Pffff... wat maakt het nou uit of jij op jongens valt? dat geeft echt niet meer tegenwoordig hoor.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou heel erg gaan oppassen als ik jou was
Je moet je niet zo aanstellen. ik mag hier best posten.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vroeg het het eerst, en ik ben hier een vaste bekende. Jij bent een n00b. Steek maar van wal
jaquote:Op donderdag 15 september 2005 22:43 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Pffff... wat maakt het nou uit of jij op jongens valt? dat geeft echt niet meer tegenwoordig hoor.
Jij moet gewoon HEEL erg snel je grote muil houden. Je mag posten. Maar kom hier niet doen alsof je de lakens uitdeelt. Je bent een noob, dus je gedraagt je als een noob. Het lijkt me niet meer dan gerechtvaardigd dat jij eerst komt melden wat je hier zoekt.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:44 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellen. ik mag hier best posten.
Fles zei ook niet dat je dat niet mocht, Fles zei dat hij eerst mag.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:44 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellen. ik mag hier best posten.
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet gewoon HEEL erg snel je grote muil houden. Je mag posten. Maar kom hier niet doen alsof je de lakens uitdeelt. Je bent een noob, dus je gedraagt je als een noob. Het lijkt me niet meer dan gerechtvaardigd dat jij eerst komt melden wat je hier zoekt.
dus. Steek maar van wal
dat zeg IKquote:Op donderdag 15 september 2005 22:54 schreef Re het volgende:
hmm topic titel zegt toch anders,
en wie aan fles komt komt aan mij hoor
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:59 schreef -Marjo- het volgende:
Kan ik de popcorn pakken??
Gezellie!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Neem ik de cola wel mee
* PdeHoog komt gezellig naast Marjo zitten
Die ene met lang haarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |