als je z'n bonuskaart eens kwijt zou maken, moet jij eens oplettenquote:Op donderdag 15 september 2005 20:39 schreef Sidekick het volgende:
Mensen worden steeds asocialer tegenwoordig. Vandaag in de supermarkt probeer ik aan iemand achter mij in de rij duidelijk te maken dat niet alles draait om geld en werken, en dat de solidariteit afneemt. Krijg ik van zo'n VVD-bal te horen of ik mijn boodschappen soms van stront betaal.
Echt, er lopen wat sicko's op deze wereld.
Ik was die VVD-bal. En nee, heb geen bonuskaart.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
als je z'n bonuskaart eens kwijt zou maken, moet jij eens opletten
Ik denk dat hij bedoelde te zeggen dat we eens het leven hier op Aarde moeten beschermen voordat we op zoek gaan naar nieuw/ander (buitenaards) leven.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:41 schreef pberends het volgende:
[..]. Ik zie het verband totaal niet.
Je haalt de woorden uit m'n kont.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:41 schreef pberends het volgende:
[..]. Ik zie het verband totaal niet.
Misschien moeten we die subsidies aan kerken eens stoppen om die onschuldige kinderen te redde.
Nu vergeet je geheime organisaties, smoking guns en John Titor.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde te zeggen dat we eens het leven hier op Aarde moeten beschermen voordat we op zoek gaan naar nieuw/ander (buitenaards) leven.
Of, hij wil theorieen over eventueel buitenaards leven de grond in boren, om vervolgens via nieuwe Kruistochten het christendom weer aan anderen op te leggen, met behulp van de VN.
Zekers. En multi-functioneel he, hij redde vandaag een stelletje waarvan de 113 kg wegende vrouw door stress meer ging eten en waarbij de veel dunnere man te lui was om zijn administratie op orde te brengen. Dat was een heikel punt bij de huwelijksvoorbereidingen, want zij plande al tot en met de lente van 2006..quote:Op donderdag 15 september 2005 21:05 schreef RichardQuest het volgende:
Dr. Phil roept op tot boycot van Aruba
Meer macht dan Bush.
Jouw reet verdient mijn schoenmaat 43/44quote:Op donderdag 15 september 2005 20:55 schreef Mutant01 het volgende:
Je haalt de woorden uit m'n kont.
Gooi nou geen koran op de molen.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jouw reet verdient mijn schoenmaat 43/44
En dit wordt de mijnequote:Op donderdag 15 september 2005 19:01 schreef Monidique het volgende:
http://www.deblock.nl/pls/egbsb/block_http.show_article?xi_artnr=50546&xi_from=TREE&xi_order=MERK&xi_van=1
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Gooi nou geen koran op de molen.
Mijn reet verdient een schoonheidsprijs!quote:Op donderdag 15 september 2005 21:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jouw reet verdient mijn schoenmaat 43/44
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Gooi nou geen koran op de molen.
editquote:Aïsja
Aïsja was een van de echtgenotes van Mohammed, de grondlegger van de islam. Zij was de dochter van zijn trouwste bondgenoot en vriend Aboe Bakr. Abu Bakr verbrak Aïsja's al bestaande verloving en huwelijkte haar uit aan Mohammed. Dit huwelijk werd uiteindelijk voltrokken en geconsumeerd toen zij negen jaar oud was, Mohammed zelf was toen 54 jaar oud. Zelf noemde hij haar zijn favoriete echtgenote (van de 11).
quote:Iran: 15 for males, 13 for females (9 for females before 2002).
Ik zie het al voor me bij de bakker, zo'n reclamebordje "Legitieme croissantjes"quote:Op donderdag 15 september 2005 21:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Besturingssysteem
Legitieme Windows® XP Home Edition
tssss, alsof jij ooit op sjun.web-log.nl hebt gekeken ..quote:Op donderdag 15 september 2005 22:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me bij de bakker, zo'n reclamebordje "Legitieme croissantjes"
De edit-knop werkt goed hè?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:00 schreef pberends het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/A%C3%AFsja
[..]
edit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |