abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30757663
quote:
op dinsdag 20 september 2005 14:37 schreef weirdmicky het volgende:

[..]

en ben je eigenlijk wel eens verliefd op iemand geweest? want ja, zonder gevoel voor iemand kan je wel leuk dingen ondernemen, maar vaak is dat niet eens de moeite waard. net als een hele avond gefocussed iemand willen scoren, terwijl die zoen met een dronken vrouw eigenlijk niet de moeite was.
hier heb je een punt
ik vraag me af of de vrijgezellen in dit topic weleens zomaar iemand aanspreken, en dan bedoel ik niet perse iemand van het andere geslacht. dit is iets wat je kunt trainen denk ik, gewoon een praatje maken.
ik vind dat gejammer over dat vrouwen het makkelijker hebben zo'n onzin trouwens! ik heb al zo vaak een een vent aangesproken
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_30757758
quote:
op dinsdag 20 september 2005 14:51 schreef thisbe het volgende:

[..]
ik vind dat gejammer over dat vrouwen het makkelijker hebben zo'n onzin trouwens! ik heb al zo vaak een een vent aangesproken
toch is het zo, of je moet (erg) lelijk zijn.

m'n vriendin heeft bij mij overigens wel alle eerste stappen gezet. wat ik leuk vond
Unspoken words were understood
pi_30758375
quote:
op dinsdag 20 september 2005 14:18 schreef plato1980 het volgende:

[..]

stop, dat is niet wat ik zeg en dat denk ik ook niet. de enige reden dat ik denk dat het niets wordt is omdat ik geen actie onderneem c.q. geen actie weet te ondernemen. maar ik denk niet dat ik niets te bieden heb, integendeel zelfs.
ok, dan had ik een en ander nog verkeerd begrepen, maar juist dat is positief, want dat je geen actie onderneemt daar kun je makkelijk wat aan doen. als je aan jezelf twijfelt e.d. is dat wat anders, dan wil je misschien koste wat kost dingen gaan verbeteren aan jezelf, maar in dit geval bespeur ik toch een manier voor jou om het wel voor elkaar te krijgen, want: onderneem actie!
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_30758462
hier nog even een link naar de weergaloze nieuwsbrieven van rsd:

http://www.realsocialdynamics.com/education/archive.asp
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:41:42 #230
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_30759334
quote:
op dinsdag 20 september 2005 15:16 schreef m_schtoppel het volgende:
hier nog even een link naar de weergaloze nieuwsbrieven van rsd:

http://www.realsocialdynamics.com/education/archive.asp
spam
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:49:22 #231
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30759604
quote:

[..]

hier heb je een punt
ik vraag me af of de vrijgezellen in dit topic weleens zomaar iemand aanspreken, en dan bedoel ik niet perse iemand van het andere geslacht.
inderdaad ....

als je ziet dat mensen met een sociaal leven sneller een vriendin krijgen dan mensen die wat teruggetrokken en angstig leven is er niet heel veel wiskunde nodig om te zien hoe je snel een relatie krijgt.
pi_30762003
quote:
op dinsdag 20 september 2005 15:49 schreef -dailalama- het volgende:

[..]

inderdaad ....

als je ziet dat mensen met een sociaal leven sneller een vriendin krijgen dan mensen die wat teruggetrokken en angstig leven is er niet heel veel wiskunde nodig om te zien hoe je snel een relatie krijgt.
dat is zeer logisch inderdaad. echter, van mezelf weet ik gewoon dat ik prima op kan schieten met lui van hetzelfde geslacht. als ik met een kerel aan de praat raak ben ik over het algemeen gewoon een stuk relaxter dan wanneer ik met een meisje moet praten. ik heb een redelijk fors sociaal netwerk, waarvan de meeste mensen gewoon goede bekenden zijn met wie ik wel eens een keer ga stappen of die ik dagelijks gewoon tegenkom om een praatje mee te maken. dit zijn natuurlijk lang niet allemaal echte vrienden. eigenlijk moet ik eerlijk zeggen dat ik maar één echte goede vriend heb, met wie ik werkelijk zowat alles deel. de rest zijn gewoon goede bekenden van me en ik vind het heel leuk om die regelmatig te spreken, maar die weten niet altijd alles van me.

sociaal gezien ben ik echt geen moeilijke, maar met een kerel praat ik veel gemakkelijker dan met een leuke dame. ben dat inmiddels al aan het verbeteren, maar het is gewoon anders. wellicht omdat je intenties dan soms gewoon iets anders zijn.
pi_30762855
altijd heel leuk, die voorgekauwde stukjes waarmee je zogenaamd succes hebt
het moet ten eerste vanuit jezelf komen en eventueel kan je wat aan je houding/social skills doen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_30763385
quote:
op dinsdag 20 september 2005 17:19 schreef beach het volgende:
altijd heel leuk, die voorgekauwde stukjes waarmee je zogenaamd succes hebt
het moet ten eerste vanuit jezelf komen en eventueel kan je wat aan je houding/social skills doen.
ik neem aan dat je doelt op de literatuur/websites/workshops rondom dit onderwerp natuurlijk moet het uiteindelijk vanuit jezelf komen, maar als je nooit bepaalde sociale skills geleerd heb (sommige hebben het kennelijk van nature) dan is dat nooit erg om te leren. ik vergelijk het maar een beetje met bijvoorbeeld een instrument bespelen. druk mij een trompet in handen en ik kan er niks mee, omdat ik het simpelweg nooit geoefend/geleerd heb. druk mij echter een gitaar in handen en ik speel je zo enkele coole stukken, gewoon omdat ik dat ooit heb leren spelen.

natuurlijk zit er altijd een persoonlijke noot aan het geheel, maar sociale skills zijn m.i. echt wel te leren.
pi_30763450
michael pilinski - without embarrassment

waar is dit dan als ebook te verkrijgen?

bepaalde bittorrentsites toevallig?
pi_30763687
quote:
op dinsdag 20 september 2005 17:37 schreef kontkorstje het volgende:
michael pilinski - without embarrassment

waar is dit dan als ebook te verkrijgen?

bepaalde bittorrentsites toevallig?
pi_30763807
quote:
op dinsdag 20 september 2005 12:16 schreef m_schtoppel het volgende:
nee je snapt me niet. ik bedoel te zeggen dat als het je lukt stelselmatig vrouwen van dat kaliber te versieren, je dus echt wel iets kunt. en dat je dus veel van zulke gasten kunt leren, ook al is het je eigen doel niet zulke vrouwen te versieren.

en met dat kaliber bedoel ik de moeilijkheidsgraad om dat type vrouw te versieren, ik heb het dus niet over hoe geweldig die vrouwen misschien wel (not) zijn.
als jij 50 miljoen op je bankrekening hebt kun jij die wijven ook krijgen. jij liever dan ik trouwens.
  dinsdag 20 september 2005 @ 17:51:39 #238
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30763844
quote:
op dinsdag 20 september 2005 14:37 schreef weirdmicky het volgende:

en ben je eigenlijk wel eens verliefd op iemand geweest? want ja, zonder gevoel voor iemand kan je wel leuk dingen ondernemen, maar vaak is dat niet eens de moeite waard.
ja, ik ben wel eens verliefd geweest. en ja, daar heb ik getracht werk van te maken. helaas was ze op dat moment "bezet" en heft dat geen effect gehad. de laatste keer is overigens wel al een jaar of twee geleden en sindsdien ben ik niet meer verder gekomen dan het "leuk vinden" van een meisje. daar heb ik inderdaad niks mee gedaan.
quote:

[..]

hier heb je een punt
ik vraag me af of de vrijgezellen in dit topic weleens zomaar iemand aanspreken, en dan bedoel ik niet perse iemand van het andere geslacht.
dat is inderdaad een belangrijk punt en dat doe ik inderdaad maar uiterst zelden. dat is inderdaad voor verbetering vatbaar.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_30763981
als je ooit op het terras zit, of een film gaat huren, of whatever, dan moet je gewoon eens een praatje met hem of haar maken. hoe vaker je dat doet, hoe makkelijker je op een gegeven moment praat.

tot zover mijn tip van vandaag.
pi_30765918
dat uiterlijk alles is, is ook niet waar. een aardige goede vriend van mij, en zit bij bossmodels, en ja, hij heeft vaak sjans met vrouwen, maar ze gooien zich niet naakt voor hem neer. ook hij moet er vaak moeite voor doen, en wordt weleens afgewezen.
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:12:51 #241
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_30766053
robbie williams

perfecte combinatie van uiterlijk, babbel en uitstraling/charisma...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_30766571
+ geld en bekendheid.
Unspoken words were understood
pi_30766963
quote:
op dinsdag 20 september 2005 19:12 schreef joeyt het volgende:
robbie williams

perfecte combinatie van uiterlijk, babbel en uitstraling/charisma...
jahzeker hij is de man!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_30767704
vrouwen bijten niet als je ze alleen aanspreekt.

ik praat net zo makkelijk tegen een wild vreemde man als tegen een wild vreemde vrouw.
en allemaal praten ze terug en ik ben er altijd wijzer van geworden

let overgens ook goed op de lichaamstaal. het is belangrijk om signalen op te pakken of hij/zij je aantrekkelijk vindt of maar gewoon ziet als gespreks partner.
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:32:02 #245
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_30769047
quote:
op maandag 19 september 2005 00:46 schreef #ANONIEM het volgende:
ik vind dat de mensen die geen vriendin hebben gehad gewoon meer hun best moeten doen.
1 van de weinige keren dat ik het met je eens ben
  dinsdag 20 september 2005 @ 22:50:28 #246
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_30774569
in tegenstelling tot een aantal reacties hier blijf ik van mening dat uiterlijk toch echt het belangrijkste is.
wanneer iemand knap is, weet hij dat doorgaans van zichzelf, wat weer zelfvertrouwen geeft, wat meer sjans oplevert enz. dat cirkeltje.
bij iemand die minder knap is, is het vaak andersom. ik moet er wel bij vermelden dat er ook lelijke mensen zijn die een soort x-factor hebben waardoor het ze toch lukt. maar dat zijn er niet al teveel.
je kunt het het beste samenvatten: hoe beter het uiterlijk, hoe minder overige skills je nodig hebt.
als je eruitziet als brad pitt, hoef je alleen maar iemand aan te kijken en je hebt beet ( bij wijze van spreken dan he )

snap je?

en breaktothedance: ik heb respect voor je inspanningen en hoop dat het wat wordt met die meid.
pi_30774998
quote:
op dinsdag 20 september 2005 22:50 schreef thaguitarmaistro het volgende:
in tegenstelling tot een aantal reacties hier blijf ik van mening dat uiterlijk toch echt het belangrijkste is.
wanneer iemand knap is, weet hij dat doorgaans van zichzelf, wat weer zelfvertrouwen geeft, wat meer sjans oplevert enz. dat cirkeltje.
bij iemand die minder knap is, is het vaak andersom. ik moet er wel bij vermelden dat er ook lelijke mensen zijn die een soort x-factor hebben waardoor het ze toch lukt. maar dat zijn er niet al teveel.
je kunt het het beste samenvatten: hoe beter het uiterlijk, hoe minder overige skills je nodig hebt.
als je eruitziet als brad pitt, hoef je alleen maar iemand aan te kijken en je hebt beet ( bij wijze van spreken dan he )

snap je?

en breaktothedance: ik heb respect voor je inspanningen en hoop dat het wat wordt met die meid.
brad pitt had zelf ook moeite met vrouwen versieren, toen die net in la kwam wonen. heb ik in een interview gezien, toch grappig, dat je met praten toch zo de boel kan verneuken terwijl ze je al willen.
pi_30776009
quote:

snap je?

helaas ben ik het wel met je eens.

ennuh,ik val nog steeds onder dit topic.
  dinsdag 20 september 2005 @ 23:30:14 #249
130728 Chefftalent
Soms heb je het, soms niet!
pi_30776301
quote:
op dinsdag 20 september 2005 23:23 schreef realzeus het volgende:

[..]

helaas ben ik het wel met je eens.

ennuh,ik val nog steeds onder dit topic.
mwaaa ik niet helemaal... dit geld alleen voor de eerste keer...dan heb je voordeel bij een leuk uiterlijk. als je eenmaal wat ervaring hebt en je zelfvertrouwen uitstraald, kun je hoe lelijk je ook bent veel voor elkaar krijgen!

ik spreek overigens niet uit eigen ervaring hoor

je ziet veel tijdens het uitgaan!
Liever een gat in je hand, dan een hand in je gat!
pi_30777610
quote:
bedankt! ik hoop het ook

vandaag ben ik na dansles nog even blijven kletsen met wat (voor mij totaal onbekende) lui. was wel gezellig. voor mij was het meer iets wat ik nooit zo goed durfde vroeger en wat nu gewoon stukken makkelijker gaat. ik denk: ik doe het gewoon. die groep was van beginners 1 (2 niveau's onder mijn groep) maar het was gewoon leuk om ze even te spreken (4 dames, 2 jongens). gewoon gezellig gekletst en dat maakte het wel leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')