quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:39 schreef Mennosson het volgende:
Bud Spencer
Ja? Kom pas net op dit forum, dus ik weet niet echt wat gewaardeerd wordt. Maar dit valt dus in de goede categorie. Fijn!quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:35 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Het zij je vergeven
was overigens voor de rest een erg leuke vraag
Wow...das triviale kennis hoor. Nooit geweten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:43 schreef Mark het volgende:
[..]dacht dat iedereen dat wel wist
Carlo Pedersoli was een begenadigd zwemmer en waterpolospeler voordat hij zichzelf Bud Spencer ging noemen
Mennosson +1
Te snel een tip erbij gegeven denk ik maar ondanks dat, toch knap:quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:06 schreef Sheridana het volgende:
Lost in Translation
Eh...Ghostbustersquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:16 schreef Sheridana het volgende:
Vraag komt zo, ff klant aan de lijn...
En ik maar denken...zijn er 4 Ghostbuster films gemaakt...? HAHAHAHAHquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:23 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Eh...Ghostbusters![]()
Uitleg van een flauwe grap: Tijdens het sollicitatiegesprek van de 4de Ghostbuster zit Janine ook aan de telefoon, terwijl ze vragen stelt
Nee, niet Armageddon...wie is je link?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:21 schreef Mennosson het volgende:
Geen idee....
Armageddon???
heb maar 1 link daar naartoe, maa goed.
Ik ben al een kwartier aan het studeren op dit lijstje...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:10 schreef Sheridana het volgende:The Last Supper man Stealing Beauty[ vrouw The Name of the Rose man Danny the Dog aka Unleashed man a Beautiful Mind Man
Helpt dat?
Idem hier. Ga er van uit dat Liv Tyler sowieso de goede is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ben al een kwartier aan het studeren op dit lijstje...
The Last Supper - ???
Stealing Beauty - Liv Tyler
The Name of the Rose - Sean Connery, Christian Slater, Annaud
Danny the Dog aka Unleashed - (Luc Besson?) Morgan Freeman, Bob Hoskins (Jet Li, vast niet)
a Beautiful Mind - Ron Howard, Russel Crowe, Ed Harris
Ja, dat is weer mijn volgende FMT vraag...HAHAHA nee, dat was Liv Tylerquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:22 schreef Sheridana het volgende:
Nee, niet Armageddon...wie is je link?
Doei!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:23 schreef Mennosson het volgende:
Ik ga mijn weekend in trouwens, dus sterkte allemaal met deze taaie noot om te kraken...
Greetz![]()
Oke, behalve bij Stealing Beauty en The Last Supper...staat overal de goede naam tussen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ben al een kwartier aan het studeren op dit lijstje...
The Last Supper - ???
Stealing Beauty - Liv Tyler
The Name of the Rose - Sean Connery, Christian Slater, Annaud
Danny the Dog aka Unleashed - (Luc Besson?) Morgan Freeman, Bob Hoskins (Jet Li, vast niet)
a Beautiful Mind - Ron Howard, Russel Crowe, Ed Harris
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:23 schreef Mennosson het volgende:
Ik ga mijn weekend in trouwens, dus sterkte allemaal met deze taaie noot om te kraken...
Greetz![]()
Zet Ron maar bij een andere film neer...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:26 schreef ArtyShock het volgende:
Oh Ron Perlman natuurlijk ook nog! In The Name of the Rose.
Jij was weg!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:29 schreef Mennosson het volgende:
Enemy at the gates
Ed Harris, Bob Hoskins, Annaud, etc weet ik ff niet
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:32 schreef Sheridana het volgende:
Jij was weg!!
Maar dat is 'm!!![]()
The Last Supper- Ron Perlman
Stealing Beauty- Rachel Weisz
Danny the Dog - Bob Hoskins
A Beautiful Mind - Ed Harris
The Name of the Rose- Jean-Jacques Annaud
Men +1
Oeh, je was zooo dichtbij!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:34 schreef ArtyShock het volgende:
Sean Connery + Morgan Freeman
Sean Connery + Bob Hoskins
Sean Connery + Ron Howard
Sean Connery + Russel Crowe -
Sean Connery + Ed Harris - The Rock
Christian Slater + Morgan Freeman
Christian Slater + Bob Hoskins
Christian Slater + Ron Howard
Christian Slater + Russel Crowe
Christian Slater + Ed Harris
Annaud + Morgan Freeman
Annaud + Bob Hoskins
Annaud + Ron Howard
Annaud + Russel Crowe
Annaud + Ed Harris - Enemy at the Gates
Perlman + Bob Hoskins -
Perlman + Morgan Freeman
Perlman + Ron Howard
Perlman + Russel Crowe
Perlman + Ed Harris - Enemy at the Gates
Bijna geen matches.Wèl twee keer dezelfde toevallig.
Nou ja, hints?
De tweede is zeker weten Snatch, dan zal die andere Lock, Stock & two Smoking Barrels wel zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:54 schreef Mennosson het volgende:
snel typen...
zet de juiste film bij het juiste nummer
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:55 schreef ArtyShock het volgende:
Ik kijk éven niet en... Maar de quotes lijken me juist, evenals de regisseur. Dus ja.
Oh Sheri, ik zag net dat Steel Magnolias op tv was.![]()
TOP!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:56 schreef Sheridana het volgende:
1 Lock stock and two smonking barrels
2 Snatch
Junkie!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:04 schreef Mennosson het volgende:
3
Ik zie nog goed die scène voor me waar miss Madsen voor een badkamerspiegeltje staat en na vier keer Candyman héél erg twijfelt of ze het nog een vijfde keer moet zeggen. Heerlijke sfeer in die film.quote:
Ik geloof dat ik een tijdje spiegels meed, na die film...quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik zie nog goed die scène voor me waar miss Madsen voor een badkamerspiegeltje staat en na vier keer Candyman héél erg twijfelt of ze het nog een vijfde keer moet zeggen. Heerlijke sfeer in die film.
Vooral de tune van Phillip Glass. Erg goed.
iddquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:21 schreef ranja het volgende:
Hm. Er zijn er nog veel meer die solo albums hebben opgenomen...
Toen ik nog éven verder ging denken, dacht ik dat ik ook makkelijk 20 had kunnen vragen in plaats van 9.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:20 schreef dolle_hond het volgende:
keanu reeves
river phoenix
jack black
herman brood
gavin rossdale
huub van der lubbe
jasmin tabatabai
gwen stephanie
adam ant
bij 7 van deze mensen wil ik 1 film zienquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:20 schreef dolle_hond het volgende:
keanu reeves
river phoenix
jack black
herman brood
gavin rossdale
huub van der lubbe
jasmin tabatabai
gwen stephanie
adam ant
En da's nummer zeven.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:47 schreef Mark het volgende:
Gwen Stefani - The Aviator
iddquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:47 schreef Mark het volgende:
Gwen Stefani - The Aviator
'naaf.quote:
Dan duurt het nog wel even. Je kent de regels niet FMT'en op een volle maag.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
'naaf.
Iedereen zit schijnbaar de warme prak naarbinnen te werken...
Jaja. Bron?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:58 schreef dolle_hond het volgende:
mark ging om 17:49 eten
De zogenaamde schuldige in L.A. Confidential?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:30 schreef Mark het volgende:
Dolle heeft zoals gewoonlijk gelijk. Even een makkelijke, want ik moet zo weg.
Voor de snelle F5'er:
Wie was Rollo Tomassi?
Rollo Tomassi was toch een fictieve naam opgegeven door een stervende Kevin Spacey waardoor uiteindelijk Guy Pearce erachter komt wie de werkelijke crimineel is? (James Cromwell dus)quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:32 schreef Mark het volgende:
Hoe bedoel je "zogenaamd"? Ik wil iets meer weten....
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Rollo Tomassi was toch een fictieve naam opgegeven door een stervende Kevin Spacey waardoor uiteindelijk Guy Pearce erachter komt wie de werkelijke crimineel is? (James Cromwell dus)
Okee dan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:45 schreef Mark het volgende:Het ging me er vooral om dat het geen echt persoon was
ArtyShock +1
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:25 schreef dolle_hond het volgende:
samantha morton?
Ik zag m'n vertikkinkje net al hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
als jij het code 2046 noemt, denk ik dat je de volgende vraag niet weet:
waar staat code 46 voor in code 46?
als de overeenkomst in de genen 25% of meer is, dacht ik.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik zag m'n vertikkinkje net al hoor.
Code 46, als ik het me goed herinner is de regel die zegt bepaalde genen van twee verschillende mensen niet mogen mengen. Dus, geen kinderen mogen krijgen.
In de film ontdekt Tim Robbins in ieder geval dat de dame op wie hij verliefd is geraakt, door het empathievirus, z'n "moeder" is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:51 schreef dolle_hond het volgende:
als de overeenkomst in de genen 25% of meer is, dacht ik.
Arty +1
Twijfel, twijfel... Twee posts bijna tegelijk, alleen is het latere lijstje nèt iets accurater (het is nl. Howl's Moving Castle). Gezien ikzelf nogal eens achter het net vis omdat ik zo lang met m'n posts bezig ben, ben ik geneigd victorinox het punt te geven...quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:02 schreef victorinox het volgende:
Howl's Moving Castle
Spirited Away
Princess Mononoke
Kiki's Delivery Service
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |