemen. maar ik denk niet dat ik niets te bieden heb, integendeel zelfs.
doeeeeeeee dan wat. raaaaaaaaaaa!

zo, ff mn frustratie tot uitdrukking gebracht.
pi_30757160
ja oke, maar dat is toch geen intelligente houding? waarom leer je dat dan eerst niet en belangrijker nog? waarom doe je het daarna dan niet? en ja, ik heb het dan ook tegen mezelf.

met niets doen verkwansel je alleen maar kostbare tijd en ik snap gewoon niet (want je hebt mij als voorbeeld) waarom je ook die weg wilt afleggen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_30757243
quote:
op dinsdag 20 september 2005 14:18 schreef plato1980 het volgende:

[..]

en ben je eigenlijk wel eens verliefd op iemand geweest? want ja, zonder gevoel voor iemand kan je wel leuk dingen ondernemen, maar vaak is dat niet eens de moeite waard. net als een hele avond gefocussed iemand willen scoren, terwijl die zoen met een dronken vrouw eigenlijk niet de moeite was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')