als je z'n bonuskaart eens kwijt zou maken, moet jij eens oplettenquote:Op donderdag 15 september 2005 20:39 schreef Sidekick het volgende:
Mensen worden steeds asocialer tegenwoordig. Vandaag in de supermarkt probeer ik aan iemand achter mij in de rij duidelijk te maken dat niet alles draait om geld en werken, en dat de solidariteit afneemt. Krijg ik van zo'n VVD-bal te horen of ik mijn boodschappen soms van stront betaal.
Echt, er lopen wat sicko's op deze wereld.
Ik was die VVD-bal. En nee, heb geen bonuskaart.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
als je z'n bonuskaart eens kwijt zou maken, moet jij eens opletten
Ik denk dat hij bedoelde te zeggen dat we eens het leven hier op Aarde moeten beschermen voordat we op zoek gaan naar nieuw/ander (buitenaards) leven.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:41 schreef pberends het volgende:
[..]. Ik zie het verband totaal niet.
Je haalt de woorden uit m'n kont.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:41 schreef pberends het volgende:
[..]. Ik zie het verband totaal niet.
Misschien moeten we die subsidies aan kerken eens stoppen om die onschuldige kinderen te redde.
Nu vergeet je geheime organisaties, smoking guns en John Titor.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde te zeggen dat we eens het leven hier op Aarde moeten beschermen voordat we op zoek gaan naar nieuw/ander (buitenaards) leven.
Of, hij wil theorieen over eventueel buitenaards leven de grond in boren, om vervolgens via nieuwe Kruistochten het christendom weer aan anderen op te leggen, met behulp van de VN.
Zekers. En multi-functioneel he, hij redde vandaag een stelletje waarvan de 113 kg wegende vrouw door stress meer ging eten en waarbij de veel dunnere man te lui was om zijn administratie op orde te brengen. Dat was een heikel punt bij de huwelijksvoorbereidingen, want zij plande al tot en met de lente van 2006..quote:Op donderdag 15 september 2005 21:05 schreef RichardQuest het volgende:
Dr. Phil roept op tot boycot van Aruba
Meer macht dan Bush.
Jouw reet verdient mijn schoenmaat 43/44quote:Op donderdag 15 september 2005 20:55 schreef Mutant01 het volgende:
Je haalt de woorden uit m'n kont.
Gooi nou geen koran op de molen.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jouw reet verdient mijn schoenmaat 43/44
En dit wordt de mijnequote:Op donderdag 15 september 2005 19:01 schreef Monidique het volgende:
http://www.deblock.nl/pls/egbsb/block_http.show_article?xi_artnr=50546&xi_from=TREE&xi_order=MERK&xi_van=1
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Gooi nou geen koran op de molen.
Mijn reet verdient een schoonheidsprijs!quote:Op donderdag 15 september 2005 21:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jouw reet verdient mijn schoenmaat 43/44
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Gooi nou geen koran op de molen.
editquote:Aïsja
Aïsja was een van de echtgenotes van Mohammed, de grondlegger van de islam. Zij was de dochter van zijn trouwste bondgenoot en vriend Aboe Bakr. Abu Bakr verbrak Aïsja's al bestaande verloving en huwelijkte haar uit aan Mohammed. Dit huwelijk werd uiteindelijk voltrokken en geconsumeerd toen zij negen jaar oud was, Mohammed zelf was toen 54 jaar oud. Zelf noemde hij haar zijn favoriete echtgenote (van de 11).
quote:Iran: 15 for males, 13 for females (9 for females before 2002).
Ik zie het al voor me bij de bakker, zo'n reclamebordje "Legitieme croissantjes"quote:Op donderdag 15 september 2005 21:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Besturingssysteem
Legitieme Windows® XP Home Edition
tssss, alsof jij ooit op sjun.web-log.nl hebt gekeken ..quote:Op donderdag 15 september 2005 22:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me bij de bakker, zo'n reclamebordje "Legitieme croissantjes"
De edit-knop werkt goed hè?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:00 schreef pberends het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/A%C3%AFsja
[..]
edit
Nou, een goed toetsenbord lijkt me onontbeerlijk.. Hij zweert dan bij Asus, mijn voorkeur ligt bij Fujitsu-Siemens..quote:Op donderdag 15 september 2005 22:45 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb zojuist op sjuns weblog gekeken, weinig interessant. Maarre, ongevraagd advies is vaak ongewenst.
Wiki spreekt voor zichzelf. Ook al is het objectief.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De edit-knop werkt goed hè?
En toch hebben de Tokkies gelijkquote:Op donderdag 15 september 2005 23:00 schreef Drugshond het volgende:
Ned 1..... look.. Brinkhorst in discussie met het tokkie publiek
Een grotere waarheid heb ik vandaag niet gehoord.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef Drugshond het volgende:
Tokkie tegen Brinkhorst.....
"Mijnheer Brinkhorst u heeft het empatisch vermogen van een paasei in de zomer".
Hij is een goed spreker.... daar heb ik wel respect voor. Je ziet hem zelden van zijn stuk gebracht worden. Alleen zijn beeldvorming past niet zo erg in deze tijd.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:37 schreef MrX1982 het volgende:
Donner was emotioneel in de Kamer
Of waren het krokodillen tranen verpakt in een mooi verhaaltje![]()
Daar heb je gelijk in. Hij is wel een man met verstand van zaken en zeker niet dom.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:40 schreef Drugshond het volgende:
Hij is een goed spreker.... daar heb ik wel respect voor. Je ziet hem zelden van zijn stuk gebracht worden. Alleen zijn beeldvorming past niet zo erg in deze tijd.
Exact. En dat is meteen ook zo kut. Was hij maar Hoogervorst geweest.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:44 schreef du_ke het volgende:
Donner is integer. Ik steun z'n beleid totaal niet maar hij is wel integer (net als Balkenende bv).
Er is geen weg meer terug dus modderen we gewoon verder.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de hervormingen in de Duitse politiek... waar we al een paar jaar in Nederland bezig zijn (terecht of niet). Moet in Duitsland nog beginnen en de samenleving aldaar heeft al zoveel offers gebracht. Kijk maar eens naar de werkgelegenheid in de voormalige DDR.
Je kunt je straks afvragen op de globalisering wel het ei- van - Columbus was.
- Ik twijfel zeer , was it inevitable ?! -
Dan ben je wel erg laat met deze vraag.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef MrX1982 het volgende:
Je kunt je ook afvragen of democratie wel zo zaligmakend is, de macht van de (domme) massa
Je..... vergeet ....... de puntjes.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dan ben je wel erg laat met deze vraag.
Natuurlijk is democratie niet zaligmakend, maar het is nog altijd beter dan totalitairisme.
Je weet toch dat je zelf ook lid bent van die (domme) massa.
Knevel op zaterdag bestaat niet meerquote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef Tafkahs het volgende:
Donner is integer....
Waarom kijken we niet gewoon allemaal will & grace, big brother 5, knevel op zaterdag, herken de homo, temptation island, e.v
"Like most of life's problems, this one can be solved with bending."quote:Op donderdag 15 september 2005 23:55 schreef Bluesdude het volgende:
Natuurlijk is democratie niet zaligmakend, maar het is nog altijd beter dan totalitairisme.
Sinds wanneer ben jij op de puntjes?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:56 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je..... vergeet ....... de puntjes.
dat weet jij dan weer, homo!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Knevel op zaterdag bestaat niet meer![]()
Het blijft een leuke discussie. Totalitarisme is wel het andere uiterste.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:55 schreef Bluesdude het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij op de puntjes?
Ik kijk alleen wat discovery, en wat actualiteiten programma's. Soms een soap met (v) gezelschapquote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef Tafkahs het volgende:
Donner is integer....
Waarom kijken we niet gewoon allemaal will & grace, big brother 5, knevel op zaterdag, herken de homo, temptation island, e.v
Snobquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik kijk alleen wat discovery, en wat actualiteiten programma's.
Aha het morele vervalquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:01 schreef Drugshond het volgende:
Ik kijk alleen wat discovery, en wat actualiteiten programma's. Soms een soap met (v) gezelschap(kolere wat geestvervuilend is die rommel).
Fucking right.... ik krijg er gewoon koppijn van.quote:
Valt dat onder hobby, vrijwilligerswerk of bestuurlijke ervaring?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:06 schreef sizzler het volgende:
Ik zet "fok" op mijn CV.
Best erg eigenlijk he?
Betaal jij dat dan nog?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:04 schreef Drugshond het volgende:
Soms vraag ik me serieus af waarom ik kijk en luistergeld betaal.
Dat idee heb ik al tijden, maar ik durf geen will&grace eva haattopic te openenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:04 schreef Drugshond het volgende:
Wat maakt het uit... ik ziet liever achter de computer dan achter de TV te nixen.
Soms vraag ik me serieus af waarom ik kijk en luistergeld betaal. Ik kan bijna alles wat ik serieus zoek met streaming bekijken.
- Don't believe the hype -
Aandoeningen toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Valt dat onder hobby, vrijwilligerswerk of bestuurlijke ervaring?
Als je gelijk in de bijstand terecht wilt komen, lijkt me dat een briljante zet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:06 schreef sizzler het volgende:
Ik zet "fok" op mijn CV.
Best erg eigenlijk he?
Waag het eensquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:07 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat idee heb ik al tijden, maar ik durf geen will&grace eva haattopic te openen
Kansloze hobbyquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:07 schreef sizzler het volgende:
Valt dat onder hobby, vrijwilligerswerk of bestuurlijke ervaring?
Bedrijfskundige economie.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je gelijk in de bijstand terecht wilt komen, lijkt me dat een briljante zet.
Welke opleiding doe je eigenlijk ?
Ik ga vragen of SCH wat lieve dingen over me wil zeggen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Geef je de SC op als referentie?
Daar is redelijk wat werk in te vinden.... accountant (websphere oplossingen - document systemen) ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:09 schreef sizzler het volgende:
Bedrijfskundige economie.
Aristocratie, feodalisme, whatever zet ik onder 'totalitairisme'quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:00 schreef MrX1982 het volgende:
Het blijft een leuke discussie. Totalitarisme is wel het andere uiterste.
Je hebt ook nog een vorm die er tussenin zit. Aristocratie, leuk mits je een aristocraat bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |