Hi Mennoson.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:30 schreef Sheridana het volgende:
ff opstartvraagje?
Hoiquote:
In ieder geval een poging tot humor ja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:40 schreef Mennosson het volgende:
Hoi![]()
En die vraag van Sierra is toch een grapje he??![]()
So, sue me!quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:39 schreef Mennosson het volgende:
You just broke it
It´s the same as the second
YOU DON´T TALK ABOUT FIGHT CLUB
En wat is dan de link met Spielberg? Heeft hij met die film te maken?quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:02 schreef Sokolsky het volgende:
Murder on the Orient Express?
Even vrij associëren...quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:12 schreef Mennosson het volgende:
Steven Spielberg, Hercule Poirot, Sherlock Holmes en The Maltese Falcon
hebben met elkaar gemeen.......
Ik zoek een filmtitel
Weet ik het, ik roep ook maar watquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:03 schreef Frank79 het volgende:
[..]
En wat is dan de link met Spielberg? Heeft hij met die film te maken?
Nee, sorry. Je moet meer in de richting van schrijvers denkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:04 schreef ArtyShock het volgende:
Even vrij associëren...
Steven Spielberg / Sam Stone (SS?)
Maltese Falcon/1941?
Speudersthema? Sherlock/Hercule/Sam Stone?
Nou, wilde gok dan. Catch me if You Can?
Als dat goed is, dan ben jij de held van de dag!quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Even vrij associëren...
Steven Spielberg / Sam Stone (SS?)
Maltese Falcon/1941?
Speudersthema? Sherlock/Hercule/Sam Stone?
Nou, wilde gok dan. Catch me if You Can?
Toevallig zeg. Een poos terug nog wat over de Maltese Falcon gelezen omdat 'ie zo hoog gewardeerd is. M'n ouderwetse filmkennis staat nogal op een laag peil.![]()
Zat ik goed te denken met Agatha dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:11 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Nee, sorry. Je moet meer in de richting van schrijvers denken
Oeps.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:11 schreef Sokolsky het volgende:
Bogey heet trouwens Sam Spade in The Maltese Falcon.
Hercule Poirot - Agatha Christie KLOPTquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:13 schreef Frank79 het volgende:
Zat ik goed te denken met Agatha dan?
GLOEIEND HEET!quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:18 schreef Frank79 het volgende:
Even denken. Spielberg maakte Minority Report. Tom Cruise zoekt daarin een manier om zijn onschuld te bewijzen. Soort Sherlock Holmes. Heet een van die 3 vage creaturen niet Agatha?
Maar de link met the maltese Falcon... Don't know..
Robert Drowney?quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:32 schreef Frank79 het volgende:
Oke, ik probeer iets cryptisch te maken. Ik zoek een acteur.
Op een doordeweekse dag loopt deze kwaadaardigste boef meer dan de helft van zijn tijd te peinzen hoe hij zijn hoofd boven water kan houden.
Ach, dat geeft niet! Vond je suggestie wel leuk namelijk. Maar helaas, weer niet!quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:42 schreef ArtyShock het volgende:
Die vorige was niet bepaald serieus bedoeld hoor.
Gerichte edoch vage gok. Dan Akroyd?
Zie de post van Sheridana. Nee, hij is het niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:44 schreef Mennosson het volgende:
Head Above Water???
Harvey Keitel????
Billy Zane ook niet nee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:44 schreef Mennosson het volgende:
Head Above Water???
Harvey Keitel???? eh ik bedoel Billy Zane natuurlijk HAHAHA
Ik zoek een acteur...quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:55 schreef Mark het volgende:
Bevat de titel soms een dag van de week?
Hahaha...nee inderdaad!quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:58 schreef Mark het volgende:
Mijn andere gedachte was Christopher Walken, maar die zal het ook wel niet zijn
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:10 schreef EricusMaximus het volgende:
Harrison Ford
heb dus geen idee wat ik met die omschrijving moet![]()
quote:
Exact!quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:19 schreef EricusMaximus het volgende:
Is het zo verdeeld?
Op een doordeweekse dag - film
loopt deze kwaadaardigste boef - personage
meer dan de helft van zijn tijd te peinzen - film
hoe hij zijn hoofd boven water kan houden. - film
Nee...quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:24 schreef dolle_hond het volgende:
joaquin phoenix ?
Nee..Je moet het in een andere context plaatsen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:26 schreef EricusMaximus het volgende:
Kwaadaardigste boef = satan?
Geen exacte beschrijving van titels. Wacht, ik pak dat lijstje er even bij.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:33 schreef Sheridana het volgende:
zijn het titels van films....of beschrijvingen van films...?
Deze dag staat in de titel van de filmquote:Op een doordeweekse dag - film
Personage dat hij heeft in deze film met tegenstellingen.quote:loopt deze kwaadaardigste boef - personage
meer dan de helft.. wat is meer dan de helft? staat ook in de titelquote:meer dan de helft van zijn tijd te peinzen - film
In de film waar dit op slaat, hebben de meesten daar moeite mee. De rest gaat gewoon dood!quote:hoe hij zijn hoofd boven water kan houden. - film
Nee...helaas ook nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:50 schreef Sheridana het volgende:
Leonardo dicaprio?
Titanic?
Man with the Iron mask?
Yes!quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:13 schreef Mark het volgende:
Haaien dus (Jaws). Deep Blue Sea => Samuel L Jackson?
En dat op een vrijdag!quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:19 schreef EricusMaximus het volgende:
OMG dat is wel heel ver gezocht
Moet eerlijk zeggen dat ik hem ook niet ken hoor. Zag hem toevallig erbij staan bij zijn overzicht. Beetje terechte kritiek dus.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:22 schreef Sheridana het volgende:
[zeurmodus] Any Given Wednesday....zie net op IMDB wat het is...met 33 votes denk ik niet dat veel mensen hier die gezien hebben....[/zeurmodus]
Het zij je vergevenquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:32 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik hem ook niet ken hoor. Zag hem toevallig erbij staan bij zijn overzicht. Beetje terechte kritiek dus.
Italiaan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:35 schreef BwennieBren het volgende:
Arnold Schwarzenegger ?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:39 schreef Mennosson het volgende:
Bud Spencer
Ja? Kom pas net op dit forum, dus ik weet niet echt wat gewaardeerd wordt. Maar dit valt dus in de goede categorie. Fijn!quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:35 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Het zij je vergeven
was overigens voor de rest een erg leuke vraag
Wow...das triviale kennis hoor. Nooit geweten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:43 schreef Mark het volgende:
[..]dacht dat iedereen dat wel wist
Carlo Pedersoli was een begenadigd zwemmer en waterpolospeler voordat hij zichzelf Bud Spencer ging noemen
Mennosson +1
Te snel een tip erbij gegeven denk ik maar ondanks dat, toch knap:quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:06 schreef Sheridana het volgende:
Lost in Translation
Eh...Ghostbustersquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:16 schreef Sheridana het volgende:
Vraag komt zo, ff klant aan de lijn...
En ik maar denken...zijn er 4 Ghostbuster films gemaakt...? HAHAHAHAHquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:23 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Eh...Ghostbusters![]()
Uitleg van een flauwe grap: Tijdens het sollicitatiegesprek van de 4de Ghostbuster zit Janine ook aan de telefoon, terwijl ze vragen stelt
Nee, niet Armageddon...wie is je link?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:21 schreef Mennosson het volgende:
Geen idee....
Armageddon???
heb maar 1 link daar naartoe, maa goed.
Ik ben al een kwartier aan het studeren op dit lijstje...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:10 schreef Sheridana het volgende:The Last Supper man Stealing Beauty[ vrouw The Name of the Rose man Danny the Dog aka Unleashed man a Beautiful Mind Man
Helpt dat?
Idem hier. Ga er van uit dat Liv Tyler sowieso de goede is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ben al een kwartier aan het studeren op dit lijstje...
The Last Supper - ???
Stealing Beauty - Liv Tyler
The Name of the Rose - Sean Connery, Christian Slater, Annaud
Danny the Dog aka Unleashed - (Luc Besson?) Morgan Freeman, Bob Hoskins (Jet Li, vast niet)
a Beautiful Mind - Ron Howard, Russel Crowe, Ed Harris
Ja, dat is weer mijn volgende FMT vraag...HAHAHA nee, dat was Liv Tylerquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:22 schreef Sheridana het volgende:
Nee, niet Armageddon...wie is je link?
Doei!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:23 schreef Mennosson het volgende:
Ik ga mijn weekend in trouwens, dus sterkte allemaal met deze taaie noot om te kraken...
Greetz![]()
Oke, behalve bij Stealing Beauty en The Last Supper...staat overal de goede naam tussen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ben al een kwartier aan het studeren op dit lijstje...
The Last Supper - ???
Stealing Beauty - Liv Tyler
The Name of the Rose - Sean Connery, Christian Slater, Annaud
Danny the Dog aka Unleashed - (Luc Besson?) Morgan Freeman, Bob Hoskins (Jet Li, vast niet)
a Beautiful Mind - Ron Howard, Russel Crowe, Ed Harris
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:23 schreef Mennosson het volgende:
Ik ga mijn weekend in trouwens, dus sterkte allemaal met deze taaie noot om te kraken...
Greetz![]()
Zet Ron maar bij een andere film neer...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:26 schreef ArtyShock het volgende:
Oh Ron Perlman natuurlijk ook nog! In The Name of the Rose.
Jij was weg!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:29 schreef Mennosson het volgende:
Enemy at the gates
Ed Harris, Bob Hoskins, Annaud, etc weet ik ff niet
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:32 schreef Sheridana het volgende:
Jij was weg!!
Maar dat is 'm!!![]()
The Last Supper- Ron Perlman
Stealing Beauty- Rachel Weisz
Danny the Dog - Bob Hoskins
A Beautiful Mind - Ed Harris
The Name of the Rose- Jean-Jacques Annaud
Men +1
Oeh, je was zooo dichtbij!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:34 schreef ArtyShock het volgende:
Sean Connery + Morgan Freeman
Sean Connery + Bob Hoskins
Sean Connery + Ron Howard
Sean Connery + Russel Crowe -
Sean Connery + Ed Harris - The Rock
Christian Slater + Morgan Freeman
Christian Slater + Bob Hoskins
Christian Slater + Ron Howard
Christian Slater + Russel Crowe
Christian Slater + Ed Harris
Annaud + Morgan Freeman
Annaud + Bob Hoskins
Annaud + Ron Howard
Annaud + Russel Crowe
Annaud + Ed Harris - Enemy at the Gates
Perlman + Bob Hoskins -
Perlman + Morgan Freeman
Perlman + Ron Howard
Perlman + Russel Crowe
Perlman + Ed Harris - Enemy at the Gates
Bijna geen matches.Wèl twee keer dezelfde toevallig.
Nou ja, hints?
De tweede is zeker weten Snatch, dan zal die andere Lock, Stock & two Smoking Barrels wel zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:54 schreef Mennosson het volgende:
snel typen...
zet de juiste film bij het juiste nummer
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:55 schreef ArtyShock het volgende:
Ik kijk éven niet en... Maar de quotes lijken me juist, evenals de regisseur. Dus ja.
Oh Sheri, ik zag net dat Steel Magnolias op tv was.![]()
TOP!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:56 schreef Sheridana het volgende:
1 Lock stock and two smonking barrels
2 Snatch
Junkie!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:04 schreef Mennosson het volgende:
3
Ik zie nog goed die scène voor me waar miss Madsen voor een badkamerspiegeltje staat en na vier keer Candyman héél erg twijfelt of ze het nog een vijfde keer moet zeggen. Heerlijke sfeer in die film.quote:
Ik geloof dat ik een tijdje spiegels meed, na die film...quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik zie nog goed die scène voor me waar miss Madsen voor een badkamerspiegeltje staat en na vier keer Candyman héél erg twijfelt of ze het nog een vijfde keer moet zeggen. Heerlijke sfeer in die film.
Vooral de tune van Phillip Glass. Erg goed.
iddquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:21 schreef ranja het volgende:
Hm. Er zijn er nog veel meer die solo albums hebben opgenomen...
Toen ik nog éven verder ging denken, dacht ik dat ik ook makkelijk 20 had kunnen vragen in plaats van 9.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:20 schreef dolle_hond het volgende:
keanu reeves
river phoenix
jack black
herman brood
gavin rossdale
huub van der lubbe
jasmin tabatabai
gwen stephanie
adam ant
bij 7 van deze mensen wil ik 1 film zienquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:20 schreef dolle_hond het volgende:
keanu reeves
river phoenix
jack black
herman brood
gavin rossdale
huub van der lubbe
jasmin tabatabai
gwen stephanie
adam ant
En da's nummer zeven.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:47 schreef Mark het volgende:
Gwen Stefani - The Aviator
iddquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:47 schreef Mark het volgende:
Gwen Stefani - The Aviator
'naaf.quote:
Dan duurt het nog wel even. Je kent de regels niet FMT'en op een volle maag.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
'naaf.
Iedereen zit schijnbaar de warme prak naarbinnen te werken...
Jaja. Bron?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:58 schreef dolle_hond het volgende:
mark ging om 17:49 eten
De zogenaamde schuldige in L.A. Confidential?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:30 schreef Mark het volgende:
Dolle heeft zoals gewoonlijk gelijk. Even een makkelijke, want ik moet zo weg.
Voor de snelle F5'er:
Wie was Rollo Tomassi?
Rollo Tomassi was toch een fictieve naam opgegeven door een stervende Kevin Spacey waardoor uiteindelijk Guy Pearce erachter komt wie de werkelijke crimineel is? (James Cromwell dus)quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:32 schreef Mark het volgende:
Hoe bedoel je "zogenaamd"? Ik wil iets meer weten....
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Rollo Tomassi was toch een fictieve naam opgegeven door een stervende Kevin Spacey waardoor uiteindelijk Guy Pearce erachter komt wie de werkelijke crimineel is? (James Cromwell dus)
Okee dan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:45 schreef Mark het volgende:Het ging me er vooral om dat het geen echt persoon was
ArtyShock +1
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:25 schreef dolle_hond het volgende:
samantha morton?
Ik zag m'n vertikkinkje net al hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
als jij het code 2046 noemt, denk ik dat je de volgende vraag niet weet:
waar staat code 46 voor in code 46?
als de overeenkomst in de genen 25% of meer is, dacht ik.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik zag m'n vertikkinkje net al hoor.
Code 46, als ik het me goed herinner is de regel die zegt bepaalde genen van twee verschillende mensen niet mogen mengen. Dus, geen kinderen mogen krijgen.
In de film ontdekt Tim Robbins in ieder geval dat de dame op wie hij verliefd is geraakt, door het empathievirus, z'n "moeder" is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:51 schreef dolle_hond het volgende:
als de overeenkomst in de genen 25% of meer is, dacht ik.
Arty +1
Twijfel, twijfel... Twee posts bijna tegelijk, alleen is het latere lijstje nèt iets accurater (het is nl. Howl's Moving Castle). Gezien ikzelf nogal eens achter het net vis omdat ik zo lang met m'n posts bezig ben, ben ik geneigd victorinox het punt te geven...quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:02 schreef victorinox het volgende:
Howl's Moving Castle
Spirited Away
Princess Mononoke
Kiki's Delivery Service
Om die lichtelijk foute titel van DH wil ik het punt niet krijgen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Twijfel, twijfel... Twee posts bijna tegelijk, alleen is het latere lijstje nèt iets accurater (het is nl. Howl's Moving Castle). Gezien ikzelf nogal eens achter het net vis omdat ik zo lang met m'n posts bezig ben, ben ik geneigd victorinox het punt te geven...
Dus ja... victorinox + 1
*Kijkt nog eens goed.*quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:12 schreef victorinox het volgende:
Om die lichtelijk foute titel van DH wil ik het punt niet krijgen.![]()
Maar je vroeg om 4 miyazaki's, en daar hoort "grave of the fireflies" niet bij.![]()
Erin Brockovich?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:16 schreef victorinox het volgende:
Four Word Film Review over welke film?Industry turns river brown.
Nope...quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:18 schreef dolle_hond het volgende:
armed and dangerous?
Nope...quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Erin Brockovich?
Alhoewel dat meer over een bepaalde benzeen-achtige vergiftiging ging...
Charlie and the Chocolate Factory?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:16 schreef victorinox het volgende:
Four Word Film Review over welke film?Industry turns river brown.
En ik maakte een geintje...quote:
Dat is goed.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Charlie and the Chocolate Factory?
quote:
Nope. Koreaans. Geheel in lijn met vele andere horror producties uit Aziatische richting.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:50 schreef EricusMaximus het volgende:
Phone?
Nav de hint, die ik bij mijn vorige post nog niet had gelezen..
-edit
zie nu pas het mobieltje in de eerste screenshot
Ik zit op zich niet zo in de oude westerns. High Sierra was geopperd vanochtend. Dat was 'm niet begrijp ik?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:57 schreef EricusMaximus het volgende:
Zal niet vaak gebeuren bij aziatische film-vragen, denk ik
Deze stond nog:
Welke film?
[afbeelding]
Regisseur en een acteur uit Fort Apache hebben aan deze film gewerkt.
Tja ehm... met John Wayne dus?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:03 schreef EricusMaximus het volgende:
Nog steeds niet.
Imdb Top 250 film, met de grootste iig 1 van de westernacteurs ooit.
Regisseur heeft wel een andere Rio .... gemaakt.quote:
Juiste Regisseur, verkeerde film.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:13 schreef dolle_hond het volgende:
the man who shot liberty valance
Jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:24 schreef BwennieBren het volgende:
Is dat Natalie Wood?
Search in the West?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:34 schreef EricusMaximus het volgende:
Om er van af te zijn... hoop ik
JW is op zoek naar NW.
The Searchers?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:41 schreef EricusMaximus het volgende:
Welkom bij Lingo
search is goed.
dus we hebben:
... _ search...
Dit was zo simpel, da's gewoon niet leuk meer...quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:47 schreef BwennieBren het volgende:
The Searchers?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:48 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Eureka!
BwennieBren +1
Prachtfilm
Indeed Pyroquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
X men 2
Ronny Coxquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn naam of 3 films met hem
[afbeelding]
ArtyShock +1quote:
En daarvoor natuurlijk als Dick Jones in Robocop.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:15 schreef victorinox het volgende:
Total Recall?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:15 schreef victorinox het volgende:
Total Recall?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:24 schreef dolle_hond het volgende:
quiet american
Beide goed!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is Brendan Fraser in een film.
Pff. De jaren '70 versie van Freaky Friday?quote:
moeder en dochterquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:35 schreef ArtyShock het volgende:
De twee meisjes zijn vriendinnen?
Ik bedoelde het meisje met het donkere haar en het meisje met het blonde haar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:41 schreef dolle_hond het volgende:
moeder en dochter
vriendinnen nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meisje met het donkere haar en het meisje met het blonde haar.
Is het al duidelijk dat ik nog geen idee heb?
Volgens mij ook. Die moeder toch?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nee, dat zal wel niet. Want dat is niet Ellen Barkin volgens mij.
Speelde die oude vrouw op het eerste plaatje ook niet in "The Ellen Show"?
Cloris Leachman ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Die moeder toch?
je tikt m mooi inquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Spanglish
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ah, die weet ik wel
Giovanni Ribisi in Flight of the Phoenix.
't Is goed dat ik even F5'de voordat ik m'n post plaatste. Die van mij zou in het niet vallen hierbij.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
-boel tekst-
Was de tel kwijt geraakt.quote:
quote:
Jij hebt zeker tijdens het zappen ook erg veel moeite de televisie uit te zetten, of niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |