Nee, maar die is zo langggzzzaaaaammmmmquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 09:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee, maar die is zo langggzzzaaaaammmmm![]()
Hey Fles!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
quote:
Getverdemme...GA JE MOND SPOELEN!!quote:Op donderdag 15 september 2005 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles is af en toe aan het WERK ja
quote:Op donderdag 15 september 2005 10:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Getverdemme...GA JE MOND SPOELEN!!
mag met bier
quote:Op donderdag 15 september 2005 10:45 schreef Auticia het volgende:
Yo..
Ik heb een picknickende hond in de tuin..
[afbeelding]
quote:
Er staat nog een bak vlees, naast de hond. Mag je zo van hem hebbenquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik heb je wel eens beter op een foto zien staan
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:14 schreef Auticia het volgende:
[..]
Er staat nog een bak vlees, naast de hond. Mag je zo van hem hebben.
Ik vind hem best geinig eigenlijkquote:Op donderdag 15 september 2005 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik heb je wel eens beter op een foto zien staan
Fles heeft een frituurpanquote:Op donderdag 15 september 2005 11:23 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet aanraden, rauw vlees, pens kip etc..
Gaat een lange zit worden idd, ik reken voor half oktober nergens opquote:Op donderdag 15 september 2005 11:23 schreef eL. het volgende:
Mogguh.
Hee Fles, ik denk dat we die Peleng toch wel rond Sinterklaas zullen hebben, wat jij ?.
Lieffff....quote:Op donderdag 15 september 2005 10:45 schreef Auticia het volgende:
Yo..
Ik heb een picknickende hond in de tuin..
[afbeelding]
Jahoorquote:
Mogguhquote:
wel makkelijk dat je m vastgebonden hebt idd, kan ie niet heel ver weg vliegen als je een foto wilt makenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mogguh
FF foto pauze inlassen
[afbeelding]
ik zag gisteren dat het beest een draad aan zijn/haar poten had hangen!
Jou kan ik ook niks wijsmaken?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:38 schreef mother-mother het volgende:
wel makkelijk dat je m vastgebonden hebt idd, kan ie niet heel ver weg vliegen als je een foto wilt maken![]()
nou was ik helemaal vergeten te melden dat ik t wel een mooie foto vindquote:Op donderdag 15 september 2005 12:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jou kan ik ook niks wijsmaken?
hey die had ik latst in mijn bek hangen, ow nee die was doodquote:Op donderdag 15 september 2005 12:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mogguh
FF foto pauze inlassen
[afbeelding]
ik zag gisteren dat het beest een draad aan zijn/haar poten had hangen!
ge moe nie zoveul zoep'nquote:Op donderdag 15 september 2005 13:21 schreef Re het volgende:
[..]
hey die had ik latst in mijn bek hangen, ow nee die was dood
ben jij weleens op het platteland geweest?quote:
Owwwwww sooooooquote:Op donderdag 15 september 2005 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben jij weleens op het platteland geweest?
Tja wie onder de grote rivieren woont verliest het IQ heel snel..quote:Op donderdag 15 september 2005 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Owwwwww soooooo
zou ik als ex-Friezin toch moeten weten he?
zal wel door de carnaval en alle bier komen...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tja wie onder de grote rivieren woont verliest het IQ heel snel..![]()
Kom gauw terug naar het noorden!!!! Je bent gebrainwashedquote:Op donderdag 15 september 2005 16:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zal wel door de carnaval en alle bier komen...
maar dat is niet erg hoor, hier is het tenminste gezellig
preciesquote:Op donderdag 15 september 2005 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Owwwwww soooooo
zou ik als ex-Friezin toch moeten weten he?
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:14 schreef Subhuman het volgende:
Hey!
Als een modje binnenkomt horen jullie in de houding te gaan staan en te salueren! Begrepen!?
* PdeHoog rolt over de vloer van het lachenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:14 schreef Subhuman het volgende:
Hey!
Als een modje binnenkomt horen jullie in de houding te gaan staan en te salueren! Begrepen!?
quote:
En nog een grote mond richting oudere mensen ook nog blaagquote:
Daar hebben we oma-Puckzzzie voorquote:Op donderdag 15 september 2005 16:43 schreef Puckzzz het volgende:
jullie weten echt niet hoe je met pubers om moeten gaan he?
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:43 schreef Puckzzz het volgende:
jullie weten echt niet hoe je met pubers om moeten gaan he?
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom jij ff de ouwe bep uithangen zeg
Jij wist een uur geleden nog niet eens dat een koe kan pissen
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:44 schreef mother-mother het volgende:
nou was ik helemaal vergeten te melden dat ik t wel een mooie foto vind![]()
Hageneesquote:Op donderdag 15 september 2005 13:21 schreef Re het volgende:
hey die had ik latst in mijn bek hangen, ow nee die was dood
Aannamequote:Op donderdag 15 september 2005 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
jij weet kennelijk niet eens dat er verschil bestaat tussen een koe en een os
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga dood met je KUT angelfire
ik host dat leuke plaatje zelf wel
Hij zei daarvoor niks over een plaatje en ik heb het woord Angelfire nooit in de mond genomen!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dat je moet doodgaan met je angelfire en dat ie m zelf ergens gaat hosten![]()
jaquote:Op donderdag 15 september 2005 18:10 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goedenavond allemaal.
Don ...je bent gekquote:Op donderdag 15 september 2005 12:38 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wel makkelijk dat je m vastgebonden hebt idd, kan ie niet heel ver weg vliegen als je een foto wilt maken![]()
Nog weer foto's gemaakt van of met je grote oren? Of heb je de moed opgegeven?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:50 schreef -Marjo- het volgende:
Hoi Pie...
Komt wel weer, alles op zijn tjd Marjoquote:Op donderdag 15 september 2005 18:56 schreef -Marjo- het volgende:
Ik was er niet voor in de stemming vandaag...
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Komt wel weer, alles op zijn tjd Marjo
toch een knuffel
Tuurlijk, wanneer jij daar zin in hebt. Ik ben in een bui waarin veel mogelijk is, ook wat fotografie betreft. Afwachten wat en of het wordt.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:59 schreef -Marjo- het volgende:
[..]Wel ja, volgende week ofzo...
quote:
Dat is een vreemde combi zo...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef Re het volgende:
jaaaaaaa
Master Sub klinkt eigenlijk ook niet he
dat ik een leuk plaatje gevonden hadquote:
Minor Sub zou kunnenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef Re het volgende:
jaaaaaaa
Master Sub klinkt eigenlijk ook niet he
eeehmm Zou Mirco Sub nog goed klinken?quote:
Ja ik denk laat ik ook eens zwaaien.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja ik denk laat ik ook eens zwaaien.
Ik zit te spijbelen van een ouderavondIk had geen zin.
Ja maar ik moest al vanalles hoor, rare dag vandaag voor mijn dochter vooralquote:Op donderdag 15 september 2005 20:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
waar moet dat heen met de ouders van tegenwoordig
![]()
een enkeltje röntgenkamer?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja maar ik moest al vanalles hoor, rare dag vandaag voor mijn dochter vooral
The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti.quote:
Als je hier wil posten, ff invullen graag:quote:Op donderdag 15 september 2005 21:10 schreef DonVincenzo het volgende:
The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti.
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:17 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Tis weekend ...voor mij althans ...duzzz ... klaar om ff te kroegen.:-)
Zondag al?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:19 schreef Toeps het volgende:
Morgenochtend nog school, en dan heb ik ook lekker weekend!Thank heavens!
(Kansje dat ik zondag naar Disney ga, het kriebelt!)
je plaatje werkt niet volgens mij?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als je hier wil posten, ff invullen graag:
[afbeelding]
Ja, misschien wel. Gewoon dagje, vroeg op, Thalysje, etcetera. Helaas moet ik dan ook meteen een abo kopen en is dat ietswat duur, maar ik heb zo'n heimwee!quote:
ja, eigenlijk wel ...niet heengaan is makkeljkerquote:Op donderdag 15 september 2005 21:23 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Gewoon dagje, vroeg op, Thalysje, etcetera. Helaas moet ik dan ook meteen een abo kopen en is dat ietswat duur, maar ik heb zo'n heimwee!
Is dit niet wat omslachtig zo, btw?![]()
Hmm, even kijken:quote:Op donderdag 15 september 2005 21:24 schreef DonVincenzo het volgende:
Ga je dan een dag op en neer??? zit je meer in de trein dan dat je er bent denk ik?
Het is dat je erover begintquote:
klinkt als een kutdag peaquote:Op donderdag 15 september 2005 21:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is dat je erover begint
Ze mocht vandaag voor het eerst weer zelf naar school fietsen. dat is natuurlijkvoor mij. Helaas voor haar was het niet zo'n mooie dag. Dus toen ze in het tussenuur ff stiekum naar haar vriend ging, bood die heel galant een paraplu aan voor op de fiets
Zij dus met paraplu terug naar school. Paraplu uiteraard vķķr haar gezicht. Neemt een bocht te kort op een dubbel fietspad en KNAL...knotst zo tegen een tegenligger. Allebei op de grond, die gast zijn fiets helemaal krom. Gelukkig haar enkel niks, maar een dikke knie dit keer
En dat is nog niet eens alles van vandaag....
Tjeee ...je hebt soms van die dagen dan kun je beter in bed blijven liggenquote:Op donderdag 15 september 2005 21:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ze mocht vandaag voor het eerst weer zelf naar school fietsen. dat is natuurlijkvoor mij. Helaas voor haar was het niet zo'n mooie dag. Dus toen ze in het tussenuur ff stiekum naar haar vriend ging, bood die heel galant een paraplu aan voor op de fiets
Zij dus met paraplu terug naar school. Paraplu uiteraard vķķr haar gezicht. Neemt een bocht te kort op een dubbel fietspad en KNAL...knotst zo tegen een tegenligger. Allebei op de grond, die gast zijn fiets helemaal krom. Gelukkig haar enkel niks, maar een dikke knie dit keer
Hey pssst...zie laatste zin...je hoort dan te vragen, wat nog meer peaquote:Op donderdag 15 september 2005 21:30 schreef mother-mother het volgende:
[..]
klinkt als een kutdag pea![]()
Gquote:Op donderdag 15 september 2005 21:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
dat zou mn volgende post zijn;)quote:Op donderdag 15 september 2005 21:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hey pssst...zie laatste zin...je hoort dan te vragen, wat nog meer pea![]()
Heimwee? is disneyland je thuis?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:23 schreef Toeps het volgende:
Ja, misschien wel. Gewoon dagje, vroeg op, Thalysje, etcetera. Helaas moet ik dan ook meteen een abo kopen en is dat ietswat duur, maar ik heb zo'n heimwee!
yup, goed hee?quote:Is dit niet wat omslachtig zo, btw?![]()
Wel met Mickey Mouse kleren, niet met tuttige.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:31 schreef DonVincenzo het volgende:
Jij liever dan ik toeps. Als je maar niet met van die tuttige mickey mosue kleren loopt heheh.
Ehm.. jawel, maar niet bij iedereen blijkbaar...quote:Op donderdag 15 september 2005 21:21 schreef DonVincenzo het volgende:
je plaatje werkt niet volgens mij?
Hoezo? Mijn tieten staan er toch op?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaaf shirt toeps!Heb je daar geen full body shot van?
Mag ik in je koffer?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:41 schreef HMaster-II het volgende:
* HMaster2 in oktober 4dagen naar Orlando - Disney World gaatKaart voor 3 hele dagen en een hotel in het park
![]()
Geil hier maar op Fles:quote:Op donderdag 15 september 2005 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaaf shirt toeps!Heb je daar geen full body shot van?
Het klinkt zeker niet erg mannelijk als ik zeg dat het me daar niet om gaat hč?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hoezo? Mijn tieten staan er toch op?![]()
ja, maar zijn oren blijven vlakquote:Op donderdag 15 september 2005 21:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hoezo? Mijn tieten staan er toch op?![]()
Jij snapt hetquote:Op donderdag 15 september 2005 21:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Geil hier maar op Fles:
[afbeelding]
Omdat je zo aandringt...quote:Op donderdag 15 september 2005 21:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dat zou mn volgende post zijn;)
dus .... vertel!![]()
die mag je even uitleggen danquote:Op donderdag 15 september 2005 21:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
ja, maar zijn oren blijven vlak![]()
![]()
Ik print wel een foto van je en dan neem ik die wel mee..quote:Op donderdag 15 september 2005 21:42 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mag ik in je koffer?
*Zielig kijkt...*
Hahaha! Da's wel tof.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik print wel een foto van je en dan neem ik die wel mee..![]()
Neem ik ook wel een foto van de foto in het park![]()
Het is net alsof Mickey er naderhand met ps is opgezet. Althans ...zo kwam mij dat overquote:Op donderdag 15 september 2005 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die mag je even uitleggen dan
Niks.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee??????????![]()
Haha, nee hoor, echt niet. Gewoon geprint op wit transferpapier, en gestreken.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:47 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Het is net alsof Mickey er naderhand met ps is opgezet. Althans ...zo kwam mij dat over![]()
Bliksem vrouwquote:Op donderdag 15 september 2005 21:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt...
<<eng verhaal>>
Mag die van Shark van hier boven???? Met die lollie?? Want die is gaaf..quote:
onhandig bij het zoenen, pijnlijk bij het pijpenquote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee??????????![]()
Omdat die oren zo vlak lijken, in tegenstelling tot het model ...vandaar de naam Piequote:Op donderdag 15 september 2005 21:48 schreef Toeps het volgende:
[..]
Haha, nee hoor, echt niet. Gewoon geprint op wit transferpapier, en gestreken.
wat een stelletje zielepoten zijn dat toch altijd gatverdammequote:Op donderdag 15 september 2005 21:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt...
Ik word dus gebeld door de vader van die jongen die ze aan gereden heeft, nog voordat ze uit school is. Ik wist nergens van...of ik die schade bij de verzekering op wil geven. Dus ikke zo van huh? Hij het hele verhaal uitgelegd, ik zeggen dat ik terug bel als ik weet of ze het echt geweest is.
Word ik een tijdje later door mijn dochter gebeld, ik hoor buitengeluiden dus ze zit duidelijk op de fiets. Ik denk dus die wil me alvast voorbereiden. Ik begin dus al te zeggen dat ik het al weet, maar dan hoor ik haar stem trillen. Ik vraag wat er is....
Is ze zich kapot geschrokken, ze heeft een potloodventer gezien en is bang dat ie nu achter haar aankomt. Ik vraag waar ze is en of er meer mensen zijn. Is ze precies midden in het bos waar ze altijd doorfietst. Ik probeer haar gerust te stellen dat het meestal mensen zijn die meteen vluchten, maar trek ondertussen mijn jas aan en pak de fiets. Ik zeg haar dat ik eraan kom, en zo terug bel, maar dat ik ff moet bellen. Ik bel de politie en vertel het verhaal kort terwijl ik op de fiets zit. Ze zeggen een auto te sturen. Ik bel dochter weer waar ze nu is en of ze iets ziet. Ze klinkt overstuur, maar de man is nergens meer te zien...dan zie ik haar al. Samen fietsen we naar huis, waar iemand aangifte op komt nemen....
Dank je...nou durft ze niet meer daarlangs te fietsen, en moet een paar kilometer om naar school...quote:Op donderdag 15 september 2005 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bliksem vrouwDa's nie niks
Knuffel voor C (en ook voor jou natuurlijk)
Ze is vooral erg geschrokken omdat die man meteen vertrok, ze had hem al eerder voorbij zien komen (aangekleed) en niks erbij gedacht, maar nu hij meteen vertrok dacht ze dat ie haar moest hebben.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wat een stelletje zielepoten zijn dat toch altijd gatverdamme![]()
ik kwam geregeld ook van die lui tegen en 1e x schrok ik ervan daarna lachte ik ze gewoon uit en waren ze zo pleitos maar was altijd wel met vriendin samen![]()
maar zo'n aangifte gaat ook nog aardig tijd inzitten he?
je dochter alweer een beetje bekomen van de schrik?
Hahaha, man, je weet niet wat je mist. Geil bij het zoenen, goddelijk bij het pijpen, en mijn nieuwe vriendje heeft er pas ook een, dus...quote:Op donderdag 15 september 2005 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
onhandig bij het zoenen, pijnlijk bij het pijpenWegwezen met die ongein
Ah okeequote:Op donderdag 15 september 2005 21:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hahaha, man, je weet niet wat je mist. Geil bij het zoenen, goddelijk bij het pijpen, en mijn nieuwe vriendje heeft er pas ook een, dus...
Tongpiercings zijn oké, olé olé!
kan me echt zo kwaad maken joh daarom, zouden mensen helemaal gek kunnen maken door dat stomme gedragquote:Op donderdag 15 september 2005 21:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ze is vooral erg geschrokken omdat die man meteen vertrok, ze had hem al eerder voorbij zien komen (aangekleed) en niks erbij gedacht, maar nu hij meteen vertrok dacht ze dat ie haar moest hebben.
Nee kloptquote:Op donderdag 15 september 2005 22:00 schreef DonVincenzo het volgende:
dr flash is nog nooit gepijpt zeker...![]()
Zo, dank je voor het luisteren iigquote:Op donderdag 15 september 2005 22:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kan me echt zo kwaad maken joh daarom, zouden mensen helemaal gek kunnen maken door dat stomme gedrag
Andere ervaringen aan deze kant, dus van mij mag het welquote:Op donderdag 15 september 2005 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
onhandig bij het zoenen, pijnlijk bij het pijpenWegwezen met die ongein
Hoezo? wat doe jij hier dan?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt
Maar wat doe jij hier?
Wees er maar voorzichtig mee. Als ze verkeerd prikken ben jij je smaak kwijt. Dan prikken ze door de smaakzenuw.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
kom, ik neem ook een tongpiercing![]()
Jij niet, maar de ander mag het hebben hoor ....quote:Op donderdag 15 september 2005 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
kom, ik neem ook een tongpiercing![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:19 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Hoezo? wat doe jij hier dan?
Net alsof ik jou ga pijpenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Jij niet, maar de ander mag het hebben hoor ....![]()
Je zou het niet eens kunnen whehehe...of heb je het stiekum al geoefend op een lollie of uhm...een ijsje bijvoorbeeldquote:
Ik zou heel erg gaan oppassen als ik jou wasquote:Op donderdag 15 september 2005 22:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je zou het niet eens kunnen whehehe...of heb je het stiekum al geoefend op een lollie of uhm...een ijsje bijvoorbeeld
grinnikquote:Op donderdag 15 september 2005 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou heel erg gaan oppassen als ik jou was
Pffff... wat maakt het nou uit of jij op jongens valt? dat geeft echt niet meer tegenwoordig hoor.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou heel erg gaan oppassen als ik jou was
Je moet je niet zo aanstellen. ik mag hier best posten.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vroeg het het eerst, en ik ben hier een vaste bekende. Jij bent een n00b. Steek maar van wal
jaquote:Op donderdag 15 september 2005 22:43 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Pffff... wat maakt het nou uit of jij op jongens valt? dat geeft echt niet meer tegenwoordig hoor.
Jij moet gewoon HEEL erg snel je grote muil houden. Je mag posten. Maar kom hier niet doen alsof je de lakens uitdeelt. Je bent een noob, dus je gedraagt je als een noob. Het lijkt me niet meer dan gerechtvaardigd dat jij eerst komt melden wat je hier zoekt.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:44 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellen. ik mag hier best posten.
Fles zei ook niet dat je dat niet mocht, Fles zei dat hij eerst mag.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:44 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellen. ik mag hier best posten.
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet gewoon HEEL erg snel je grote muil houden. Je mag posten. Maar kom hier niet doen alsof je de lakens uitdeelt. Je bent een noob, dus je gedraagt je als een noob. Het lijkt me niet meer dan gerechtvaardigd dat jij eerst komt melden wat je hier zoekt.
dus. Steek maar van wal
dat zeg IKquote:Op donderdag 15 september 2005 22:54 schreef Re het volgende:
hmm topic titel zegt toch anders,
en wie aan fles komt komt aan mij hoor
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:59 schreef -Marjo- het volgende:
Kan ik de popcorn pakken??
Gezellie!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Neem ik de cola wel mee
* PdeHoog komt gezellig naast Marjo zitten
Die ene met lang haarquote:
lekkerquote:Op donderdag 15 september 2005 23:02 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jij natuurlijk , biatch!
IK zit al aan mn watertje en donna ookquote:Op donderdag 15 september 2005 23:02 schreef Re het volgende:
[..]
zeg ga jij eens aan je watertje...
ikke
maar daar hebben we donna voor om dat ff te verhelpen hequote:
Slaap lekker!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:02 schreef Xilantof het volgende:
Ik spring onder de douch en mijn bed in..
misschien dat ZIJ iets aan t niveau kan doen hierquote:Op donderdag 15 september 2005 23:04 schreef Re het volgende:
[..]
maar daar hebben we donna voor om dat ff te verhelpen he
zit je nou ook al met je alter-ego te spelen?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
IK zit al aan mn watertje en donna ook![]()
thx nu heb ik een id-crisis
ow ja ik
ik ga hier niet op antwoorden ookquote:Op donderdag 15 september 2005 23:06 schreef Re het volgende:
[..]
zit je nou ook al met je alter-ego te spelen?
doen wij dan welquote:Op donderdag 15 september 2005 23:07 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik ga hier niet op antwoorden ook![]()
ja we gaan als een speer hoor, en jij?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:13 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jah wel op blijven letten he![]()
stap-zequote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef Shark.Bait het volgende:
lekker bezig hier.
Ik ga stappen.
ciao beebs en dudes
Be good!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:13 schreef DonVincenzo het volgende:
truste dan maar
die andere D natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
welke D?
veel plezier sharkbait![]()
PdH slaap lekker, en S.B have fun!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:24 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog gaat er ook vandoor
tot morgen of zo
Europa Cup? , ja voetballen hequote:Op donderdag 15 september 2005 23:27 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dacht ff dat je t over een cup ging hebben
truste pdehoog![]()
das niet offtopic hoor, net ging t over piercings icm met pijpen das ook niet ontopicquote:Op donderdag 15 september 2005 23:31 schreef Re het volgende:
[..]
jah voetbal, jah .... of was dit FOT?
hmmmm ja dat is een ander topic ---->SEX?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:32 schreef mother-mother het volgende:
[..]
das niet offtopic hoor, net ging t over piercings icm met pijpen das ook niet ontopic![]()
daar is t niveau ook niet je van hetquote:Op donderdag 15 september 2005 23:33 schreef Re het volgende:
[..]
hmmmm ja dat is een ander topic ---->SEX?
Hoi m-m en Re!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:35 schreef mother-mother het volgende:
[..]
daar is t niveau ook niet je van het
Sokken aan of sokken uit?
![]()
RHCP revisitedquote:Op donderdag 15 september 2005 23:36 schreef mother-mother het volgende:
[..]
is dat afrikaans voor condoom?![]()
haai sub! had je al gedag gezegtquote:Op donderdag 15 september 2005 23:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hoi m-m en Re!
En ontopic: sokken uit, dat lijkt me duidelijk!
Jaa, maar ik jou nog niet!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef mother-mother het volgende:
[..]
haai sub! had je al gedag gezegt![]()
CULquote:Op donderdag 15 september 2005 23:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee joh
=====> CUL
Zuid Afrikaanse Recepten
Oh leuk!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:43 schreef mother-mother het volgende:
[..]
das waar, ik zal je maar ff waarschuwen alvast![]()
ik ben zeer melig en vervelend![]()
kan niet en mag niet , je bent blauwquote:Op donderdag 15 september 2005 23:44 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh leuk!
Daar houd ik wel van!
Master - Sub ja-jaquote:Op donderdag 15 september 2005 23:44 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh leuk!
Daar houd ik wel van!
Ik doe net of ik niks doorheb.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kan niet en mag niet , je bent blauw![]()
quote:
ejj sub ,ik mis mn kleurtje kan jij niet ff wat regelen voor mij?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik doe net of ik niks doorheb.
[..]
Rood!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:50 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ejj sub ,ik mis mn kleurtje kan jij niet ff wat regelen voor mij?
geen ONZ bitte![]()
doe maar rood ofzo;)
doe maar rood, en hurry ik ga zo naar bed;)quote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Rood!
Heb je niet liever roze?
Okee!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
doe maar rood, en hurry ik ga zo naar bed;)
ja en nu bij al mn posts;)quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Okee!
* mother-mother
't Is wel donkerrood, heb je er bezwaar tegen?
Moet ik al je posts gaan editten!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:07 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja en nu bij al mn posts;)
quote:
ja, nee ik, en jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:57 schreef mother-mother het volgende:
[..]
begin je nou weer?![]()
IK DUS , ga je nou nog mee?![]()
word nog drukquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:01 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja, gezellig!
[..]
Okee, nu is het echt bedtijd!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:01 schreef mother-mother het volgende:
[..]
best joh hiero , heb je peuken al gejat
owww, fuck, nou zit dan nix anders op dan...quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:01 schreef mother-mother het volgende:
[..]
best joh hiero , heb je peuken al gejat
2zoetjes thx , en je mag wel een peukie van jezelf hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:02 schreef Re het volgende:
[..]
owww, fuck, nou zit dan nix anders op dan...
koffie?
zoetjes?quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:04 schreef mother-mother het volgende:
[..]
2zoetjes thx , en je mag wel een peukie van jezelf hoor
hai paulus!!![]()
ook koffie?quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:06 schreef Offy het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk meedoen met naar bed gaan, maar de plannen zijn gewijzigd zie ik?
geox?zijn schoenen die ademen hoor, hebben geen last van nicotinequote:Op vrijdag 16 september 2005 01:06 schreef Re het volgende:
oww reclame op tv, peuk wegstopt
Ach, ben toch nog wakkerquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:07 schreef Re het volgende:
ook koffie?
Zoetjesquote:k'heb geen zoetjes
ahh dacht al dat het anders rook jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:08 schreef mother-mother het volgende:
[..]
geox?zijn schoenen die ademen hoor, hebben geen last van nicotine![]()
snap je zelf nog wat je tikt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:09 schreef Re het volgende:
[..]
ahh dacht al dat het anders rook ja![]()
helpt goed trouwens
nee alter-ego hequote:Op vrijdag 16 september 2005 01:10 schreef mother-mother het volgende:
[..]
snap je zelf nog wat je tikt?![]()
ik niet iig![]()
optrekken , jezus ik lijk wel stonedquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:11 schreef Re het volgende:
gaan we al af tellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |