Om die lichtelijk foute titel van DH wil ik het punt niet krijgen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Twijfel, twijfel... Twee posts bijna tegelijk, alleen is het latere lijstje nèt iets accurater (het is nl. Howl's Moving Castle). Gezien ikzelf nogal eens achter het net vis omdat ik zo lang met m'n posts bezig ben, ben ik geneigd victorinox het punt te geven...
Dus ja... victorinox + 1
*Kijkt nog eens goed.*quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:12 schreef victorinox het volgende:
Om die lichtelijk foute titel van DH wil ik het punt niet krijgen.![]()
Maar je vroeg om 4 miyazaki's, en daar hoort "grave of the fireflies" niet bij.![]()
Erin Brockovich?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:16 schreef victorinox het volgende:
Four Word Film Review over welke film?Industry turns river brown.
Nope...quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:18 schreef dolle_hond het volgende:
armed and dangerous?
Nope...quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Erin Brockovich?
Alhoewel dat meer over een bepaalde benzeen-achtige vergiftiging ging...
Charlie and the Chocolate Factory?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:16 schreef victorinox het volgende:
Four Word Film Review over welke film?Industry turns river brown.
En ik maakte een geintje...quote:
Dat is goed.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Charlie and the Chocolate Factory?
quote:
Nope. Koreaans. Geheel in lijn met vele andere horror producties uit Aziatische richting.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:50 schreef EricusMaximus het volgende:
Phone?
Nav de hint, die ik bij mijn vorige post nog niet had gelezen..
-edit
zie nu pas het mobieltje in de eerste screenshot
Ik zit op zich niet zo in de oude westerns. High Sierra was geopperd vanochtend. Dat was 'm niet begrijp ik?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:57 schreef EricusMaximus het volgende:
Zal niet vaak gebeuren bij aziatische film-vragen, denk ik
Deze stond nog:
Welke film?
[afbeelding]
Regisseur en een acteur uit Fort Apache hebben aan deze film gewerkt.
Tja ehm... met John Wayne dus?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:03 schreef EricusMaximus het volgende:
Nog steeds niet.
Imdb Top 250 film, met de grootste iig 1 van de westernacteurs ooit.
Regisseur heeft wel een andere Rio .... gemaakt.quote:
Juiste Regisseur, verkeerde film.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:13 schreef dolle_hond het volgende:
the man who shot liberty valance
Jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:24 schreef BwennieBren het volgende:
Is dat Natalie Wood?
Search in the West?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:34 schreef EricusMaximus het volgende:
Om er van af te zijn... hoop ik
JW is op zoek naar NW.
The Searchers?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:41 schreef EricusMaximus het volgende:
Welkom bij Lingo
search is goed.
dus we hebben:
... _ search...
Dit was zo simpel, da's gewoon niet leuk meer...quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:47 schreef BwennieBren het volgende:
The Searchers?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:48 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Eureka!
BwennieBren +1
Prachtfilm
Indeed Pyroquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
X men 2
Ronny Coxquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn naam of 3 films met hem
[afbeelding]
ArtyShock +1quote:
En daarvoor natuurlijk als Dick Jones in Robocop.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:15 schreef victorinox het volgende:
Total Recall?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:15 schreef victorinox het volgende:
Total Recall?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:24 schreef dolle_hond het volgende:
quiet american
Beide goed!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is Brendan Fraser in een film.
Pff. De jaren '70 versie van Freaky Friday?quote:
moeder en dochterquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:35 schreef ArtyShock het volgende:
De twee meisjes zijn vriendinnen?
Ik bedoelde het meisje met het donkere haar en het meisje met het blonde haar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:41 schreef dolle_hond het volgende:
moeder en dochter
vriendinnen nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meisje met het donkere haar en het meisje met het blonde haar.
Is het al duidelijk dat ik nog geen idee heb?
Volgens mij ook. Die moeder toch?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nee, dat zal wel niet. Want dat is niet Ellen Barkin volgens mij.
Speelde die oude vrouw op het eerste plaatje ook niet in "The Ellen Show"?
Cloris Leachman ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Die moeder toch?
je tikt m mooi inquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Spanglish
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ah, die weet ik wel
Giovanni Ribisi in Flight of the Phoenix.
't Is goed dat ik even F5'de voordat ik m'n post plaatste. Die van mij zou in het niet vallen hierbij.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
-boel tekst-
Was de tel kwijt geraakt.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |