Okee dan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:45 schreef Mark het volgende:Het ging me er vooral om dat het geen echt persoon was
ArtyShock +1

quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:25 schreef dolle_hond het volgende:
samantha morton?

Ik zag m'n vertikkinkje net al hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
als jij het code 2046 noemt, denk ik dat je de volgende vraag niet weet:
waar staat code 46 voor in code 46?

als de overeenkomst in de genen 25% of meer is, dacht ik.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik zag m'n vertikkinkje net al hoor.
Code 46, als ik het me goed herinner is de regel die zegt bepaalde genen van twee verschillende mensen niet mogen mengen. Dus, geen kinderen mogen krijgen.

In de film ontdekt Tim Robbins in ieder geval dat de dame op wie hij verliefd is geraakt, door het empathievirus, z'n "moeder" is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:51 schreef dolle_hond het volgende:
als de overeenkomst in de genen 25% of meer is, dacht ik.
Arty +1

Twijfel, twijfel... Twee posts bijna tegelijk, alleen is het latere lijstje nèt iets accurater (het is nl. Howl's Moving Castle). Gezien ikzelf nogal eens achter het net vis omdat ik zo lang met m'n posts bezig ben, ben ik geneigd victorinox het punt te geven...quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:02 schreef victorinox het volgende:
Howl's Moving Castle
Spirited Away
Princess Mononoke
Kiki's Delivery Service

Om die lichtelijk foute titel van DH wil ik het punt niet krijgen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Twijfel, twijfel... Twee posts bijna tegelijk, alleen is het latere lijstje nèt iets accurater (het is nl. Howl's Moving Castle). Gezien ikzelf nogal eens achter het net vis omdat ik zo lang met m'n posts bezig ben, ben ik geneigd victorinox het punt te geven...
Dus ja... victorinox + 1

*Kijkt nog eens goed.*quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:12 schreef victorinox het volgende:
Om die lichtelijk foute titel van DH wil ik het punt niet krijgen.![]()
Maar je vroeg om 4 miyazaki's, en daar hoort "grave of the fireflies" niet bij.![]()

Erin Brockovich?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:16 schreef victorinox het volgende:
Four Word Film Review over welke film?Industry turns river brown. 

Nope...quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:18 schreef dolle_hond het volgende:
armed and dangerous?

Nope...quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Erin Brockovich?
Alhoewel dat meer over een bepaalde benzeen-achtige vergiftiging ging...

Charlie and the Chocolate Factory?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:16 schreef victorinox het volgende:
Four Word Film Review over welke film?Industry turns river brown. 

En ik maakte een geintje...quote:

Dat is goed.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Charlie and the Chocolate Factory?

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |