Nee, maar die is zo langggzzzaaaaammmmmquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 09:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee, maar die is zo langggzzzaaaaammmmm![]()
Hey Fles!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
quote:
Getverdemme...GA JE MOND SPOELEN!!quote:Op donderdag 15 september 2005 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles is af en toe aan het WERK ja
quote:Op donderdag 15 september 2005 10:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Getverdemme...GA JE MOND SPOELEN!!
mag met bier
quote:Op donderdag 15 september 2005 10:45 schreef Auticia het volgende:
Yo..
Ik heb een picknickende hond in de tuin..
[afbeelding]
quote:
Er staat nog een bak vlees, naast de hond. Mag je zo van hem hebbenquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik heb je wel eens beter op een foto zien staan
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:14 schreef Auticia het volgende:
[..]
Er staat nog een bak vlees, naast de hond. Mag je zo van hem hebben.
Ik vind hem best geinig eigenlijkquote:Op donderdag 15 september 2005 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik heb je wel eens beter op een foto zien staan
Fles heeft een frituurpanquote:Op donderdag 15 september 2005 11:23 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet aanraden, rauw vlees, pens kip etc..
Gaat een lange zit worden idd, ik reken voor half oktober nergens opquote:Op donderdag 15 september 2005 11:23 schreef eL. het volgende:
Mogguh.
Hee Fles, ik denk dat we die Peleng toch wel rond Sinterklaas zullen hebben, wat jij ?.
Lieffff....quote:Op donderdag 15 september 2005 10:45 schreef Auticia het volgende:
Yo..
Ik heb een picknickende hond in de tuin..
[afbeelding]
Jahoorquote:
Mogguhquote:
wel makkelijk dat je m vastgebonden hebt idd, kan ie niet heel ver weg vliegen als je een foto wilt makenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mogguh
FF foto pauze inlassen
[afbeelding]
ik zag gisteren dat het beest een draad aan zijn/haar poten had hangen!
Jou kan ik ook niks wijsmaken?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:38 schreef mother-mother het volgende:
wel makkelijk dat je m vastgebonden hebt idd, kan ie niet heel ver weg vliegen als je een foto wilt maken![]()
nou was ik helemaal vergeten te melden dat ik t wel een mooie foto vindquote:Op donderdag 15 september 2005 12:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jou kan ik ook niks wijsmaken?
hey die had ik latst in mijn bek hangen, ow nee die was doodquote:Op donderdag 15 september 2005 12:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mogguh
FF foto pauze inlassen
[afbeelding]
ik zag gisteren dat het beest een draad aan zijn/haar poten had hangen!
ge moe nie zoveul zoep'nquote:Op donderdag 15 september 2005 13:21 schreef Re het volgende:
[..]
hey die had ik latst in mijn bek hangen, ow nee die was dood
ben jij weleens op het platteland geweest?quote:
Owwwwww sooooooquote:Op donderdag 15 september 2005 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben jij weleens op het platteland geweest?
Tja wie onder de grote rivieren woont verliest het IQ heel snel..quote:Op donderdag 15 september 2005 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Owwwwww soooooo
zou ik als ex-Friezin toch moeten weten he?
zal wel door de carnaval en alle bier komen...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tja wie onder de grote rivieren woont verliest het IQ heel snel..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |