quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:39 schreef Mennosson het volgende:
Bud Spencer
Ja? Kom pas net op dit forum, dus ik weet niet echt wat gewaardeerd wordt. Maar dit valt dus in de goede categorie. Fijn!quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:35 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Het zij je vergeven
was overigens voor de rest een erg leuke vraag
Wow...das triviale kennis hoor. Nooit geweten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:43 schreef Mark het volgende:
[..]dacht dat iedereen dat wel wist
Carlo Pedersoli was een begenadigd zwemmer en waterpolospeler voordat hij zichzelf Bud Spencer ging noemen
Mennosson +1
Te snel een tip erbij gegeven denk ik maar ondanks dat, toch knap:quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:06 schreef Sheridana het volgende:
Lost in Translation
Eh...Ghostbustersquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:16 schreef Sheridana het volgende:
Vraag komt zo, ff klant aan de lijn...
En ik maar denken...zijn er 4 Ghostbuster films gemaakt...? HAHAHAHAHquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:23 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Eh...Ghostbusters![]()
Uitleg van een flauwe grap: Tijdens het sollicitatiegesprek van de 4de Ghostbuster zit Janine ook aan de telefoon, terwijl ze vragen stelt
Nee, niet Armageddon...wie is je link?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:21 schreef Mennosson het volgende:
Geen idee....
Armageddon???
heb maar 1 link daar naartoe, maa goed.
Ik ben al een kwartier aan het studeren op dit lijstje...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:10 schreef Sheridana het volgende:The Last Supper man Stealing Beauty[ vrouw The Name of the Rose man Danny the Dog aka Unleashed man a Beautiful Mind Man
Helpt dat?
Idem hier. Ga er van uit dat Liv Tyler sowieso de goede is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ben al een kwartier aan het studeren op dit lijstje...
The Last Supper - ???
Stealing Beauty - Liv Tyler
The Name of the Rose - Sean Connery, Christian Slater, Annaud
Danny the Dog aka Unleashed - (Luc Besson?) Morgan Freeman, Bob Hoskins (Jet Li, vast niet)
a Beautiful Mind - Ron Howard, Russel Crowe, Ed Harris
Ja, dat is weer mijn volgende FMT vraag...HAHAHA nee, dat was Liv Tylerquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:22 schreef Sheridana het volgende:
Nee, niet Armageddon...wie is je link?
Doei!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:23 schreef Mennosson het volgende:
Ik ga mijn weekend in trouwens, dus sterkte allemaal met deze taaie noot om te kraken...
Greetz![]()
Oke, behalve bij Stealing Beauty en The Last Supper...staat overal de goede naam tussen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ben al een kwartier aan het studeren op dit lijstje...
The Last Supper - ???
Stealing Beauty - Liv Tyler
The Name of the Rose - Sean Connery, Christian Slater, Annaud
Danny the Dog aka Unleashed - (Luc Besson?) Morgan Freeman, Bob Hoskins (Jet Li, vast niet)
a Beautiful Mind - Ron Howard, Russel Crowe, Ed Harris
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:23 schreef Mennosson het volgende:
Ik ga mijn weekend in trouwens, dus sterkte allemaal met deze taaie noot om te kraken...
Greetz![]()
Zet Ron maar bij een andere film neer...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:26 schreef ArtyShock het volgende:
Oh Ron Perlman natuurlijk ook nog! In The Name of the Rose.
Jij was weg!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:29 schreef Mennosson het volgende:
Enemy at the gates
Ed Harris, Bob Hoskins, Annaud, etc weet ik ff niet
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:32 schreef Sheridana het volgende:
Jij was weg!!
Maar dat is 'm!!![]()
The Last Supper- Ron Perlman
Stealing Beauty- Rachel Weisz
Danny the Dog - Bob Hoskins
A Beautiful Mind - Ed Harris
The Name of the Rose- Jean-Jacques Annaud
Men +1
Oeh, je was zooo dichtbij!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:34 schreef ArtyShock het volgende:
Sean Connery + Morgan Freeman
Sean Connery + Bob Hoskins
Sean Connery + Ron Howard
Sean Connery + Russel Crowe -
Sean Connery + Ed Harris - The Rock
Christian Slater + Morgan Freeman
Christian Slater + Bob Hoskins
Christian Slater + Ron Howard
Christian Slater + Russel Crowe
Christian Slater + Ed Harris
Annaud + Morgan Freeman
Annaud + Bob Hoskins
Annaud + Ron Howard
Annaud + Russel Crowe
Annaud + Ed Harris - Enemy at the Gates
Perlman + Bob Hoskins -
Perlman + Morgan Freeman
Perlman + Ron Howard
Perlman + Russel Crowe
Perlman + Ed Harris - Enemy at the Gates
Bijna geen matches.Wèl twee keer dezelfde toevallig.
Nou ja, hints?
De tweede is zeker weten Snatch, dan zal die andere Lock, Stock & two Smoking Barrels wel zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:54 schreef Mennosson het volgende:
snel typen...
zet de juiste film bij het juiste nummer
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:55 schreef ArtyShock het volgende:
Ik kijk éven niet en... Maar de quotes lijken me juist, evenals de regisseur. Dus ja.
Oh Sheri, ik zag net dat Steel Magnolias op tv was.![]()
TOP!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:56 schreef Sheridana het volgende:
1 Lock stock and two smonking barrels
2 Snatch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |