Mag die van Shark van hier boven???? Met die lollie?? Want die is gaaf..quote:
onhandig bij het zoenen, pijnlijk bij het pijpenquote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee??????????![]()
Omdat die oren zo vlak lijken, in tegenstelling tot het model ...vandaar de naam Piequote:Op donderdag 15 september 2005 21:48 schreef Toeps het volgende:
[..]
Haha, nee hoor, echt niet. Gewoon geprint op wit transferpapier, en gestreken.
wat een stelletje zielepoten zijn dat toch altijd gatverdammequote:Op donderdag 15 september 2005 21:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt...
Ik word dus gebeld door de vader van die jongen die ze aan gereden heeft, nog voordat ze uit school is. Ik wist nergens van...of ik die schade bij de verzekering op wil geven. Dus ikke zo van huh? Hij het hele verhaal uitgelegd, ik zeggen dat ik terug bel als ik weet of ze het echt geweest is.
Word ik een tijdje later door mijn dochter gebeld, ik hoor buitengeluiden dus ze zit duidelijk op de fiets. Ik denk dus die wil me alvast voorbereiden. Ik begin dus al te zeggen dat ik het al weet, maar dan hoor ik haar stem trillen. Ik vraag wat er is....
Is ze zich kapot geschrokken, ze heeft een potloodventer gezien en is bang dat ie nu achter haar aankomt. Ik vraag waar ze is en of er meer mensen zijn. Is ze precies midden in het bos waar ze altijd doorfietst. Ik probeer haar gerust te stellen dat het meestal mensen zijn die meteen vluchten, maar trek ondertussen mijn jas aan en pak de fiets. Ik zeg haar dat ik eraan kom, en zo terug bel, maar dat ik ff moet bellen. Ik bel de politie en vertel het verhaal kort terwijl ik op de fiets zit. Ze zeggen een auto te sturen. Ik bel dochter weer waar ze nu is en of ze iets ziet. Ze klinkt overstuur, maar de man is nergens meer te zien...dan zie ik haar al. Samen fietsen we naar huis, waar iemand aangifte op komt nemen....
Dank je...nou durft ze niet meer daarlangs te fietsen, en moet een paar kilometer om naar school...quote:Op donderdag 15 september 2005 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bliksem vrouwDa's nie niks
Knuffel voor C (en ook voor jou natuurlijk)
Ze is vooral erg geschrokken omdat die man meteen vertrok, ze had hem al eerder voorbij zien komen (aangekleed) en niks erbij gedacht, maar nu hij meteen vertrok dacht ze dat ie haar moest hebben.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wat een stelletje zielepoten zijn dat toch altijd gatverdamme![]()
ik kwam geregeld ook van die lui tegen en 1e x schrok ik ervan daarna lachte ik ze gewoon uit en waren ze zo pleitos maar was altijd wel met vriendin samen![]()
maar zo'n aangifte gaat ook nog aardig tijd inzitten he?
je dochter alweer een beetje bekomen van de schrik?
Hahaha, man, je weet niet wat je mist. Geil bij het zoenen, goddelijk bij het pijpen, en mijn nieuwe vriendje heeft er pas ook een, dus...quote:Op donderdag 15 september 2005 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
onhandig bij het zoenen, pijnlijk bij het pijpenWegwezen met die ongein
Ah okeequote:Op donderdag 15 september 2005 21:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hahaha, man, je weet niet wat je mist. Geil bij het zoenen, goddelijk bij het pijpen, en mijn nieuwe vriendje heeft er pas ook een, dus...
Tongpiercings zijn oké, olé olé!
kan me echt zo kwaad maken joh daarom, zouden mensen helemaal gek kunnen maken door dat stomme gedragquote:Op donderdag 15 september 2005 21:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ze is vooral erg geschrokken omdat die man meteen vertrok, ze had hem al eerder voorbij zien komen (aangekleed) en niks erbij gedacht, maar nu hij meteen vertrok dacht ze dat ie haar moest hebben.
Nee kloptquote:Op donderdag 15 september 2005 22:00 schreef DonVincenzo het volgende:
dr flash is nog nooit gepijpt zeker...![]()
Zo, dank je voor het luisteren iigquote:Op donderdag 15 september 2005 22:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kan me echt zo kwaad maken joh daarom, zouden mensen helemaal gek kunnen maken door dat stomme gedrag
Andere ervaringen aan deze kant, dus van mij mag het welquote:Op donderdag 15 september 2005 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
onhandig bij het zoenen, pijnlijk bij het pijpenWegwezen met die ongein
Hoezo? wat doe jij hier dan?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt
Maar wat doe jij hier?
Wees er maar voorzichtig mee. Als ze verkeerd prikken ben jij je smaak kwijt. Dan prikken ze door de smaakzenuw.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
kom, ik neem ook een tongpiercing![]()
Jij niet, maar de ander mag het hebben hoor ....quote:Op donderdag 15 september 2005 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
kom, ik neem ook een tongpiercing![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:19 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Hoezo? wat doe jij hier dan?
Net alsof ik jou ga pijpenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Jij niet, maar de ander mag het hebben hoor ....![]()
Je zou het niet eens kunnen whehehe...of heb je het stiekum al geoefend op een lollie of uhm...een ijsje bijvoorbeeldquote:
Ik zou heel erg gaan oppassen als ik jou wasquote:Op donderdag 15 september 2005 22:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je zou het niet eens kunnen whehehe...of heb je het stiekum al geoefend op een lollie of uhm...een ijsje bijvoorbeeld
grinnikquote:Op donderdag 15 september 2005 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou heel erg gaan oppassen als ik jou was
Pffff... wat maakt het nou uit of jij op jongens valt? dat geeft echt niet meer tegenwoordig hoor.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou heel erg gaan oppassen als ik jou was
Je moet je niet zo aanstellen. ik mag hier best posten.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vroeg het het eerst, en ik ben hier een vaste bekende. Jij bent een n00b. Steek maar van wal
jaquote:Op donderdag 15 september 2005 22:43 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Pffff... wat maakt het nou uit of jij op jongens valt? dat geeft echt niet meer tegenwoordig hoor.
Jij moet gewoon HEEL erg snel je grote muil houden. Je mag posten. Maar kom hier niet doen alsof je de lakens uitdeelt. Je bent een noob, dus je gedraagt je als een noob. Het lijkt me niet meer dan gerechtvaardigd dat jij eerst komt melden wat je hier zoekt.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:44 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellen. ik mag hier best posten.
Fles zei ook niet dat je dat niet mocht, Fles zei dat hij eerst mag.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:44 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellen. ik mag hier best posten.
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet gewoon HEEL erg snel je grote muil houden. Je mag posten. Maar kom hier niet doen alsof je de lakens uitdeelt. Je bent een noob, dus je gedraagt je als een noob. Het lijkt me niet meer dan gerechtvaardigd dat jij eerst komt melden wat je hier zoekt.
dus. Steek maar van wal
dat zeg IKquote:Op donderdag 15 september 2005 22:54 schreef Re het volgende:
hmm topic titel zegt toch anders,
en wie aan fles komt komt aan mij hoor
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:59 schreef -Marjo- het volgende:
Kan ik de popcorn pakken??
Gezellie!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Neem ik de cola wel mee
* PdeHoog komt gezellig naast Marjo zitten
Die ene met lang haarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |