Hahaha...nee inderdaad!quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:58 schreef Mark het volgende:
Mijn andere gedachte was Christopher Walken, maar die zal het ook wel niet zijn
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:10 schreef EricusMaximus het volgende:
Harrison Ford
heb dus geen idee wat ik met die omschrijving moet![]()
quote:
Exact!quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:19 schreef EricusMaximus het volgende:
Is het zo verdeeld?
Op een doordeweekse dag - film
loopt deze kwaadaardigste boef - personage
meer dan de helft van zijn tijd te peinzen - film
hoe hij zijn hoofd boven water kan houden. - film
Nee...quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:24 schreef dolle_hond het volgende:
joaquin phoenix ?
Nee..Je moet het in een andere context plaatsen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:26 schreef EricusMaximus het volgende:
Kwaadaardigste boef = satan?
Geen exacte beschrijving van titels. Wacht, ik pak dat lijstje er even bij.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:33 schreef Sheridana het volgende:
zijn het titels van films....of beschrijvingen van films...?
Deze dag staat in de titel van de filmquote:Op een doordeweekse dag - film
Personage dat hij heeft in deze film met tegenstellingen.quote:loopt deze kwaadaardigste boef - personage
meer dan de helft.. wat is meer dan de helft? staat ook in de titelquote:meer dan de helft van zijn tijd te peinzen - film
In de film waar dit op slaat, hebben de meesten daar moeite mee. De rest gaat gewoon dood!quote:hoe hij zijn hoofd boven water kan houden. - film
Nee...helaas ook nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:50 schreef Sheridana het volgende:
Leonardo dicaprio?
Titanic?
Man with the Iron mask?
Yes!quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:13 schreef Mark het volgende:
Haaien dus (Jaws). Deep Blue Sea => Samuel L Jackson?
En dat op een vrijdag!quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:19 schreef EricusMaximus het volgende:
OMG dat is wel heel ver gezocht
Moet eerlijk zeggen dat ik hem ook niet ken hoor. Zag hem toevallig erbij staan bij zijn overzicht. Beetje terechte kritiek dus.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:22 schreef Sheridana het volgende:
[zeurmodus] Any Given Wednesday....zie net op IMDB wat het is...met 33 votes denk ik niet dat veel mensen hier die gezien hebben....[/zeurmodus]
Het zij je vergevenquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:32 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik hem ook niet ken hoor. Zag hem toevallig erbij staan bij zijn overzicht. Beetje terechte kritiek dus.
Italiaan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:35 schreef BwennieBren het volgende:
Arnold Schwarzenegger ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |