Ze houden van jou, dat weet ik zekerquote:Op donderdag 15 september 2005 17:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Ilja Pfeijffer, Geert Mak, Jack Spijkerman, Britta Bohler, Harry de Winter....echt iedereen waar ik een hekel aan heb.
High Speed 56K modemquote:Op donderdag 15 september 2005 19:01 schreef Monidique het volgende:
http://www.deblock.nl/pls/egbsb/block_http.show_article?xi_artnr=50546&xi_from=TREE&xi_order=MERK&xi_van=1
Dan is m'n scootmobiel een snelheidsduivel.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:05 schreef pberends het volgende:
Wat een offtopic geblaat. Het ging mij erom dat 56k de definitie van "High Speed" opgeplakt krijgt.
24k was het daarvoor toch? We hadden thuis al vanaf 95 ofzo internet alleen gebruikte ik het eigenlijk nooitquote:
De voorzitster is partijdigquote:Op donderdag 15 september 2005 19:29 schreef Drugshond het volgende:
Heel leuke uitzending... hij krijgt echt een vragenvuur om zijn oren.
Ik zet virtueel 10 euro dat hij afgezet wordt. Hij gaat vallen.
En waar is de CDA en VVD met hun vragenlijstje
24k ken ik niet wel 33k.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:25 schreef du_ke het volgende:
24k was het daarvoor toch? We hadden thuis al vanaf 95 ofzo internet alleen gebruikte ik het eigenlijk nooit.
Ja, het was weer indrukwekkendquote:Op donderdag 15 september 2005 20:24 schreef Tafkahs het volgende:
Wat een donderspeech van Balkenende weer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:24 schreef Tafkahs het volgende:
Wat een donderspeech van Balkenende weer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:39 schreef Sidekick het volgende:
Mensen worden steeds asocialer tegenwoordig. Vandaag in de supermarkt probeer ik aan iemand achter mij in de rij duidelijk te maken dat niet alles draait om geld en werken, en dat de solidariteit afneemt. Krijg ik van zo'n VVD-bal te horen of ik mijn boodschappen soms van stront betaal.
Echt, er lopen wat sicko's op deze wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |